ouwe rot post=103777 userid=96
De boeren willen coen 🥱🥱🥱🥱🤩😝
Een iemand laat de naam van Koen Kostons vallen op dat prikbord van hen. Vervolgens is er een discussie aldaar over het feit of King Koen wel of geen versterking voor hen zou zijn.
Er is nergens gezegd of geschreven dat Koen in de belangstelling staat van 045, het is gewoon een balletje dat daar opgegooid wordt. Een van de vele namen die daar passeert.
Ik denk overigens dat Koen nooit en te nimmer daar gaat ballen. Daarbij zou hij een geweldige versterking voor ons zijn. Zijn verhuurperiode bij Kortrijk was zeer magertjes en hij heeft daar, mede door korte invalbeurten, geen potten kunnen breken. Bij MVV zou hij dé leider zijn en zijn carrière terug opnieuw kunnen lanceren, al verwacht ik dat hij betere opties zal hebben dan terugkeren bij ons.
AMPA ZEET:
Mijn vraag is dan waar heeft hij zich wel bewezen na zijn vertrek hier?
Al redelijk wat van clubs veranderd toch?
Als het al zo zou zijn doe je dan andere spelers niet te kort omdat hij dan gehaald word om te spelen denk ik zo,die gaat hier echt niet op de bank zitten!…mvrgr Ampa.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Nee Opa, niet veel clubs gehad.
Gewoon Paderborn eerst en daarna uitgeleend naar Kortrijk.
Paderborn is 2e Bundesliga en best een hoog niveau. En de Jupiler Pro League zit daar eigenlijk wel weer boven.
Misschien is dat gewoon niet waar hij thuis hoort qua voetbal.
Maar nogmaals, denk dat Koen niet al terug wil en steeds oude koeien uit sloot halen moet je niet willen. Braken + Kostons zijn veel te duur denk ik momenteel als je die beide wil hebben.
zijn vader is investeerder bij Mvv.
Binnenlandse transfer is zwaar ongunstig voor MVV, volgens mij geldt er dan geen opleidingsvergoeding