Eindhoven - MVV Maastricht

08 aug 2012 17:05
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #61
Eindhoven uit zijn aparte wedstrijden. Ik kan me inderdaad die 4-3 (1-3 voor MVV bij rust) herinneren, maar ook een 1-6 (seizoen 2006-2007) overwinning. De 0-0 die voor MVV de periodetitel betekende.

Vanmorgen was ik op de training en ik zag al in grote lijnen de basiself voor Eindhoven:
Verberne trainde met de achterhoede:
Castro; Kuipers, Verdellen, Gillis/Knops, Labylle;
Winkens trainde apart, ik hoorde iets van klachten over zijn hamstring. Vandaar dat hij had besloten om vandaag niet met de groep mee te trainen.

Verder trainde Trost de rest van het team met paasjes van de centrale middenvelders:
Rutjes, van Hyfte en Voorjans, naar de flankspelers.

Op de rechterflank speelde Timmermans met Schreurs, op links speelde La Rosa en Esajas
Veldmate en Borgers de diepe spitsen.

Kortom, er zijn nog 2 twijfels voor de basiself: Gilles/Knops en La Rosa/Esajas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 19:47 08 aug 2012 19:47 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #62

Mie leef Mestreech schreef : Eindhoven uit zijn aparte wedstrijden. Ik kan me inderdaad die 4-3 (1-3 voor MVV bij rust) herinneren, maar ook een 1-6 (seizoen 2006-2007) overwinning. De 0-0 die voor MVV de periodetitel betekende.

Vanmorgen was ik op de training en ik zag al in grote lijnen de basiself voor Eindhoven:
Verberne trainde met de achterhoede:
Castro; Kuipers, Verdellen, Gillis/Knops, Labylle;
Winkens trainde apart, ik hoorde iets van klachten over zijn hamstring. Vandaar dat hij had besloten om vandaag niet met de groep mee te trainen.

Verder trainde Trost de rest van het team met paasjes van de centrale middenvelders:
Rutjes, van Hyfte en Voorjans, naar de flankspelers.

Op de rechterflank speelde Timmermans met Schreurs, op links speelde La Rosa en Esajas
Veldmate en Borgers de diepe spitsen.

Kortom, er zijn nog 2 twijfels voor de basiself: Gilles/Knops en La Rosa/Esajas.


Ziet er goed uit en met hulp van ( hopelijk een flink aantal van ) onze supporters hoop en verwacht ik op een goed resultaat!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 20:16
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #63
Weet iemand hoeveel kaarten auto/buscombi zijn verkocht voor de wedstrijd tegen eindhoven?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 22:04
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #64
Wordt deze wedstrijd nu wel of niet rechtstreeks uitgezonden bij eredivisie live?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 22:09
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #65

Graasvrete schreef : Wordt deze wedstrijd nu wel of niet rechtstreeks uitgezonden bij eredivisie live?

eredivisielive 1; Willem 2 - nak
eredivisielive 2; Graafschap - excelsior.

eredivisielive.nl/programmagids/tv/2012-08-10/

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Graasvrete

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 23:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #66

Equinox schreef :

Graasvrete schreef : Wordt deze wedstrijd nu wel of niet rechtstreeks uitgezonden bij eredivisie live?

eredivisielive 1; Willem 2 - nak
eredivisielive 2; Graafschap - excelsior.

eredivisielive.nl/programmagids/tv/2012-08-10/


Nak wordt geknakt. :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 10:54
Sjaakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #67
Veer beginne met een zwoer bevochte euverwinning.
Week d'rnao tege Oss toes unne volle Geusselt en oach daan onversloanbaar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 12:04 09 aug 2012 12:05 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #68
Vermoedelijke opstelling van MVV morgenavond tegen FC Eindhoven, afgaande op de training van vanmorgen.

Castro
Kuipers-Verdellen-Knops-Labylle
Voorjans-van Hyfte-Rutjes
Schreurs-Veldmate-La Rosa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 12:05
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #69

Sjaakie schreef : Veer beginne met een zwoer bevochte euverwinning.
Week d'rnao tege Oss toes unne volle Geusselt en oach daan onversloanbaar!


Naar wat ik vanmorgen vluchtig op de training zag zal MVV op de counter gaan spelen dus vanuit de verdediging wat niet vreemd is onder Trost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 12:59 09 aug 2012 13:07 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #70
Op de counter, dat is toch wel tegen mijn zere been. Wat heb ik een hekel aan verdedigende ploegen. Ook al won Chelsea er de Champions League mee, ze verdienden zeker niet mijn respect.

Dat we steeds niet promoveren vind ik al erg genoeg. Als we dat ook nog gaan doen met verdedigend kutvoetbal, pfff...

Kan ik trouwens nog kaartjes voor het uitvak krijgen (autocombi)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 13:16
benoo1
Bezoeker
Bezoeker
Eindhoven - MVV Maastricht #71
vind ik knap dat jij dat gezien hebt mischien door die paar hoekschoppen van Smeets verder kon ik dat niet ontdekken volgens mij gaat Trost gewoon uit van ons eigen spel en drie punten pakken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 13:56
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #72

benoo1 schreef : vind ik knap dat jij dat gezien hebt mischien door die paar hoekschoppen van Smeets verder kon ik dat niet ontdekken volgens mij gaat Trost gewoon uit van ons eigen spel en drie punten pakken



Dat zeg je goed meer heb ik ook niet gezien, en zo aanvallend als onder Maaskant is niet meer in de Geusselt gespeeld maar daar was ook het spelersmateriaal na.

Succes morgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 15:14
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #73
Luxeprobleem voor MVV-coach Trost

MVV-trainer René Trost wilde een bredere en meer geroutineerde selectie en heeft die ook gekregen. Het gevolg is dat hij voor het eerst als coach in Maastricht een luxeprobleem heeft: hij moet gevestigde waarden vrijdagavond in de ouverture bij FC Eindhoven (20.00 uur) op de bank zetten of zelfs op de tribune. ,,Dat zal voor sommige jongens een bittere pil zijn. Maar daar moeten ze mee leren omgaan. De concurrentie is groter, naar deze situatie heeft de club bewust toegewerkt. Iedereen zal gas moeten geven om verzekerd te zijn van een basisplaats. De spelers die tegen Eindhoven aan de aftrap verschijnen, weten dat ze voluit moeten gaan.”

Kjell Knops krijgt in de defensie de voorkeur boven aanwinst Cor Gillis, die hersteld is van de blessure die hij tegen NAC opliep. La Rosa speelt op de linkerflank, waardoor Malcolm Esajas op de bank moet beginnen. Trost: ,,Gillis is zeer snel hersteld, maar ik kies in deze situatie toch voor Knops. In de voorbereiding waren ze gelijkwaardig aan elkaar. Malcolm is wat later ingestapt, La Rosa weet dat hij scherp moet zijn om te kunnen blijven spelen.” Lance Voorjans krijgt achter spits Mark Veldmate de voorkeur boven Bryan Smeets.

Eindhoven-uit is voor MVV een lastige tegenstander om te beginnen. In de afgelopen vijf seizoenen sprokkelden de Maastrichtenaren slechts twee punten in het kleine Jan Louwers Stadion. Trost zag Eindhoven vorige week met 2-1 van eredivisionist RKC verliezen. ,,Ik heb het gevoel dat ze iets ingeleverd hebben, maar met veel jongens van PSV blijft het een goed ploegje met herkenbaar spel. Maar dat schrikt ons niet af. De afgelopen seizoenen zijn we de competitie steeds aardig gestart, ik heb er vertrouwen in dat dit nu ook lukt.”

Opstelling MVV: Castro, Kuipers, Verdellen, Knops, Labylle, Rutjes, Van Hyfte, Schreurs, Voorjans, La Rosa, Veldmate.

Bron: DDL
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 15:40
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Eindhoven - MVV Maastricht #74
OKay, heij zalle veer ut met motte doen.

Doa zalle genog luij zien, die neet sjnappe veurwat Gillis deneeve steit, meh doa heet allein Trost un antwoord op.

Hopelik pak dit goot oet, meh persoonlik dink ich dat ut aanders mot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 16:27
mvvveuraltied
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht #75
Waar moeten wij onze biljetten nu omruilen, nu de keet tegen de vlakte is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden