MVV algemeen

01 feb 2013 22:30 01 feb 2013 22:32 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #421

Danny1983 schreef : De Gouden Ster en het supportershome:
• Zijn vóór de wedstrijd alleen te bereiken via de buitenpoort van ingang A. Bezoekers die vervolgens het stadion willen binnengaan, dienen dan pas het toegangsbewijs te scannen bij de juiste ingang zoals boven aangegeven.

Dus als ik van te voren wat wil gaan drinken, en ik om kwart voor 8 dan naar de tribune wil gaan moet ik buiten achteraan in de rij sluiten om binnen te komen?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2013 23:42
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #422

Sjotelsplak schreef :

Danny1983 schreef : De Gouden Ster en het supportershome:
• Zijn vóór de wedstrijd alleen te bereiken via de buitenpoort van ingang A. Bezoekers die vervolgens het stadion willen binnengaan, dienen dan pas het toegangsbewijs te scannen bij de juiste ingang zoals boven aangegeven.

Dus als ik van te voren wat wil gaan drinken, en ik om kwart voor 8 dan naar de tribune wil gaan moet ik buiten achteraan in de rij sluiten om binnen te komen?


Dag stökske charme vaan 'n volksclub :sick: .
Iech vraog miech ech aof of dit wèttelek wel maag?? Alle gegevens vaan sezoenskaarthawwers weure noe gescand, en ze kinne euveral veur gebruuk weure.
D'r zal noe wel gerope weure door alle ''good-praoters'' tot dit neeet zoe is, meh 't is dus wel degelek zoe!!!
Nog eve en v'r moote vingeraofdrökke geve, remspore inlievere en DNA teste oondergoon.

Prima veur de ''veiligheid'' en tege de fraude, meh dit steit in gein verhajding tot de privacy vaan de supporters!!!

Meh alles netuurlek in 't kader vaan dat euverdreve maotsjappelek correcte gedoons....

De die-hard fans blieve allein meh weg door dit achterlek gedoons. En MVV vreug z'ch aof wie ze de stadions neet vol kriege........
V'r weure nog erger es retteketet AZ op dees maneer.

Apaarte ingeng, umloupe um de kaffee in te kinne....Good bezig MVV... :rolleye:

Tot ze toch 'ns opflikkere mèt dat ''braafste-jungske-vaan-de-klas'' gedrag...

Iech dabbel liever 20 jaor in de ierste devisie roond mèt echte passie, echte fans en 'n club mèt 'n ECH en MESTREECHS imago, daan 'n de ''allemansvriendjesclub'' die 't noe wins te weure.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 09:09 02 feb 2013 09:10 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #423

Sjotelsplak schreef :

Danny1983 schreef : De Gouden Ster en het supportershome:
• Zijn vóór de wedstrijd alleen te bereiken via de buitenpoort van ingang A. Bezoekers die vervolgens het stadion willen binnengaan, dienen dan pas het toegangsbewijs te scannen bij de juiste ingang zoals boven aangegeven.

Dus als ik van te voren wat wil gaan drinken, en ik om kwart voor 8 dan naar de tribune wil gaan moet ik buiten achteraan in de rij sluiten om binnen te komen?


Deze info komt van de SC Van Facebook dus ik heb er geen antwoord op.
Ik zal het maandag ook moeten ondervinden hoe dat gaat als ik uit de ster kom :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 09:48 02 feb 2013 09:48 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #424
als je niets te verbergen heb hoef je ook niet bang te zijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 10:24
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #425

MVVke schreef : .
Iech vraog miech ech aof of dit wèttelek wel maag?? Alle gegevens vaan sezoenskaarthawwers weure noe gescand, en ze kinne euveral veur gebruuk weure.
D'r zal noe wel gerope weure door alle ''good-praoters'' tot dit neeet zoe is, meh 't is dus wel degelek zoe!!!
Nog eve en v'r moote vingeraofdrökke geve, remspore inlievere en DNA teste oondergoon.


Heet niks met privacy te make MVVke. Ze höbbe al dien gegevens al es seizoenskaarthawwer, want die sjrijfs diech zelf op bij ut aonvraoge vaan de kaart. De giefs zelfs un copie vaan d'n ID aof! Einigste versjil met veurheen is ze wete welke seizoenskaart wel oppe unne wedstrijddaag weurt gebruuk en welke neet.

En dats de neet mie 2 kier op ein kaart nao binne kins.

Dus iech vin diech mut ut privacy gedeilte erg kort door de boch deenke. Veur wat betref met ut bezeuke vaan de kaffee veuraof en dats de daornao weer boete um naor binne mos vin iehc ouch un slech punt. Veurwat kin de deur in geusselt zelf neet mie ope, zoedats de direct aon ut veld oetkumps. Deenk dat ze daor bij MVV get weijer in motte deenke!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 10:40
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #426

MVVke schreef : Iech vraog miech ech aof of dit wèttelek wel maag?? Alle gegevens vaan sezoenskaarthawwers weure noe gescand, en ze kinne euveral veur gebruuk weure.
D'r zal noe wel gerope weure door alle ''good-praoters'' tot dit neeet zoe is, meh 't is dus wel degelek zoe!!!
Nog eve en v'r moote vingeraofdrökke geve, remspore inlievere en DNA teste oondergoon.


Ik zou zeggen, Google eens op 'Hellend vlak argument' want dat ben je nu aan het geven.
Verder ben ik het eens met de lange.

En vergeet niet dat dit nieuw is voor MVV. Er komt nu vanzelf input van de supporters en Cafe de Gouden ster (volgens mij zijn zij er ook niet blij mee). Ik ben ervan overtuigd dat de regels nog aangepast / versoepeld kunnen worden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 11:01
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #427
Pff wat een gezeik weer met het betreden van de ster. En dan vraagt de club zich af waarom er maar 5000 man zitten als we eerste staan in de winterstop. Nou ik weet het wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 11:39
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 218
Meer
MVV algemeen #428
De Ster (en ut supportershome) ligk gewoen boete ut stadion. Sjus wie de Dreamz, de kantine vaan de sporthal en de Wok...klaor, veerdig. Euver die lètste drei höb iech nog noets iemes euver huure klaoge totste daan in un reij moos goon stoon um ut stadion in te maage....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 11:44
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #429

dreekemvvke schreef : als je niets te verbergen heb hoef je ook niet bang te zijn


En zjus dat is boe iech m'ch aon stoor in dees ganse maotsjappij!! 99% vaan de lui heet niks te verberge. Meh door dit soort maotregele weure ze dus in feite besjöldeg vaan get, en mage veer (dmv de peurtsjes noe) 't tegedeil bewieze. Gasvrij he... :thumbsdown:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 11:47
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #430

jeoff schreef :

MVVke schreef : Iech vraog miech ech aof of dit wèttelek wel maag?? Alle gegevens vaan sezoenskaarthawwers weure noe gescand, en ze kinne euveral veur gebruuk weure.
D'r zal noe wel gerope weure door alle ''good-praoters'' tot dit neeet zoe is, meh 't is dus wel degelek zoe!!!
Nog eve en v'r moote vingeraofdrökke geve, remspore inlievere en DNA teste oondergoon.


Ik zou zeggen, Google eens op 'Hellend vlak argument' want dat ben je nu aan het geven.
Verder ben ik het eens met de lange.

En vergeet niet dat dit nieuw is voor MVV. Er komt nu vanzelf input van de supporters en Cafe de Gouden ster (volgens mij zijn zij er ook niet blij mee). Ik ben ervan overtuigd dat de regels nog aangepast / versoepeld kunnen worden.


En ouch dit is dus boe 'ch m'ch aon sjaggerneer. Die lèste zin vaan d'ch, veurwat is dat neet al väöl ieder gebäört? Veurwat medein zoe'n roondoet draconische maotregele zoonder iers 'ns te euverlègke mèt bepaolde lui binne bepaolde supportersinstanties?
Euverlègke euver wie 't beter kint, en veural KLANTVRUNTELEKER (mits binne de vörme vaan redelekheid).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 11:55
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #431
volgens mij begrijp jij niet waar het voor bedoeld is ,ik ga regelmatig naar wedstrijden van ajax kijken daar ik in amsterdam woon en daar zijn al 10 jaar of misschien wel langer dit soort poortjes en die zijn er niets voor niets denk ik.alleen hoor je daar niemand over zeuren want het schijnt toch nodig te zijn we willen allemaal dat het mvv goed gaat maar iedere keer blijven bepaalde mensen over alles zeuren wat het bestuur van mvv doet.maar ik denk dat het toch wel nodig is om tot zo,n besluit te komen want ik weet bijna zeker dat er altijd mensen zijn die overal ergens misbruik willen maken als ze de kans krijgen.dus ik sta er helemaal achter als dit voorkomen kan worden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 12:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #432

MVVke schreef :
En ouch dit is dus boe 'ch m'ch aon sjaggerneer. Die lèste zin vaan d'ch, veurwat is dat neet al väöl ieder gebäört? Veurwat medein zoe'n roondoet draconische maotregele zoonder iers 'ns te euverlègke mèt bepaolde lui binne bepaolde supportersinstanties?
Euverlègke euver wie 't beter kint, en veural KLANTVRUNTELEKER (mits binne de vörme vaan redelekheid).


ten eerste: ik ben het ook niet eens met de uitspraak ' als je niks te verbergen hebt hoef je ook niet bang te zijn'. Dat is net zo fout als een hellend vlak argument ;)

MAAR, MVV zit nog in een leerproces. Dit is volledig nieuw, in een situatie die niet te vergelijken is met andere stadions.
Ik sta volledig achter het gebruik van de draaipoortjes. Na de eerste paar wedstrijden neem ik aan dat er een analyse gemaakt wordt over hoe het gegaan is en wat er misschien beter kan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 12:06
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #433

jeoff schreef :

MVVke schreef :
En ouch dit is dus boe 'ch m'ch aon sjaggerneer. Die lèste zin vaan d'ch, veurwat is dat neet al väöl ieder gebäört? Veurwat medein zoe'n roondoet draconische maotregele zoonder iers 'ns te euverlègke mèt bepaolde lui binne bepaolde supportersinstanties?
Euverlègke euver wie 't beter kint, en veural KLANTVRUNTELEKER (mits binne de vörme vaan redelekheid).


ten eerste: ik ben het ook niet eens met de uitspraak ' als je niks te verbergen hebt hoef je ook niet bang te zijn'. Dat is net zo fout als een hellend vlak argument ;)

MAAR, MVV zit nog in een leerproces. Dit is volledig nieuw, in een situatie die niet te vergelijken is met andere stadions.
Ik sta volledig achter het gebruik van de draaipoortjes. Na de eerste paar wedstrijden neem ik aan dat er een analyse gemaakt wordt over hoe het gegaan is en wat er misschien beter kan.


Um daan meh 'ns 'ne totaal niks tòwvogend beriech te poste: D'n tied zal 't liere ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 14:09 02 feb 2013 14:10 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 218
Meer
MVV algemeen #434
döbbel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2013 14:10
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 218
Meer
MVV algemeen #435

Fabrice schreef : Geweldig initiatief van MVV Maastricht, maar in alle eerlijkheid : de iPhone app (alleen voor iPhone4 en <) staat nog in de kinderschoenen :P


Hielemaol woer vaan die kindersjeun: ut kin dus allein mer greuije. En dat geit ut ouch doen! Noe in ierste instantie puur informatief es aonvölling op de website, facebook, programmabeukske en nuijtsbreef vaan de Supportersclub en Veer zien MVV. Noe bleifste ouch via de smartphone op de huugte vaan alle oontwikkelinge roontelum us club. Veer probere ouch zoeväöl meugelijk informatie vaan MVV zelf d'r op te kriege.
De app is sjus ge-update met info en un fellemke euver Koen Daerden.
Kompleminte
Herman
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden