MVV algemeen

18 feb 2013 16:57
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #526

Roei baank schreef : Interessante discussies. Tuurlijk is er van alles gebeurd maar wat ik niet snap is dat de haat tegen de “pakken” het wint van de clubliefde voor MVV Maastricht. Wie kan me dit uitleggen?


Er is maar 1 kant

Dat is de club MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 16:59
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #527
zoals men vroeger zei het schuim komt altijd boven drijven en als jij dat klanten noemt dan pleit dat voor jouw

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 17:19
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #528
Donderdagavond 7 maart a.s. wordt er weer een PRAOTKAFFEE gehouden in Supporterscafé De Gouden Ster. Vanaf 20:00 uur is er weer een mogelijkheid om vragen te stellen aan de directie en/of technische leiding van MVV Maastricht. Tijdens deze avond zal ook de actie "MVV IS VAAN US ALLEMAOL" nader toegelicht worden.

Gezien de diverse heftige discussies omtrent MVV, de laatste tijd is dit misschien wel een goed begin om te proberen alle neuzen weer dezelfde richting uit te krijgen.( namelijk richting Markt ???) We hopen op een grote opkomst tijdens deze avond. Iedereen die MVV in zijn hart heeft zitten en niet verhinderd is, kan toch eigenlijk niet ontbreken bij het praotkaffee.

Verder vragen wij ook om dit Praotkaffee verder bekend te maken aan mensen die geen bezoeker is van dit Forum. Iedereen is van harte welkom.

Veer zien Us !!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 18:10
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV algemeen #529

Us Clubke schreef :

Breurske schreef : Wat is het toch heerlijk om fanatiek supporter van een voetbalclub te zijn.

Het MVV bestuur dat aangifte gaat doen tegen zijn eigen "klanten".


Je wilt toch niet zeggen dat je deze fraudeurs onterecht beschuldigd worden ?
"Klanten" noem jij ze, ik noem ze dieven, tuig, profiteurs, oplichters.
ABSOLUUT GEEN MVV SUPPORTERS WAARDIG.


Gelijk heb je. Het is schandalig hoe sommige nep supporters jarenlang de zaak geflest hebben. :sick: Niet voor niks staan die poortjes er. Plotseling veel minder toeschouwers aantallen. Ja nu je er voor moet betalen komen er honderden minder.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 18:22 18 feb 2013 18:23 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV algemeen #530
Je wilt toch niet zeggen dat je deze fraudeurs onterecht beschuldigd worden ?
"Klanten" noem jij ze, ik noem ze dieven, tuig, profiteurs, oplichters.
ABSOLUUT GEEN MVV SUPPORTERS WAARDIG.[/quote]


en ik geloof er helemaal niks van dat er vele toeschouwers zijn geweest die de boel hebben gedonderd. Wat is hier aan de hand? Je durft bijna niet meer te zeggen dat je MVV-supporter bent. Hier is m.i. een ware hetze aan de gang. Ook nu wordt een vloek uitgesproken over de MVV-supporter. Dat raakt mij. De wijze waarop er regelmatig over MVV-supporters wordt gesproken door dh. Rinkens gaat me steeds meer tegenstaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, Jean

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 18:55 18 feb 2013 18:55 door izzo.
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV algemeen #531
zou het niet verstandiger zijn om de desbetreffende "supporters" een contract te laten tekenen voor 5/10 jaar dat ze verplicht zijn elk jaar een sk te laten kopen ? ook al willen ze niet meer gaan? zo straf je ze op een goede manier!
het is zeker onterecht dat men zo lang gratis naar binnen kunnen, maar door aangifte te doen zul je ze nooit meer zien!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 19:10 18 feb 2013 19:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #532

izzo schreef : zou het niet verstandiger zijn om de desbetreffende "supporters" een contract te laten tekenen voor 5/10 jaar dat ze verplicht zijn elk jaar een sk te laten kopen ? ook al willen ze niet meer gaan? zo straf je ze op een goede manier!
het is zeker onterecht dat men zo lang gratis naar binnen kunnen, maar door aangifte te doen zul je ze nooit meer zien!


Als 'de klant' steelt krijgt hij van de rechter een winkelverbod en forse boette. De gedupeerde winkelier gaat geen twaalf tegoed-bonnen slijten, zodat hij geen klant verliest. Dat is de omgekeerde wereld. De winkelier heeft onnodig schade geleden.

MVV heeft dat geld misgelopen en kan dit geld ook niet meer terugvorderen, voor problemen die speelden in het verleden op te lossen. De winstpremie zou misschien niet zijn afgeschaft als die parasieten gewoon betaald hadden al die jaren. Nu kost het je misschien het kampioenschap of een stukje professionalisering..

MVV is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling. Samen ben je lid van die vereniging, maar er is een minimale bijdrage (7 euro p.wedstrijd of seizoenskaart +/- 50 euro.p.j.) om lid te zijn..punt. Dat jij thuis je boekhouding niet op orde hebt, hoeft MVV niet te interesseren. Ik vind het vervelend als mensen niet kunnen gaan omdat ze de middelen er niet voor hebben, maar dat geeft je niet automatisch het recht om dan maar op kosten van MVV te gaan kijken.

Ik vind het dan ook terecht dat MVV aangifte doet. Hoewel het lastig is om aan te duiden hoeveel inkomsten ze hebben misgelopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 19:30 18 feb 2013 19:31 door izzo.
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV algemeen #533
Bij diefstal in een winkel krijg je niet echt een forse boete. Het betreft 151 euro aan de winkel zelf en volgens mij ook +-150 euro aan de staat. Later kan je de evt schade ook nog verhalen (zoals kapotte verpakkingen,producten etc) Als je je scooter vergeet te verzekeren en je bent paar dagen te laat krijg je al een hogere boete.

denk dat het andere plaatje bij winkeldiefstal belangrijker is:
Winkelverbod en je komt in een register te staan (voor 10 jaar) waardoor je de eerst komende 10 jaren in de detailhandel etc.(winkels) niet meer kan werken (als het bedrijf waar je solliciteert je daadwerkelijk natrekt).


Nogmaals ik praat het echt niet goed dat "supporters" op zo'n manier na binnen komen lopen. Ze moeten gestraft worden!

Maar in winkeliers begrippen heeft MVV hierdoor geen derving geleden; MVV heeft hierdoor geen geld verloren. Je kan het beter zien als conversie; men gaat naar binnen , kijkt rond, en gaat weer zonder iets te kopen naar huis. Deze "supporters" zouden wss niet zijn gekomen als ze konden frauderen. Daarbij kun je ook niet hard maken dat dezelfde "supporter" dit al jaren elke thuismatch heeft gedaan.

Daarmee lijkt het mij een beter gebaar deze supporters te straffen door ze een contract te laten tekenen waarbij ze verplicht zijn de komende jaren een sk te kopen . ook al komen ze niet!

Je moet het ook niet zien als een tegoedbon, eerder als een verplichte abbo! waar je de eerste x aantal jaren niet onderuit kan komen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 19:39
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #534
lul het allemaal maar weer recht anita als je het dan zo goed weet vraag eens een gesprek aan met de heer rinkens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peter ruiver

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 19:40
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #535

Anita schreef : Je wilt toch niet zeggen dat je deze fraudeurs onterecht beschuldigd worden ?
"Klanten" noem jij ze, ik noem ze dieven, tuig, profiteurs, oplichters.
ABSOLUUT GEEN MVV SUPPORTERS WAARDIG.

[/i]

en ik geloof er helemaal niks van dat er vele toeschouwers zijn geweest die de boel hebben gedonderd. Wat is hier aan de hand? Je durft bijna niet meer te zeggen dat je MVV-supporter bent. Hier is m.i. een ware hetze aan de gang. Ook nu wordt een vloek uitgesproken over de MVV-supporter. Dat raakt mij. De wijze waarop er regelmatig over MVV-supporters wordt gesproken door dh. Rinkens gaat me steeds meer tegenstaan.[/quote]

Beste Anita, 10 zijn betrapt en hoeveel er in het verleden is gesjoemeld weet niemand maar wat wel vast staat is dat het werd gedaan.
Dan verdiend dhr Rinkens toch respect dat hij namens de club er iets aan doet. Het zijn "onze" eigen supporters die onze naam door de slijk halen. Dus hard optreden svp.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2013 23:00
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 786
Meer
MVV algemeen #536
nos.nl/audio/475687-mvv-uitzondering-op-financiele-malaise.html

Gesprekje van 5 minuten met Rinkens over de financien :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 07:29
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #537

Peter Pan schreef : nos.nl/audio/475687-mvv-uitzondering-op-financiele-malaise.html

Gesprekje van 5 minuten met Rinkens over de financien :thumbsup:


Wou t gister al plaatsen bedankt dat je me voor was haha ;)

Een groot aantal clubs in de Jupiler League kan de financiële touwtjes maar moeilijk aan elkaar knopen. MVV is de grote uitzondering. In een paar jaar tijd heeft de Limburgse club een schuld van ruim zes miljoen euro gesaneerd. Maar de club blijft op de kleintjes letten. Verslaggever Rob Fleur sprak er over met voorzitter Paul Rinkens.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 09:13
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #538

dreekemvvke schreef : lul het allemaal maar weer recht anita als je het dan zo goed weet vraag eens een gesprek aan met de heer rinkens.


Denk je nou werkelijk dat dit nog nooit gebeurt is?
Dergelijke gesprekken, of eigenlijk de ontbrekende afhandeling hiervan, hebben mijn (negatieve) mening juist versterkt..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 12:02
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV algemeen #539
10 van de 4000=0,25 (al dat getal van 10 waar is). Doe aangifte maar hou het stil. 99,75% van de supporters betalen. Rinkens laat de schijnwerpers op excessen.
Denkt trouwens ook dat verschil zit in de gratis kaarten die vroeger uitgedeeld werden door sponsoren. Die zin toen schijnbaar meegeteld. Ik heb het idee dat er nu niet meer in grote hoeveelheden kaarten gratis worden verstrekt.
Ik zou willen dat dhr. Rinkens veel terughoudender is in de pers over excessen. Nu voel ik me als 1 van de 99,75% iedereen aangesproken en de naam van de MVV supporters wordt onnodig in kwaad daglicht gesteld.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 12:22
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #540
Natuurlijk is het vervelend als mensen niet betalen... dat kost de club extra inkomsten maar ook indirect extra geld aan beveiliging etc ( nieuwe toegangspoortjes)

Kijk de krant klopt dit soort zaken ook altijd erg op, misschien heeft Rinckens dit wel in een bepaalde context gezegd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden