MVV algemeen

02 feb 2013 15:34 02 feb 2013 15:35 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #436

aait wief schreef : De Ster (en ut supportershome) ligk gewoen boete ut stadion. Sjus wie de Dreamz, de kantine vaan de sporthal en de Wok...klaor, veerdig. Euver die lètste drei höb iech nog noets iemes euver huure klaoge totste daan in un reij moos goon stoon um ut stadion in te maage....

De Ster en het Supportershome zijn toch gebouwd in de tribune? Net zoals de sponsorruimte.
Een supporterscafe/supportershome is toch deel van het stadion.

Beetje bij beetje... achja, ik hou mijn mond maar.
In de toekomst gaan de hekken weg. De volgende regel zal zijn dat het verboden is om in de gracht te staan. En zo gaat het steeds verder.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2013 14:16 03 feb 2013 14:18 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 218
Meer
MVV algemeen #437

Sjotelsplak schreef :

aait wief schreef : De Ster (en ut supportershome) ligk gewoen boete ut stadion. Sjus wie de Dreamz, de kantine vaan de sporthal en de Wok...klaor, veerdig. Euver die lètste drei höb iech nog noets iemes euver huure klaoge totste daan in un reij moos goon stoon um ut stadion in te maage....

De Ster en het Supportershome zijn toch gebouwd in de tribune? Net zoals de sponsorruimte.
Een supporterscafe/supportershome is toch deel van het stadion.


Klopt helemaal, ze liggen echter buiten de toegangshekken voor de tribunes. Daar heeft men de grens getrokken.

en voor het overige: een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2013 17:08
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV algemeen #438
Als ik het goed begrepen heb en op het filmpje heb gezien kun je als je in het stadion bent gewoon in en uit scannen als je naar de ster wilt gaan.
Mijn vraag is meer daar ik een seizoenskaart heb van vakkie b oppe angelside moet ik ook bij de mac donalds ingang naar binnen gaan,kan ik dan ook binnendoor naar de ster toe lopen?
Misschien een stomme vraag,maar ik wil ze toch stellen...ben nu al nerveus dat ik de ster niet inkom op een legale manier B) :lachen: ...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2013 17:17
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #439

opadiehard schreef : Mijn vraag is meer daar ik een seizoenskaart heb van vakkie b oppe angelside moet ik ook bij de mac donalds ingang naar binnen gaan,kan ik dan ook binnendoor naar de ster toe lopen?
Misschien een stomme vraag,maar ik wil ze toch stellen...ben nu al nerveus dat ik de ster niet inkom op een legale manier B) :lachen: ...gr opa ;).

daar zat ik ook al aan te denken... je haalt me de woorden uit de mond, makker ! :thumbsup:
Maar daar komen we maandag wel samen achter, niet dan ?!

Nu men de Geusselt dan toch langzaam aan gaat professionaliseren d.m.v. die "toernieketskes" ,
zou het ook wel handig zijn om de catering binnen het stadion ook op hetzelfde nivo te brengen;
ik denk dan aan oplaadbare (betaal)kaartjes ( zoals bijvoorbeeld de "Arena kaart" in A'dam waarmee je consumpties makkelijk en snel kunt afrekenen, scheelt ook in hoop tijd in de bediening) ...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2013 17:18
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #440

aait wief schreef :

Sjotelsplak schreef :

aait wief schreef : De Ster (en ut supportershome) ligk gewoen boete ut stadion. Sjus wie de Dreamz, de kantine vaan de sporthal en de Wok...klaor, veerdig. Euver die lètste drei höb iech nog noets iemes euver huure klaoge totste daan in un reij moos goon stoon um ut stadion in te maage....

De Ster en het Supportershome zijn toch gebouwd in de tribune? Net zoals de sponsorruimte.
Een supporterscafe/supportershome is toch deel van het stadion.


Klopt helemaal, ze liggen echter buiten de toegangshekken voor de tribunes. Daar heeft men de grens getrokken.

en voor het overige: een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest....

dan duurt het wel nog langer voordat jullie van "trepke B" na de rust terug zijn... :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2013 12:13
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #441

aait wief schreef :

Fabrice schreef : Geweldig initiatief van MVV Maastricht, maar in alle eerlijkheid : de iPhone app (alleen voor iPhone4 en <) staat nog in de kinderschoenen :P


Hielemaol woer vaan die kindersjeun: ut kin dus allein mer greuije. En dat geit ut ouch doen! Noe in ierste instantie puur informatief es aonvölling op de website, facebook, programmabeukske en nuijtsbreef vaan de Supportersclub en Veer zien MVV. Noe bleifste ouch via de smartphone op de huugte vaan alle oontwikkelinge roontelum us club. Veer probere ouch zoeväöl meugelijk informatie vaan MVV zelf d'r op te kriege.
De app is sjus ge-update met info en un fellemke euver Koen Daerden.
Kompleminte
Herman


Sorry maar ik vind de app MVV onwaardig .... vanuit het begin scherm kun je eigenlijk nergens op klikken en voor mijn gevoel is de app alleen maar 1 grote reclame app voor van alles niet MVV. Ik snap dat er waarschijnlijk geld naar MVV gaat vanuit deze app maar ik vind dat hij in zijn huidige vorm nooit "live" had mogen gaan.
Op de reclame dingen na is het eigenlijk niks meer dan een RSS feed die wat MVV nieuws her en der verzamelt en de Limburger site gebruikt om algemeen nieuws te presenteren. Ik snap de "het wordt allemaal beter gedachte" maar deze app gebruikt de naam van MVV om mensen te trekken voor hele ander zaken dan MVV nieuws.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Satinius

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 09:49 07 feb 2013 09:55 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV algemeen #442
En dan de begroting van MVV, van dit jaar. Kan iemand met mij uitleggen hoe de situatie er zo uitziet.



Dan de benchmark.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 12:45 07 feb 2013 12:56 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #443
Waarschuwing: MBO niveau 4 op thuisstudie-niveau zet zich even achter het papiertje (ik).. :schamen:

Dit is volgens mij de eredivisie doelstelling:

Men wilt de netto omzet laten groeien van 3,2 miljoen naar 7,3 miljoen.
De inkomsten van de wedstrijd (jaarbasis) laten groeien van dik zes ton naar 1,3 miljoen.
De sponsorinkomsten moeten groeien van 1,6 miljoen naar 4 miljoen.
Media inkomsten van 4 ton naar 1,3 miljoen.
Personeelskosten (ook speler) van 1,8 naar 5,2 miljoen.

Tenzij die K natuurlijk niet voor factor 1000 staat, maar voor iets anders, Koop zegels?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 13:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 564
Meer
MVV algemeen #444
ik vermoed dat dit niet cijfers voor in de eredivisie zijn maar wat een onderzoeksbureautje heeft uitgezocht wat de maximum inkomsten in de eerste divisie kunnen zijn voor MVV. Benchmark is een vergelijkende test/resultaat op basis van gelijkwaardigheid. maar als je de foto's nam dan weet je toch wel het verhaal erachter?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 15:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
MVV algemeen #445

webmastersfm schreef : ik vermoed dat dit niet cijfers voor in de eredivisie zijn maar wat een onderzoeksbureautje heeft uitgezocht wat de maximum inkomsten in de eerste divisie kunnen zijn voor MVV. Benchmark is een vergelijkende test/resultaat op basis van gelijkwaardigheid. maar als je de foto's nam dan weet je toch wel het verhaal erachter?

Tsja, zo lang wij niet weten wat er gezegd is, kunnen we blijven raden, want wellicht is er wel gezegd dat het een benchmark is voor de eredivisie. Weet jij veel? Ben het met je eens dat je normaal gezien niet iets als benchmark neemt als je niet gelijkwaardig kunt vergelijken. Maar het zou goed kunnen dat ze dit als loze kreet gebruiken en er beter iets als "doel eredivisie" of zo had kunnen staan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 15:44
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #446
Ik denk dat het de grootste onzin is wat er op die papieren staat en dat het gewoon een act was tijdens de carnavals business lunch van MVV die gisteren heeft plaatsgevonden.

Als je op de menukaart kijkt zie je de vastelaovends kleuren inclusief de titel van de bijeenkomst. Mocht het serieus zijn dan is er zwaar getafeld geworden gisteren... iets wat ik persoonlijk niet kan voorstellen tijdens een carnavalsbijeekomst!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 15:53 07 feb 2013 15:57 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #447
Benchmarking is het zoeken en toepassen van best practices die eerder tot successen hebben geleid.

Met wie vergelijkt MVV zich nu als referentiekader (want dat is het in essentie,...) Heracles, RKC, VVV? Of inderdaad -zoals Jacques zegt de Jupiler (Cambuur, Helmond) ? Lijkt me niet gezien de bedragen die aanzienlijk stijgen.

Was het niet zo dat de voorzitter van MVV aangaf zich voor te bereiden op een evt promotie en zijn dit de (streef)bedragen na evt promotie?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 17:51
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #448
Wedstrijdbaten, die 1.383k zal natuurlijk voor 1.383.000 euro staan, gemiddeld 86.000 euro per wedstrijd oftwel ~8000 man in het stadion hebben, iedere wedstrijd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 21:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #449
Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 21:32
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 564
Meer
MVV algemeen #450
Als jij die bron kent die dicht bij elsen staat dan is het geen gerucht maar toch de waarheid niet? Maar je vraagt hier bevestiging dan vertrouw je of je bron niet of zitten er wat meer stappen tussen die bron en jou en zoek je bevestiging. heel ingewikkeld verhaal maar had er beter een pffffffffffffffffffffff van kunnen maken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden