Helmond Sport - MVV Maastricht

17 nov 2012 14:27
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond Sport - MVV Maastricht #1
Info verplichte buscombi Helmond Sport – MVV Maastricht op vrijdag 30 november (B-wedstrijd).

Zoals gebruikelijk tegen Helmond is ook deze wedstrijd weer een verplichte buscombi (B-wedstrijd). Zie ook de aanvullende voorwaarden van Helmond Sport verderop in deze post.

De precieze tijden van vertrek zijn nog niet bekend. Hou deze website en het facebook account van de Supportersclub in de gaten voor meer info en vertrektijden.

Aanvullende voorwaarden Helmond Sport

Er zijn 340 kaarten beschikbaar.

Aanvullende voorwaarden:
-Net als afgelopen seizoen zullen de bussen weer vóór aankomst bij het stadion door politie gecontroleerd worden.
-Er is extra aandacht voor spreekkoren.
-Geen alcohol in de bussen van MVV op weg naar Helmond.
-Controle van de bussen door de politie op parkeerplaats ‘De Bleek” bij het AC-restaurant voor Nederweert.
-Wanneer alcohol wordt aangetroffen in de bussen, dan wordt de bus teruggestuurd door de politie.
-Ook wanneer wordt vastgesteld dat er al alcohol is genuttigd in de bus, dan gaat deze ook terug.
-Geen paraplu’s op het bezoekersvak.
-Er is een legitimatieverplichting.
-Muziekinstrumenten niet toegestaan m.u.v. van een trom.
-Spandoeken wel toegestaan, geen discriminerende teksten.
-Vlaggen met stokken wel toegestaan. Denk aan de regulaire lengte.
-Direct vertrek na de wedstrijd.
-Stewards Helmond Sport geven geen toestemming tot het publiceren van hun gemaakte foto’s.
-Bij binnenkomst van de bussen de dakluiken dicht.
-Alcoholverbod in het bezoekersvak van het stadion en ook op de parkeerplaats busremise

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2012 14:39
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #2
Aanvullende voorwaarden van MVV bij de return op 8 maart 2013. Vervoer naar Maastricht alleen met:


Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Malpertoni

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2012 16:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #3

SC MVV Maastricht schreef :
Aanvullende voorwaarden:
-Er is extra aandacht voor spreekkoren.

Aan wat voor spreekkoren moet ik nu denken? Mogen we de varkens geen varkens meer noemen? :?:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2012 18:57
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #4
Wat een regels zeg, zo heb je toch geen zin meer om te gaan.
Hoop dat die verrekes koppen dik verleren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2012 22:13 17 nov 2012 22:14 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #5

Jacques schreef :

SC MVV Maastricht schreef :
Aanvullende voorwaarden:
-Er is extra aandacht voor spreekkoren.

Aan wat voor spreekkoren moet ik nu denken? Mogen we de varkens geen varkens meer noemen? :?:


Dat maag dus niet mie. Noe de 11e vaan de 11e achterus lig mage veer ouch neet mie ein vaan de aw Mestreechter vastelaovendkrakers zinge: VERKESPUU :evil:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2012 23:19
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 65
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #6

SC MVV Maastricht schreef : Info verplichte buscombi Helmond Sport – MVV Maastricht op vrijdag 30 november (B-wedstrijd).


Aanvullende voorwaarden Helmond Sport

Er zijn 340 kaarten beschikbaar.

Aanvullende voorwaarden:
-Net als afgelopen seizoen zullen de bussen weer vóór aankomst bij het stadion door politie gecontroleerd worden.
-Er is extra aandacht voor spreekkoren.
-Geen alcohol in de bussen van MVV op weg naar Helmond.
-Controle van de bussen door de politie op parkeerplaats ‘De Bleek” bij het AC-restaurant voor Nederweert.
-Wanneer alcohol wordt aangetroffen in de bussen, dan wordt de bus teruggestuurd door de politie.
-Ook wanneer wordt vastgesteld dat er al alcohol is genuttigd in de bus, dan gaat deze ook terug.
-Geen paraplu’s op het bezoekersvak.
-Er is een legitimatieverplichting.
-Muziekinstrumenten niet toegestaan m.u.v. van een trom.
-Spandoeken wel toegestaan, geen discriminerende teksten.
-Vlaggen met stokken wel toegestaan. Denk aan de regulaire lengte.
-Direct vertrek na de wedstrijd.
-Stewards Helmond Sport geven geen toestemming tot het publiceren van hun gemaakte foto’s.
-Bij binnenkomst van de bussen de dakluiken dicht.
-Alcoholverbod in het bezoekersvak van het stadion en ook op de parkeerplaats busremise


Ik denk dat ik maar pedo of serie verkrachter ga worden. Dan heb ik meer rechten als dat ik een voetbalfan ben. Vervolgens stopt de overheid ook veel geld in mij, om me terug te helpen in de maatschappij. Als word tot in de puntjes geregeld.

Maar o wee als je voetbalfan bent hoor. We zijn toch geen getrainde para militaire rebellen groep, die elk moment een burger oorlog kan veroorzaken als we in het dorp/stad aankomen waar onze club moet spelen. Wat een tering zooi is het toch... :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u wsly

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 10:22
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #7

SC MVV Maastricht schreef : Info verplichte buscombi Helmond Sport – MVV Maastricht op vrijdag 30 november (B-wedstrijd).

Zoals gebruikelijk tegen Helmond is ook deze wedstrijd weer een verplichte buscombi (B-wedstrijd). Zie ook de aanvullende voorwaarden van Helmond Sport verderop in deze post.

De precieze tijden van vertrek zijn nog niet bekend. Hou deze website en het facebook account van de Supportersclub in de gaten voor meer info en vertrektijden.

Aanvullende voorwaarden Helmond Sport

Er zijn 340 kaarten beschikbaar.

Aanvullende voorwaarden:
-Net als afgelopen seizoen zullen de bussen weer vóór aankomst bij het stadion door politie gecontroleerd worden.
-Er is extra aandacht voor spreekkoren.
-Geen alcohol in de bussen van MVV op weg naar Helmond.
-Controle van de bussen door de politie op parkeerplaats ‘De Bleek” bij het AC-restaurant voor Nederweert.
-Wanneer alcohol wordt aangetroffen in de bussen, dan wordt de bus teruggestuurd door de politie.
-Ook wanneer wordt vastgesteld dat er al alcohol is genuttigd in de bus, dan gaat deze ook terug.
-Geen paraplu’s op het bezoekersvak.
-Er is een legitimatieverplichting.
-Muziekinstrumenten niet toegestaan m.u.v. van een trom.
-Spandoeken wel toegestaan, geen discriminerende teksten.
-Vlaggen met stokken wel toegestaan. Denk aan de regulaire lengte.
-Direct vertrek na de wedstrijd.
-Stewards Helmond Sport geven geen toestemming tot het publiceren van hun gemaakte foto’s.
-Bij binnenkomst van de bussen de dakluiken dicht.
-Alcoholverbod in het bezoekersvak van het stadion en ook op de parkeerplaats busremise


Krijgen we ook allemaal een oranje overall aan die je verplicht aan dient te houden vanaf het moment dat je thuis vertrekt richting de Geusselt totdat je 'savonds weer thuis bent?

Wat een gekheid.. Wie verzint dit allemaal en wie gaat ermee akkoord?
Er moet toch een punt komen waarop gezegd wordt; tot hier en niet verder.
De angst regeert... Als er deze wedstrijd iemand zijn schoen op het veld gooit mogen we dan volgend seizoen allemaal geen schoenen meer aan? Of word er eerst grondig onderzocht of het de rechter of linkerschoen was en word vervolgens bepaald dat we alleen nog maar linkerschoenen aan mogen?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 10:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #8

Jean schreef : Wat een gekheid.. Wie verzint dit allemaal en wie gaat ermee akkoord?
Er moet toch een punt komen waarop gezegd wordt; tot hier en niet verder.

Bij deze dan. Ik weiger nog één cent te besteden aan dat clubje uit dat boerengat. Moge ze gauw failliet gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 12:57
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #9
dit zijn gewoon de regels bij een combi.
Omdat zich in het verleden veel geweld heeft afgespeeld bij wedstrijden van mvv word de uitsupport zo aangepakt. Als iedereen zich gewoon gedraagt heb je deze regels snel niet meer nodig.

hopelijk vol uitvak. Mvv verdient het.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 13:21
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #10

sjoen-mestreech schreef : dit zijn gewoon de regels bij een combi.
Omdat zich in het verleden veel geweld heeft afgespeeld bij wedstrijden van mvv word de uitsupport zo aangepakt. Als iedereen zich gewoon gedraagt heb je deze regels snel niet meer nodig.

hopelijk vol uitvak. Mvv verdient het.


Ik weet niet in welk land jij normaal de verplichte combi's bezoekt (Noord Korea?) maar dit zijn echt niet GEWOON de regels bij een combi hoor. Dit zijn belachelijke aanvullende regels alleen maar gericht op het pesten van supporters .....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 13:45 19 nov 2012 13:49 door Wyck.
Wyck
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #11
Dit soort regels zij het gevolg van een beleid dat erop gericht is om het bezoeken van uitwedstrijden te ontmoedigen. Uitsupporters worden als onwenselijk gezien. Ik ben ervan overtuigd dat over een aantal jaren in het verlengde van dit beleid het bezoeken van een uitwedstrijd niet meer mogelijk is. Onder het mom van onevenredig hoge politiekosten wordt dit dan verboden.
Mijns inziens is dit als besloten door de overheid, echter zal dit nooit zo naar buiten gebracht worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 13:51
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #12
Geen drank in de bus bij een combi is normaal. (In bepaalde maten moet dit gewoon kunnen.)
Dronken aankomen bij een gastenvak kun je geweigerd worden.( Kan ik begrijpen.)
vlaggenstokken max 1,50 ook al langer een regel. (belachelijk)
paraplu,s worden als steekwapen gezien maar tribune,s zijn overdekt dus zowiezo niet nodig .
Alcoholverbod in het bezoekersvak van het stadion en ook op de parkeerplaats busremise.
enige uitwedstrijd waar ik me de laatste jaren bier kan herinneren was bij fortuna en ajax in het uitvak

Stewards Helmond Sport geven geen toestemming tot het publiceren van hun gemaakte foto’s.( Dit is indd belachelijk. Worden we gefotografeerd ofzo?)

Sommige regels kan ik begrijpen. bij andere heb ik twijfels.
Meeste regels hier zijn ook wel bedacht om supporters te pesten. Hier heb je gelijk in punker73. 10 jaar terug waren deze regels niet. waren de uitvakken voller enzo meer sfeer.dit mis je tegenwoordig wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 14:17 19 nov 2012 14:29 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #13

Wyck schreef : Dit soort regels zij het gevolg van een beleid dat erop gericht is om het bezoeken van uitwedstrijden te ontmoedigen. Uitsupporters worden als onwenselijk gezien. Ik ben ervan overtuigd dat over een aantal jaren in het verlengde van dit beleid het bezoeken van een uitwedstrijd niet meer mogelijk is. Onder het mom van onevenredig hoge politiekosten wordt dit dan verboden.
Mijns inziens is dit als besloten door de overheid, echter zal dit nooit zo naar buiten gebracht worden.

Nou moet zeggen dat dit seizoen tot nu toe genoeg uitwedstrijden op vrij vervoer te bezoeken waren Emmen AGOVV Dordrecht Veendam, is toch meer dan de helft tot nu toe.
De Graafschap Cambuur en Eindhoven waren wel combis en nu dan Helmond en Fortuna, Hoop dat Oss Excelsior en Almere weer vrij vervoer is ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 14:36
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #14

sjoen-mestreech schreef : ... Stewards Helmond Sport geven geen toestemming tot het publiceren van hun gemaakte foto’s.( Dit is indd belachelijk. Worden we gefotografeerd ofzo?)...

Ze bedoele netuurlik tot veer gein foto's maage maake vaan de suppooste en die op internet plaotse, op bv www.leilik-geziech.nl of op www.dit-waor-ne-eikel.nl . Dat is op ziech wel te begriepe, die suppooste stoon dao neet um op allerlei websites en fora door de stroont te weure gehaold, ouch al verdeene ze dat af en tow wel.

Al die regelkes zien belachelik en werreke averechs, de bis is al gesjagreneerd veurtots diech uberhaupt aon ut dinke bis euver metgoon... I.p.v. regelkes um te zörrege veur 'ne gooije sfeer!

Veer goon ouch regels maake veur de bezeukende club, mer daan aandersum:
- Verpliech 90 minute lang te zinge, aanders volgende kier neet mie towgelaote
- Draank met alcohol verpliech, wie miejer umzat, wie beter de sfeer
- Vlagge verpliech, keumps toch neet wie 'ne druuge e paar 100 km nao Mestreech um daan druug in ut oetvak te goon stoon
- Minimaal 2 trommels, of de gaanse bups weurt terök op de bus gezat
- etc.

Laote veer dit lieske heij oetbreije en gewoen sjikke nao de iers volgende bezeukende club.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 15:32
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #15
Bin ´t al gans geweend tot Helmond altied speciaal regelkes hanteerd.
Veer zien al unne kier met nog gein 30 maan in totaal begeleidt gewoore door wel geteld 2 pliesie buskes unne ME wagel,en de nuudige pliesie op motor :angry:

Kins beter crimineel zien es voetbal supporter teegewoordig!

Jeh jao is wel dat gevaarlijk volk vaan Mestreech dat kump ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden