>
Ontvangen bedankjes 552
Jean schreef :
Kay schreef : Een heel mooie prestatie. Zelfs met een man minder was MVV nog de betere ploeg. Alleen jammer van de laatste twee minuten, van mij hadden we toen echt nog voor de winst mogen gaan.
Inderdaad, wat was dat een triest gedoe bij de cornervlag op t laatst.. MVV onwaardig, eerste keer dat ik me schaamde voor MVV. Dan nog liever met het mes tussen de tanden verliezen (zoals Sven) dan op deze manier gelijkspelen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
peter ruiver schreef :
Tactisch juist sterk!!les rouges blancs schreef : trots op onze supporters; van begin af aan tot het eind waren ze te horen!
Alsof het een thuiswedstrijd was...
En MVV ... niet bijster sterk gespeeld maar toch niet ondergegaan en een punt me terug naar huis
Verheug me op de komende thuiswedstrijd
les rouges blancs schreef :
peter ruiver schreef :
Tactisch juist sterk!!les rouges blancs schreef : trots op onze supporters; van begin af aan tot het eind waren ze te horen!
Alsof het een thuiswedstrijd was...
En MVV ... niet bijster sterk gespeeld maar toch niet ondergegaan en een punt me terug naar huis
Verheug me op de komende thuiswedstrijd
klopt, maar de uitvoering was soms wat zwak; veel onnodig balverlies, passes die niet aankwamen of niet goed in de voeten werden gespeeld en er werd niet altijd doorgedrukt / doorgejaagd.
1 uit hoeveel corners? en 1 uit hoeveel inworpen?raikonen schreef : Meer rendement uit corners en inworpen?.........vorige week doelpunt uit corner door stankov en gistere doelpunt uit inworp door timmermans..........rest my case
Schapendonk schreef : Waarom in het vervolg niet altijd de roeie op de bank laten en Timmermans erin? Gewoon met 4 aanvallers. Je hebt dan wel een iets mindere verdediging maar tegen Helmond zag ik daar niks van terug. Allemaal snelle jongens erin, die mee verdedigen en voor elkaar gaan. Zo speel je alle tegenstanders van de mat!
Maosbrögk schreef : Ik ben trots op MVV. Koploperwaardig!
Binnen 15 minuten had het al 0-3 moeten staan. Jammer dat die grote kansen er niet in gingen. Helmond had NIETS in te brengen.
Ontzettend domme actie van Braeken. Terechte rode kaart en waarschijnlijk een paar duels geschorst.
Zelfs daarna durfde (of kon?) Helmond nog niet naar voren te gaan. Wat een angsthazen! MVV was ook toen betere ploeg en bij de eerste kans was het helaas 1-0.
Na rust een prima wissel van Trost! Ik heb nogal eens kritiek op zijn wisselbeleid, maar deze was perfect. Winkens eruit (die toch echt veel te kort komt) en Timmermans erin. Aanvallende wissel, terwijl je al zolang met 10 man staat, in een uitwedstrijd tegen de nummer drie en met 1-0 achter: dan heb je ballen! Pakte perfect uit en Timmermans scoorde mooi de zeer terechte gelijkmaker.
Er had meer in gezeten als we de kansen hadden benut en als Braeken zijn verstand niet had verloren. Al met al zeer tevreden met ons spel en met de support in het uitvak, die op tv goed te horen was!
MVV morele winnaar!!
Zondag zal Sparta de koppositie overnemen, maar dat is niet erg. Ik denk dat het beter is om de achtervolgende ploeg te zijn, dan de nummer 1. Dat geeft alleen maar extra druk en zorgt voor extra gemotiveerde tegenstanders. We moeten na 34 duels op 1 staan, de overige wedstrijden mag Sparta best het stokje overnemen!