MVV algemeen

09 jan 2013 17:43
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #376

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2013 20:30
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #377
Mooi idee Monsieur "Roei Baank". B)

De vlag die we destijds gewonnen hebben bij "juup.l" vond ik ook "sjiek"

Mag voor mij nog een keer gebruikt worden tijdens een thuiswedstrijd.

Het is erg rustig op de transfermarkt.?...wel veel interesse maar weinig "daadkracht"

Iedereen wil natuurlijk voor een "kwartje" op de eerste rij zitten... :daag:

Het nieuwe jaar is pas 10 dagen oud...en we wachten rustig af.

Afgelopen maandag op de training gaan kijken en je merkt aan alles dat er "progressie" in de club zit.

Spelers worden beter..Smeets en Hawbir gaan duidelijk vooruit .

Zij scoren beide zeer goed bij de "hartmeting"

Hawbir zijn voetenwerk valt op...en Smeets is volwassener aan het worden qua speelstijl.

De rest van het team groeit natuurlijk ook..en er heerst onderling een prima sfeer bij "us-MVVke"

Drs.R.Trost & Co zijn de "voetbalmachine" aan het perfectioneren en aan alles wordt gewerkt. :applaus:

Volle Gaas :applaus:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2013 22:07
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 218
Meer
MVV algemeen #378

Roei baank schreef : Een straf idee.

www.paarsenwit.be/belgacom/nl/default.aspx


Sjiek: de höbs foto's vaan 10.000 maan en unne sponsor nudig veur de giga kampioensvlag dee euver de Merret (3 mei) en Vriethof (5 mei) geit...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2013 22:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #379
Hoezo sponsor? Je zou ook kunnen denken aan supporters die voor bijvoorbeeld 5-10-15-20-25 euro hun afbeelding op de vlag krijgen. Of een combinatie van sponsor en supporters. Kan een aardig zakcentje opleveren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2013 09:23
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #380

Frank Salemans schreef : Hoezo sponsor? Je zou ook kunnen denken aan supporters die voor bijvoorbeeld 5-10-15-20-25 euro hun afbeelding op de vlag krijgen. Of een combinatie van sponsor en supporters. Kan een aardig zakcentje opleveren.


Mischien een idee voor veerzienmvv om wat extra centen binnen te halen maar laat aub die sponsor weg.
Sfeerartikelen als vlaggen en dergelijke doeken worden gemaakt uit liefde voor de club niet om een sponsor te promoten.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2013 09:54
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #381
Via un excellent paarswit ami à mois heb ik eens informatie aangevraagd over dit project. Ik houd U op de hoogte.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2013 12:40
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV algemeen #382
Kan nu al niet wachten op het eindresultaat, als dat er al ooit komt... heren succes.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2013 15:57
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #383
Bestel nu je halve seizoenkaart en ontvang een ticket voor de Play-Offs GRATIS

De MVV-selectie is inmiddels weer volop aan het trainen voor de tweede seizoenshelft. Op vrijdag 25 januari staat de thuiswedstrijd tegen SC Veendam op het programma. Wil jij de tweede seizoenshelft geen thuiswedstrijd meer missen èn live getuige zijn van de ontknoping in de Jupiler League? Bestel dan nu je halve seizoenkaart!

Als je nu een halve seizoenkaart bestelt, ontvang je daarnaast een ticket voor de Play-Offs gratis. Een halve seizoenkaart is al verkrijgbaar vanaf €48,- en geeft toegang tot 8 thuiswedstrijden.

Ga naar www.mvv.nl/halveseizoenkaarten en vraag je seizoenkaart direct aan.

Tot ziens in Stadion de Geusselt!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2013 16:24
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV algemeen #384

Danny1983 schreef : Bestel nu je halve seizoenkaart en ontvang een ticket voor de Play-Offs GRATIS

De MVV-selectie is inmiddels weer volop aan het trainen voor de tweede seizoenshelft. Op vrijdag 25 januari staat de thuiswedstrijd tegen SC Veendam op het programma. Wil jij de tweede seizoenshelft geen thuiswedstrijd meer missen èn live getuige zijn van de ontknoping in de Jupiler League? Bestel dan nu je halve seizoenkaart!

Als je nu een halve seizoenkaart bestelt, ontvang je daarnaast een ticket voor de Play-Offs gratis. Een halve seizoenkaart is al verkrijgbaar vanaf €48,- en geeft toegang tot 8 thuiswedstrijden.

Ga naar www.mvv.nl/halveseizoenkaarten en vraag je seizoenkaart direct aan.

Tot ziens in Stadion de Geusselt!


Eemes blie maake mit een ticket vuur de play-offs??
Vier waere toch kampioen!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2013 18:26 16 jan 2013 18:28 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #385
Vandaag vond in Stadion de Geusselt de kick-off plaats van het project 'Overgewicht Buitenspel'. Kinderen met overgewicht weer met plezier laten bewegen. Dat is in grote lijnen de opzet van dit project.

Vanavond om 22.30 uur is in de late uitzending van Hart van Nederland op SBS6 een korte reportage over dit project.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2013 18:39
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #386

Sandro schreef : Vandaag vond in Stadion de Geusselt de kick-off plaats van het project 'Overgewicht Buitenspel'. Kinderen met overgewicht weer met plezier laten bewegen. Dat is in grote lijnen de opzet van dit project.

Vanavond om 22.30 uur is in de late uitzending van Hart van Nederland op SBS6 een korte reportage over dit project.

Jaomer, bin gein keend mie (qua leeftied daan), aanders had iech met kinne doen.
:P

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 12:46
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 15:09 17 jan 2013 15:10 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #388
Hoi MVV-ers,

Ik volg jullie forum nou al een tijdje. Ik heb vroeger in Maastricht gestudeerd en zat op kamers in Maastricht.

Ik kan alleen maar hopen dat we binnenkort eens tegen mekaar mogen spelen, ik merk dat er toch wat MVV fans fan zijn van Feyenoord en dat we toch een warme band samen hebben.

Diep respect voor jullie bestuur wat jullie in "leven" heeft gehouden, wij vechten soms ook tegen een bestuur wat fans/supporters niet begrijpt en alle goede bedoelingen ten spijt, uiteindelijk is er maar één doel en dat is de club, nietwaar?

Hopelijk gaan jullie kampioen worden en niet Sparta (da's niet de club uit Rotterdam ;) )

Tot gauw.

Groetjes uit Rotterdam.

FR08

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 18:10 17 jan 2013 18:11 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #389

MVVFR08 schreef : Hoi MVV-ers,

Ik volg jullie forum nou al een tijdje. Ik heb vroeger in Maastricht gestudeerd en zat op kamers in Maastricht.

Ik kan alleen maar hopen dat we binnenkort eens tegen mekaar mogen spelen, ik merk dat er toch wat MVV fans fan zijn van Feyenoord en dat we toch een warme band samen hebben.

Diep respect voor jullie bestuur wat jullie in "leven" heeft gehouden, wij vechten soms ook tegen een bestuur wat fans/supporters niet begrijpt en alle goede bedoelingen ten spijt, uiteindelijk is er maar één doel en dat is de club, nietwaar?

Hopelijk gaan jullie kampioen worden en niet Sparta (da's niet de club uit Rotterdam ;) )

Tot gauw.

Groetjes uit Rotterdam.

FR08


Haha tot volgend seizoen ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2013 18:13
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV algemeen #390
WIN-WIN Week: Bezoek FC Volendam én SC Veendam nu voor slechts €15,-




Twee thuiswedstrijden in één week betekent een WIN-WIN Week bij MVV. Dit keer weer met een speciaal aanbod:

Kom naar MVV Maastricht – FC Volendam én MVV Maastricht – SC Veendam nu voor slechts €15,-

Op maandag 21 januari komt FC Volendam in Stadion de Geusselt op bezoek. De ploeg uit Volendam staat momenteel op een negende plaats in de Jupiler League. In dezelfde week speelt MVV Maastricht haar tweede thuiswedstrijd. Op vrijdag 25 januari is de equipe van René aan zet tegen SC Veendam. Veendam ligt op koers want de laatste twee wedstrijden heeft de ploeg overwinningen gepakt op toppers als Sparta Rotterdam en Helmond Sport.



Pakt MVV Maastricht volgende week twee keer de winst?
Maak het mee in Stadion de Geusselt en bestel snel je ticket via: www.mvv.nl/winwinweek .

Maak kans op één van de drie halve seizoenkaarten
Als je nu je ticket bestelt, maak je bovendien kans op één van de drie halve seizoenkaarten.De actie is uitsluitend online te boeken en enkel geldig op de Noordtribune en Q-park tribune.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden