Helmond Sport - MVV Maastricht

30 nov 2012 23:17
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #91
Ik ben trots op MVV. Koploperwaardig!
Binnen 15 minuten had het al 0-3 moeten staan. Jammer dat die grote kansen er niet in gingen. Helmond had NIETS in te brengen.
Ontzettend domme actie van Braeken. Terechte rode kaart en waarschijnlijk een paar duels geschorst.
Zelfs daarna durfde (of kon?) Helmond nog niet naar voren te gaan. Wat een angsthazen! MVV was ook toen betere ploeg en bij de eerste kans was het helaas 1-0.
Na rust een prima wissel van Trost! Ik heb nogal eens kritiek op zijn wisselbeleid, maar deze was perfect. Winkens eruit (die toch echt veel te kort komt) en Timmermans erin. Aanvallende wissel, terwijl je al zolang met 10 man staat, in een uitwedstrijd tegen de nummer drie en met 1-0 achter: dan heb je ballen! Pakte perfect uit en Timmermans scoorde mooi de zeer terechte gelijkmaker.
Er had meer in gezeten als we de kansen hadden benut en als Braeken zijn verstand niet had verloren. Al met al zeer tevreden met ons spel en met de support in het uitvak, die op tv goed te horen was!
MVV morele winnaar!!
Zondag zal Sparta de koppositie overnemen, maar dat is niet erg. Ik denk dat het beter is om de achtervolgende ploeg te zijn, dan de nummer 1. Dat geeft alleen maar extra druk en zorgt voor extra gemotiveerde tegenstanders. We moeten na 34 duels op 1 staan, de overige wedstrijden mag Sparta best het stokje overnemen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Ekstertjj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2012 23:22 30 nov 2012 23:23 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #92

Sjop schreef :

omnisciens schreef : Sven ik nomineer je voor oliebol van de week, Jong jong, je mag wel jong zijn en onervaren, maar dit heeft daar niks mee te maken, gefrustreerd dat je de kans mist ervoor, kan gebeuren jongen, de wedstrijd is nog jong.

Kom op! Donker rood. Kost mvv 2 punten! Bedaank

Wat een domme opmerkingen. Jonge jonge. Sven is jong en heeft weinig ervaring. Deze opmerkingen kan hij missen als kiespijn. Voor mij ben jij de oliebol..

Hahah, domme opmerking, heb je naar een andere wedstrijd gekeken ofo, met 11 man rol je die varkens op. Maar als jij dat niet zo vind maakt mij dat echt geen ene moer uit,

Maar inderdaad goed idee. Lekker een oliebol. Champagne en oliebollen, heb je ook vuurwerk, dan ben ik eigenlijk helemaal klaar.

Zonder inzet, geen waardering

30 nov 2012 23:32
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Helmond Sport - MVV Maastricht #93
@omnisciens: Als je een beetje voetbalkennis hebt weet je dat iedere idioot op dit forum jouw begrijpt.

Of dacht je dat we helemaal achterlijk zijn hier en jij de slimste? ik hoop het niet.....

Alleen jammer dat jij de fout van Sven geen plaatsje kunt geven...en ik denk dat daar het probleem ligt.

Hopelijk is dit een duidelijk antwoord?

30 nov 2012 23:50
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #94
Hoe het ook zij, we hebben toch een uitermate sterk team. Ondanks dat er de laatste weken toch steeds 1 of meer bepalende spelers ontbreken, wint niemand zo maar van ons. Sterker nog, we zijn grote delen van de wedstrijden de baas in het veld. Ik heb al vele jaren niet meer zo ontspannen naar de uitwedstrijden gekeken. Tegen wie ze ook spelen, ik heb toch altijd het gevoel dat we weer zullen scoren en de zaak recht trekken. Dat was voor dit zeizoen toch wel anders; toen verloren we driekwart van de uitwedstrijden kansloos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Fabrice, opadiehard

01 dec 2012 06:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #95
Gouden wissel, de roeie voor Timmermans. Timmermans staat bij mij zowiezo erg hoog in het vaandel. Ik heb dat al eens eerder in een post aangegeven dat hij meer speelminuten moest krijgen. Helaas werd hier toen nauwelijks op gereageerd. Ik kan er niks aan doen en misschien overdrijf ik natuurlijk wel een beetje, maar zijn snelheid, postuur en manier van spelen en die schitterende goal. Het doet me af en toe aan Wesley Sneijder denken. Ik hoop niet dat ik me vergis maar deze Timmermans is echt de toekomst. Jammer van de domme overtreding van Braeken. Het is inderdaad zijn jeugd wat hem parten speelt. Maar daar maalt Sparta niet om, want het kost ons waarschijnlijk de 1e plek. Ach ja, je zag het eigenlijk al een tijdje aankomen, maar met die 2e plek en ook een 3e ben ik desondanks erg tevreden. Enige wat mij wel een beetje achtervolgd is: wat was als dit en dat was geweest, maar dat is als....In ieder geval vind ik MVV wel iedere week die strijd leveren wat ik graag zie. Ik ben er van overtuigd dat we mee gaan doen om het kampioenschap. Ook Fortuna maakt tegen dit MVV geen kans.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

01 dec 2012 07:11 01 dec 2012 07:15 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #96

Schapendonk schreef : Ik ben er van overtuigd dat we mee gaan doen om het kampioenschap. Ook Fortuna maakt tegen dit MVV geen kans.

Mee gaan doen? Ik kan het ook haast niet geloven, maar we staan op dit moment toch echt en verdiend op de eerste plek, en dan doen we op dit moment toch echt al mee om het kampioenschap. Veel ploegen zeurden dat MVV tot nu toe alleen maar gemakkelijke tegenstanders heeft gehad. Nou, we zijn 14 wedstrijden gevorderd en hebben haast alle tegenstanders gehad en we staan nog steeds bovenaan.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

01 dec 2012 07:16
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #97
Een heel mooie prestatie. Zelfs met een man minder was MVV nog de betere ploeg. Alleen jammer van de laatste twee minuten, van mij hadden we toen echt nog voor de winst mogen gaan.

01 dec 2012 07:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #98

Ben Salemans schreef :

Schapendonk schreef : Ik ben er van overtuigd dat we mee gaan doen om het kampioenschap. Ook Fortuna maakt tegen dit MVV geen kans.

Mee gaan doen? Ik kan het ook haast niet geloven, maar we staan op dit moment toch echt en verdiend op de eerste plek, en dan doen we op dit moment toch echt al mee om het kampioenschap. Veel ploegen zeurden dat MVV tot nu toe alleen maar gemakkelijke tegenstanders heeft gehad. Nou, we zijn 14 wedstrijden gevorderd en hebben haast alle tegenstanders gehad en we staan nog steeds bovenaan.

Dat is ook wel zo Ben. Maar Sparta gaat ons naar alle waarschijnlijkheid (99%) morgen voorbij. En dan gaat het pas echt beginnen. Als dan nog meer clubs aansluiten is die slag nog lang niet geslagen. We gaan hier in meedoen, want de 7 punt voorsprong zijn we kwijt. Om eerlijk te zijn. Niet omdat ik MVV-er ben maar ik vind MVV met Eagles de best spelende ploeg. Dus een 1e plek zit er binnen korte termijn met af en toe stuivertje wisselen zeker in. Maar wie houdt dit het langste vol?

01 dec 2012 09:21
the king
Bezoeker
Bezoeker
Helmond Sport - MVV Maastricht #99

Ben Salemans schreef :

ben helemaal gelijk,enkele weken geleden stonder er nog genoeg forum leden te zeggen,
hebben alleen maar rechterrijtje gehad,wacht maar tot de echte goede komen,
die hebben we nu dus allemaal gehad,en zie de stand!!! :applaus: :thumbsup:

01 dec 2012 09:29
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #100
Ben ook blij waar we nu staan, maar we stonden 7 punten voor dus zo goed hebben we niet gepresteerd tegen de toppers. Sparta verloren go head , dordrecht, helmond, gelijk.
Maar is nog niet zo slecht, alleen voor het kampioenschap te gaan niet goed genoeg.
Zo eerlijk moet je gewoon zijn,is ook niet erg laten we blij zijn hoe we staan.
Chapeau jongens.

01 dec 2012 09:41
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #101

Kay schreef : Een heel mooie prestatie. Zelfs met een man minder was MVV nog de betere ploeg. Alleen jammer van de laatste twee minuten, van mij hadden we toen echt nog voor de winst mogen gaan.

Inderdaad, wat was dat een triest gedoe bij de cornervlag op t laatst.. MVV onwaardig, eerste keer dat ik me schaamde voor MVV. Dan nog liever met het mes tussen de tanden verliezen (zoals Sven) dan op deze manier gelijkspelen.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

01 dec 2012 09:43
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #102
MVV heeft gisteren weer laten zien dat het vooral in uitwedstrijden heel volwassen speelt. Voor de rode kaart speelde MVV al heel goed, maar daarna veranderde eigenlijk niet veel aan het spelbeeld, al was de angel natuurlijk wel uit het spel van MVV. De achterstand was onnodig en onverdiend, maar de manier waarop de 11 van Helmond in de 2e helft bestreden werden was indrukwekkend, vooral gezien de krachten waarmee in de eerste helft gesmeten was. Dit MVV blijft me verrassen, alleen jammer van dat tijdrekken op het einde, dat hoort niet bij dit MVV. Het was een collectieve prestatie zonder echte uitblinkers, al zat er gisteren veel meer 'voetbal' in het middenveld dan vorige week. En dat had vooral te maken met de aanwezigheid van Labylle en de afwezigheid van Gillis, zet deze man alsjeblieft nooit meer op die plek.
Als ze zo ook bij Fortuna spelen dan kan het nog wel eens heel leuk worden daar, al zal de eerste uitnederlaag er ook een keer komen, maar hopelijk niet daar.

01 dec 2012 09:58 01 dec 2012 10:00 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #103

Danny 72 schreef : Ben ook blij waar we nu staan, maar we stonden 7 punten voor dus zo goed hebben we niet gepresteerd tegen de toppers. Sparta verloren go head , dordrecht, helmond, gelijk.
Maar is nog niet zo slecht, alleen voor het kampioenschap te gaan niet goed genoeg.
Zo eerlijk moet je gewoon zijn,is ook niet erg laten we blij zijn hoe we staan.
Chapeau jongens.

Op basis van de uitslagen tegen de 'toppers' heb je gelijk, maar als je de wedstrijden analyseert dan kom je tot de conclusie dat MVV tegen deze ploegen, op basis van veldspel en kansen, te weinig heeft gekregen en tegen de 'mindere goden' misschien teveel. Alles bij elkaar opgeteld staat MVV, op dit moment, waar het hoort te staan. Nu hopen dat we voor de winterstop minimaal 2x winnen, dan blijven we een voorname kandidaat.
Het woord 'toppers' vind ik trouwens teveel eer voor ploegen als Helmond Sport, Dordrecht en Cambuur. Dit zijn typische eerste divisie ploegen die hun spel baseren op een sterke 'targetman' en waar verder weinig voetbal in zit. Door hun fysiek winnen ze veel wedstrijden, maar voetballend zijn deze ploegen echt niet veel beter dan AGOVV, Den Bosch en Almere City.
Misschien wat chauvinistisch, maar MVV is volgens mij een van de weinige ploegen waar wél voetbal in zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

01 dec 2012 10:51
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #104
Kan wel begrijpen dat ze de laatste 2 minuten de tijd trekten, ze wilden niet weer de deksel op de neus krijgen zoals in dordrecht, gewoon profesioneel uitspelen is dat, beter dat punt koesteren dan weer een onodige goal tegen krijgen.
Dat doen ze overal dus waarom wij niet ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

01 dec 2012 10:52 01 dec 2012 10:54 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #105
Over het tijdrekken op het einde: Het is natuurlijk makkelijk oordelen vanaf de bank met je colaatje of biertje.
Die jongens hadden 90 minuten lang alles gegeven en zaten er doorheen. Helmond ging af voor eigen publiek en was er alles aan gelegen om nog een goal te maken.

Ik had jullie wel eens willen horen als de corner normaal geschoten was en door de keeper gevangen werd, waarna een snelle counter de 2-1 opleverde. Dan hadden jullie nu zeker gezegd "had het maar wat slimmer uitgespeeld, dat mis ik nog bij MVV" ???
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske, the king

Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden