>
Ontvangen bedankjes 260
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Romadu schreef : Op het moment dat het erom gaat moet je er staan voor je ploeg & daar heeft 75% van het publiek collectief gefaald gisteren.
Wat een zinloze discussievuurbal schreef : Kom op mensen jullie zijn supporters geen aanschouwers. Als je niet begrijpt of aanvoelt dat je een ploeg op sleeptouw moet nemen als je ploeg in een dip zit noem je dan aub geen supporter maar sympathisant. En ook ik was om 5:30 alweer de deur uit en was pas 11,5u later thuis van mijn werk. Ik neem aan dat de meneer van de 60 urige werkweek in zijn vakantie dus in de hekken hangt en als een gek doet supporteren? Ipv sympathiseren. Miss kun je de soms wat moeilijke liedjes van de ultra's als excuus gebruiken daar heb ik ook soms moeite mee. Maar kom op zeg schreeuw de boys naar voren!
Bertocucci schreef :
Romadu schreef : Op het moment dat het erom gaat moet je er staan voor je ploeg & daar heeft 75% van het publiek collectief gefaald gisteren.
"Op het moment"? Welk moment? Het uitvak puilde uit voor de seizoensopening. Zoals olzie terecht opmerkt is dat schitterend! Over welk moment heb je het? Dat het na de 2-0 stil is kan ik heel goed begrijpen. Men heeft veel verwachtingen en de ploeg maakt die op dat moment niet waar. 75% van de supporters is op dat moment teleurgesteld en heeft geen zin omdat de jolige vent uit te hangen. Dat de ploeg op dat moment maar eens laat zien dat ze het waard zijn om voor zo'n vol uitvak te mogen voetballen. Waar het om gaat is dat iedereen op zijn eigen manier met die tegenslag omgaat en dat niet de ultras bepalen hoe dat moet.
Daarnaast schrijf je dat we er "moeten" staan. Ben je soms vergeten dat het uitvak al vanaf de aftrap al vol zat en al die mensen er al stonden. Bepalen de ultras wat moet? En wat "moet" dan?
Nogmaals respect voor de ultras en hun schitterende acties, maar men moet niet doordraven!
donny schreef : weet iemand wanneer de samenvatting op jupilerleague.nl komt?
Romadu schreef :
Bertocucci schreef :
"Op het moment"? Welk moment? Het uitvak puilde uit voor de seizoensopening. Zoals olzie terecht opmerkt is dat schitterend! Over welk moment heb je het? Dat het na de 2-0 stil is kan ik heel goed begrijpen. Men heeft veel verwachtingen en de ploeg maakt die op dat moment niet waar. 75% van de supporters is op dat moment teleurgesteld en heeft geen zin omdat de jolige vent uit te hangen. Dat de ploeg op dat moment maar eens laat zien dat ze het waard zijn om voor zo'n vol uitvak te mogen voetballen. Waar het om gaat is dat iedereen op zijn eigen manier met die tegenslag omgaat en dat niet de ultras bepalen hoe dat moet.
Daarnaast schrijf je dat we er "moeten" staan. Ben je soms vergeten dat het uitvak al vanaf de aftrap al vol zat en al die mensen er al stonden. Bepalen de ultras wat moet? En wat "moet" dan?
Nogmaals respect voor de ultras en hun schitterende acties, maar men moet niet doordraven!
Zinloze discussie vriend, IK (nogmaals met hoofdletters geschreven) spreek voor mezelf. Je kunt met 6000 man in een uitvak gaan staan. Als je 0,0 toegevoegde waarde hebt, vraag IK me af waarom je je de moeite neemt om af te reizen. Voor de ambiance in Eindhoven hoef je het niet te doen, laat staan voor de catering.
Als van Hyfte na de aansluitingstreffer gebaard dat we erachter moeten gaan staan zodat ze kunnen doordrukken, dan moet je er staan. Dat is een wisselwerking die benut zou moeten worden. Heeft helemaal niets met de jolige vent uithangen te maken.
We verschillen van inzicht, even goede vrienden. Ik krijg gewoon nog altijd een naar gevoel van die misplaatste (in MIJN ogen) feestvreugde gisteren van een groot gedeelte van het publiek.