MVV algemeen

07 feb 2013 21:35
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #451

tuutsje schreef : Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.

Pfffffffffffffffffffffffffffff

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 22:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #452

Sjotelsplak schreef :

tuutsje schreef : Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.

Pfffffffffffffffffffffffffffff


Pfffffff ben je een leeglopende ballon na het doen? De enige die tussen bron staat is mijn vader. Naar mijn mening betrouwbaar. Misschien is er iemand die meer kan als een leeglopende ballon act of iemand die dit gerucht kan ontkrachten of bevestigen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 22:28
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #453
Als het de waarheid zou zijn dan zou ik hier ook niet om bevestiging vragen. Geloof me ik hoop dat het gebakken lucht is en niet meer als dat. En dan doe ik ook pfffff.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 22:37
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #454
Ik heb ongeveer twee maanden geleden een bericht geplaatst waarin ik aangaf hetzelfde gerucht te hebben gehoord. Dit gerucht doet daarom al langer de ronde. Het gegeven dat dit al langer de ronde doet zonder dat hierover iets naar buiten komt stelt mij wel weer wat gerust, omdat zo iets dergelijks lijkt mij niet enkel een gerucht zal blijven. Dit is iets waar de media meteen bovenop springt. Dus uitgaande van deze gedachte hoop ik dat dit gerucht niet gebaseerd is op de waarheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 22:50
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #455

Schnibble for MVV schreef : Ik heb ongeveer twee maanden geleden een bericht geplaatst waarin ik aangaf hetzelfde gerucht te hebben gehoord. Dit gerucht doet daarom al langer de ronde. Het gegeven dat dit al langer de ronde doet zonder dat hierover iets naar buiten komt stelt mij wel weer wat gerust, omdat zo iets dergelijks lijkt mij niet enkel een gerucht zal blijven. Dit is iets waar de media meteen bovenop springt. Dus uitgaande van deze gedachte hoop ik dat dit gerucht niet gebaseerd is op de waarheid.


Mij was het niet bekend dat je dit gerucht al geplaatst had. Ik dacht dat dit iets recent was en heb daarom ook niet ver terug gezocht op het forum. Fijn dat je even reageert en zoals je al zei dan zal mij dit ook meer gerust stellen! Pffff(daanke)pffff. :cheer:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 23:57
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #456

tuutsje schreef :

Sjotelsplak schreef :

tuutsje schreef : Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.

Pfffffffffffffffffffffffffffff


Pfffffff ben je een leeglopende ballon na het doen? De enige die tussen bron staat is mijn vader. Naar mijn mening betrouwbaar. Misschien is er iemand die meer kan als een leeglopende ballon act of iemand die dit gerucht kan ontkrachten of bevestigen?

Jij stelt dat de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Jij bent de eerste die dat zegt. Niemand heeft opgemerkt dat het aan motivatie ontbrak. Het lukte afgelopen vrijdag gewoon niet. En dan nog, ze staan 1ste, dan heb je in principe geen wedstrijdpremie nodig om motivatie op te brengen.

En het is al heel lang bekend dat MVV het niet breed heeft, net zoals iedere club.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 00:28
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #457

Sjotelsplak schreef :

tuutsje schreef :

Sjotelsplak schreef :

tuutsje schreef : Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.

Pfffffffffffffffffffffffffffff


Pfffffff ben je een leeglopende ballon na het doen? De enige die tussen bron staat is mijn vader. Naar mijn mening betrouwbaar. Misschien is er iemand die meer kan als een leeglopende ballon act of iemand die dit gerucht kan ontkrachten of bevestigen?

Jij stelt dat de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Jij bent de eerste die dat zegt. Niemand heeft opgemerkt dat het aan motivatie ontbrak. Het lukte afgelopen vrijdag gewoon niet. En dan nog, ze staan 1ste, dan heb je in principe geen wedstrijdpremie nodig om motivatie op te brengen.

En het is al heel lang bekend dat MVV het niet breed heeft, net zoals iedere club.


Is lastig te zeggen of het aan motivatie ontbreekt of niet. Of het nou is opgemerkt of niet. Ze staan idd nog eerste als we de ingehaalde wedstrijd winnen en ik hoop met heel mijn hart dat we daar aan het einde van de rit nog steeds staan. Maar als we 1e staan dan hebben we in principe geen wedstrijdpremie nodig? Nou dan kunnen ze die net zo goed afschaffen als we op de 1e plek staan en dat scheelt weer een hoop geld in het laatje, maar zo werkt het niet naar mijn idee. Het is mij zeker bekend dat we het niet breed hebben maar dat hier wellicht misschien aanpassingen in zijn geweest was een gedeelte van mijn gerucht. Over dit soort reacties kunnen we discusieren :thumbsup: ; Pffff zei de luchtballon van Roda JC en wij namen hun plaats over in de eredivisie!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 09:34
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #458

tuutsje schreef :

Sjotelsplak schreef :

tuutsje schreef :

Sjotelsplak schreef :

tuutsje schreef : Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.

Pfffffffffffffffffffffffffffff


Pfffffff ben je een leeglopende ballon na het doen? De enige die tussen bron staat is mijn vader. Naar mijn mening betrouwbaar. Misschien is er iemand die meer kan als een leeglopende ballon act of iemand die dit gerucht kan ontkrachten of bevestigen?

Jij stelt dat de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Jij bent de eerste die dat zegt. Niemand heeft opgemerkt dat het aan motivatie ontbrak. Het lukte afgelopen vrijdag gewoon niet. En dan nog, ze staan 1ste, dan heb je in principe geen wedstrijdpremie nodig om motivatie op te brengen.

En het is al heel lang bekend dat MVV het niet breed heeft, net zoals iedere club.


Is lastig te zeggen of het aan motivatie ontbreekt of niet. Of het nou is opgemerkt of niet. Ze staan idd nog eerste als we de ingehaalde wedstrijd winnen en ik hoop met heel mijn hart dat we daar aan het einde van de rit nog steeds staan. Maar als we 1e staan dan hebben we in principe geen wedstrijdpremie nodig? Nou dan kunnen ze die net zo goed afschaffen als we op de 1e plek staan en dat scheelt weer een hoop geld in het laatje, maar zo werkt het niet naar mijn idee. Het is mij zeker bekend dat we het niet breed hebben maar dat hier wellicht misschien aanpassingen in zijn geweest was een gedeelte van mijn gerucht. Over dit soort reacties kunnen we discusieren :thumbsup: ; Pffff zei de luchtballon van Roda JC en wij namen hun plaats over in de eredivisie!


Denk je nou werkelijk dat de spelers die paar honderd euro (zal toch geen 1000 zijn?) winstpremie belangrijker vinden dan een kampioenschap??
Schei toch uit..
Morgen staat het in de krant omdat een van de vele topjournalisten van de limburger hier wat gelezen heeft.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 10:57
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 455
Meer
MVV algemeen #459

tuutsje schreef : Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.

Wat een onzin, als het ergens niet aan mankeerde, was het wel de inzet.. (getuige de late comeback) Labylle was persoonlijk (mede)verantwoordelijk voor minstens twee tegendoelpunten en als er één speler was die makkelijk weg had gekund in de winterstop omdat hij ontevreden was...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 11:15 08 feb 2013 11:16 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #460

tuutsje schreef : Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.


Ben niet blij met deze bericht geving :thumbsdown:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 11:17
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #461

tuutsje schreef : Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.


Zo'n twee maanden gelden toen óók zo'n gerucht hardnekkig de kop op stak gaf Kjell Knops na een training aan zeer tevreden te zijn bij MVV zoals e.e.a. toeging en dat iedere maand stipt op tijd salaris en winstpremies werden uitbetaald.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2013 13:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #462
Over de cijfers na promotie die hier besproken werden staat een artikel in Weekblad De Ster van deze week, op de voorpagina. Hier na te lezen.

www.prepresskelpen.nl/epaper/0613_ster/index.html#/1/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2013 13:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #463
Spelers gaan nu de stad in Carnaval vieren bron FB Cor Gillis Mark Veldmate Danny Schreurs Nathan Rutjes en de rest

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2013 13:59
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #464

Danny1983 schreef : Spelers gaan nu de stad in Carnaval vieren bron FB Cor Gillis Mark Veldmate Danny Schreurs Nathan Rutjes en de rest


Hebben de Boy's wel verdiend :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2013 19:48
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #465

jeoff schreef : Over de cijfers na promotie die hier besproken werden staat een artikel in Weekblad De Ster van deze week, op de voorpagina. Hier na te lezen.

www.prepresskelpen.nl/epaper/0613_ster/index.html#/1/


Heb het gelezen, vond het vreemd dat de loonkosten meer dan het dubbele zou worden, gaat het salaris plafond dan omhoog, of komen er 20 spelers bij ?
Sponsor inkomsten zouden ook flink omhoog moeten gaan, maar daar zou ik niet te veel op rekenen nu in deze crisistijd.
Meer inkomsten door publiek is aannemelijk als je tegen bv. ajax, psv en feijenoord kan spelen.

Dit was het eerste wat ik mij zo kon bedenken......Tja alcohol is nog aanwezig.
PS. selectie gezien rond 6 uur, mark veltmate had lekker pakje aan zeg.... :blink: Ze hadden iig. veel plezier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.490 seconden