Eindhoven - MVV Maastricht
11 aug 2012 10:07
Wat hebben al die mensen die nu roepen dat na de 2-0, MVV geen stuiver meer waard was, zich laten kennen gisteren. Ik kom er werkelijk waar niet bij met mn hoofd, waarom je jezelf de moeite neemt om ruim een uur in de bus/auto te zitten, je in alle bochten te wringen voor allerlei omwisseltickets & dan vervolgens besluit apatisch op je stoel blijven zitten en je ploeg van minuut 1 in de steek laten.
Eindhoven was verre van groots, MVV had veel meer kwaliteit. Maar MVV was slordig en oogde onzeker. Na de 2-1 zag je ook dat de ploeg alle schroom van zich af gooide en begon te voetballen. Het publiek (in een vol uitvak!!), had MVV al veel eerder over dat punt moeten trekken. Maar nee, het was inspiratie en zielloos vanaf de tribune.
Alle frustratie van vorig seizoen was bij mij binnen 10 minuten alweer terug. En dan nota bene na afloop wel massaal en ongegeneerd op die manier een feestje staan vieren... De ploeg verdiend de credits, 75% van het uitvak mag zich diep schamen. Die zelfde 75% wat zich zo hard op de borst klopt wat voor een geweldig publiek we hier hebben.
Blij dat volgende trip Veendam is, dan zal een selecter gezelschap zich de moeite nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, Mebwaster, marke
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
11 aug 2012 10:08
Peter Pan
Platinum Boarder
Dit kin daan deenk iech toch ut noadeil zien vaan es er geine verpliechte buscombi is, klink raar. Mer noe woare 'r toch ech hiel veul, mit alle respek, awwe luij mit klein keender die ut es un gezinsuitje zoage um mit den otoo d'r noar tow te goan, die hubste normaal neet mit buscombi's En jeh, dat die noe sjus leenks vaan de Ultras ginge zitte, daan goan der al metein mier luij in dat gebied zitte. Woar wel errug jammer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
11 aug 2012 10:26
Ieder supportert op zijn eigen manier, als jij vind dat alleen de bv de ultra's echte supporters zijn is dat jouw mening.
Iedereen die zich de moeite doet af te reizen naar een uitwedstrijd of thuiswedstrijd is op zijn of haar manier supporter.
Dus laat iedereen in zijn waarde en begin niet weer na de eerste wedstrijd alweer te zeiken over echte of geen echte supporters. sommige mensen zeiken om te zeiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Maosbrögk
11 aug 2012 10:46
Iedereen mag het doen op zijn eigen manier & ik praat al helemaal niet over wie echte supporters zijn en wie niet. Maar iedereen voelt aan wanneer de ploeg dat zetje nodig heeft. Dat het niet 90 minuten lang is, moet ik mee leren leven. Een simpele "staank op en zing veur MVV" om de mannen richting die 2-2 te schreeuwen is al teveel gevraagd. Maar dat het ineens wel kan na de 2-3, dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Of je nou gamin of bejaard bent, dat interesseert me niet. Een twaalfde man ben je samen, dat is de enige bijdrage die van ons verwacht mag worden. Genoeg bekende gezichten gezien verspreid over het hele vak die massaal afvallig zijn geweest ten opzichte van een zoekend MVV. En juist deze mensen kloppen zichzelf zo hard op de borst wat voor geweldig publiek we hebben hier in Maastricht. Nou als dat hun perceptie is, zou ik zeggen haal de AZ-klappertjes maar uit! Maak jezelf toch niets wijs, het is poep met stukjes!
Ik klink misschien zwaar gefrustreerd & dat ben ik eerlijk gezegd ook. Ik proef gewoon aan alles dat dit de tendens is binnen de club. Hopelijk kan een goed reeks op het veld dit de komende tijd enigszins verbloemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Ben Salemans, Mebwaster
11 aug 2012 10:50
11 aug 2012 10:58 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
serke schreef : Ieder supportert op zijn eigen manier, als jij vind dat alleen de bv de ultra's echte supporters zijn is dat jouw mening.
Iedereen die zich de moeite doet af te reizen naar een uitwedstrijd of thuiswedstrijd is op zijn of haar manier supporter.
Dus laat iedereen in zijn waarde en begin niet weer na de eerste wedstrijd alweer te zeiken over echte of geen echte supporters. sommige mensen zeiken om te zeiken.
Zeker doet iedereen dat op zijn eigen manier en je bent even goed supporter als je niks doet of niet mee zingt.
Maar waarvoor gaan die mensen dan helemaal naar Eindhoven om daar met een zwart gezicht te gaan staan?
(niet iedereen natuurlijk maar genoeg).
We gaan toch allemaal mee om MVV te Supporteren?
Voor de vraag van de Samenvattingen hier info van MVV Twitter
De samenvattingen van de #JupilerLeague zijn vanavond om 18:00u te zien op #RTL7 en om 19:00u op
jupilerleague.nl
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
11 aug 2012 11:04
Danny1983 schreef : Zeker doet iedereen dat op zijn eigen manier en je bent even goed supporter als je niks doet of niet mee zingt.
Maar waarvoor gaan die mensen dan helemaal naar Eindhoven om daar met een zwart gezicht te gaan staan?
De samenvattingen van de #JupilerLeague zijn vanavond om 18:00u te zien op #RTL7 en om 19:00u op
jupilerleague.nl
Vaak zijn de supporters met het "zwartste gezicht" de grootste supporters. Die op het eerste gezicht negatieve supporters zijn er wel altijd, net omdat ze zoveel van hun clubje houden.
Ik merk bijvoorbeeld aan mijzelf dat ik nu heel anders naar een voetbalwedstrijd ga dan tien jaar geleden. Toen was ik bloedfanatiek, terwijl ik nu liever wat meer naar de wedstrijd zelf kijk en die goed analyseer in plaats van voortdurend met zingen ed. bezig te zijn. Niet zo snel op het uiterlijk afgaan. Iedere supporter is anders. Ik ken het gevoel dat je graag wilt dat iedereen om je heen meezingt en de frustratie als dit niet gebeurt, maar dat moet je ook wat relativeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983
11 aug 2012 11:07
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Belgske schreef :
Danny1983 schreef : Zeker doet iedereen dat op zijn eigen manier en je bent even goed supporter als je niks doet of niet mee zingt.
jupilerleague.nl
Vaak zijn de supporters met het "zwartste gezicht" de grootste supporters. Die op het eerste gezicht negatieve supporters zijn er wel altijd, net omdat ze zoveel van hun clubje houden.
Ik merk bijvoorbeeld aan mijzelf dat ik nu heel anders naar een voetbalwedstrijd ga dan tien jaar geleden. Toen was ik bloedfanatiek, terwijl ik nu liever wat meer naar de wedstrijd zelf kijk en die goed analyseer in plaats van voortdurend met zingen ed. bezig te zijn. Niet zo snel op het uiterlijk afgaan. Iedere supporter is anders. Ik ken het gevoel dat je graag wilt dat iedereen om je heen meezingt en de frustratie als dit niet gebeurt, maar dat moet je ook wat relativeren.
Oke hierdoor kijk ik al anders tegen de situatie aan en heb ik begrip hiervoor, al blijft het wat je zegt af en toe wel frustrerend.
Maar wie weet zeg ik over 10 jaar hetzelfde als jou
11 aug 2012 11:09
:Sta op zing voor mvv: Moet verboden worden zie steeds niks als ik blijf zitten
Laat lekker iedereen op zich eigen mvv aanmoedigen ,Er waren toch weer mooi 450 man daar of ze nu zingen of gaan staan of blijven zitten boeien.
11 aug 2012 11:20
Het was ergernis troef ongelooflijk als bij de 2 tegen 2 nog een heel groot gedeelte te beroerd is om te juichen of te klappen dan vraag ik me af wat je in een stadion komt doen zet dan lekker thuis de radio aan of kijk teletekst.
En die bullshit van iedereen viert het op zijn eigen manier kan er bij mij niet in,het is gvd je club waar je trots op hoort te zijn.
Nee ze juichen wel als er een of ander onbekend team onder de rust een rondje om het veld loopt dan valt mij niks meer in.......DAT WOW IECH NOE ZEGKE!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, Mebwaster, opadiehard
11 aug 2012 11:50
omdat jullie zo een goede suporters zijn mogen de andere mensen bijna nergens meer naartoe met eigen vervoer denk daar maar eens over na
11 aug 2012 11:54
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
benoo1 schreef : omdat jullie zo een goede suporters zijn mogen de andere mensen bijna nergens meer naartoe met eigen vervoer denk daar maar eens over na
Wat een onzin opmerking alsof iedereen die fanatiek meedoet ook uit is op rellen enzo
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke
11 aug 2012 11:57
MVV4life
Platinum Boarder
benoo1 schreef : omdat jullie zo een goede suporters zijn mogen de andere mensen bijna nergens meer naartoe met eigen vervoer denk daar maar eens over na
Dink diech d'r mer uns euver nao tot ut neet kin wats diech noe zegks!
Diech zegks dit noe generiek tege eederein en iech weit zeker tot de mieste die heij reageere braaf luij zien.
D'r zal bes wel oonder de MVV supporters 'ne rotte appel zitte (eve veur alle duudelikheid, heij bedoel iech niemand specifiek met en zeker neet de menier met deze naom oppe ultras forum), mer loer uns eve wat d'r in en um ut stadion vaan MVV allemaol gebeurt, loer uns es MVV oetspeult wat dao gebeurt. Veer zien de mies brave supporters wat ut gief!
Veer zien sjus de supporters die neet oet zien op zeik en kome um de ploog te steune en niks aanders!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke
11 aug 2012 11:59
11 aug 2012 12:01 door marke.
Dat is een andere discussie dat heeft hier niks mee te maken.
En als jij zo een goede supporter bent dan kon het je niet boeien of het combi is of niet dan kom je gewoon naar het stadion ik ga voor mij club en niet of het wel of geen combi is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox
11 aug 2012 12:00
Myn god winnen we met 2-3 krijg je dat gezeik weer laat iedereen in zijn waarde als het je niet bevalt blijf je dan in je brak!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983, Equinox
11 aug 2012 12:26
Bertocucci
Junior Boarder
Geweldige seizoensopening! Na de wissel van esajas voor la rosa vielen alle puzzelstukjes op hun plaats. Verder blijf ik de achterhoedje een zorgenkindje vinden. Zolang de voorhoede dit compenseert hebben we het nergens over.
Overigens had na ik na de 2-0 nooit het gevoel dat het nog goed ging komen.
Verder heb ik mij 'gesjaggeneerd" aan de ultras. Alsof zij het monopoly hebben over hoe een supporter zich dient te gedragen. Ik ga al jaar en dag naar MVV en laat mij door niemand opleggen of en hoe ik mij moet gedragen! Dit roept bij mij en wellicht meerdere mensen een averechts effect op. Zeker als ik zie hoe sommige ultras zich non-verbaal opstellen tegen medesupporters. Beschamend. Op sommige momenten in de wedstrijd ben ik met andere zaken bezig dan sfeer maken.
Overigens heb ik nog altijd ontzettend veel respect voor de ultras en hoe zij de laatste jaren zorgdragen voor een geweldige sfeer in het stadion, maar soms draven zij door in hun enthousiasme. Het kan niet altijd het feestje van de ultras...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Tijd voor maken pagina: 0.545 seconden