Transfers en geruchten 25-26
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Transfers en geruchten 25-26
09 Jul 2025 21:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MF
-
- Premium Member
-
09 Jul 2025 21:40Ruben heeft zijn tekengeld afgestaan. 100K. En 60K voor zijn 3 jaar in de jeugd.
We ontvangen ook 225K voor zijn transfer naar PSV.
Onvoorstelbaar wat hier allemaal geroepen word.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
09 Jul 2025 21:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MF
-
- Premium Member
-
09 Jul 2025 22:16Dan help ik mensen graag uit hun droom, we krijgen geen miljoenen. We hebben rond de 385K gekregen in totaal. Zoals hierboven aangeven.
En hier mogen we blij mee zijn.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
09 Jul 2025 22:24 - 09 Jul 2025 22:26Dat iedereen hier maar wat roept komt omdat MVV geen duidelijkheid geeft . Er gaan de wildste verhalen in de ronde . Van 3 ton tot 2.5 miljoen . Iedereen gelooft zijn eigen verhaal en daar kweekje verwachtingen en teleurstellingen mee . Mensen die geloven dat MVV miljoenen krijgt verwachten ook serieuze versterkingen .
Los van dat er zal echt nog wat bij moeten komen los van die miljoenen die niet komen!
Tijdens de wedstrijd van gisteravond beetje wat info opgevangen bij de supporters er ook mijn overtuiging is er moeten echt nog wat spelers aangetrokken worden!
Los van het feit of er nog spelers gaan vertrekken zoals bijv Smeets/Timas waarvan ik vermoed dat hij vertrekt na mijn vraag bij hem/en natuurlijk Mmaee die volgens de media rondom Sint-Truiden al aan boord zou zijn aldaar zo een 4 weken voor KKD aanvan ik laat mij verrassen….mvrgr Ampa
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
09 Jul 2025 22:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2025 06:21Hoezo ?Dat MVV niet alles naar buiten kan brengen geloof ik , heb ik ook gen moeite mee . Maar af en toe een update geven over wat er allemaal gaande is zou een hoop onrust en frustratie voorkomen .
In principe heeft niemand er wat mee te maken wat MVV over houdt aan de transfer van Ruben.
Sterker nog, ook de afspraken tussen Ruben en MVV gaan eigenlijk niemand wat aan.
Prima, dat het stil blijft van MVV uit wat dat betreft.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2025 08:51 - 10 Jul 2025 08:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2025 09:08Zonder gekkigheid, het zal inderdaad zoals MF zegt in totaal (inclusief op het moment dat Van Bommel naar AZ ging) uitkomen op een bedrag tussen de 300 en 400k. Heel mooi. Natuurlijk zonde dat we geen doorverkooppercentage hebben, maar dat was alleen mogelijk geweest als hij een contract had gehad. Volgens mij mogen we blij zijn dat hij voor een appel en een ei bij ons gevoetbald heeft een paar jaar en daarbij zo goed als gratis aan de playoffs heeft geholpen. Deze jongen had nooit voor MVV gevoetbald als zijn schoonvader niet Bert van Marwijk heette. Dat we bijna 400.000 euro hier aan over houden (en wie weet nog hoeveel meer mocht hij nog een klapper vanuit PSV naar het buitenland maken) is hartstikke mooi meegenomen.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2025 10:54 - 10 Jul 2025 10:54Lang verhaal kort: vergeet het, ik zat verkeerd, zal wel geen doorverkooppercentage zijn.Waar is dat ergens terug te vinden? Daar ben ik dan wel benieuwd naar!
Ik heb een half uur gezocht en interviews geluisterd en kan het niet terugvinden. Zal dan wel een verzinsel in mijn hoofd zijn, excuus. Wel een interview waar het over transfer van beiden gaat en “zoals bij Ruben” wordt gezegd, maar niet in verband met doorverkooppercentage. Dat ging enkel om het (kleine) bedrag. Ik meen dat er op de website van MVV ooit een interview stond waar het gecombineerd werd. Dus iets van “Net als bij Ruben een klein bedrag en een doorverkooppercentage”. Waar we vervolgens natuurlijk over zouden kunnen gaan haarkloven: slaat “net als bij Ruben” alleen op het bedrag of ook op het doorverkooppercentage?
Wat niet helpt is dat er geen zoekfunctie op de website van MVV is en als ik doorklik bij “alle nieuwsberichten” en dan steeds onderaan “meer nieuws”, dat die knop verdwijnt rond april 2024. Waem is verkocht in juli 2023. In het korte bericht staat het niet: Transfer Matteo Waem van MVV naar ADO Den Haag maar het interview dat ik in mijn hoofd heb, was niet een bericht alleen over de transfer van Waem, er werden met Laura meerdere zaken besproken.
Wil wel nog een laatste ding toevoegen, iedereen die zegt “Van Bommel was uit contract dus doorverkooppercentage kan niet”. Dat is natuurlijk juridisch gezien onzin, je kan van alles in een contract overeen komen. AZ kan prima een contract met MVV tekenen waarin ze zeg 5% aan doorverkooppercentage aan MVV beloven. Voor dat contract maakt het geen biet uit dat Van Bommel transfervrij was. Maar AZ zou dat toch nooit doen! Nou ja, als het een harde eis van Van Bommel was wel… Als Van Bommel letterlijk zegt “ik teken bij Twente als jullie weigeren MVV 5% te geven”. Ik denk inmiddels ook dat het niet aan de orde is hoor. Maar het is juridisch gezien natuurlijk wel gewoon mogelijk, dat Van Bommel geen contract met MVV had is niet zo relevant.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2025 10:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2025 22:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
11 Jul 2025 01:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MF
-
- Premium Member
-
11 Jul 2025 02:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2025 14:34Please Log in or Create an account to join the conversation.