MVV algemeen

20 jan 2013 11:05 20 jan 2013 11:05 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #391
DRE VAAN MVV...onder die kop zend de ntr Vandaag zondag om 16.05 op ned 2 een reportage uit over dreeke dams uit Maastricht.
In een 8 delige televisieserie(elke uitzending een ander persoon) word het,,onbevoegde,,gezag opgespoord.
Deze dre dams zat ooit in de ,,bak,,voor voetbalgeweld,nu doet hij werken bij de jongeren in de wijk mariaberg.
En probeerd zo de jongeren te laten zien hoe het niet moet, maar juist om het anders te doen dan hij.
De ntr heeft hem een langere tijd met de camera gevolgd,waaronder ook tijdens een wedstrijd van mvv waar we eerst nog dachten dat het de cameraploeg was van de jakhalzen(de wereld draat door).

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2013 14:04
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV algemeen #392

Danny1983 schreef : DRE VAAN MVV...onder die kop zend de ntr Vandaag zondag om 16.05 op ned 2 een reportage uit over dreeke dams uit Maastricht.
In een 8 delige televisieserie(elke uitzending een ander persoon) word het,,onbevoegde,,gezag opgespoord.
Deze dre dams zat ooit in de ,,bak,,voor voetbalgeweld,nu doet hij werken bij de jongeren in de wijk mariaberg.
En probeerd zo de jongeren te laten zien hoe het niet moet, maar juist om het anders te doen dan hij.
De ntr heeft hem een langere tijd met de camera gevolgd,waaronder ook tijdens een wedstrijd van mvv waar we eerst nog dachten dat het de cameraploeg was van de jakhalzen(de wereld draat door).


OPA ZEET:

Je bedankt mij zelf nog voor het plaatsen van dit zelfde artikel?...het staat nl in het item maastrichtenaren in het nieuws :daag: ...lijkt wel overgenomen(letterlijk) :daag: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2013 14:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #393

opadiehard schreef :

Danny1983 schreef : DRE VAAN MVV...onder die kop zend de ntr Vandaag zondag om 16.05 op ned 2 een reportage uit over dreeke dams uit Maastricht.
In een 8 delige televisieserie(elke uitzending een ander persoon) word het,,onbevoegde,,gezag opgespoord.
Deze dre dams zat ooit in de ,,bak,,voor voetbalgeweld,nu doet hij werken bij de jongeren in de wijk mariaberg.
En probeerd zo de jongeren te laten zien hoe het niet moet, maar juist om het anders te doen dan hij.
De ntr heeft hem een langere tijd met de camera gevolgd,waaronder ook tijdens een wedstrijd van mvv waar we eerst nog dachten dat het de cameraploeg was van de jakhalzen(de wereld draat door).


OPA ZEET:

Je bedankt mij zelf nog voor het plaatsen van dit zelfde artikel?...het staat nl in het item maastrichtenaren in het nieuws :daag: ...lijkt wel overgenomen(letterlijk) :daag: ...gr opa ;).


Dat is ook zo wou t even naar voren halen omdat t vandaag op tv komt, en ik plaats ook wel eens dingen waar niemand op reageerd en dan plaatst iemand anders t en dan is t hot nieuws ;) fijne middag hopen op 3 punten

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2013 17:20
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #394

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2013 18:02 20 jan 2013 18:09 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #395
Heb net even gevraagd aan een speler waar MVV nu traint met de sneeuw enzo krijg ik als antwoord in Kerkrade in een zaal of op t kunstgras Weet al waarom de velden zijn daar beter ook iets waar MVV aan moet werken is niet goed dat ze in kerkrade moeten trainen vind ik...

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2013 18:54 20 jan 2013 18:58 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #396

Danny1983 schreef : Heb net even gevraagd aan een speler waar MVV nu traint met de sneeuw enzo krijg ik als antwoord in Kerkrade in een zaal of op t kunstgras Weet al waarom de velden zijn daar beter ook iets waar MVV aan moet werken is niet goed dat ze in kerkrade moeten trainen vind ik...


MVV speelt tijdens de winterperiode als de eigen terreinen door vorst of sneeuw onbespeelbaar zijn Indoor Soccer in Sportcentrum Kaldeborn in Heerlen.

Indoor Soccer is een nieuw fenomeen dat met name in Duitsland is uitgegroeid tot een regelrechte hype. Internationaal staat deze vorm van Indoor Soccer bekend als 'speedsoccer' en 'cageball'. Populair gezegd, gaat het om 'overdekt straatvoetbal op kunstgras'. Dit kunstgras markeert ook het verschil ten opzichte van zaalvoetbal dat op de harde vloer wordt gespeeld. Een nieuwe toekomst dus voor het straatvoetbal en het gehele jaar door bespeelbaar.

Profclubs zoals Roda JC, MVV en Fortuna hebben in de wintermaanden al volop van de Indoor Soccerhal geprofiteerd. Maar ook amateurverenigingen met hun jeugdelftallen (winter), vriendenclubs, scholen en bedrijven kunnen een veld huren om een lekker potje te voetballen.

In Sportcentrum Kaldeborn kan worden gespeeld op 3 professionele velden van 15 bij 30 meter, omgeven door boardings (langs het speelveld) en netten (boven het speelveld), uiteraard met 2 doelen (4 meter breed) aan de korte zijden van het speelveld.

De bal blijft voortdurend in het spel, dankzij het net en de boarding, waardoor de snelheid van dit soort voetbal enorm is. Bovendien is geen lijfelijk contact toegestaan, waardoor blessures zijn uitgesloten. Kunstgras is optimaal geschikt voor de ontwikkeling van voetbaltechniek.
www.sportcentrumkaldeborn.nl/pages/nieuw...wsitem_opening2.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2013 19:32
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV algemeen #397

wsly schreef : De reportage over dré
programma.ntr.nl/10567/onbevoegd-gezag


Leuk item! :)

Vond vooral het einde leuk :D

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2013 20:32
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #398

Aswin schreef :

wsly schreef : De reportage over dré
programma.ntr.nl/10567/onbevoegd-gezag


Leuk item! :)

Vond vooral het einde leuk :D

Was inderdaad leuk en het einde was fantastisch!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2013 21:06
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #399
MVV-voorzitter: de Geusselt moet vol zitten
door Peter Eberson, dichtbijredacteur

MAASTRICHT - De rol van MVV in de samenleving mag niet veranderen als MVV zou promoveren naar de Eredivisie.
Dat zei voorzitter Paul Rinkens vandaag in zijn nieuwjaarstoespraak voor sponsors van de Maastrichtse club.
Rinkens: "Als we dit jaar kampioen worden, dan moet er veel anders, maar ook weer veel blijven van wat we tot nu toe bouwden.


Önze ankers in de stad en de regio moeten blijven, onze maatschappelijke verbindingen moeten we verdiepen," aldus de voorzitter. Paul Rinkens liet weten dat het afgelopen seizoen een bescheiden winst is behaald. "Tegen de trend in konden we een toename van businesspartners, sponsors en seizoenskaarthouders bereiken. Willen we echter opnieuw een positief resultaat halen dan moeten we de volgende maanden nog hard aan de bak."
De voorzitter zei dat de inkomsten uit de wedstrijden, sponsoring en media-inkomsten moeten verdubbelen om als club mee te kunnen op een behoorlijk niveau. "De Geusselt moet helemaal vol zitten, het liefst met allemaal seizoenskaarthouders."
www.dichtbij.nl/maastricht/sport/artikel...moet-vol-zitten.aspx

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2013 00:11
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #400
Onderstaande foto zag ik voorbijkomen in het fotoboek op mvv.nl over samenwerking MVV+MUMC tegen obesitas bij kinderen.
Laat ik duidelijk zijn: prima project! Hulde voor beide partijen!

Het gaat mij om de grote foto op de achtergrond. Een prachtige foto! Wat ik zie is een tribune met passionele fans (geen klanten) die hun club (geen bedrijf) ondersteunen en er met o.a. vuurwerk een mooi spectacel van maken.
De foto hangt op een prominente plek. Vaak zie ik ook op mvv.nl sfeerfoto's bij nieuwsberichten of recentelijk nog in de MVV-gazet waarbij overduidelijk vuurwerk of rookbommen te zien zijn.
Persoonlijk vind ik het prachtig, vind ik het bij het voetbal horen en kan het in mijn ogen absoluut geen kwaad.

Maar MVV veroordeelt dit soort acties altijd scherp. De daders moeten gepakt worden. Rinkens stormde er zelfs nog een keer de tribune voor op. Het is een regelrechte schande, maar toch...toch pronkt MVV ermee. In nieuwsberichten en reclamemateriaal. Het is verwerpelijk, maar het ziet zo lekker uit? We keuren het af dat "ze" het doen, maar stiekem zijn we er toch wel trots op en misschien wel blij mee?
Waarom keert MVV zich dan in de publiciteit zo tegen de fanatieke fans, terwijl het er op de achtergrond blijkbaar toch een bepaalde scharme van inziet? Waarom ondersteunt MVV dit soort acties niet (binnen de afgesproken kaders)? Waarom zoekt men niet de dialoog, in plaats van alles maar simpelweg te verwerpen? Waar een wil is, is een weg.
Ik vind het vreemd, het stoort mij al een tijdje en bij het zien van deze grote foto ergens in De Geusselt, wilde ik dit toch tersprake brengen.

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Sjotelsplak, wsly, De_Lange

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2013 01:15
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #401
Helaas meent het huidige MVV bestuur dat MVV het braafste jongetje van de klas moet zijn.
En als je dan kijkt naar die prachtige foto, ben ik heel blij dat we dat niet zijn. En ook niet zullen worden!

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2013 11:00 22 jan 2013 11:04 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #402
Nieuwjaarsreceptie MVV: "Doelstelling blijft gelijk maar we hebben ook een droom"
www.maastrichtaktueel.nl/nieuwjaarsrecep...ebben-ook-een-droom/

vorige bericht laten vervallen s.v.p. !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2013 18:02
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #403
Over die foto een antwoord van de fotograaf:

Frank Kerbusch: De kinderen die mee doen aan het 'Playing for success' project vonden dit het mooist om hun tijdelijke leslokaal een beetje op te luisteren. Vandaar dat Trajekt deze foto heeft opgehangen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2013 18:20
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #404

wsly schreef : Over die foto een antwoord van de fotograaf:

Frank Kerbusch: De kinderen die mee doen aan het 'Playing for success' project vonden dit het mooist om hun tijdelijke leslokaal een beetje op te luisteren. Vandaar dat Trajekt deze foto heeft opgehangen.


Thanks! Dan is het idee achter die foto verklaard. Blijft natuurlijk wel de foto's bij nieuwsberichten op de website, in de MVV-gazet en bij reclame in media over.

@ MVV: schijnbaar vinden kinderen zo'n beeld dus indrukwekkend en trekt het hen aan. Meer familie's naar het stadion trekken? Investeer in vuurwerk :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2013 20:41
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #405

Maosbrögk schreef :

wsly schreef : Over die foto een antwoord van de fotograaf:

Frank Kerbusch: De kinderen die mee doen aan het 'Playing for success' project vonden dit het mooist om hun tijdelijke leslokaal een beetje op te luisteren. Vandaar dat Trajekt deze foto heeft opgehangen.


Thanks! Dan is het idee achter die foto verklaard. Blijft natuurlijk wel de foto's bij nieuwsberichten op de website, in de MVV-gazet en bij reclame in media over.

@ MVV: schijnbaar vinden kinderen zo'n beeld dus indrukwekkend en trekt het hen aan. Meer familie's naar het stadion trekken? Investeer in vuurwerk :P


In tegenstelling tot het huidige beleid van.... Nee laat maar, ik val in herhaling :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden