MVV algemeen

19 feb 2013 12:29 19 feb 2013 12:30 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #541

Napoleon schreef : Natuurlijk is het vervelend als mensen niet betalen... dat kost de club extra inkomsten maar ook indirect extra geld aan beveiliging etc ( nieuwe toegangspoortjes)

Kijk de krant klopt dit soort zaken ook altijd erg op, misschien heeft Rinckens dit wel in een bepaalde context gezegd.


De beveiliging...dao wouw iech 't vendaog zjus 'ns euver goon höbbe.

Wie iech gister (en vriedag) wie altied langs de suppooste leep, veel 't miech op tot d'r wel erg extreme controle waor.
De hiere stoont 3 reije dik te controlere, tèsse mooste leeg gemaak weure en normaal communicere höbbe bepaolde hiere nog noets vaan gehuurd.

Ouch dees totaal klantoonvrunteleke maneer vaan behandeling jaog de lui dus weg oet de stadions. Iech kom noe perceis 25 jaor in de Geusselt, meh iech krijg steeds miejer d'n indrök tot v'r es 'n asociaal stök stroont behandelt weure.
Zoe extreem es de lèste tied höb iech 't nog neet mèt gemaak.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 12:39
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #542
En ik wil als tegengeluid zeggen dat ik dat helemaal niet zo ervaren heb, en ik ook niet het idee heb dat veel mensen onheus bejegend worden door de beveiligers. Ik vind het ook niet erger dan een aantal jaren geleden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peter ruiver, izzo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 12:44
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #543
het zijn ook altijd de bekende namen die zich onjuist bejegend voelen ,waarom hebben meer dan95% van de mensen die naar mvv gaan dat niet vind ik toch wel een beetje bekend voorkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 12:53
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #544
Ik moet wel zeggen dat ze gisteren verder gingen dan alleen betasten en aanranden. Dit keer heb ik me half moeten uitkleden en alles uit mijn zakken moeten halen. Dat vond ik wel vervelend met deze temperatuur, ik had liever dat ze gewoon de plooien uit mijn broek strijken en de pluizen van mijn jas halen, zoals ze altijd deden. Hopelijk was dit maar een steekproef. Ik heb er wel begrip voor al je ziet dat Fortuna nu weer 10.000 euro kan ophoesten.

Zo slecht bejegend als MVVke zich voelde, begint bij mij pas als de latex handschoen tevoorschijn komt, maar dan kom ik ook niet meer..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 12:55
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #545
't Zien ouch neet zoe zier de bekinde suppooste, meh veural de jong gaste die ziech moote bewieze en die figure in 't paors vaan de security. Aon 't accent te hure koume väöl vaan hun vaan hinter de wahwah linie.
Gister höb iech toch ech genóg luij hei euver hure klaoge op 't stök tösse Maostrebuun en Boschpoort.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 13:34
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #546

houtengerard schreef : . Ik heb er wel begrip voor al je ziet dat Fortuna nu weer 10.000 euro kan ophoesten.


Het zou triest zijn als ze dit in hun achterhoofd hebben bij het opdragen van dergelijke stricte controlles.
Het zou me trouwens niets verbazen, maar als je de standaard gaat baseren op de aktie's van één individu (een hele achterlijke ook nog) dan is de grens ver te zoeken..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 13:50 19 feb 2013 13:51 door Snuf.
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #547
Anita verwoordt goed het gevoel wat ik al lange tijd heb. De MVV supporter wordt door MVV zelf afgeschilderd als tuig. Dit is niet in het belang van MVV, althans het MVV van ons...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 14:32
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #548
De controles zijn zeker strenger geworden en in mijn ogen overdreven.
Ik had laatst een discussie over een sleutelhanger.
Ik kom naar MVV om naar voetbal te kijken niet om een wedstrijd te verneuken of om MVV boetes te geven.
Gaat mij 1 of andere steward mij vertellen dat ik die sleutelhanger niet meer mag meenemen. Moet niet gekker worden.
Men wil in je pakje sigaretten kijken, Pakjes shag die nog dicht zijn moeten worden opgemaakt.
Wat moet hier in zitten wat niet mee naar binnen mag?

Moeten we straks onze schoenen ook nog gaan uitdoen?
Ik kan best begrijpen dat hierdoor gezinnen weg blijven.

Zie je opeens tijdens de wedstrijd mensen op het hek klimmen om naar de scheids te roepen. Maar geen steward die hier naar toe gaat of dergelijke. Waarom hier niks van zeggen maar wel mensen binnenste buiten draaien om binnen te komen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 16:19 19 feb 2013 16:26 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #549

MVVke schreef :

Napoleon schreef : Natuurlijk is het vervelend als mensen niet betalen... dat kost de club extra inkomsten maar ook indirect extra geld aan beveiliging etc ( nieuwe toegangspoortjes)

Kijk de krant klopt dit soort zaken ook altijd erg op, misschien heeft Rinckens dit wel in een bepaalde context gezegd.


De beveiliging...dao wouw iech 't vendaog zjus 'ns euver goon höbbe.

Wie iech gister (en vriedag) wie altied langs de suppooste leep, veel 't miech op tot d'r wel erg extreme controle waor.
De hiere stoont 3 reije dik te controlere, tèsse mooste leeg gemaak weure en normaal communicere höbbe bepaolde hiere nog noets vaan gehuurd.

Ouch dees totaal klantoonvrunteleke maneer vaan behandeling jaog de lui dus weg oet de stadions. Iech kom noe perceis 25 jaor in de Geusselt, meh iech krijg steeds miejer d'n indrök tot v'r es 'n asociaal stök stroont behandelt weure.
Zoe extreem es de lèste tied höb iech 't nog neet mèt gemaak.

Ik dacht al dat het aan mij lag...

Normaal fouilleren ze gewoon even alles oppervlakkig en kun je doorlopen. Gister moest ik echt alles uithalen, mijn portemonnee moest ik zelfs openmaken! Gevraagd of hij ook nog mijn pincode moest weten.
Dan ga je je toch afvragen waarom.... klantvriendelijk is het iniedergeval niet!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 17:05
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #550

mvv supporter schreef : ....Zie je opeens tijdens de wedstrijd mensen op het hek klimmen om naar de scheids te roepen. Maar geen steward die hier naar toe gaat of dergelijke. Waarom hier niks van zeggen maar wel mensen binnenste buiten draaien om binnen te komen....

[/i]

Hier heb ik me zelf ook behoorlijk over geergerd, terwijl enkele heethoofden in het hek hingen en obscene handgebaren naar de scheids maakten, stonden 20 meter verderop zeker 10 stewards stoicijns de tribunes in te kijken. Ik weet niet wat de club bezielt om (niets ten nadele van hun overigens-)deze vaak " jongbejaarden" net voor de Angelside te posteren. De stoer kijkende security mensen zag ik alleen bij het fouilleren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 17:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #551

Snuf schreef : Anita verwoordt goed het gevoel wat ik al lange tijd heb. De MVV supporter wordt door MVV zelf afgeschilderd als tuig. Dit is niet in het belang van MVV, althans het MVV van ons...


Hey Snuf,

we zullen compromissen moeten gaan sluiten anders komen we geen stap verder, dat geldt voor supporters maar ook voor bestuurders....

alleen de dialoog kan hier voor een oplossing zorgen en ook andere zaken die er spelen

grt Nappi
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 17:48
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV algemeen #552

Napoleon schreef :

Snuf schreef : Anita verwoordt goed het gevoel wat ik al lange tijd heb. De MVV supporter wordt door MVV zelf afgeschilderd als tuig. Dit is niet in het belang van MVV, althans het MVV van ons...


Hey Snuf,

we zullen compromissen moeten gaan sluiten anders komen we geen stap verder, dat geldt voor supporters maar ook voor bestuurders....

alleen de dialoog kan hier voor een oplossing zorgen en ook andere zaken die er spelen

grt Nappi


Wordt heel snel tijd voor een nieuw Praotkaffee.
Daar kunnen ongenoegens geetaleerd worden.
MVV IS VAAN US ALLEMAOL.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 17:53
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #553
Of wat te denken van het supportersoverlg met het bestuur woensdag. Ik neem aan dat de Ultras daar ook bij zitten?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 18:50
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #554
Het gaat mij aan mijn hart als ik zie hoe een volksclub als MVV vervalt in dit soort discussies.

Nogmaals - zoals eerder betoogt - probeer die synergie en positieve kritiek terug te krijgen! Wat ik zie is een en al puur negativeit! :thinking:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 19:20
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #555
even speciaal voor Nao Väöre: ;)

Donderdagavond 7 maart a.s. wordt er weer een PRAOTKAFFEE gehouden in Supporterscafé De Gouden Ster. Vanaf 20:00 uur is er weer een mogelijkheid om vragen te stellen aan de directie en/of technische leiding van MVV Maastricht. Tijdens deze avond zal ook de actie "MVV IS VAAN US ALLEMAOL" nader toegelicht worden.

Gezien de diverse heftige discussies omtrent MVV, de laatste tijd is dit misschien wel een goed begin om te proberen alle neuzen weer dezelfde richting uit te krijgen.( namelijk richting Markt ???) We hopen op een grote opkomst tijdens deze avond. Iedereen die MVV in zijn hart heeft zitten en niet verhinderd is, kan toch eigenlijk niet ontbreken bij het praotkaffee.

Verder vragen wij ook om dit Praotkaffee verder bekend te maken aan mensen die geen bezoeker is van dit Forum. Iedereen is van harte welkom.

Veer zien Us !!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden