Helmond Sport - MVV Maastricht

03 dec 2012 08:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #136
Het was een leuke wedstrijd tot aan de rode kaart van Braken, MVV speelde erg goed en geslepen het was wachten op de 0-1.

Wat Braken bezielde vraag ik me nog steeds af....een te late tackle zoals Trost het omschreef kan ik toch echt niet in de actie ontdekken....volledig ongecontroleerd en dol dwaas werd die speler van HS getorpedeerd....voor het zelfde geld had hij zijn been gebroken... ik hoop dat Braken voor deze actie 5 wedstrijden krijgt, dit hoort niet op een voetbalveld thuis

Dat was het keerpunt in de wedstrijd, MVV werd direct gedupeerd door die belachelijk domme overtreding, daar waar er volledige controle was moets MVV de nodige aanpassingen doen die ten kosten gingen van de druk naar voren ( logisch)

HS was niet bij machte om iets te doen behalve die zaalvoetballer Guvenc( zonder zijn ideen is HS een middenmotor) die nog enig idee in de ploeg bracht kwam HS met een nette goal op 1-0... MVV herpakte zich weer met de diverse omzettingen en wissels kregen we toch nog een punt....een leuke halfvolley ( die wel erg langzaam de goal in rolde) bracht een verdiend punt..

Maar ja ...met zijn 11-ven had MVV gewoon HS van de mat gespeeld..en verliest MVV dus dure punten door een domme actie .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 09:40
Richard
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #137
5 wedstrijden is wel wat overdreven hoor.....
En dat we met 11 man hadden gewonnen weet je ook helemaal niet. Beetje rare denkwijze heb je.

Mestreech............. en niks aanders!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 09:58
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #138
Napoleon, ik snap niet dat jij hoopt dat Sven 5 wedstrijden krijgt.
Ik zie iedere week overtredingen, die vele malen erger zijn en die slechts met geel of helemaal onbestraft blijven.
Ook blijft het koffiedik kijken of we met 11 man wel gewonnen hadden.
Toen we nog met 11 man speelden kregen we ook vier 100 % kansen die niet verzilverd werd. Ook daarna hebben we nog genoeg kansen gehad om de volle buit mee naar Maastricht te nemen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 10:53 03 dec 2012 10:54 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #139
Ben ik de enige die ziet dat Stankov echt klasses onder het niveau van de rest en zelfs van de Jupiler League zit? Verdedigend slecht in 1 op 1 duels, slecht in de mandekking, geen idee wat hij moet doen in balbezit... Dit komt nog het ergste naar voren als hij samen met Smeets aan de rechterkant speelt. Wat doet deze gast in een profteam en dan ook nog bij MVV? Hij wordt ook vaak overgeslagen door de rest.

Zet dan de Roeie op rechts, of iemand uit de jeugd..Dacht dat Trost het ook wel gezien had, nadat hij Stankov na een helft wisselde in een van de vorige thuiswedstrijden, maar dan toch weer op de proppen komen met deze volledig ongetalenteerde speler. Ik heb me lang ingehouden, maar vind het echt onbegrijpelijk.

En kom nu niet met dat hij fysiek sterk is, dat is lang niet genoeg!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Danny 72

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 11:01
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #140
Bepaalde dingen heb je gelijk hil wat betreft stankov, verdedigend slecht komen vaak gevaarlijke situaties door. Wat ik nog het ergste vind is dat als hij eruit gelopen wordt hij zijn hand opsteekt, dat het volgens hem buitenspel dan is, blijft dan staan en tegenstander is weg.
Zet dan maar de kuiper erin als hij weer fit is, geef dee jong de kans om te groeien in zijn ontwikkeling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 12:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #141

Nao Väöre schreef : Napoleon, ik snap niet dat jij hoopt dat Sven 5 wedstrijden krijgt.
Ik zie iedere week overtredingen, die vele malen erger zijn en die slechts met geel of helemaal onbestraft blijven.
Ook blijft het koffiedik kijken of we met 11 man wel gewonnen hadden.
Toen we nog met 11 man speelden kregen we ook vier 100 % kansen die niet verzilverd werd. Ook daarna hebben we nog genoeg kansen gehad om de volle buit mee naar Maastricht te nemen.


je moet maar eens goed naar de overtreding op samenvatting kijken.... dit was echt een hele zwarte overtreding die gelukkig voor zijn tegenstander goed uitpakt....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 12:23
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #142
Als de kuuper neet geblesseerd waor daan had heer op rechts gespöld deenk iech :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 13:11
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #143

Napoleon schreef :

Nao Väöre schreef : Napoleon, ik snap niet dat jij hoopt dat Sven 5 wedstrijden krijgt.
Ik zie iedere week overtredingen, die vele malen erger zijn en die slechts met geel of helemaal onbestraft blijven.
Ook blijft het koffiedik kijken of we met 11 man wel gewonnen hadden.
Toen we nog met 11 man speelden kregen we ook vier 100 % kansen die niet verzilverd werd. Ook daarna hebben we nog genoeg kansen gehad om de volle buit mee naar Maastricht te nemen.


je moet maar eens goed naar de overtreding op samenvatting kijken.... dit was echt een hele zwarte overtreding die gelukkig voor zijn tegenstander goed uitpakt....


Kijk voor het gemak ook even naar wie die overtreding begaat. Die jongen maakt zijn basis debuut, 19 herfsten jong. Op van de zenuwen en vol onder de druk van de verwachtingen en adrenaline, dat laatste resulteert in een rode kaart omdat hij te gretig die bal terug wilde winnen. Hadden ze Smeets dan ook 10 wedstrijden moeten schorsen toen hij vorig jaar zo uit-flipte op de scheidsrechter?

Als Verdellen met zijn ervaring dit flikte had je een punt, maar toch niet een 19 jarig mannetje bij zijn debuut? Dit kan gebeuren, zeker bij een aanvaller die gaat verdedigen. Vorige week pakt hij een punt, nu kost hij je twee, shit happens, op naar de volgende wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 14:04
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #144
5 wedstrijden vind ik een vééél te zware sanctie.
Hooguit 2. Hij had immers niet te intensie om zijn tegenstander te" torpederen"
Zoals ik al eerder aangaaf zijn er in het voetbal veel zwaarder overtredingen gemaakt, waar maar geel voor getrokken werd.
Hier zie je zo'n overtreding (gebeurde wel in de Duitse competitie). Dat is pas ROOD !!!, terwijl er slechts geel getrokken werd.


Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 14:20
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #145
Sven Braken (MVV) kreeg het voorstel van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Hij is al akkoord gegaan met deze straf.

bron: www.nu.nl/sport/2972860/knvb-wil-chery-d...rijden-schorsen.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 15:10
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #146

Hill28 schreef : Ben ik de enige die ziet dat Stankov echt klasses onder het niveau van de rest en zelfs van de Jupiler League zit? Verdedigend slecht in 1 op 1 duels, slecht in de mandekking, geen idee wat hij moet doen in balbezit... Dit komt nog het ergste naar voren als hij samen met Smeets aan de rechterkant speelt. Wat doet deze gast in een profteam en dan ook nog bij MVV? Hij wordt ook vaak overgeslagen door de rest.

Zet dan de Roeie op rechts, of iemand uit de jeugd..Dacht dat Trost het ook wel gezien had, nadat hij Stankov na een helft wisselde in een van de vorige thuiswedstrijden, maar dan toch weer op de proppen komen met deze volledig ongetalenteerde speler. Ik heb me lang ingehouden, maar vind het echt onbegrijpelijk.

En kom nu niet met dat hij fysiek sterk is, dat is lang niet genoeg!


Hier ben ik het dus totaal niet met eens. De roeie voor Stankov? Alsjeblieft zeg! Ik ben juist blij verrast met deze speler. Kom jij met dit commentaar. Dit vind ik nu eens onbegrijpelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 16:45 03 dec 2012 16:47 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #147

Schapendonk schreef :

Hill28 schreef : Ben ik de enige die ziet dat Stankov echt klasses onder het niveau van de rest en zelfs van de Jupiler League zit? Verdedigend slecht in 1 op 1 duels, slecht in de mandekking, geen idee wat hij moet doen in balbezit... Dit komt nog het ergste naar voren als hij samen met Smeets aan de rechterkant speelt. Wat doet deze gast in een profteam en dan ook nog bij MVV? Hij wordt ook vaak overgeslagen door de rest.

Zet dan de Roeie op rechts, of iemand uit de jeugd..Dacht dat Trost het ook wel gezien had, nadat hij Stankov na een helft wisselde in een van de vorige thuiswedstrijden, maar dan toch weer op de proppen komen met deze volledig ongetalenteerde speler. Ik heb me lang ingehouden, maar vind het echt onbegrijpelijk.

En kom nu niet met dat hij fysiek sterk is, dat is lang niet genoeg!


Hier ben ik het dus totaal niet met eens. De roeie voor Stankov? Alsjeblieft zeg! Ik ben juist blij verrast met deze speler. Kom jij met dit commentaar. Dit vind ik nu eens onbegrijpelijk.


Ja ben het met je eens Schapendonk ik las de post van Hill verkeerd van daar mijn bedankje bij hem wat ik niet weg kan halen :thinking:
Ik vind Stankov wel degelijk een goede hij is beter dan Laurent!
En op dit moment ook dan Nick maar Nick is wat jonger dat komt wel die moet meer wedstrijden spelen als hij weer fit is ;)
En Sjoerd speelde tegen Helmond echt wel goed volgens mij heeft hij voetbal les van Leroy gehad :lachen: hij was aan het tikken niet normaal haha en Sjoerd is toch linksback en Stankov rechtsback dus waarom de 1 voor de ander @Hill?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 19:17 03 dec 2012 19:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #148
Laat ik dit voorop stellen; Sjoerd zag ik een paar keer leuk kappen en draaien tegen Helmond sport. Ik vind Sjoerd echter wat te log en te traag. Niet echt een type voor een back. Hetzelfde geld een beetje voor Kuipers. Als er een snelle, wendbare vleugelspeler komt zal ook hij in de problemen kunnen komen. Maar op zich zie ik hem weer liever dan Sjoerd. Echt, met alle respect voor Sjoerd. Hij werkt zich te pletter en als invaller voor het laatste kwartier of zo heb ik er geen moeite mee, maar voor mijn visie is hij vaak de zwakste schakel. Maar dit is dus mijn visie, en gelukkig ook van de trainer, want hij ziet mijn inziens goed in dat Stankov een zeer hardwerkende speler is, die veel wendbaarder en minder log is dan Sjoerd en zelfs af en toe in staat om een prachtig doelpunt te maken. Nee, doe mij maar snelle vitale spelers. Zoals ik al zei; in het vervolg Sjoerd eruit, en Timmermans erin met 4 aanvallers, waarbij Timmermans af en toe mee terug verdedigd. En natuurlijk Stankov. Ik geef je op een blaadje dat je menig tegenstander van de mat speelt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 19:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #149
Er zit wel een klein risico aan mij manier van opstelling, en dat is de kopkracht die in de verdediging iets terug valt. Wat dat betreft is Sjoerd wel weer een toegevoegde waarde. Maar dit ligt natuurlijk helemaal aan je tegenstander. Wat hebben ze voor spelers en hoe gaan ze te werk. Het is een afweging die je moet maken, en af en toe een risico dat je moet nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2012 22:37
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht #150

Hill28 schreef : Ben ik de enige die ziet dat Stankov echt klasses onder het niveau van de rest en zelfs van de Jupiler League zit? Verdedigend slecht in 1 op 1 duels, slecht in de mandekking, geen idee wat hij moet doen in balbezit... Dit komt nog het ergste naar voren als hij samen met Smeets aan de rechterkant speelt. Wat doet deze gast in een profteam en dan ook nog bij MVV? Hij wordt ook vaak overgeslagen door de rest.

En kom nu niet met dat hij fysiek sterk is, dat is lang niet genoeg!


Iedereen zijn mening, maar gelukkig is Rene de trainer.
Mij bevalt Stankov erg. Maakt wel eens een doelpuntje, durft aanvallend te voetballen, geeft net als in Helmond ook een belangrijke assist en is in het veld volwassen en weet bv hoe je een laatste minuut moet uitspelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden