MVV algemeen

14 feb 2013 15:49
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1204
Meer
MVV algemeen #511

de bok schreef : Ik woon als maastrichtenaar in Valkenburg ( De Bok ) Maastricht en mvv is hier een vies woord , maastrichtrichtenaren hebben hun in het verleden uitgemaakt voor boer en zijn te chauvinistisch . Ze gaan liever naat roda en winkelen in Heerlen ! terwijl Maastricht korter bij is als Kerkrade zeker als je in Berg en terblijt woont of Houthem !

Zelfde geld voor Meersen die gaan ook naar Roda-jc !

In de jaren Bonfrere en Brokamp ging ik ook naar mvv , speelde ze tegen willem 2 kwamen ook maar 5000-6000 toeschouwers !

Maastricht heeft geen industrie meer dus ook weinig sponsers !

Mensen die in een fabriek werken gaan vlugger naar voetbal kijken dan horeca of kantoor pikken .

mvv is relatief duur bus 6 euro , pilsje 2 eurro , frites 3 euro , kaartje 15 euro ga je meet je zoom bv red je het niet met 60 euro







Ken genoeg mensen uit Meersen en Valkenburg die iedere thuiswedstrijd van MVV bezoeken , je lult uit je nek!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 16:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #512
@ Pinobel.

MVV kent mijn opvattingen...allemaal besproken.... afspraak wordt zelfs toegezegd.
Alleen komt er geen opvolging...tja !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 16:06
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
MVV algemeen #513
IK zit er ook iedere week !
mvv is bepaald niet geliefd in de randgemeente vooral bij 40 plussers !
Jongeren weet ik niet !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 16:28
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
MVV algemeen #514

Napoleon schreef : @ Pinobel.

MVV kent mijn opvattingen...allemaal besproken.... afspraak wordt zelfs toegezegd.
Alleen komt er geen opvolging...tja !!!


De spelers ouders komen inderdaad in de Buissness club maar betalen er wel een hoog bedrag voor ! Zo promote Kjell Knops aan de tafeltennsclub van Wijlre ( waar hij woont ) vrijkaarten voor mvv en de Bc club ! Heeft uiteerraad aan mvv betaalt !
Toch een mooi gebaar en sponsert mvv !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 17:07
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #515

de bok schreef :

Napoleon schreef : @ Pinobel.

MVV kent mijn opvattingen...allemaal besproken.... afspraak wordt zelfs toegezegd.
Alleen komt er geen opvolging...tja !!!


De spelers ouders komen inderdaad in de Buissness club maar betalen er wel een hoog bedrag voor ! Zo promote Kjell Knops aan de tafeltennsclub van Wijlre ( waar hij woont ) vrijkaarten voor mvv en de Bc club ! Heeft uiteerraad aan mvv betaalt !
Toch een mooi gebaar en sponsert mvv !

Even snel offtopic,maar wat ik me nu afvraag,heb jij dyslectie of problemen met het toetsenbord?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 17:13
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #516
MVV tv 17:00 ?????
Maastrichts kwartiertje

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 17:16 14 feb 2013 17:18 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #517

Us Clubke schreef : MVV tv 17:00 ?????
Maastrichts kwartiertje


Hoezo ???
MVV TV staat toch op de MVVsite
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 17:22 14 feb 2013 17:23 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #518

Sandro schreef :

Us Clubke schreef : MVV tv 17:00 ?????
Maastrichts kwartiertje


Hoezo ???
MVV TV staat toch op de MVVsite


zal wel aan mij liggen B) maar ik zie alleen de aankondiging, verder niks. geen link ofzo.....
kan je de link eens plaatsen......alvast bedankt



sorry heb hem al......dat krijg je met een klein scherm :thumbsdown:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2013 17:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #519

Us Clubke schreef :

Sandro schreef :

Us Clubke schreef : MVV tv 17:00 ?????
Maastrichts kwartiertje


Hoezo ???
MVV TV staat toch op de MVVsite


zal wel aan mij liggen B) maar ik zie alleen de aankondiging, verder niks. geen link ofzo.....
kan je de link eens plaatsen......alvast bedankt



sorry heb hem al......dat krijg je met een klein scherm :thumbsdown:

In dat bericht is er inderdaad geen link. Het filmpje is wel te vinden op de beginpagina,in het midden rechts.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 13:30
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 972
Meer
MVV algemeen #520
MVV gaat aangifte doen tegen nepsupporters
REGIO | 18 februari 2013 | reageer | Door maarten van laarhoven, dichtbijredacteur

1 / 1


MAASTRICHT - Nepvuilniszakken, neppostzegels, de hele stad vol nepvrouwen tijdens carnaval en nu ook nepseizoenskaarten bij MVV. Niet zomaar een paar, maar tientallen… om niet te spreken van honderden. Sinds de plaatsing van de draaipoortjes bij de ingang van het MVV-stadion twee weken geleden, wordt de ene na de andere ‘trouwe’ MVV-supporter gesnapt met een seizoenskaart die vervalst is, zegt voorzitter Paul Rinkens vandaag in Dagblad de Limburger.

De zaak loopt zo de spuigaten uit dat het MVV-bestuur genoodzaakt is aangifte te doen mensen die kennelijk jarenlang de mooiste plekken op de tribunes hebben bezet, zonder ook maar een euro te hebben uitgegeven.

Net als bij de nepzakkenfraude waar Maastricht onder gebukt gaat, is gebruikmaken van een vals MVV-plaatsbewijs kinderlijk eenvoudig. Seizoenkaarten konden meerdere jaren worden gebruikt, simpelweg door het jaartal te veranderen.

Die vlieger gaat nu niet meer op. Bij het nieuwe toegangssysteem gaan alle kaarten langs een elektronisch oog, waardoor fraude zo goed als onmogelijk wordt. In de praktijk komt dit neer op een optimalisatie van de inkomsten, zei Marcel Andrien, bestuurslid supporterszaken en veiligheid eerder twee weken geleden tegen Maastricht.dichtbij.

Optimalisatie is trouwens hard nodig: MVV kan elke cent gebruiken. Vandaar dat de Maastrichtse trots met een nieuwe campagne is begonnen: VAAN US ALLEMAOL. Nu nog allemaal betalen…Bron: www.dichtbij/maatricht

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 13:42
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #521

pinobel schreef : MVV gaat aangifte doen tegen nepsupporters
REGIO | 18 februari 2013 | reageer | Door maarten van laarhoven, dichtbijredacteur

1 / 1


MAASTRICHT - Nepvuilniszakken, neppostzegels, de hele stad vol nepvrouwen tijdens carnaval en nu ook nepseizoenskaarten bij MVV. Niet zomaar een paar, maar tientallen… om niet te spreken van honderden. Sinds de plaatsing van de draaipoortjes bij de ingang van het MVV-stadion twee weken geleden, wordt de ene na de andere ‘trouwe’ MVV-supporter gesnapt met een seizoenskaart die vervalst is, zegt voorzitter Paul Rinkens vandaag in Dagblad de Limburger.

De zaak loopt zo de spuigaten uit dat het MVV-bestuur genoodzaakt is aangifte te doen mensen die kennelijk jarenlang de mooiste plekken op de tribunes hebben bezet, zonder ook maar een euro te hebben uitgegeven.

Net als bij de nepzakkenfraude waar Maastricht onder gebukt gaat, is gebruikmaken van een vals MVV-plaatsbewijs kinderlijk eenvoudig. Seizoenkaarten konden meerdere jaren worden gebruikt, simpelweg door het jaartal te veranderen.

Die vlieger gaat nu niet meer op. Bij het nieuwe toegangssysteem gaan alle kaarten langs een elektronisch oog, waardoor fraude zo goed als onmogelijk wordt. In de praktijk komt dit neer op een optimalisatie van de inkomsten, zei Marcel Andrien, bestuurslid supporterszaken en veiligheid eerder twee weken geleden tegen Maastricht.dichtbij.

Optimalisatie is trouwens hard nodig: MVV kan elke cent gebruiken. Vandaar dat de Maastrichtse trots met een nieuwe campagne is begonnen: VAAN US ALLEMAOL. Nu nog allemaal betalen…Bron: www.dichtbij/maatricht


Hebben de seizoenskaarten niet elk jaar een andere kleur? (op de achterkant natuurlijk)
En het jaartal dat op die kleur staat is zo groot en lijkt me toch moeilijk na te maken zonder dat het duidelijk opvalt dat deze is veranderd.
Ik zou wel eens concrete cijfers willen zien...

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 14:29
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #522
Het MVV bestuur focust zich op de zogenaamde supporters die niet meer komen omdat ze nu ineens moeten betalen. Naar mijn idee zullen dit er enkele tientallen zijn. Het lijkt wel alsof het bestuur hierin een excuus probeert te zoeken voor de lage bezoekers aantallen. Dit terwijl iedereen natuurlijk wel door heeft dat het ligt aan het ontbreken van de ambiance in het stadion.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 15:37
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV algemeen #523
Wat is het toch heerlijk om fanatiek supporter van een voetbalclub te zijn.

Het MVV bestuur dat aangifte gaat doen tegen zijn eigen "klanten".
Mensen die medesupporters een stadionverbod willen aansmeren.
De supportersclub die een oproep plaats voor " allemaol same " achter de club te gaan staan, maar op 1 iemand na schitterde met afwezigheid op de supporters bijeenkomst in de ster.

Maar goed, we staan niet meer eerste dus we kunnen niet meer hosanna in de polonaise al na het kampioenschap lopen en alle randzaken hierdoor verbergen of verbloemen.
Dus het doet mij goed dat mensen nu met de neus op de feiten worden gedrukt, en nee dan bedoel ik niet alle excuses die al jaren worden gebruikt.
Maar de werkelijke feiten onder ogen gaan zien dat MVV ( Nederlandse scene ) op supporters gebied na de klote word geholpen door mensen in pakken die er ballen verstand van hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 16:44
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #524
Interessante discussies. Tuurlijk is er van alles gebeurd maar wat ik niet snap is dat de haat tegen de “pakken” het wint van de clubliefde voor MVV Maastricht. Wie kan me dit uitleggen?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 16:49
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #525

Breurske schreef : Wat is het toch heerlijk om fanatiek supporter van een voetbalclub te zijn.

Het MVV bestuur dat aangifte gaat doen tegen zijn eigen "klanten".


Je wilt toch niet zeggen dat je deze fraudeurs onterecht beschuldigd worden ?
"Klanten" noem jij ze, ik noem ze dieven, tuig, profiteurs, oplichters.
ABSOLUUT GEEN MVV SUPPORTERS WAARDIG.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden