Eindhoven - MVV Maastricht

10 aug 2012 06:25
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #91
Eindelijk!!!
Dat we een mooi seizoen tegemoet gaan, te beginnen vanavond......nog 3x in de rij staan ;)

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 06:35
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #92
Nog even een paar uur werken en dan hoppa!! Heb er zin in!!

10 aug 2012 07:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #93

Sjraveleer schreef : @sjeng 14: Trost: ,,Gillis is zeer snel hersteld, maar ik kies in deze situatie toch voor Knops. In de voorbereiding waren ze gelijkwaardig aan elkaar. (ich lees ut toch aanders?)

De opstelling teege eindhoven 4-2-3-1 of 4-4-2 (veldmate en schreurs in de punt, en La Rosa en Voorjans op de boetekante.

castro
-kuipers--Verdellen--Knops--Labylle--
Rutjes
Van Hyfte
---Schreurs -- Voorjans -- La Rosa---
Veldmate

Veer zouwe de verdediging goon versterke, meh qua krag is neet völ veranderd. Labylle vink uit gemis vaan Castellana op, en de res is geliek gebleeve.

De rechtsback word dan bemand door kuipers...verder valt natuurlijk op dat knops speelt ipv gillis...terwijl gillis hersteld is?...ik had echt gedacht dat hij de man zou worden achterin?...maar ok vanavond aan de radio gekluisterd in afwachting of wij onze eerste gouden plak binnenhalen :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

10 aug 2012 08:27
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #94
Eindelijk, het gaat vandaag weer beginnen.Ik ben benieuwd hoe sterk de groep is geworden.
Dit zal meteen maar moeten blijken in deze moeilijke uitwedstrijd.

Ik heb er voor dit jaar het volste vertrouwen in.
Mijn gevoel zegt dat we vandaag niet gaan verliezen (of zou het toch de hoop zijn !!!) en alles wat meer is maakt het alleen maar mooier.

10 aug 2012 09:31
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #95

opadiehard schreef :

Sjraveleer schreef : @sjeng 14: Trost: ,,Gillis is zeer snel hersteld, maar ik kies in deze situatie toch voor Knops. In de voorbereiding waren ze gelijkwaardig aan elkaar. (ich lees ut toch aanders?)

De opstelling teege eindhoven 4-2-3-1 of 4-4-2 (veldmate en schreurs in de punt, en La Rosa en Voorjans op de boetekante.

castro
-kuipers--Verdellen--Knops--Labylle--
Rutjes
Van Hyfte
---Schreurs -- Voorjans -- La Rosa---
Veldmate

Veer zouwe de verdediging goon versterke, meh qua krag is neet völ veranderd. Labylle vink uit gemis vaan Castellana op, en de res is geliek gebleeve.

De rechtsback word dan bemand door kuipers...verder valt natuurlijk op dat knops speelt ipv gillis...terwijl gillis hersteld is?...ik had echt gedacht dat hij de man zou worden achterin?...maar ok vanavond aan de radio gekluisterd in afwachting of wij onze eerste gouden plak binnenhalen :thumbsup:...gr opa ;).

Die verwachting had ik ook. Zowel Castro als Gillis waren duidelijke versterkingen achterin en ik ga er nog altijd vanuit dat Gillis een zekerheidje is zodra hin fit is.

Verder vind ik het begrijpelijk dat Esajas op de bank start, evenals Smeets!

Maar mensen, kijk eens naar onze wissels van vanavond! We hebben aardig wat kwaliteit om te wisselen!

10 aug 2012 09:42 10 aug 2012 09:43 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #96
Ja, we gaan weer beginnen! Eindelijk, alsof er deze zomer nog geen genoeg sport voorbij is gekomen, haha. :P

Ben heel erg benieuwd vanavond, zeker omdat MVV op papier gewoon een sterkere selectie dan vorig seizoen heeft. Heb vanmorgen nog heel even in de VI seizoensgids naar Eindhoven gekeken, maar daar zijn wel wat mensen weg gegaan. Plus daar stonden Rossen en N'Koyi nog bij, en die zijn er volgens mij ook niet meer, en Koç is een twijfelgeval voor vanavond. Op papier zou MVV daar vanavond dus gewoon moeten kunnen winnen. Maar dat is vooral in uitwedstrijden makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker omdat we met Eindhoven uit beginnen 3 jaar terug ook geen goede ervaring hebben, en toen waren de verwachtingen ook hoog. Met dat verschil dat er toen een clown langs de lijn stond. Laten we ons wat betreft het verleden dus maar vasthouden aan 18 februari 2011, toen we daar de periode wonnen. Maar goed, elke wedstrijd en elk seizoen is anders, we zullen het wel zien vanavond...

Voorspelling: 0-2.

10 aug 2012 09:47 10 aug 2012 09:47 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #97
FC Eindhoven gaat voor de titel

EINDHOVEN - De selectie van FC Eindhoven kende in de zomerperiode een metamorfose. Vijftien, veelal ervaren spelers, keerden FC Eindhoven de rug toe. Negen jonge, talentvolle spelers kwamen ervoor terug.
Het fundament van de selectie moet opnieuw in de steigers worden gezet. Moeten de supporters zich zorgen maken? Nee, vindt de technische staf, die bestaat uit Mart van Duren, Pascal Maas, Wim Ribbens, Jürgen Dirkx en Rob Vollenbroek. "Wij kunnen kampioen worden", klinkt Van Duren vol vertrouwen. Hij wijst op acht spelers binnen de selectie die het met PSV in de jeugd al eens eerder meemaakten. "Dat aantal zie ik bij andere clubs in de eerste divisie niet rondlopen. Als je vorig jaar derde bent geworden, moet je altijd streven naar beter."

© Eindhovens Dagblad 2012

10 aug 2012 10:04
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #98
Dat Esajas op de bank begint vind ik niet zo vreemd. Volgens mij is de kans reëel dat hij voor 31 augustus alsnog vertrekt. Voor wie zat Dusseldorp laatst op de tribune ? Zou Yanic Wildschut niet vertrekken bij VVV ?
Daarnaast zou hij ook wel eens betrokken kunnen worden in een spelersruil.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

10 aug 2012 10:09
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Eindhoven - MVV Maastricht #99
@roeibaank: dinks dich dan aan Bryan Linssen ?

10 aug 2012 10:26 10 aug 2012 10:28 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #100
haha, Esajas ruilen voor Linssen zou de deal van de eeuw zijn!
Denk niet dat Venlo zit te wachten op Esajas.
Denk ook niet dat dat de reden is waarom Esajas er niet in staat. Moet hij de komende 4 wedstrijden (voor 31 augustus) allemaal niet spelen? Esajas heeft wellicht gewoon te weinig laten zien in de voorbereiding (dat gedeelte dat ie heeft meegedaan...).

Knops i.p.v. Gillis vind ik vreemd. Zelf had ik Mustafa i.p.v. Kuipers gekozen.
Ben benieuwd naar het spelbeeld en het resultaat. Kan er zelf helaas niet bij zijn...

10 aug 2012 11:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #101
Voor de thuisblijvers. Eindhoven-MVV is denk ik ook via livestream te bekijken. Maar wat voor commentaar je erbij hebt weet ik niet. Misschien is dit wel chinees. Maar ja, dat zijn ook een beetje sjenge :lol:

www.sportwebz.com/

10 aug 2012 11:20
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #102
MATCHDAY!

Eindelijk begint het weer. Oefentripjes zijn leuk maar nu gaat het weer er echt om de knikkers. Vind de opstelling mocht deze inderdaad de juiste zijn redelijk verrassend. Denk toch dat als Gillis, Hadouir niet tegen was gekomen in Breda hij daar centraal achterin stond. Om Knops ook het volledige vertrouwen te geven geeft Trost dan aan dat ze gelijkwaardig waren, terwijl Gillis op mij echter een veel betere indruk maakte. Als rechtsback had ik gekozen voor Moustafa ipv Kuipers. Directe tegenstander Waalkens waarschijnlijk op die positie is niet heel erg snel dus hier kan ik wel meeleven. Verder zag ik liever Braken en Esajas spelen voor Voorjans en La Rosa.

Maar goed mochten we beginnen met de 3 punten in Eindhoven? De winnende coach heeft altijd gelijk zeggen ze. Wel mooi voor ons dat Koç nog steeds geblesseerd is aan zijn enkel, die heeft ons toch enkelen keren pijn gedaan. Eindhoven is er toch wel redelijk op achteruit gegaan vooral in de verdediging. Hoe die talenten van PSV het doen is maar afwachten. Denk in ieder geval niet dat ze het kunstje van de 3e plek dit jaar kunnen gaan bewerkstelligen. Aangezien onze aanval nog niet helemaal aan elkaar gewend is ga ik voor een 0-1 overwinning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

10 aug 2012 11:44
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #103
de historie sinds de jaren '90:

95/96 EINDHOVEN - MVV 2 - 2
95/96 MVV - EINDHOVEN 0 - 0
96/97 EINDHOVEN - MVV 1 - 1
96/97 MVV - EINDHOVEN 3 - 0
00/01 MVV - EINDHOVEN 3 - 1
00/01 EINDHOVEN - MVV 4 - 1
01/02 MVV - EINDHOVEN 2 - 2
01/02 EINDHOVEN - MVV 1 - 1
02/03 EINDHOVEN - MVV 1 - 1
02/03 MVV - EINDHOVEN 2 - 3
03/04 EINDHOVEN - MVV 3 - 0
03/04 MVV - EINDHOVEN 2 - 0
04/05 MVV - EINDHOVEN 3 - 1
04/05 EINDHOVEN - MVV 4 - 0
05/06 EINDHOVEN - MVV 1 - 1
05/06 MVV - EINDHOVEN 2 - 0
06/07 EINDHOVEN - MVV 1 - 6
06/07 MVV - EINDHOVEN 2 - 2
07/08 EINDHOVEN - MVV 3 - 1
07/08 MVV - EINDHOVEN 4 - 1
08/09 MVV - EINDHOVEN 3 - 1
08/09 EINDHOVEN - MVV 1 - 1
09/10 EINDHOVEN - MVV 4 - 3
09/10 MVV - EINDHOVEN 2 - 2
10/11 MVV - EINDHOVEN 0 - 0
10/11 EINDHOVEN - MVV 0 - 0
11/12 MVV - EINDHOVEN 1 - 0
11/12 EINDHOVEN - MVV 4 - 1

10 aug 2012 11:52
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #104

Schapendonk schreef : Voor de thuisblijvers. Eindhoven-MVV is denk ik ook via livestream te bekijken. Maar wat voor commentaar je erbij hebt weet ik niet. Misschien is dit wel chinees. Maar ja, dat zijn ook een beetje sjenge :lol:

www.sportwebz.com/

Kan me niet voorstellen dat op deze site vanavond daadwerkelijk een livestream zal zijn.
Ja, er is een camera aanwezig, om beelden te maken voor de samenvatting.
Maar de beelden worden niet direct de ether in gebracht gedurende de wedstrijd. Een livestream kan m.i. daarom ook niet.

10 aug 2012 12:13
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #105
Als ik op deze website kijk zie ik niks van Eindhoven-MVV voor 20 uur vanavond. Moet ik ergens anders zoeken of hoe werkt dat? merci alvast

Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden