Eindhoven - MVV Maastricht
10 aug 2012 21:51
Karakter
Platinum Boarder
Normaal is het andersom, het lek is boven!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
10 aug 2012 21:56
10 aug 2012 22:02 door Equinox.
Super
Bin benuijt naor de beelde.
Sjiek tot Schreurs en Esajas score.
....
10 aug 2012 21:58
Ben Salemans
Administrator
Welkom bij het nieuwe MVV Maastricht! Super!
10 aug 2012 21:58
Us Clubke
Platinum Boarder
Ik was vooraf blij met een gelijk spel.
En vlak voor tijd was ik heel blij met een gelijk spel....en nu achteraf......een geweldige start van het seizoen.
Is dit de opmaat voor de rest van het seizoen...?
Geweldig resultaat
10 aug 2012 22:00
10 aug 2012 22:01 door Sjraveleer.
Prachtig jongens....
Jow, uzze malcolm heet effe loate zien, wee in de basis mot stoon. Foutje vaan Trost
Achterin mot nog gesleuteld weure
10 aug 2012 22:05
Graasvrete
Senior Boarder
Sjiek meh wel 2 gole tege menier Castro en Esajas is aon t sollicitere bijj VVV dus wee wet...!
10 aug 2012 22:06
Graasvrete schreef : Sjiek meh wel 2 gole tege menier Castro en Esajas is aon t sollicitere bijj VVV dus wee wet...!
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
10 aug 2012 22:06
10 aug 2012 22:07 door Aon de geng!.
Aon de geng!
Expert Boarder
Hiel sjoen! Verheug miech op volgende week!
7000 maan sterk? Mot lukke!
10 aug 2012 22:07
10 aug 2012 22:14 door jeoff.
opadiehard schreef :
Sjraveleer schreef : Vanaf 19.20 uur is de Chat geopend.
Jammer had mijn zoon de chat willen installeren maar dat was volgens een van de mvv webbies niet nodig er kwam toch een nieuw chat programma...dan maar weer de radio aanzetten...gr opa .
Sorry Opa mijn fout. Ik wilde inderdaad een andere chat gebruiken maar dat zou de server niet getrokken hebben. Ik had je even moeten inlichten.
OT: Ik ben zeer ZEER verheugd met dit resultaat!!! Echt GEWELDIG om nu eens op die manier te winnen na een grotere achterstand. En dat drie verschillende aanvallers gescoord hebben is ook een erg goed teken!
Mijn weekend kan nu al helemaal niet meer stuk!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
10 aug 2012 22:14
Graasvrete
Senior Boarder
niet Veldmate heeft gescoord maar t is een eigen doelpunt van Eindhoven
10 aug 2012 22:19
Graasvrete
Senior Boarder
Sensationele herrijzenis van MVV
Met een sensationele wederopstanding heeft MVV een vliegende start gemaakt in de competitie. De Maastrichtenaren bogen vrijdagavond in de laatste twintig minuten bij FC Eindhoven een 2-0 achterstand om in een 2-3 overwinning. De spelers vierden de zege na afloop hartstochtelijk met de 350 meegereisde fans.
Voetbal
Van onze verslaggever
Zeventig minuten lang wees niets erop dat MVV een goed resultaat ging halen in Brabant. De ploeg van trainer René Trost was vanaf de aftrap hevig op zoek naar een herkenbaar spelpatroon. Slechts één keer was er een flits van gevaar toen Veldmate een voorzet van Labylle over de lat tikte. Ook de thuisclub speelde niet als een kampioen, maar toch hoefde Eindhoven zich slechts twee keer kwaad te maken om MVV een mokerslag te geven. Vlak voor rust (Bourdhouxhe) en vlak na rust (Ospitalieri) profiteerde de ploeg van chaos en gebrek aan scherpte in de Maastrichtse defensie: 2-0. Pas twintig minuten voor tijd deed MVV iets terug: Veldmate kopte een voorzet van Voorjans in de verre hoek: 2-1. En toen kregen de Maastrichtenaren plots de geest, met invaller Malcolm Esajas als aanjager. Eerst mikte hij de bal op het hoofd van Schreurs (2-2), waarna hij in de voorlaatste minuut met een schitterend schot in de kruising het Maastrichtse legioen in extase bracht: 2-3.
10 aug 2012 22:20
Graasvrete
Senior Boarder
volgens ddl wel Veldmate en Esajas heeft zich herboren ....
10 aug 2012 22:20
Wat een revanche van 2 seizoenen terug toen MVV met 0-3 voorkwam en met 4-3 verloor! Nu 2-0 achter en met 2-3 terug naar Maastricht! Onvergetelijk. MVV bedankt!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj
10 aug 2012 22:21
Eindhovens Dagblad;
EINDHOVEN - FC Eindhoven is de competitie thuis in mineur gestart door een 2-3 nederlaag tegen MVV Maastricht. In Eindhoven gaf de ploeg van coach John Lammers na rust een 0-2 voorsprong weg.
Beide ploegen begonnen behoudend aan het duel, waarin de Eindhovenaren een licht veldoverwicht hadden. Na 20 minuten leek dat te worden omgezet in een treffer van Waalkens. Zijn inzet werd afgekeurd, omdat de bal voor het doelpunt de achterlijn was gepasseerd.
Kort voor rust stond wel de 1-0 op het scorebord. Waalkens zette goed door aan de linkerkant. Zijn voorzet werd door Bourdouxhe in het dak van het doel gewerkt. Even daarvoor gaf Ospitalieri al een waarschuwing door een schot van zestien dat rakelings naast de paal zeilde.
Kort na rust was het wel raak voor de PSV-huurling. Van Boekel bediende Ospitalieri die de bal fraai over doelman Castro mikte. FC Eindhoven leek het duel daarna rustig te kunnen uitspelen, maar kreeg door defensief geklungel de deksel op de neus. Achtereenvolgens Veldmate, Schreurs en Esajas zorgen er in het laatste kwart van de wedstrijd alsnog voor dat de winst naar de Maastrichtenaren ging.
....
10 aug 2012 22:21
dave op dreef
Junior Boarder
Hop hop vette saijs.. en dat nao 2-0 achter... geweldig goood begin vaan weekend!!! op nao vriedag 7000 mot nao deze euverwinning tog wel meugelijk zien...
Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden