Eindhoven - MVV Maastricht
- Kletswief
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Eindhoven - MVV Maastricht
24 Jun 2012 00:09Of lekker positief en met medewerking van de officiele driehoek (?) vrij vervoer?!
Heb er nu al zin in, haha.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Eindhoven - MVV Maastricht
24 Jun 2012 00:36Met de zo van te voren ''bejubelde'' voetbalwet van al die politici zouden buscombi's verleden tijd zijn.
Naar nu blijkt is het gewoon weer een wet om de politiestaat nederland uit te breiden. Er zijn al voorbeelden te vinden waar beleidsmakers de voetbalwet hebben toegepast terwijl het nergens te maken had met supporters of voetbalwedstrijden.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
- Lummel
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2012 01:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
24 Jun 2012 08:09Ik ga mee combi of niet...Lummel wrote: Lekker met z'n allen afreizen naar Eindhoven, combi-regeling of niet. Onze jongens steunen, en hopen op een goede seizoensopening. En dan hopen dat onze jongens de goede lijn doorzetten, om vervolgens rechtstreeks te promoveren naar de Eredivisie. Haha, beetje dromen mag wel.
En ik droom mee

En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2012 10:16 - 24 Jun 2012 10:18Desondanks ben ik in Eindhoven aanwezig. :thumbsup:
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2012 12:50Heb er wel zin in om weer naar het voetbal te gaan.
De selectie van FC Eindhoven bestaat trouwens momenteel uit de volgende spelers:
Keepers: Benjamin van Leer, Brahim Zaari
Verdediging: Sjors Paridaans, Ivo Rossen, Wesley Vanbelle, Maikel Verkoelen, Joep Zweegers
Middenveld: Rob van Boekel, Michael van Geele, Marco Ospatilieri, Vinnie Vermeer, Jasper Waalkens
Aanval: Sherry Kindo Kamara, Serhat Koc, Jelle van Kruijssen, Nayib Lagouireh, Josemar Makiavala, Patrick N’Koyi
Denk dat wij momenteel een betere selectie hebben, maar we hebben het altijd wel moeilijk daar. Koc, van Boekel zijn leuke voetballers, ervaring met bijvoorbeeld Rossen. Kan me nog een openingswedstrijd herinneren dat we 0-3 voorstonden en uiteindelijk nog de boot ingingen. Hopelijk beginnen we eens met een overwinning, ga je lekker het seizoen in.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2012 13:02Anna D. wrote: Kan me nog een openingswedstrijd herinneren dat we 0-3 voorstonden en uiteindelijk nog de boot ingingen. Hopelijk beginnen we eens met een overwinning, ga je lekker het seizoen in.
Nu worden bij velen oude wonden opengereten.
Je laat ons opnieuw in een nachtmerrie belanden.
Een nacht merrie genaamd: Fuad Capa :evil: :puke:
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
24 Jun 2012 13:06Nee liever niet weeer aan herinnerd wordenNao Väöre wrote:Anna D. wrote: Kan me nog een openingswedstrijd herinneren dat we 0-3 voorstonden en uiteindelijk nog de boot ingingen. Hopelijk beginnen we eens met een overwinning, ga je lekker het seizoen in.
Nu worden bij velen oude wonden opengereten.
Je laat ons opnieuw in een nachtmerrie belanden.
Een nacht merrie genaamd: Fuad Capa :evil: :puke:
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2012 13:28 - 24 Jun 2012 13:29
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2012 14:51Toen had je een middenveld wat gemiddeld 1 meter 40 was, met Linssen (scoorde nog wel 2x), Naoufal, Bruls en Tom van Hyfte, die toen debuteerde. Toen wonnen ze geen kopduels op het middenveld. Na een half uur had die clown Naoufal gewisseld voor Jorrit Ritzen, om wat meer kopduels te winnen, zonder enig resultaat.
Inderdaad lieten de ervaren mannen van toen (Bryssinck, Haastrup, Tobiasen) het afweten.
- Theo Claassen
-
- Junior Member
-
26 Jun 2012 20:39Grt
Theo
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2012 21:11Daarnaast vraag ik me af waarom er voor Sittard plaats was voor 100 auto's en nu ineens voor ons 60 auto's.
''Omdat er in Eindhoven maximaal 100 parkeerplaatsen beschikbaar zijn heeft de SV Nao Veure “slechts” 100 parkeerkaarten ter beschikking. ''
bron fortunahome.com
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
26 Jun 2012 21:20En dat terwijl mvv de veiligheid het op 1 na best geregeld heeftSjotelsplak wrote: Heeft de lokale driehoek ook plausibele argumenten,of is het weer een lachwekkend argument als ''veiligheid garanderen'' terwijl er nooit iets is gebeurd.
Daarnaast vraag ik me af waarom er voor Sittard plaats was voor 100 auto's en nu ineens voor ons 60 auto's.
''Omdat er in Eindhoven maximaal 100 parkeerplaatsen beschikbaar zijn heeft de SV Nao Veure “slechts” 100 parkeerkaarten ter beschikking. ''
bron fortunahome.com
MVV tweede in kwaliteitsmeting Veiligheidsafdeling
Door de KNVB wordt jaarlijks een kwaliteitsmeting gehouden onder alle betaald voetbalorganisaties in Nederland. Hierbij wordt de afdeling Veiligheid doorgelicht.
Deze meting vindt plaats aan de hand van een computerprogramma en licht alle aspecten van de organisatie door. De complete werkomgeving om de organisatie wordt bekeken. Na het analyseren van informatie wordt inzicht verkregen in het functioneren van de veiligheidsorganisatie en het behalen van resultaten op dat gebied. Dat leidt tot adviezen over het (verder) ontwikkelen van de veiligheid van MVV Maastricht op het gebied van gastvrije ontvangst, brandveiligheid, management etc.
Na de kwaliteitsmeting 2011-2012 bleek dat de veiligheidsorganisatie van MVV Maastricht op de tweede plaats stond van alle clubs in de Jupiler League in Nederland. Een mooi resultaat. Dat betekent dat wij op de goede weg zijn.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2012 21:57Sjotelsplak wrote: Heeft de lokale driehoek ook plausibele argumenten,of is het weer een lachwekkend argument als ''veiligheid garanderen'' terwijl er nooit iets is gebeurd.
Daarnaast vraag ik me af waarom er voor Sittard plaats was voor 100 auto's en nu ineens voor ons 60 auto's.
bron fortunahome.com
Ik denk dat de capaciteit 100 auto's is. Als het een volledige autocombi is krijg je er dan ook 100. Als je het dan combineert met een auto/bus combi dan heb je 60 auto's plek en de rest wordt opgevuld met bussen omdat deze meer plek in beslag nemen. Zo kan je wel in plaats van 100 man, 475 man meenemen.