Eindhoven - MVV Maastricht

10 aug 2012 22:23
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #136
Oehhhhhhh MVV GE-WEL-DIG dit :woohoo: 2-0 achter staan tegen die Einhovenaren, met hun stinkende verbeelding dat ze titelkandidaat zijn dit jaar, en dan toch nog 2-3 winnen ook :applaus:
Ik was met 2-2 ook zielsgelukkig geweest maar dit is natuurlijk de kers op de taart, 3-2 winnen, 3 punten in Eindhoven en 3e staan in de stand :thumbsup:

on: Volgens mij weet de NOS zelf niet wie het eerste doelpunt nou gemaakt heeft, want bij de doelpuntenmakers staat e.d Eindhoven, en bij de topscorers stonden er 3 van MVV :thinking:
Ach wat maakt het uit de overwinning is het belangrijkste; chapeau Sterrendraogers :applaus:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 22:25
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #137
MVV wint nipt van EindhovenMVV Maastricht is het nieuwe seizoen begonnen met een 3-2 zege op FC Eindhoven.
Het winnende doelpunt van Malcolm Esajas viel pas een minuut voor tijd. MVV begon matig aan de wedstrijd, en kwam vlak voor rust op achterstand. Meteen na rust verdubbelde FC Eindhoven de voorsprong door een goal van Marco Ospitalieri.

De ploeg van René Trost speelde ook in de tweede helft lange tijd matig, maar kwam via Mark Veldmate terug in de wedstrijd. Tien minuten voor tijd scoorde de nieuwe spits Danny Schreurs de gelijkmaker en begon MVV te drukken.

Het winnende doelpunt viel een minuut voor tijd door een goal van Malcolm Esajas.

Hij bezorgde de Maastrichtenaren met een fraai schot alsnog de eerste driepunter van het nieuwe seizoen.

L1

wie sjreifs te t

10 aug 2012 22:27
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #138

Graasvrete schreef : MVV wint nipt van EindhovenMVV Maastricht is het nieuwe seizoen begonnen met een 3-2 zege op FC Eindhoven.
Het winnende doelpunt van Malcolm Esajas viel pas een minuut voor tijd. MVV begon matig aan de wedstrijd, en kwam vlak voor rust op achterstand. Meteen na rust verdubbelde FC Eindhoven de voorsprong door een goal van Marco Ospitalieri.

De ploeg van René Trost speelde ook in de tweede helft lange tijd matig, maar kwam via Mark Veldmate terug in de wedstrijd. Tien minuten voor tijd scoorde de nieuwe spits Danny Schreurs de gelijkmaker en begon MVV te drukken.

Het winnende doelpunt viel een minuut voor tijd door een goal van Malcolm Esajas.

Hij bezorgde de Maastrichtenaren met een fraai schot alsnog de eerste driepunter van het nieuwe seizoen.

L1

wie sjreifs te t

Hehe, de persoon die dit geschreven heeft, voelt zich volgens mij niet zo heel erg enthousiast over deze zege :daag:

10 aug 2012 22:32
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #139
nee het viel me ook op dat Fortuna veel eerder terwijl ze later geeindigd zijn al op L1 stonden en lees dat artikel maar eens, L1 is van nature geel gekleurd

10 aug 2012 22:38
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #140
Boe kin iech beelde zien? Mot iech noe ech wachte tot mörrege?

MVV, Door Dik En Door Dun

10 aug 2012 22:43 10 aug 2012 22:43 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Eindhoven - MVV Maastricht #141
hopelik is eine vaan die 350 supporters get beelden oan 't uploaden beij joewtube

10 aug 2012 22:46
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #142
Inderdaad DDL heeft een veel positiever verslag van de westrijd.. ongelofelijk artikel weer van :puke: L1

Sensationele herrijzenis van MVV

Met een sensationele wederopstanding heeft MVV een vliegende start gemaakt in de competitie. De Maastrichtenaren bogen vrijdagavond in de laatste twintig minuten bij FC Eindhoven een 2-0 achterstand om in een 2-3 overwinning. De spelers vierden de zege na afloop hartstochtelijk met de 350 meegereisde fans.

Voetbal
Van onze verslaggever

Zeventig minuten lang wees niets erop dat MVV een goed resultaat ging halen in Brabant. De ploeg van trainer René Trost was vanaf de aftrap hevig op zoek naar een herkenbaar spelpatroon. Slechts één keer was er een flits van gevaar toen Veldmate een voorzet van Labylle over de lat tikte.
Ook de thuisclub speelde niet als een kampioen, maar toch hoefde Eindhoven zich slechts twee keer kwaad te maken om MVV een mokerslag te geven. Vlak voor rust (Bourdhouxhe) en vlak na rust (Ospitalieri) profiteerde de ploeg van chaos en gebrek aan scherpte in de Maastrichtse defensie: 2-0.
Pas twintig minuten voor tijd deed MVV iets terug: Veldmate kopte een voorzet van Voorjans in de verre hoek: 2-1. En toen kregen de Maastrichtenaren plots de geest, met invaller Malcolm Esajas als aanjager. Eerst mikte hij de bal op het hoofd van Schreurs (2-2), waarna hij in de voorlaatste minuut met een schitterend schot in de kruising het Maastrichtse legioen in extase bracht: 2-3.

10 aug 2012 22:51
Juulke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #143
chaos en gebrek en scherpte in de verdediging.....

Super blij met de 3 punten, maar dat mag toch niet !!??

10 aug 2012 22:52
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #144
Ach, ut is unne ierste wedstrijd vaan ut seizoen. Mot kinne. 3 Punte zien ut belangriekste! Lekker begin vaan ut weekend

MVV, Door Dik En Door Dun

10 aug 2012 22:55
Juulke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #145
das woer. noe wachte tot morrege 17.43 oor

10 aug 2012 23:31 10 aug 2012 23:33 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #146
Bang voor de te hoge verwachtingen zette ik radio maastricht op...sorrie ik ben geen bannier fan maar dit niveau van radio maastricht was van een heel laag gehalte.
Toch maar weer l1 op gezet na de 2-0 dacht ik zie je wel we zijn te hoop vol geweest...fortuna stond voor dols werd weer gek...maar het werd 2-1 door veldmate...zeer verheugd scoorde danny jawel hij 2-2...ik hoopte dat het zo zou blijven maar wie scoorde 2 en een halve minuut een te gave goal...MALCOLM ESAJAS...komop mensen wat hebben we hem afgebroken.
Hij stond de open dag vaak alleen te wachten op mensen die kwamen om een handtekening en een praatje...veel zijn er niet geweest!
Ook ik was negatief maar dat is nu net de ,,klasse,,van malcolm heel veel gaan voor zijn eigen icoontje(voorheen) niet denkend aan een mede speler.
Nu prince weg is bewandeld hij misschien een nieuwe weg een assist en een doelpunt en prince gewisseld bij sittard?
Mensen ik ben super blij met zoeen competitie begin...ik denk heel stiekem dat we een team hebben dat bij een wissel een speler hebben die er ook echt staat,dit was vorig jaar wel anders...trek weer ff een schultenbrau open... proost lrb...nokkie...en al die andere diehards...gr opa :P.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox

10 aug 2012 23:31
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #147
De verdediging was inderdaad weer een chaos (net zoals vorig jaar). Ik hoop toch echt dat Gillis erin komt en dat moustafa op de rechtsback positie komt.

Veldmate, uitstekend!
Schreurs, tegenvallend, maar traint pas net mee, dat moet groeien.
Rutjes, viel me ook erg tegen,ik vond hem in de voorbereiding beter spelen. Komt vast wel goed in de toekomst.
Casto,niks op aan te merken,solide en ervaren keeper.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

10 aug 2012 23:34
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Eindhoven - MVV Maastricht #148
Dit lees aoch wel lekker, van de site van eindhoven gepluk:

FC Eindhoven geeft winst in slotfase uit handen
FC Eindhoven heeft haar eerste wedstrijd in de Jupiler League met 2-3 verloren van MVV Maastricht. De blauwwitten namen via Jason Bourdouxhe en Marco Ospitalieri een 2-0 voorsprong, maar gaf deze in de laatste 21 minuten uit handen. Via doelpunten van Mark Veldmate, Danny Schreurs en invaller Malcom Esayas namen de Limburgers de punten mee naar Maastricht.

In de eerste tien minuten oogde FC Eindhoven te veel ontzag voor MVV Maastricht. De spelers uit de Zuidlimburgse hoofstad vonden elkaar makkelijk. De beginfase speelde zich grotendeels af op de helft van de thuisploeg. Het leverde MVV Maastricht twee hoekschoppen op, waarvan de tweede gevaarlijk voorlangs ging.
Na een kwartier speelde wierpen de spelers van FC Eindhoven de schroom van zich af en kreeg het een aantal kansen. Een afgeweerde hoekschop kwam terecht bij Marco Ospitalieri, die hoog voorgaf op Sjors Paridaans. De verdediger kopte terug op Jasper Waalkens die hard tegen de rug schoot van een Limburgse verdediger.
Een minuut later passeerde de Limburgers haar eigen doelman, Bram Castro, maar het doelpunt werd afgekeurd. De voorzet van Jasper Waalkens werd van over de achterlijn gegeven. De kansen zorgden er voor dat FC Eindhoven wat feller voor de dag kwam.
Na een klein half uur begon Marco Ospitalieri een rush van net over de middenlijn. Hij had de bal af kunnen spelen op de vrijstaande Jasper Waalkens, maar besloot door te gaan richting het MVV-doel. Zijn schot ging rakelings langs de verkeerde kant van de paal.
Niet alleen de thuisploeg, maar ook MVV Maastricht kreeg kansen. De grootste, acht minuten voor rust, was voor Mark Veldmate. De van Sparta Rotterdam overgekomen aanvaller kwam goed voor Sjors Paridaans vandaan en tikte de bal net over het doel van Brahim Zaari.
Een paar minuten voor rust smoorde een voorzet van Wesley Vanbelle. Jasper Waalkens was alert, pikte de bal op en zette voor op Jason Bourdouxhe. De rechtsbuiten tikte de bal over Bram Castro en opende de score.

De tweede helft was koud begonnen of de 2-0 kwam op het scorebord te staan. Rob van Boekel zag Marco Ospitalieri de ruimte in lopen en gaf de bal met een steekpass op maat. Ospitalieri kwam vrij voor Bram Castro en liet de Belgische doelman van MVV Maastricht met een schitterende lob kansloos.
Tot aan de 69e minuut was er voor FC Eindhoven geen vuiltje aan de lucht. Het kreeg twee kansen via Jasper Waalkens (tweemaal) en Jason Bourdouxhe, die de bal in de handen van Bram Castro schoot.
Inmiddels had René Trost Michael La Rosa uit het veld gehaald en Malcolm Esayas ingebracht. "Gelukkig heb ik op de bank spelers zitten die wat extra's kunnen brengen", verklaarde de Limburgse oefenmeester na afloop.
Met Esayas in het veld won MVV Maastricht aan daadkracht. FC Eindhoven liet zich wat meer terug zakken en was, volgens John Lammers, "meer bezig met doelpunten voorkomen dan proberen de ruimtes te benutten."
Nadat het hoofd van Mark Veldmate een hoge voorzet van Lance Voorjans raakte, stond het onverwachts 2-1. Via de hand van Brahim Zaari en de paal ging de bal over de doellijn.
In de laatste paar minuten gaf FC Eindhoven de winst uit handen en eiste invaller Malcolm Esayas de hoofdrol op. Eerst gaf hij een perfecte voorzet op het hoofd van de verder nagenoeg onzichtbare Danny Schreurs (2-2) en schoot hij in de laatste minuut van de officiële speeltijd de bal voorbij de kansloze Brahim Zaari in de kruising.

De coach van de gasten, René Trost, toonde zich na afloop gelukkig met de winst. "We gingen de wedstrijd in om te winnen, maar na 65 minuten zag het daar niet meer naar uit. Dat we desondanks met drie punten naar huis gaan, maakt me gelukkig, hoe zuur het ook is voor mijn collega John Lammers."

Bij trainer John Lammers heerste de teleurstelling. "Sommige spelers brachten te weinig. Dat we uiteindelijk verliezen heeft niets met de onervarenheid van onze spelers te maken. Als je bijvoorbeeld ziet hoe goed Marco Ospitalieri in zijn eerste wedstrijd in het betaalde voetbal speelde, dan kun je dat niet als argument nemen. Aan het eind waren we teveel bezig met een tegengoal te voorkomen en gaven we ze uiteindelijk te gemakkelijk weg. Dat moet er uit in deze ploeg."

De volgende wedstrijd van FC Eindhoven wordt gespeeld op maandag 20 augustus, aanvang 20.00 uur. Het duel tegen SC Veendam wordt gespeeld in het Gjaltema Stadion aan de Langeleegte.

FC Eindhoven - MVV Maastricht 2-3 (1-0) 41. Jason Bourdouxhe 1-0, 47. Marco Ospitalieri 2-0 69. Mark Veldmate 2-1, 86. Danny Schreurs 2-2, 90. Malcolm Esajas 2-3. Scheidsrechter: Jochem Kamphuis. Gele Kaart: Jason Bourdouxhe (FC Eindhoven). Aantal toeschouwers: 2.716.

FC Eindhoven: Zaari; Durwael, Verkoelen, Paridaans, Vanbelle; Van Geele, Rob Van Boekel, Ospitalieri; Bourdouxhe, Van Kruijssen (73. Lagouireh), Waalkens.
MVV Maastricht: Castro; Kuipers, Verdellen, Knops, Labylle; Rutjes, Van Hyfte, Schreurs, Voorjans (81. Braken); La Rosa (65. Esajas), Veldmate.
.

10 aug 2012 23:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #149
Wat een wedstrijd. Ik gaf geen cent meer voor de ploeg na de 2-0 maar wat hébben die gasten een mentale weerbaarheid getoond. Geweldig. 3 punten in een uitwedstrijd en dan het feest na het laatste fluitsignaal. álle spelers deden mee, ook de reserves. Hier lijkt een echt team te staan. Hopelijk de opmaat voor een heel mooi seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Fabrice

10 aug 2012 23:46
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #150
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Ben Salemans, Ekstertjj

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden