>
Ontvangen bedankjes 1517
seppo schreef :
Schapendonk schreef : Waarom in het vervolg niet altijd de roeie op de bank laten en Timmermans erin? Gewoon met 4 aanvallers. Je hebt dan wel een iets mindere verdediging maar tegen Helmond zag ik daar niks van terug. Allemaal snelle jongens erin, die mee verdedigen en voor elkaar gaan. Zo speel je alle tegenstanders van de mat!
Zoals Heracles een beetje? Lijkt me niet slecht nee
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Iech bin super trots om mvv supporter te zien...jongens petje af...voor mij buiten verwachting ...heel anders als vorig jaar trost en zijn mede trainers ...heerlijk ...op naar de komende 3 wedstrijden...volendam,fortuna en eindhoven alle drie present...9 pnt?...gr opa .
Schapendonk schreef : Het doet me trouwens wel goed dat er naar mijn commentaar tegen Dordrecht is gekeken(pag.12) Bij de cornervlag gaan staan en 2 minuten pikken in de 89e minuut. Dat had tegen Dordrecht een overwinning opgeleverd. Klasse.
Nao Väöre schreef :
Schapendonk schreef : Het doet me trouwens wel goed dat er naar mijn commentaar tegen Dordrecht is gekeken(pag.12) Bij de cornervlag gaan staan en 2 minuten pikken in de 89e minuut. Dat had tegen Dordrecht een overwinning opgeleverd. Klasse.
Was alleen één probleem: we kregen de bal helemaal niet meer uit de verdediging weg. Onze matadoren haalden de vijandelijke achterlijn niet meer.
Indien dit gelukt was en ze dezelfde strategeie als tegen Helmond hadden toegepast, dan waren de 3 punten inderdaad mee naar Maastricht gekomen.
Schapendonk schreef :
seppo schreef :
Schapendonk schreef : Waarom in het vervolg niet altijd de roeie op de bank laten en Timmermans erin? Gewoon met 4 aanvallers. Je hebt dan wel een iets mindere verdediging maar tegen Helmond zag ik daar niks van terug. Allemaal snelle jongens erin, die mee verdedigen en voor elkaar gaan. Zo speel je alle tegenstanders van de mat!
Zoals Heracles een beetje? Lijkt me niet slecht nee
Ik heb Timmermans tegen Helmond in momenten vliegensvlug terug zien verdedigen. Die jongen is te goed voor op de bank. Als ik de trainer was: de roeie op de bank en Timmermans erin. Dit compenseer je door het af en toe mee terug verdedigen van deze snelle speler. Op het moment dat MVV aanvalt ben je levensgevaarlijk. Misschien zo gevaarlijk dat de tegenstander een extra verdediger nodig heeft enz...op die manier speel je menig tegenstander van de mat.
mvv4ever schreef : Ja dat zag ik al tegen Helmond Sport en tegen Dordrecht zei ik ook dat ik liever Timmermans zie dan Braken.
Ik snap niet waarom Braken in de basis stond want hij kan echt (sorry) niet voetballen.
Dat hij vorige week scoorde ja dat was toevallig ja en zo'n goal moest je maken.
Ik zie het liefst Braken niet meer voetballen echt niet zie liever Timmermans.
En deze wedstrijd bevestigd alleen maar nog meer dat Braken niet in de basis hoort te staan zelfs niet als wissel want hoe dom kun je zijn om een overtreding te maken op zo'n plek.
Maar verder over de wedstrijd ik vond MVV zelfs met 10 man beter en we hadden zomaar met 10 man kunnen winnen.