MVV algemeen

19 feb 2013 19:23
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #556

MVVFR08 schreef : Het gaat mij aan mijn hart als ik zie hoe een volksclub als MVV vervalt in dit soort discussies.

Nogmaals - zoals eerder betoogt - probeer die synergie en positieve kritiek terug te krijgen! Wat ik zie is een en al puur negativeit! :thinking:

Ja is soms jammer maar de positieve reacties komen vanzelf wel aan mij zal t niet liggen ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 19:26
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV algemeen #557
Je haalt mij de woorden uit mijn mond! Ben gelukkig niet de enige die zo denkt!

voor mij mogen ze iedereen volledig fouilleren. Ook ik heb wel eens een aansteker moeten afstaan omdat ik er zonder weten of erg in had er 2 op zak had, nou prima toch! degene die het t best deed nam ik mee en de andere gaf ik af. er werd mij nog gevraagd of ik een afhaalnummertje wilde krijgen. hoeft voor mij niet.toch bedankt!

Gaan jullie ook allemaal zo moeilijk doen als je met het vliegtuig op vakantie gaat? zeuren dat je bagage door een detector gaat? of dat je zelf door zo'n poortje moet lopen? Is dat ook mens onvriendelijk?

Dit valt in het kader veiligheid. Veiligheid voor iedereen , dus ook mijn veiligheid en dat van jouw en misschien je kinderen die je meeneemt! OOk MVV wilt geen boete meer krijgen dankzij voorwerpwerpers!



@ MVV supporter - Aan je naam te zien zal ik ook aannemen dat je geen kwade bedoelingen hebt maar een steward ziet jouw gewoon als een bezoeker (net zoals die 3700 anderen). Zij krijgen ook maar de instructies om zoveel mogelijk mensen te fouilleren. Net zoals in een nieuw pakje shag kun je altijd een pakje vloeitjes in stoppen.. dus dat zou ook zomaar een zakje coke kunnen zijn.

@boer bij het "in de hekken" incident, stond er in feite niet ver vanaf (vanuit mijn positie op de tribune) en kon het gebeuren goed volgen. Stewards stonden idd niet heel ver er van af. Ik zag ze ook erover discussiëren. Durf te wedden dat men wel had ingegrepen mocht er echt wat zijn gebeurd.

Ik kan me nog herinneren dat het ooit een keer eerder door ingrijpen van stewards/security alles escaleerde in een soort gelijke tafereel. Vond ook niet dat de scheids zich bedreigt voelde. die jongens die in de hekken zaten namen zelf ook vrij snel het initiatief om ervan af te springen.

Voerde gisteren nog een discussie met een andere supporter betreft dit forum. Hij snapte niet waarom ik mij de moeite neem om op deze website iets te "posten". Hij vond net zoals hier boven door MVVFR08 wordt geschreven dat er enkel een negatieve sfeer hangt. Maakt niet uit waar je kijkt of leest alles eindigt weer in een negatieve discussie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Och jeh

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 19:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #558
Ja kom op mensen onze jeugdspelers breken door en staan er meteen :applaus:
We staan op de tweede plaats 1 puntje achter op Sparta die pakken we terug in Rotterdam ;)
Wat moet er nu nog gebeuren om iedereen wer positief te laten zijn?
Want we kunnen wel op alle slakken zout leggen maar dan kom je uiteindelijk zout of slakken tekort :thinking:
Niemand word er beter van geef de dingen die je wil veranderen aan bij het bestuur of proatkaffee of aan mensen hier die er een aandachtspunt van kunnen maken, Hier negatief doen zorgt alleen maar voor dat mensen nog negatiever tegen ONZE CLUB aan kijken, terwijl we Finacieel super goed bezig zijn de jeugd het super doet en sportief gaat het boven verwachting dus kom op en zorg voor een vol uitvak in Almere want vrijdag staan wij weer boven aan Volendam gaat t Sparta niet makkelijk maken ;) !!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 21:04
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #559
Nog een punt van kritiek op het fouilleren. Nadat je al een eerste keer wordt gefouilleerd als je het stadion binnen gaat wordt je nog eens gefouilleerd als je in de rust even in de ster bent geweest. Beetje dubbelop en levert alleen maar frustraties op naar mijn idee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 07:19
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #560

αναρχος schreef : Nog een punt van kritiek op het fouilleren. Nadat je al een eerste keer wordt gefouilleerd als je het stadion binnen gaat wordt je nog eens gefouilleerd als je in de rust even in de ster bent geweest. Beetje dubbelop en levert alleen maar frustraties op naar mijn idee.


Ik heb begrepen dat dit de laatste thuiswedstrijd niet meer is gebeurd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 07:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #561

Snuf schreef :

αναρχος schreef : Nog een punt van kritiek op het fouilleren. Nadat je al een eerste keer wordt gefouilleerd als je het stadion binnen gaat wordt je nog eens gefouilleerd als je in de rust even in de ster bent geweest. Beetje dubbelop en levert alleen maar frustraties op naar mijn idee.


Ik heb begrepen dat dit de laatste thuiswedstrijd niet meer is gebeurd.


Dit klopt Snuf dus weer azijn zeikerij om niks mensen vinden dat zeker leuk :sick:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 09:52
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #562
Als opbouwende kritiek, azijnzeikerij wordt genoemd kan iedereen maar beter zijn mond houden over alles. Ik kan helaas meestal niet op maandag wedstrijden dus vandaar dat ik het niet wist. Fijn dat het probleem al is opgelost.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 10:35
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #563
mensen laten we weer over voetbal gaan praten want dit blijf een gebed zonder einde.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 12:19
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #564

Danny1983 schreef :

Snuf schreef :

αναρχος schreef : Nog een punt van kritiek op het fouilleren. Nadat je al een eerste keer wordt gefouilleerd als je het stadion binnen gaat wordt je nog eens gefouilleerd als je in de rust even in de ster bent geweest. Beetje dubbelop en levert alleen maar frustraties op naar mijn idee.


Ik heb begrepen dat dit de laatste thuiswedstrijd niet meer is gebeurd.


Dit klopt Snuf dus weer azijn zeikerij om niks mensen vinden dat zeker leuk :sick:


Danny de bis gaar neet dao gewees, dus wie kins diech dat daan weite??
Daobij is 't mesjiens bij de eine wel gebäört en bij d'n aander neet??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 12:59
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #565
US MVV’KE: MASTREECHTER STARS REVISITED

Voor wie net als ik al wat langer meeloopt, klinkt deze aanhef mogelijk als muziek in de oren. Want ooit waren zowel MVV als het mannenkoor de Mastreechter Staar gouden sterrendragers. MVV-boegbeeld Jo Toennaer, hoe nostalgisch wil je het hebben? Toenmalige topspits Nico Mares die ook nog scoorde voor Sittardia en PSV. Mannelijke Viriele Verdedigers als Johan Dijkstra en de rijzige Reginald Thal. Het briljante koppel Brokamp & Bonfrère. Doelman en fanaticus pur sang Frans Körver. Us MVV’ke was toen nog van ons allemaal. Dat is in de loop der jaren almaar minder geworden. Tegenwoordig moet je voor de zekerheid zelfs Maastricht achter MVV zetten.

De Mastreechter Staar is nog zo’n 20 jaar ouder dan de voetbalclub. Ofschoon nou niet bepaald een jongerenkoor, is het toch ook weer niet zo dat je, zoals ik vroeger oneerbiedig dacht, iets aan je ogen moest mankeren om mee te mogen zingen. Ook deze mannen beleefden hun finest hours wat dieper in de vorige eeuw. Met als magnus opum ‘De Twaalf Rovers’. Dat van de elf voormalige sterrendragers viel samen met het tijdperk Brokamp beginjaren ’70. In 2000 mocht men voor het laatst met de grote jongens meedoen. Daarna volgden enkele uiterst magere jaren en dreigde UsMVV’ke te verworden tot een Meelijwekkend Vergeten Voetbalclub.

De laatste jaren is er echter sprake van een soort voetbaltechnische revival. Men is vaste klant bij de playoffs en dit seizoen wordt zelfs een serieuze gooi gedaan naar directe promotie. Al liep dit jl vrijdag een deukje op tegen Cambuur. Maar de clubkasbewaarder had geen rekening gehouden met deze opmerkelijke remonte. Er is geen geld meer voor een overwinningspremie. En wat nou zo mooi is?! De spelers leggen zich neer bij deze situatie. Waar in deze tijden van recessie allerlei moderne rovers vette bonussen en belachelijke salarissen opstrijken, daar schikken de huidige Mastreechter Stars Sjors Verdellen, Tom van Hyfte, Danny Schreurs – wie kent ze niet? – en consorten zich in hun lot. Aan het einde van het seizoen rest hen heel misschien een bonusje. Men moet zelfs vrezen voor de eerste Mastreechter Voetbal Voedselbank. Die ongetwijfeld zal zetelen op het Vrijthof. Dat weer wel. Wij gunnen UsMVV’ke de promotie. En kunnen ons niet voorstellen dat er in het Limland van Jos van Rey geen steunfonds gevonden kan worden om deze sterwaterdragers hun verdiende loon te geven.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 13:53
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 786
Meer
MVV algemeen #566
Trost weg na dit seizoen volgens teletekst???

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 14:11 20 feb 2013 14:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #567
Over fouilleren:

- Dit is niet iets van het huidig bestuur, dus moet de ervaren negativiteit niet persoonlijk op hun gericht zijn
Wel mogen ze inderdaad aangesproken worden als e.e.a. niet door de beugel kan. Maar blaas een incident niet op.

De laatste 3 tot 4 thuiswedstrijden kon zelfs ik rustig doorlopen, zonder problemen, terwijl dat andere jaren niet altijd zo was en ook wel eens in het verleden aan de beurt kwam (zelfs mijn leren petje werd onderzocht).
Ga eens na wedstrijden van topclubs in binnen en buitenland of naar rockconcerten / festivals...
Dus wie heeft er gelijk...? ;)

- toen fouilleren jaren geleden geïntroduceerd werd en ik voor enkele hoge gasten van het bedrijf waarbij ik werkte, kaarten voor de Boschpoort Tribune reserveerde, kreeg ik de opmerking "wilt u liever niet op de hoofdtribune? Want u weet toch de Boschpoort is nou ja... het publiek daar en voor dit soort hoge gasten....eigenlijk wel wat te..."
Dus is ook hier met de vinger naar dit bestuur wijzen over het typeren en wegzetten van "supporters" onterecht...
Bovendien werden die 2 Engelse senior managers en ManU supporters (waarvan een zelfs een voormalig jeugdspeler, die door een knieprobleem zijn carriere moest stoppen) meteen gefouilleerd en toen ik protesteerde als "gastheer" gaven ze zelf aan"don't worry, we are used to this, no problem" en genoten probleemloos van de wedstrijd.

Over suppoosten:

Tja...je hebt er goede en slechte bij; inherent als je niet alles professioneel kunt doen en met vrijwilligers moet werken.
En vanuit de supporters komt ook weinig aanvulling (zoals dat jaren geleden wel goed gebeurde : Opadiehard :thumbsup: )
En voor die wat langer meelopen... de "Bodde" was ook niet altijd supportersvriendelijk... ;)

Laten we negatieve ervaringen uitpraten waar het thuishoort: direct het gesprek met het verantwoordelijk bestuurslid zoeken, tijdens een supporters sessie van Forlaajf of tijdens een praotkaffee en hier onze club positief naar buiten dragen ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:30 20 feb 2013 17:31 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #568
Het vertrek van Rene Trost is een teken aan de wand waarin het huidige MVV zich bevindt !!
Het stopzetten van de premies, de noodkreet ( die volgens de stadionspeaker geen noodkreet is) van het bestuur om tot oproep van mobilisatie van de supporters , geven volgens mij voldoende signalen af dat de rek er een beetje uit is.

Tegenvallende toeschouwers aantallen bevestigen dat.

Misschien moeten we wel constateren dat de JL niet interessant genoeg meer is om je als club te profileren ,
De club mag dan wel financieel gezond zijn, maar volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:36
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #569

Napoleon schreef : Het vertrek van Rene Trost is een teken aan de wand waarin het huidige MVV zich bevindt !!
Het stopzetten van de premies, de noodkreet ( die volgens de stadionspeaker geen noodkreet is) van het bestuur om tot oproep van mobilisatie van de supporters , geven volgens mij voldoende signalen af dat de rek er een beetje uit is.

Tegenvallende toeschouwers aantallen bevestigen dat.

Misschien moeten we wel constateren dat de JL niet interessant genoeg meer is om je als club te profileren ,
De club mag dan wel financieel gezond zijn, maar volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....


Noets gedach dit nog te zègke, meh....Napoleon haolt m'ch de wäörd oet de moond.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:44
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #570

Napoleon schreef : volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....


Je moet het wel breder trekken. Alles en iedereen is aan het overleven in een zware crisis. Haw pin !!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden