Eindhoven - MVV Maastricht

24 juni 2012 00:09
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Onderwerp Auteur
Eindhoven - MVV Maastricht #1
Beginnen we meteen al met een verplichte buscombi? :thumbsdown:

Of lekker positief en met medewerking van de officiele driehoek (?) vrij vervoer?!

Heb er nu al zin in, haha.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 00:36
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #2
Ondanks dat er nooit wat is gebeurd in Eindhoven denk ik dat we weer een buscombi krijgen.

Met de zo van te voren ''bejubelde'' voetbalwet van al die politici zouden buscombi's verleden tijd zijn.
Naar nu blijkt is het gewoon weer een wet om de politiestaat nederland uit te breiden. Er zijn al voorbeelden te vinden waar beleidsmakers de voetbalwet hebben toegepast terwijl het nergens te maken had met supporters of voetbalwedstrijden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 01:29
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #3
aanwezig! met of zonder combi!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 01:53
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #4
Lekker met z'n allen afreizen naar Eindhoven, combi-regeling of niet. Onze jongens steunen, en hopen op een goede seizoensopening. En dan hopen dat onze jongens de goede lijn doorzetten, om vervolgens rechtstreeks te promoveren naar de Eredivisie. Haha, beetje dromen mag wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 08:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #5

Lummel schreef : Lekker met z'n allen afreizen naar Eindhoven, combi-regeling of niet. Onze jongens steunen, en hopen op een goede seizoensopening. En dan hopen dat onze jongens de goede lijn doorzetten, om vervolgens rechtstreeks te promoveren naar de Eredivisie. Haha, beetje dromen mag wel.

Ik ga mee combi of niet...
En ik droom mee ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 10:16 24 juni 2012 10:18 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #6
Combi-regelingen, ik word er niet goed van.
Desondanks ben ik in Eindhoven aanwezig. :thumbsup:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 12:50
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #7
Aangezien ik normaal een uitwedstrijd met de bus bezoek ondervind ik zelf weinig hinder van de combiregeling. Vind het echter wel vervelend voor mensen die op eigen vervoer zouden willen afreizen en zodoende in hun vrijheid beperkt worden.

Heb er wel zin in om weer naar het voetbal te gaan.

De selectie van FC Eindhoven bestaat trouwens momenteel uit de volgende spelers:

Keepers: Benjamin van Leer, Brahim Zaari
Verdediging: Sjors Paridaans, Ivo Rossen, Wesley Vanbelle, Maikel Verkoelen, Joep Zweegers
Middenveld: Rob van Boekel, Michael van Geele, Marco Ospatilieri, Vinnie Vermeer, Jasper Waalkens
Aanval: Sherry Kindo Kamara, Serhat Koc, Jelle van Kruijssen, Nayib Lagouireh, Josemar Makiavala, Patrick N’Koyi

Denk dat wij momenteel een betere selectie hebben, maar we hebben het altijd wel moeilijk daar. Koc, van Boekel zijn leuke voetballers, ervaring met bijvoorbeeld Rossen. Kan me nog een openingswedstrijd herinneren dat we 0-3 voorstonden en uiteindelijk nog de boot ingingen. Hopelijk beginnen we eens met een overwinning, ga je lekker het seizoen in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 13:02
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #8

Anna D. schreef : Kan me nog een openingswedstrijd herinneren dat we 0-3 voorstonden en uiteindelijk nog de boot ingingen. Hopelijk beginnen we eens met een overwinning, ga je lekker het seizoen in.


Nu worden bij velen oude wonden opengereten.
Je laat ons opnieuw in een nachtmerrie belanden.
Een nacht merrie genaamd: Fuad Capa :evil: :puke:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 13:06
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #9

Nao Väöre schreef :

Anna D. schreef : Kan me nog een openingswedstrijd herinneren dat we 0-3 voorstonden en uiteindelijk nog de boot ingingen. Hopelijk beginnen we eens met een overwinning, ga je lekker het seizoen in.


Nu worden bij velen oude wonden opengereten.
Je laat ons opnieuw in een nachtmerrie belanden.
Een nacht merrie genaamd: Fuad Capa :evil: :puke:

Nee liever niet weeer aan herinnerd worden

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 13:28 24 juni 2012 13:29 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #10
Fuat Capa was als coach hoofdverantwoordelijke, maar vergeet niet dat de uiteindelijke nederlaag tot stand kwam door blunders van ervaren spelers als Bryssinck, Haastrup, Tobiasen en een keeper die uiteindelijk nog naar West Ham zou gaan Boffin. We zullen er inderdaad maar snel over ophouden. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2012 14:51
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #11
Toen was ik er ook bij. Wat een wedstrijd was dat! MVV speelde eerste 20 minuten, 30 minuten heel aardig, kwamen terecht op voorsprong. 2e helft was MVV niks meer van wat ze de eerste helft waren, dat dus uiteindelijk verloren ging bij een ruststand van 1-3 voor MVV.

Toen had je een middenveld wat gemiddeld 1 meter 40 was, met Linssen (scoorde nog wel 2x), Naoufal, Bruls en Tom van Hyfte, die toen debuteerde. Toen wonnen ze geen kopduels op het middenveld. Na een half uur had die clown Naoufal gewisseld voor Jorrit Ritzen, om wat meer kopduels te winnen, zonder enig resultaat.

Inderdaad lieten de ervaren mannen van toen (Bryssinck, Haastrup, Tobiasen) het afweten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2012 20:39
Theo Claassen
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #12
Eerste bus/auto combi is alweer een feit. Deze wedstrijd is een verplichte bus/auto combi. Er is maar plaats om 60 auto's te parkeren. De rest moet met een bus komen. Er zijn, door FC Eindhoven, 475 plaatsen ter beschikking gesteld.

Grt
Theo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2012 21:11
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #13
Heeft de lokale driehoek ook plausibele argumenten,of is het weer een lachwekkend argument als ''veiligheid garanderen'' terwijl er nooit iets is gebeurd.

Daarnaast vraag ik me af waarom er voor Sittard plaats was voor 100 auto's en nu ineens voor ons 60 auto's.

''Omdat er in Eindhoven maximaal 100 parkeerplaatsen beschikbaar zijn heeft de SV Nao Veure “slechts” 100 parkeerkaarten ter beschikking. ''
bron fortunahome.com

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2012 21:20
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #14

Sjotelsplak schreef : Heeft de lokale driehoek ook plausibele argumenten,of is het weer een lachwekkend argument als ''veiligheid garanderen'' terwijl er nooit iets is gebeurd.

Daarnaast vraag ik me af waarom er voor Sittard plaats was voor 100 auto's en nu ineens voor ons 60 auto's.

''Omdat er in Eindhoven maximaal 100 parkeerplaatsen beschikbaar zijn heeft de SV Nao Veure “slechts” 100 parkeerkaarten ter beschikking. ''
bron fortunahome.com

En dat terwijl mvv de veiligheid het op 1 na best geregeld heeft

MVV tweede in kwaliteitsmeting Veiligheidsafdeling

Door de KNVB wordt jaarlijks een kwaliteitsmeting gehouden onder alle betaald voetbalorganisaties in Nederland. Hierbij wordt de afdeling Veiligheid doorgelicht.

Deze meting vindt plaats aan de hand van een computerprogramma en licht alle aspecten van de organisatie door. De complete werkomgeving om de organisatie wordt bekeken. Na het analyseren van informatie wordt inzicht verkregen in het functioneren van de veiligheidsorganisatie en het behalen van resultaten op dat gebied. Dat leidt tot adviezen over het (verder) ontwikkelen van de veiligheid van MVV Maastricht op het gebied van gastvrije ontvangst, brandveiligheid, management etc.

Na de kwaliteitsmeting 2011-2012 bleek dat de veiligheidsorganisatie van MVV Maastricht op de tweede plaats stond van alle clubs in de Jupiler League in Nederland. Een mooi resultaat. Dat betekent dat wij op de goede weg zijn.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2012 21:57
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #15

Sjotelsplak schreef : Heeft de lokale driehoek ook plausibele argumenten,of is het weer een lachwekkend argument als ''veiligheid garanderen'' terwijl er nooit iets is gebeurd.

Daarnaast vraag ik me af waarom er voor Sittard plaats was voor 100 auto's en nu ineens voor ons 60 auto's.

''Omdat er in Eindhoven maximaal 100 parkeerplaatsen beschikbaar zijn heeft de SV Nao Veure “slechts” 100 parkeerkaarten ter beschikking. ''
bron fortunahome.com


Ik denk dat de capaciteit 100 auto's is. Als het een volledige autocombi is krijg je er dan ook 100. Als je het dan combineert met een auto/bus combi dan heb je 60 auto's plek en de rest wordt opgevuld met bussen omdat deze meer plek in beslag nemen. Zo kan je wel in plaats van 100 man, 475 man meenemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden