>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
αναρχος schreef : Sinds wanneer is excelsior uit een combi?? Complete onzin weer
Danny1983 schreef :
αναρχος schreef : Sinds wanneer is excelsior uit een combi?? Complete onzin weer
dat vind ik dus ook dan hoeven we dus niet meer te rekennen op vrij vervoer dit seizoen terwijl het bij agovv emmen en dordrecht hartstikke goed ging op vrij vervoer echt weer onzin!!!
Aswin schreef :
Danny1983 schreef :
dat vind ik dus ook dan hoeven we dus niet meer te rekennen op vrij vervoer dit seizoen terwijl het bij agovv emmen en dordrecht hartstikke goed ging op vrij vervoer echt weer onzin!!!
Wellicht de gevolgen van koploper zijn?
Theo Claassen schreef : De supporters worden weer genaaid en het bestuur is nergens te bekennen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Maar o wee als er iets negatiefs te melden is dan staat ... vooraan om er nog een schepje boven op te doen via de media.
Kom toch een keer op voor je supporters!!
Waarom meteen zo een reactie?
Ik heb thans doorgekregen dat het een A wedstrijd is, dus gewoon vrij vervoer.
Theo Claassen schreef : Danny kun je niet lezen, er is geen combi
Theo, Danny heet geliek, zoe steit ut op de site vaan de SC en nurreges aanders is get te vinde.Theo Claassen schreef : Danny kun je niet lezen, er is geen combi