Excelsior - MVV Maastricht

07 feb 2013 21:57
pinokkio58
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #31
Word een zware dobber voor MVV :dry: Rotterdam blijft moeilijk maar hopelijk nemen ze de punten mee naar Maastricht :thumbsup:
Verder wens ik iedereen een mooie, sjieke vasteloavend alaaf ;)

Groet Pino

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 11:30
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #32

MVVke schreef : Wie zit 't eigelek mèt dee Manu vaan Excelsior?? Heer waor gesjors, meh heet beróp aongeteikent. Kump deen oetslaag nog veur vriedag of höbbe die hollenders dao in Zeist al vastelaovend?? Op de site vaan de knvb steit nog niks...lekker snel handele weer...


Bron: vi.nl

Broerse succesvol in beroep tegen schorsing, Manu niet
08/02/2013 11:09

Joost Broerse is in hoger beroep vrijgesproken van een schorsing van één wedstrijd. De tuchtcommissie van de KNVB is tegen de eis van de aanklager ingegaan.

PEC Zwolle-middenvelder Broerse moest afgelopen weekend met direct rood van het veld tijdens de wedstrijd tegen NAC Breda (3-0 winst voor NAC). Broerse zou opzettelijk hands in het eigen strafschopgebied hebben gemaakt, maar in zijn beroep gaf de middenvelder aan dat het schot van Anthony Lurling op zijn buik belandde.

De tuchtcommissie is meegegaan met het verweer van Broerse, waardoor zijn schorsing opgeheven. Hierdoor kan PEC Zwolle-trainer Art Langeler gewoon over hem beschikken tijdens het duel met FC Twente (zondag, 16:30).

Elvis Manu (Excelsior) is in hoger beroep niet vrijgesproken. Tijdens de wedstrijd tegen FC Eindhoven (1-1) kreeg hij een rode kaart wegens natrappen. De eerdere eis van vier duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk, blijft staan.

Manu kan tegen de uitspraak van de tuchtcommissie in beroep. Als hij vanmiddag nog beroep aantekent wordt zijn straf opgeschort. Wel is hij automatisch uitgesloten voor de eerstvolgende wedstrijd (vrijdagavond tegen MVV Maastricht) naar aanleiding van zijn rode kaart.

Verwacht een moeilijke avond in Rotterdam. Het is zaak om na de deceptie van maandag direct terug te slaan. Laten zien dat het een incident was.
Zet MVV zijn goede uitreeks door?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 12:52 08 feb 2013 12:53 door Malpertoni.
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #33
MVV vaöl succes in Rotterdam, ut weurt unne zwoere dobber.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 14:58 08 feb 2013 14:59 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #34

Malpertoni schreef : MVV vaöl succes in Rotterdam, ut weurt unne zwoere dobber.


Ik denk dat het wel meevalt. Ik denk dat ze nu extra gemotiveerd zijn om ons maandag te laten vergeten. Excelsior staat uiteraard ook niet voor niks op die voor(laatste) plaats en missen een paar belangrijke spelers. Manu en Janga zijn er niet bij.
Ik heb de toto ingevuld op 0-5 en 0-6, 1100 euro als ze het klaarspelen. Ik zeg kassa :lachen: en met een fijn gevoel de vasteloavend in!

Hieronder de voorbeschouwing vanuit Rotterdam;

Leon Vlemmings rekent erop dat aanvaller Elvis Manu morgenavond gewoon aan de aftrap zal verschijnen als Excelsior om 20.00 uur aftrapt voor het duel tegen MVV. Manu ging eerder deze week niet akkoord met het schikkingsvoorstel van drie wedstrijden (plus een voorwaardelijk) naar aanleiding van zijn rode kaart vorige week tegen FC Eindhoven. Vanavond moet de aanvaller zich in Zeist verweren.
Excelsior trainde vanochtend 11 tegen 11 en Vlemmings had Manu daarbij gewoon in de basisopstelling opgenomen. ,,Wij rekenen erop dat hij morgen gewoon kan spelen'', verklaart hij. ,,Wij vinden niet alleen dat de rode kaart onterecht was, maar zijn het ook niet eens met de manier waarop de beslissing om Elvis uit het veld te sturen, tot stand is gekomen.''
Scheidsrechter Koekoek stond er bovenop toen Manu in zijn ogen doorliep op de doelman. ,,Op de beelden is te zien dat hij twijfelt en de mening vraagt van zijn assistent. Die stond op grote afstand en riep in zijn headset dat het rood was. Ik heb er geen moeite mee als een assistent zo'n beslissing neemt, maar dan wel als hij er beter voor staat dan de scheidsrechter. Dat was in dit geval echter niet zo. Hij stond op een meter of 50 van het vermeende incident.''
Rangelo Janga speelt morgen sowieso niet, hij viel vorige week geblesseerd uit met een enkelblessure. In zijn plaats speelt Mick van Buren. Ook Dennis den Haan, Erwin Nuytinck en Daan Smith ontbreken. Doelman Wesley de Ruiter zit voor de tweede keer dit seizoen op de bank en is weer inzetbaar. Na twee gelijke spelen hoopt Excelsior tegen MVV uiteraard weer eens de volle winst te pakken.
,,In beide voorgaande wedstrijden hebben we, gezien de veld- en kansenverhouding, te weinig gekregen. We hadden de wedstrijden tegen Telstar en FC Eindhoven allebei kunnen en moeten winnen. Tegen hooggeplaatste teams spelen we inderdaad vaak beter. Die ploegen voetballen meer en in de omschakeling kunnen wij daar vaak meer voordeel uit halen. Ik hoop uiteraard dat dit morgen het geval zal zijn.''

Arbitrage:
Scheidsrechter: Rogier Honig
Assistenten: Nicky Siebert en Bas Steinhauser
Vierde official: Stijn Berben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 16:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #35

tuutsje schreef :

Malpertoni schreef : MVV vaöl succes in Rotterdam, ut weurt unne zwoere dobber.


Ik denk dat het wel meevalt. Ik denk dat ze nu extra gemotiveerd zijn om ons maandag te laten vergeten. Excelsior staat uiteraard ook niet voor niks op die voor(laatste) plaats en missen een paar belangrijke spelers. Manu en Janga zijn er niet bij.
Ik heb de toto ingevuld op 0-5 en 0-6, 1100 euro als ze het klaarspelen. Ik zeg kassa :lachen: en met een fijn gevoel de vasteloavend in!


Mits de Chinese mafia, met behulp van de knvb(3 rode kaarten voor MVV en 2 penalty's) niet 7-1 voor Excelsior heeft ingepland :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 17:08
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #36
Mannen veel succes in Rotterdam!

SJIET AON DE LUIJ! LUIJ AON DE SJIET!

Overigens uit betrouwbare bron vernomen dat een 3 spelers van MVV gister alcoholische versnaperingen stonden te nuttigen op Awwieverbal. :thumbsdown: Wil geen onrust brengen ergens maar ik vind dat niet kunnen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 17:18
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #37

Boe is dat feeske? schreef : Mannen veel succes in Rotterdam!

SJIET AON DE LUIJ! LUIJ AON DE SJIET!

Overigens uit betrouwbare bron vernomen dat een 3 spelers van MVV gister alcoholische versnaperingen stonden te nuttigen op Awwieverbal. :thumbsdown: Wil geen onrust brengen ergens maar ik vind dat niet kunnen.


Tsjaa is niet zo verstandig voor de wedstrijddag, als ze vanavond de 3 punten meenemen mogen ze los gaan. Die Chinese belfmafia is niet in Rotterdam vanavond denk ik. Excelsior krijgt slechts 2.90 en Mvv 2.10/20.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 18:12
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #38
Sorry iedereen ik trek mijn woorden terug. Was aw klote zegt de bron (een vriend van me) nu.

Die gast gaat eraan :unsure: ;)

Gelukkig dat het niet waar was :thumbsup:

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 20:40 08 feb 2013 20:40 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #39
Ook eens een penalty(gaven ze die nog wel aan MVV?) :thumbsup: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 21:57
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #40
Heerlijk, eindelijk eens in de laatste minuut geluk. Zei het voor de wedstrijd nog in de chat :woohoo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 21:58
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #41
Hoe vaak hebben we niet in de laatste minuut punten verloren?? EINDELIJK EINDELIJK Eens de rollen omgedraaid. en dit voelt HEERLIJK :D
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 21:58 08 feb 2013 21:58 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #42
sjiek wie oppe sjet gezag.. wie Taiwo ut oets deikser lapte...drin in de letste minuut !
eindelik e resöltaot bij Excelsior ...HELL YEAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH

Sjiek, Sjoen :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458, mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 22:03 08 feb 2013 22:04 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #43


en noe goon veur de derde periode :lachen:

al is 't mer veur ut feeske nao de agste wedstrijd :thumbsup:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 22:04
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #44
TOP TOP TOP


t woar geweldig op de sjet!!! :applaus:

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 22:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #45
Sjiek dit, wat een thriller! Het geluk van de kampioen? Echt heerlijk deze 3 punten!! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden