MVV algemeen

20 feb 2013 17:54
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV algemeen #571

Napoleon schreef : Het vertrek van Rene Trost is een teken aan de wand waarin het huidige MVV zich bevindt !!
Het stopzetten van de premies, de noodkreet ( die volgens de stadionspeaker geen noodkreet is) van het bestuur om tot oproep van mobilisatie van de supporters , geven volgens mij voldoende signalen af dat de rek er een beetje uit is.

Tegenvallende toeschouwers aantallen bevestigen dat.

Misschien moeten we wel constateren dat de JL niet interessant genoeg meer is om je als club te profileren ,
De club mag dan wel financieel gezond zijn, maar volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....


Waarom zou het vertrek van Trost een teken aan de wand moeten zijn, hij kan ook gewoon aan een nieuwe uitdaging toe zijn en wil hij de club op een goede manier verlaten? Ik denk dat de meeste clubs alle zeilen moeten bijzetten om te overleven, bij iedere club zullen er sponsoren zijn, die hun sponsering niet meer kunnen betalen en er zullen veel clubs er slechter voorstaan dan MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 18:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #572

DJ-AMIGO schreef :

Napoleon schreef : volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....


Je moet het wel breder trekken. Alles en iedereen is aan het overleven in een zware crisis. Haw pin !!!!


Ja denk ik ook clubs als Veendam en Fortuna hebben het zwaar en hebben geld nodig om het seizoen af te kunnen maken.

Of 3 jaar zijn denk ik nog 2 clubs failliet als het zo doorgaat sommige kleine clubs hebben een grote broer zoals Excelsior , Almere en Eindhoven dus hun overleven het nog wel.

Mensen hebben minder te besteden dus waarop gaan ze bezuinigen dingen wat niet het aller belangrijkste is dat is dus MVV daarnaast zijn er nog mensen geweest met neppe kaarten jarenlang en mensen met stadionverboden..

Gewoon proberen te overleven of het nou in de JL is of in de Eredivisie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 20:37 20 feb 2013 20:37 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #573
Nieuwe trainer MVV bekend hij moet zijn papieren nog halen maar t is een hele goede trainer we kennen hem allemaal kan er verder nog niks over zeggen... :woohoo: ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 21:37
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 786
Meer
MVV algemeen #574

Danny1983 schreef : Nieuwe trainer MVV bekend hij moet zijn papieren nog halen maar t is een hele goede trainer we kennen hem allemaal kan er verder nog niks over zeggen... :woohoo: ;)


Ho even, streep door alle namen hier dus, of het moet zijn dat Tobiasen zijn papieren nog niet had .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 21:40
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #575

Peter Pan schreef :

Danny1983 schreef : Nieuwe trainer MVV bekend hij moet zijn papieren nog halen maar t is een hele goede trainer we kennen hem allemaal kan er verder nog niks over zeggen... :woohoo: ;)


Ho even, streep door alle namen hier dus, of het moet zijn dat Tobiasen zijn papieren nog niet had .

Nee naam is nog niet genoemd hier ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 21:40 20 feb 2013 21:41 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV algemeen #576
Daarmee is al duidelijk dat schreeuwerige trainers niet hoeven te solliciteren. "Nu weten we waar we naartoe willen. Voor de aanstelling van René Trost wisten we dat niet." De club wil op voorhand ook duidelijke afspraken maken met de nieuwe coach. Zo hoopt Rinkens dat de nieuwe trainer weer drie jaar blijft



Vergeet hans kraay maar die doet niks anders als schreeuwen en jasjes gooien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 21:46
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1204
Meer
MVV algemeen #577

Danny1983 schreef : Nieuwe trainer MVV bekend hij moet zijn papieren nog halen maar t is een hele goede trainer we kennen hem allemaal kan er verder nog niks over zeggen... :woohoo: ;)




HMMMM een hele goede trainer zonder papieren !!! :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 21:54 20 feb 2013 21:55 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2453
Meer
MVV algemeen #578

Napoleon schreef : Het vertrek van Rene Trost is een teken aan de wand waarin het huidige MVV zich bevindt !!
Het stopzetten van de premies, de noodkreet ( die volgens de stadionspeaker geen noodkreet is) van het bestuur om tot oproep van mobilisatie van de supporters , geven volgens mij voldoende signalen af dat de rek er een beetje uit is.

Tegenvallende toeschouwers aantallen bevestigen dat.

Misschien moeten we wel constateren dat de JL niet interessant genoeg meer is om je als club te profileren ,
De club mag dan wel financieel gezond zijn, maar volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....


OPA ZEET

Komop ergens zul je toch ooit weleens een positief moment hebben meegemaakt binnen het mvvse?
Ook wil ik nog wat anders kwijt jij had het over je sponsorgeld dat je niet kwijtraakte?
Daar heb ik wel een mening over, nl je maakt mij niet wijs dat op die sponsor avonden daar niet over gesproken word!
Ik denk toch dat de sponsors onder elkaar daar toch ook wel elkaar over aanspreken?
Of ben je alleen maar hot voor mvv als je ook daadwerkelijk op zoeen avond aanwezig bent als betalende sponsor...en tel je voor rest niet meer mee.
Ik vind de tendens wel erg naar het negatieve overhellen, en dat ben jij niet alleen,,schuld,,.
De publieke belangstelling,het bestuur wat niet ,,optimaal functioneert,,de winstpremies,het vertrekken van trost...,,oorlog,, voeren om te overleven?
Is het echt 80 procent negativiteit en 20 procent positief?
Nogmaals niet alleen maar een ,,aanval,, op jouw maar meer in het algemeen de reacties op dit moment op het forum!...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 22:05
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #579

Sjonnie schreef :

Danny1983 schreef : Nieuwe trainer MVV bekend hij moet zijn papieren nog halen maar t is een hele goede trainer we kennen hem allemaal kan er verder nog niks over zeggen... :woohoo: ;)




HMMMM een hele goede trainer zonder papieren !!! :lachen:


Danny, om eerlijk te zijn word ik er nu een beetje moe van. Iedere keer die inhoudloze berichten van je.
Volgens mij maak je via Facebook iedere MVV speler of iemand die ook maar iets met MVV te maken heeft helemaal pik om maar iets van info los te weken..
Als je daadwerkelijk (denkt) iets te weten vertel het gewoon en deel het met je mede supporter, of vertel gewoon niks :rolleye:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 22:30
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
MVV algemeen #580
Bedoelt Danny misschien Hans Visser? Of heeft die al papieren?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 22:58 20 feb 2013 23:02 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV algemeen #581

Napoleon schreef : Het vertrek van Rene Trost is een teken aan de wand waarin het huidige MVV zich bevindt !!
Het stopzetten van de premies, de noodkreet ( die volgens de stadionspeaker geen noodkreet is) van het bestuur om tot oproep van mobilisatie van de supporters , geven volgens mij voldoende signalen af dat de rek er een beetje uit is.

Tegenvallende toeschouwers aantallen bevestigen dat.

Misschien moeten we wel constateren dat de JL niet interessant genoeg meer is om je als club te profileren ,
De club mag dan wel financieel gezond zijn, maar volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....


Ik ben bang dat je hierin gelijk hebt, Trost geeft in een interview ook aan dat hij twijfelt of MVV, bij geen promotie, volgend jaar weer bovenin kan meedraaien in JL.
Het is ook een utopie te denken dat MVV in deze competitie gezien het bedroevende niveau, geschiedenis en beperkte faciliteiten gemiddeld 8000 mensen zou kunnen trekken.
Misschien dat een promotie iets losmaakt en de club dan echt tot leven komt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 06:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #582

Ivinho schreef :

Sjonnie schreef :

Danny1983 schreef : Nieuwe trainer MVV bekend hij moet zijn papieren nog halen maar t is een hele goede trainer we kennen hem allemaal kan er verder nog niks over zeggen... :woohoo: ;)




HMMMM een hele goede trainer zonder papieren !!! :lachen:


Danny, om eerlijk te zijn word ik er nu een beetje moe van. Iedere keer die inhoudloze berichten van je.
Volgens mij maak je via Facebook iedere MVV speler of iemand die ook maar iets met MVV te maken heeft helemaal pik om maar iets van info los te weken..
Als je daadwerkelijk (denkt) iets te weten vertel het gewoon en deel het met je mede supporter, of vertel gewoon niks :rolleye:


Oke doe ik dat laatste :daag:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 09:04
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #583
Verstandig om niks te zeggen, want er is ook nog helemaal niks bekend wie de nieuwe trainer wordt.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 12:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #584

Vluuzak schreef :

Napoleon schreef : Het vertrek van Rene Trost is een teken aan de wand waarin het huidige MVV zich bevindt !!
Het stopzetten van de premies, de noodkreet ( die volgens de stadionspeaker geen noodkreet is) van het bestuur om tot oproep van mobilisatie van de supporters , geven volgens mij voldoende signalen af dat de rek er een beetje uit is.

Tegenvallende toeschouwers aantallen bevestigen dat.

Misschien moeten we wel constateren dat de JL niet interessant genoeg meer is om je als club te profileren ,
De club mag dan wel financieel gezond zijn, maar volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....


Waarom zou het vertrek van Trost een teken aan de wand moeten zijn, hij kan ook gewoon aan een nieuwe uitdaging toe zijn en wil hij de club op een goede manier verlaten? Ik denk dat de meeste clubs alle zeilen moeten bijzetten om te overleven, bij iedere club zullen er sponsoren zijn, die hun sponsering niet meer kunnen betalen en er zullen veel clubs er slechter voorstaan dan MVV.




Het vertrek van Trost is een optelsom denk ik van diverse zaken, de timing daarin tegen vind ik ronduit slecht gepland.
MVV kondigt eerst aan de premies in te trekken een week later wordt de acties MVV van ons allemaal gelanceerd , waarin Trost prominent op de affiche staat zowel met beeld als tekst, een week later dient hij zijn ontslag in.

Met slechte timing bedoel ik natuurlijk de samenloop van deze 3 zaken, het doet toch iets met het vertrouwen in het "Merk" MVV.
Wellicht hebben een aantal zaken de laatste weken het proces versnelt om de knop door te hakken bij Trost om niet te verlengen.
Ook de sfeer op de tribunes is na het conflict tussen Ultras en Bestuur enorm verslechterd en dit heeft geen positief effect gehad op de uitstraling van de club en de supporters en sponsoren.

Kan me voorstellen dat ook punt wel een de revue passeert bij een trainer, als je ziet dat ondanks dat je fantastisch presteert dit niet wordt omgezet in een goed gevuld stadion met een voetbal sfeer die daar bij past.

Wanneer je invloed hebt of kunt uitoefenen op de "emotionele toestand " van de supporter zie je in de meeste gevallen een postieve uitwerking op het resultaat , soms direct in de wedstrijd, soms in bezoekers aantallen en misschien zelfs in uitbreiding van sponsoren, immers het avondje MVV is een beleving.

Ik denk dan ook dat primair moet worden ingezet om de sfeer ( voetbalsfeer) terug te krijgen in het stadion, gevoelsmatig ligt daar misschien wel de sleutel tot groei en de snelste manier tot succes ! Dat betekent wel dat de gesprekken tussen de supporters groepen en het bestuur opgepakt dienen te worden en natuurlijk moet men bereidt zijn voor het sluiten van compromissen.

Sfeer beleid ( niet zo zeer supporters beleid) zou een speerpunt kunnen zijn en misschien wel moeten zijn....( wellicht bestaat dat nu ook al, maar ik schrijf het even in algemene zin).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 12:44
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #585
volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....

Gamins niet paniekeren. In slechte tijden komen altijd de beste ideeën. Zie het rijke MVV verleden en de bijna ondergang van MVV, na het tijdperk van de Daltons 3 jaar geleden. Het is nu tijd om door te pakken. In crisis tijden moet men bewust zijn van het feit dat de markt op een andere manier moet worden benaderd. Juist in deze tijd moet iedereen, binnen de organisatie, doordrongen zijn van het feit de “klant” niet koning is maar keizer. Dit geldt niet alleen voor nieuwe toeschouwers en sponsoren maar ook zeer zeker ook voor degene die al jarenlang MVV Maastricht steunen op een of andere manier.
Aan ons de taak om er voor te zorgen dat René Trost volgend jaar zegt: g.. miljaar iech bin te vreug weg gegaange.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden