Helmond Sport - MVV Maastricht

01 dec 2012 16:03
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #121

seppo schreef :

Schapendonk schreef : Waarom in het vervolg niet altijd de roeie op de bank laten en Timmermans erin? Gewoon met 4 aanvallers. Je hebt dan wel een iets mindere verdediging maar tegen Helmond zag ik daar niks van terug. Allemaal snelle jongens erin, die mee verdedigen en voor elkaar gaan. Zo speel je alle tegenstanders van de mat!


Zoals Heracles een beetje? Lijkt me niet slecht nee :)


Ik heb Timmermans tegen Helmond in momenten vliegensvlug terug zien verdedigen. Die jongen is te goed voor op de bank. Als ik de trainer was: de roeie op de bank en Timmermans erin. Dit compenseer je door het af en toe mee terug verdedigen van deze snelle speler. Op het moment dat MVV aanvalt ben je levensgevaarlijk. Misschien zo gevaarlijk dat de tegenstander een extra verdediger nodig heeft enz...op die manier speel je menig tegenstander van de mat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2012 16:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #122

opadiehard schreef : Iech bin super trots om mvv supporter te zien...jongens petje af...voor mij buiten verwachting :thumbsup: ...heel anders als vorig jaar trost en zijn mede trainers :thumbsup:...heerlijk ...op naar de komende 3 wedstrijden...volendam,fortuna en eindhoven alle drie present...9 pnt?...gr opa ;).


Ik ben ook super trots oom ik ben blij dat ik een sjeng ben.
En vrijdag zien we ons weer net zoals de 21-12 op mijn verjaardag dan ben ik er ook gewoon weer bij ;)
ik wil geen wedstrijd meer missen wat ik gister heb gezien dat je met 10 man gewoon helmond helemaal wegspeeld Bij dordrecht waren we ook al veel beter ik zie dit MVV zo graag voetballen Gruuts :applaus:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2012 17:20
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #123

Schapendonk schreef : Het doet me trouwens wel goed dat er naar mijn commentaar tegen Dordrecht is gekeken(pag.12) :lol: Bij de cornervlag gaan staan en 2 minuten pikken in de 89e minuut. Dat had tegen Dordrecht een overwinning opgeleverd. Klasse.


Was alleen één probleem: we kregen de bal helemaal niet meer uit de verdediging weg. Onze matadoren haalden de vijandelijke achterlijn niet meer.
Indien dit gelukt was en ze dezelfde strategeie als tegen Helmond hadden toegepast, dan waren de 3 punten inderdaad mee naar Maastricht gekomen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2012 17:24 01 dec 2012 17:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #124

Nao Väöre schreef :

Schapendonk schreef : Het doet me trouwens wel goed dat er naar mijn commentaar tegen Dordrecht is gekeken(pag.12) :lol: Bij de cornervlag gaan staan en 2 minuten pikken in de 89e minuut. Dat had tegen Dordrecht een overwinning opgeleverd. Klasse.


Was alleen één probleem: we kregen de bal helemaal niet meer uit de verdediging weg. Onze matadoren haalden de vijandelijke achterlijn niet meer.
Indien dit gelukt was en ze dezelfde strategeie als tegen Helmond hadden toegepast, dan waren de 3 punten inderdaad mee naar Maastricht gekomen.


Je mag bij de 1-3 en 2-3 toch nog 2 keer aftrappen? Dan ga je maar desnoods bij je eigen cornervlag staan, maar die 2 tot 3 laatste minuten zijn dan om. 3 goals in 10 minuten tegen is absurt. Daarom ben ik blij dat dit nu toegepast is en niet de 2-1 valt, maar 1 punt is mee genomen. Jammer dus van in Dordrecht. BTW, bij de cornervlag gaan staan hoeft niet met 3 spelers zoals tegen Helmond. Dat kan ook een speler in zijn eentje doen. Bij je eigen cornervlag met 3 en bij de tegenstander met 1. Als je bij de tegenstander met 3 man gaat, kan dit zoals eerder vermeld bij balverlies tóch tot gevaarlijke situaties leiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2012 18:13
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #125
www.l1.nl/video/helmond-sport-mvv-1-dec-2012#.ULo3_UI4sg0 wedstrijd samenvatting l1 Helmond MVV

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2012 18:59 01 dec 2012 19:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #126
en weer de interviews

met beeld : www.l1.nl/video/reacties-na-helmond-mvv-1-dec-2012#.ULpAoYaoEsc

zonder beeld met ...

onze Trots :thumbsup: ( effe niet op de "super positieve"vraagstelling van John B letten) :
www.l1.nl/audio/helmons-sport-mvv-traine...A9-trost-30-nov-2012


en onze aanvoerder Tom : www.l1.nl/audio/helmond-sport-mvv-aanvoe...an-hyfte-30-nov-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2012 19:15
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #127
Ik zag net op jupilerleague.nl een interview met de trainer van Helmond, Meijers. Ze vragen hem wie er volgens hem Kampioenskandidaat nummer 1 is. Zijn antwoord is dat MVV het sterkst is, de meest uitgebalanceerde ploeg, en favoriet nummer 1. Toch wel leuk. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2012 20:28
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #128
Uiteindelijk blij met een punt in Helmond gezien het feit dat je al na nog niets eens 20 minuten met 10 man komt te staan door die domme rode kaart van Braken. Jeugdige overmoed en hij had zeker niet de intentie om van Nuland ernstig te blesseren. In zijn achterhoofd natuurlijk het gegeven dat hij 2 grote kansen in de beginfase al heeft gemist. Hopelijk blijft het gewoon bij 1 wedstrijd schorsing, hij wil dolgraag de derby in Sittard spelen. Heeft trouwens in de rust zijn excuses al aangeboden aan de rest van het team. Groot leermoment voor hem. Schreurs is helaas nog vaak niet kil genoeg voor de goal, gisteren ook weer een opgelegde kans net na de aftrap.

Wel super dat het team is blijven vechten en was voetballend gezien ook duidelijk de betere ploeg, zelfs dus met een man minder. Jammer dat Stankov bij het tegendoelpunt hapte en naar het centrum trok en daardoor Kazlauskas vrij de bal achter Castro kon plaatsen. Trost plaatste een van zijn beste wissels door Timmermans met zijn snelheid 30 minuten voor tijd in te brengen voor Winkens. Vond het wel vreemd dat Labylle daardoor weer linksback ging spelen, terwijl alles op het middenveld rond hem draaide. Maar pakte natuurlijk super uit toen hij de bal in 1 keer op de slof nam na die voorzet van Stankov (offensief wel goed, verdedigend dus niet). Had zelfs de winnende op zijn schoen toen hij nogmaals alleen op de keeper afging. Vind het wel een beetje te opportunistisch om Timmermans nou maar meteen in de basis op te stellen en maar met 3 verdedigers te gaan spelen. We spelen al aanvallend genoeg op dit moment, maar zeker als invaller in zo'n laatste halfuur kan hij dus zeker van waarde zijn.

Helmond kwam maar tot halve kansjes en wat afstandschoten van Guvenc bijvoorbeeld. Ben er zeker van dat we met 11 man hadden gewonnen zeker als we ook Rutjes en Esajas ter beschikking hadden. Wel jammer dat we zo op het laatst die bal bij de cornervlag zo gaan afschermen en verdedigen oftewel anti-voetbal. Anderen noemen het professioneel uitspelen, maar als je toch nog de overwinning kunt pakken in de slotfase moet je dat zeker proberen. Desnoods zet je alleen de 3 beste koppers voorin en hou je de rest achter voor een eventuele counter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2012 22:27 01 dec 2012 22:28 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Helmond Sport - MVV Maastricht #129
@annad. : prima verslag, Danny zijn kans/scoorgemiddelde is m.i erg hoog...hoogste van allemaal? en assists geeft hij ook genoeg(sven)

Okay hij was iets minder scherp tegen HS, maar dat ligt normaal " aan de vorm van de dag" "Evil Danny :evil: "


Vind hem beter dan Rajcomar ? Daar hadden we geen periode mee gepakt,denk ik?


Vol voor de winst gaan is zeker de beste remedie...maar ook met 10 man na het "toetje van dordrecht??rr

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2012 15:23
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #130
over 45 minuten staan wij NIET meer bovenaan :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2012 18:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #131
Laten we trots zijn dat we zolang bovenaan hebben gestaan,ik vind dat je nu niet meer achter de feiten aan hoeft te lopen.
Tegen sparta hebben ze zelfs laten zien dat die ook te pakken zijn...wij verdienen het om mee bovenaan te staan,zeker bij de eerste 3...kijk naar helmond zij stonden derde waren zij dat waard gezien de wedstrijd...NEE...dus we gaan nog een aantal mooie mnd tegemoet zekers te weten...naomes trepke b :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2012 18:24
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Helmond Sport - MVV Maastricht #132
Wij zijn beter....en dat blijf ik zeggen....ik heb de eerste 18 minuten gekeken naar "tiki taki aan de maas" (HEERLIJK)

Het hele team was geweldig....we hadden met 10 man nog meer energie over dan de 11 van hs....

Sparta mag voor mij wel effe koploper zijn.....al ze daar gelukkig mee zijn....maar wij hebben het mooiste voetbal in de JUUP.

Onze Leroy( :applaus: ) op het middenveld was de "Dani Alves van Maastricht" (toen Siert dit zei, heb ik "oergeluiden" gemaakt)

René ik ben onder de indruk....we worden elke week beter...ondanks alle "tegenslagen" blijven we groeien...super.

Het hele team verdient een GROOT COMPLIMENT>>>>>> :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Tja, een tijdje geleden zei ik nog dat Davide zat in "fase"zat dat hij Rust en Overzicht moet krijgen. Maar volgens mij begint dit langzaam te komen....Heerlijk dat zelfvertrouwen van deze jongen....Klasse Davide.

Mensen denk even terug aan Sven en Davide hun eerste goal en het verschil in juichen..

Ze stralen op 2 manieren geluk uit...de 1 op zijn Maastrichts en de ander op zijn Luiks ( warrior?)

Zo zie ik het........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2012 20:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #133

Schapendonk schreef :

seppo schreef :

Schapendonk schreef : Waarom in het vervolg niet altijd de roeie op de bank laten en Timmermans erin? Gewoon met 4 aanvallers. Je hebt dan wel een iets mindere verdediging maar tegen Helmond zag ik daar niks van terug. Allemaal snelle jongens erin, die mee verdedigen en voor elkaar gaan. Zo speel je alle tegenstanders van de mat!


Zoals Heracles een beetje? Lijkt me niet slecht nee :)


Ik heb Timmermans tegen Helmond in momenten vliegensvlug terug zien verdedigen. Die jongen is te goed voor op de bank. Als ik de trainer was: de roeie op de bank en Timmermans erin. Dit compenseer je door het af en toe mee terug verdedigen van deze snelle speler. Op het moment dat MVV aanvalt ben je levensgevaarlijk. Misschien zo gevaarlijk dat de tegenstander een extra verdediger nodig heeft enz...op die manier speel je menig tegenstander van de mat.


Ja dat zag ik al tegen Helmond Sport en tegen Dordrecht zei ik ook dat ik liever Timmermans zie dan Braken.
Ik snap niet waarom Braken in de basis stond want hij kan echt (sorry) niet voetballen.
Dat hij vorige week scoorde ja dat was toevallig ja en zo'n goal moest je maken.
Ik zie het liefst Braken niet meer voetballen echt niet zie liever Timmermans.
En deze wedstrijd bevestigd alleen maar nog meer dat Braken niet in de basis hoort te staan zelfs niet als wissel want hoe dom kun je zijn om een overtreding te maken op zo'n plek.

Maar verder over de wedstrijd ik vond MVV zelfs met 10 man beter en we hadden zomaar met 10 man kunnen winnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2012 21:59 02 dec 2012 22:00 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Helmond Sport - MVV Maastricht #134
@mvv4ever: Kameraad.....echt niet voetballen?

Er is wel een verschil in "achtergrond" zichtbaar...en mogelijk killerinstinct.

Ik denk dat Sven jou alle hoeken van het veld laat zien, mocht je uberhaupt kunnen voetballen? :)

Maar ik moet wel bekennen...de manier van juichen van Davide zegt iets over zijn karakter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2012 23:11
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #135

mvv4ever schreef : Ja dat zag ik al tegen Helmond Sport en tegen Dordrecht zei ik ook dat ik liever Timmermans zie dan Braken.
Ik snap niet waarom Braken in de basis stond want hij kan echt (sorry) niet voetballen.
Dat hij vorige week scoorde ja dat was toevallig ja en zo'n goal moest je maken.
Ik zie het liefst Braken niet meer voetballen echt niet zie liever Timmermans.
En deze wedstrijd bevestigd alleen maar nog meer dat Braken niet in de basis hoort te staan zelfs niet als wissel want hoe dom kun je zijn om een overtreding te maken op zo'n plek.

Maar verder over de wedstrijd ik vond MVV zelfs met 10 man beter en we hadden zomaar met 10 man kunnen winnen.


Ik snap die opmerkingen over Braken niet helemaal. Ik heb Braken en Timmermans te weinig zien voetballen om echt een heel goed beeld van ze te hebben, maar zie wel dat Timmermans het vooral van zijn snelheid moet hebben en voetballend steeds beter wordt. Braken kan ik nog moeilijk doorgronden, maar is volgens mij wel een goede voetballer met een redelijke techniek en fysiek, het doelpunt vorige week was echt niet zo makkelijk, technisch goed ingeschoten. Bij zijn eerste kans tegen HS besefte hij niet hoeveel tijd hij had, maar bij zijn volgende kans deed hij alles goed, toen redde de keeper goed.
Timmermans is een echte rechtsbuiten die misschien ook op links kan spelen, dat is duidelijk. Van Braken weet ik nog niet of het een spits, 'tien' of linksbuiten is, maar ik denk wel dat het een groot talent is die alleen ver teruggeworpen is door een zware blessure. Ben echt benieuwd hoe deze jonkies zich verder ontwikkelen, zeker nu we bovenin meestrijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden