Helmond Sport - MVV Maastricht

30 nov 2012 21:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #76
trots op onze supporters; van begin af aan tot het eind waren ze te horen! :applaus:
Alsof het een thuiswedstrijd was... :thumbsup:
En MVV ... niet bijster sterk gespeeld maar toch niet ondergegaan en een punt me terug naar huis :thumbsup:
Verheug me op de komende thuiswedstrijd ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2012 22:02
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #77
DIT MVV bevilt mich hiel good.
Veerkrag en Vegte tot aan ut geetsje !!!

peunt in de pokcket, :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, Fabrice

30 nov 2012 22:05 30 nov 2012 22:08 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #78
Gruuts op MVV!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, Ekstertjj

30 nov 2012 22:07
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Helmond Sport - MVV Maastricht #79
fantastisch en jammer.......super genoten.....de machine is met 1 man minder nog te sterk

30 nov 2012 22:10
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #80
Gruuts bin iech :applaus: :applaus:

Als ze zo voor elkaar door het vuur gaan, met 10 man de nummer drie kunnen wegspelen in eigen huis, kun je alleen maar trots zijn. Jammer van het ongelukje van Braken, hij is nog jong, dit zal niet de bedoeling zijn geweest. Zelfs met 10 man hadden ze meer verdient.

Als ze met 11 hadden gespeeld waren ze thuisgekomen met een everzwijn op een zilverenplaat, met een rode appel in de muil.

Uit nog steeds ongeslagen. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, Boer458, tanteke, mestreech1966

30 nov 2012 22:10
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #81

les rouges blancs schreef : trots op onze supporters; van begin af aan tot het eind waren ze te horen! :applaus:
Alsof het een thuiswedstrijd was... :thumbsup:
En MVV ... niet bijster sterk gespeeld maar toch niet ondergegaan en een punt me terug naar huis :thumbsup:
Verheug me op de komende thuiswedstrijd ;)

Tactisch juist sterk!!

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

30 nov 2012 22:12
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #82

Sjraveleer schreef : fantastisch en jammer.......super genoten.....de machine is met 1 man minder nog te sterk

Met Melcam en Nathan erbij had Helmond géén schijn van kans.

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

30 nov 2012 22:13
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #83
Zoals ik al dacht/gezegd heb van tevoren: 1-1 :thumbsup: dik en dik verdiend punt!!

#SupersjengeMestreech :applaus:

30 nov 2012 22:23 30 nov 2012 22:27 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #84
Wat een gekke wedstrijd weer. In het eerste kwartier 3 200% kansen, benut MVV er minimaal één van, dan hadden we misschien 2 punten meer gehad nu, dan had je in ieder geval een heel andere wedstrijd gekregen...

Daarna een (terechte) rode kaart voor Braken: van de hemel naar de hel gaat die jongen binnen een week. Gezien de positie op het veld is het ook een domme rode kaart. Maar ja, die jongen speelt pas zijn 2e wedstrijd dit seizoen en gaat er door zijn geringe ervarenheid er te wild in, dus het is wel erg sneu voor hem.

En daarna... tja, daarna blijft MVV eigenlijk heel makkelijk overeind. Wat hebben ze vooral voorin meters gemaakt, ongelooflijk... Helmond kreeg slechts twee kansen waarvan er eentje in ging, ze wisten geen raad met de veranderde situatie. Ook een goede wissel van Trost, de watervlugge Timmermans erin om voorin meer loopvermogen te creëeren, en pats boem, die jongen scoort ook nog meteen. Net als Braken vorige week, erg leuk voor hem.

Voor de rest heeft MVV erg goed geknokt, tactisch stond het prima, ze hielden de ruimtes klein, alleen voor de twee backs niet (Justiana en Siers), maar die produceerden steeds zo'n matige voorzetten dat Helmond niet gevaarlijk kon worden. En MVV was zelfs bij fases gewoon voetballend beter, terwijl ze 70 minuten met een man minder op het veld stonden. En dat ook nog eens zonder Esajas en Rutjes. Petje af, gruuts ben ik op ze!

En... we staan nog steeds bovenaan! :applaus: Naja, tot zondag dan, want ik zie Sparta wel makkelijk winnen helaas... Maar gezien deze wedstrijd gaan alle complimenten deze avond naar MVV! Chapeau!! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, Schnibble for MVV

30 nov 2012 22:24 30 nov 2012 22:25 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #85
Sorry, foutje (dubbelpost).

30 nov 2012 22:30
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #86
Tiental MVV recht rug in Helmond :applaus:

De alleenheerschappij van MVV duurt na vrijdagavond nog even voort. Op bezoek bij Helmond Sport wisten tien Maastrichtenaren toch nog een 1-1 gelijkspel uit het vuur te slepen. Zondag kan Sparta echter langszij komen.

MVV begon als een waardig koploper aan het duel met Helmond Sport. Sluitpost Wouter van der Steen bleek het eerste kwartier niet te passeren. Daarna deden de Maastrichtenaren in de persoon van Sven Braken zichzelf de das om. De verdediger (???) werd na een aanslag op de benen van Jeffrey van Nuland met rood van het veld gestuurd.

Met tien man een achterstand van 1-0 zocht MVV uiteindelijk de kleedkamer op. Charles Kauslauskas was acht minuten voor de rust trefzeker voor de thuisploeg.

Na de thee wist MVV met een man minder toch de rug te rechten. Invaller Davide Timmermans zette in de 64ste minuut de Sterrendragers op gelijke hoogte.

Met de puntendeling houdt MVV concurrent Helmond Sport van het lijf. Sparta Rotterdam kan zondag echter de lachende derde worden. Met een zege op FC Oss gaan de Rotterdammers alleen aan kop in de Jupiler league.
www.jupilerleague.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

30 nov 2012 23:02
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #87
Sven ik nomineer je voor oliebol van de week, Jong jong, je mag wel jong zijn en onervaren, maar dit heeft daar niks mee te maken, gefrustreerd dat je de kans mist ervoor, kan gebeuren jongen, de wedstrijd is nog jong.

Kom op! Donker rood. Kost mvv 2 punten! Bedaank

Zonder inzet, geen waardering

30 nov 2012 23:08
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Helmond Sport - MVV Maastricht #88
@omnisciens: lekker hé.......afreageren? (grepke) :)

30 nov 2012 23:12
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #89

Sjraveleer schreef : @omnisciens: lekker hé.......afreageren? (grepke) :)

Haha, inderdaad, fijn even een relativerende post erna, ik knal me nog maar een MoËt Chandon open

Zonder inzet, geen waardering

30 nov 2012 23:15
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #90

omnisciens schreef : Sven ik nomineer je voor oliebol van de week, Jong jong, je mag wel jong zijn en onervaren, maar dit heeft daar niks mee te maken, gefrustreerd dat je de kans mist ervoor, kan gebeuren jongen, de wedstrijd is nog jong.

Kom op! Donker rood. Kost mvv 2 punten! Bedaank

Wat een domme opmerkingen. Jonge jonge. Sven is jong en heeft weinig ervaring. Deze opmerkingen kan hij missen als kiespijn. Voor mij ben jij de oliebol..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean, tanteke

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden