Excelsior - MVV Maastricht

08 feb 2013 22:06
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #46

mvv1902 schreef : TOP TOP TOP

t woar geweldig op de sjet!!! :applaus:

dat woar 't zeker , aoch door diech ! :thumbsup:
( mer neet mie deen vieze kal..... of teminste get minder duudelik...:lachen: )
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2013 22:07
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #47
'ne GROETE MERCI aon al die gaste die met oet gewees zien ! :applaus:

08 feb 2013 22:20 08 feb 2013 22:20 door mvv1902.
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #48
Hahaha LRB ich zal mich de volgende kier Un bitsje inhouden. Haha

Merci mannen!!!

Tot volgende kier

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

08 feb 2013 22:20
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #49
Yes!!!!!!!!!!!!! Jao dat is us MVV!!!!!!! IEREKLAS KNVB!!!!!!!!!!!

08 feb 2013 22:43
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #50

les rouges blancs schreef : sjiek wie oppe sjet gezag.. wie Taiwo ut oets deikser lapte...drin in de letste minuut !
eindelik e resöltaot bij Excelsior ...HELL YEAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH

Sjiek, Sjoen :thumbsup:

MVV - FC Twente 8/12/1990

Guy Francois gaat in de blessure tijd vanaf eigen helft alleen op de keeper af ( stand 1-1 ) hele stadion hield de adem in . vergeet ik NOOIT meer .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, mvv1902

08 feb 2013 23:07 08 feb 2013 23:07 door izzo.
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #51
HOPPAA Labylle maak us Kampioen!!!!!!! :applaus: Es veer dit kinne!!? wat mot us daan nog in de weeg staon? Geweldig gewoen!!!! Laot de Carnaval mer kaome!

14-11-1998 MVV-AZ 2-1
Oscar Moens blunderde door de bal uit te trappen. ergens voor de 16 schoot hij de bal weg terwijl Jerry Taihuttu aan het weglopen was. de bal vloog per ongeluk tegen de hak vanTaihuttu en rolde zo het doel in :applaus: . Veel MVV supporters stonden al buiten het stadion. Ook zoiets onvergetelijks haha

08 feb 2013 23:21
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #52

izzo schreef : HOPPAA Labylle maak us Kampioen!!!!!!! :applaus: Es veer dit kinne!!? wat mot us daan nog in de weeg staon? Geweldig gewoen!!!! Laot de Carnaval mer kaome!

14-11-1998 MVV-AZ 2-1
Oscar Moens blunderde door de bal uit te trappen. ergens voor de 16 schoot hij de bal weg terwijl Jerry Taihuttu aan het weglopen was. de bal vloog per ongeluk tegen de hak vanTaihuttu en rolde zo het doel in :applaus: . Veel MVV supporters stonden al buiten het stadion. Ook zoiets onvergetelijks haha

Als ik me niet vergis hebben we ook eens een penalty gekregen in de blessuretijd ( 0-0 stand ) thuis tegen RKC als ik me niet vergis .

08 feb 2013 23:26 08 feb 2013 23:30 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #53

Sjonnie schreef :

izzo schreef : HOPPAA Labylle maak us Kampioen!!!!!!! :applaus: Es veer dit kinne!!? wat mot us daan nog in de weeg staon? Geweldig gewoen!!!! Laot de Carnaval mer kaome!

14-11-1998 MVV-AZ 2-1

Als ik me niet vergis hebben we ook eens een penalty gekregen in de blessuretijd ( 0-0 stand ) thuis tegen RKC als ik me niet vergis .

Dat is heel lang geleden, en vergis je je niet in. Maar dat je hier nog aan denkt! Dan kunnen we nog wel even doorgaan.

09 feb 2013 00:27 09 feb 2013 00:29 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #54
Geweldige avond heerlijke sfeer in t uitvak een geweldige goal in blesure tijd wat een ontlading Leroy bedankt...... :applaus: :applaus:

Wat een heeerlijk gevoel is dat als je op deze manier wint en stuiterend super blij naar huis kan rijden :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

09 feb 2013 10:03
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #55

14-11-1998 MVV-AZ 2-1

OPA ZEET:

Ik stond toen in de functie van steward direct achter het doel...heb het zien gebeuren...was kicke,en veel hilariteit...gr opa ;).

....

09 feb 2013 10:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #56
Als we toch bezig zijn :cheer: 1998 of zo? MVV - Sparta, stand ik meen 1-2. Nog twee minuten te spelen en MVV maakt eigenlijk niets klaar. Nygaard aan de bal, loopt strafschopgebied in, tegenstander staat op twee meter. Nygaard, soepel, handig en technisch begaafd als hij is, gaat per ongeluk op de bal staan en valt als een zak cement naar de grond. Niet eens een schwalbe, maar pure onkunde. De scheidsrechter heeft een moment van totale verstandsverbijstering en geeft MVV een penalty. :woohoo: :lol: zelden zo hard gelachen, wedstrijd eindigt in 2-2 want Volmer schiet de penalty binnen. Ik zie het nog zo voor me, het gebeurde allemaal recht voor mijn neus B)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

09 feb 2013 10:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #57
MVV en Helmond blijven met moeite in spoor van Sparta :rolleye:

Eigenlijk staan wij voor met die wedstrijd minder :thinking:

En wat stond er boven in de krant toen Sparta bij ons won?

Sparta wint knap bij MVV :thumbsdown:

08/02/2013 22:07

Sparta Rotterdam heeft zonder problemen de twaalfde overwinning geboekt, waar achtervolgers MVV Maastricht en Helmond Sport dieper moesten gaan voor de punten.

Almere City FC - Sparta Rotterdam 0-3
Sparta Rotterdam heeft zonder al te veel problemen gewonnen bij Almere City FC. Na twintig minuten had de ploeg van trainer Michel Vonk de buit al binnen. Doelpunten van Donovan Deekman en Crescendo van Berkel brachten de koploper van de Jupiler League halverwege de eerste helft in een comfortabele positie.

Sandro Calabro vergrootte in de 69ste minuut met zijn twaalfde treffer van het seizoen de marge voor Sparta, dat door de simpele zege de koppositie in handen houdt. De Kasteel-club heeft een punt voorsprong op MVV, dat wel een wedstrijd minder heeft gespeeld.

Excelsior - MVV Maastricht 1-2
MVV Maastricht ontsnapte vier dagen na de 4-3 nederlaag tegen FC Volendam aan nieuw puntenverlies. De Limburgse formatie keerde met een overwinning terug van het bezoek aan Excelsior. Leroy Labylle besliste in blessuretijd de wedstrijd op Woudestein in Maastrichts voordeel.

Met de winnende treffer van de linksback profiteerde MVV van de numerieke meerderheid die was ontstaan na de rode kaart voor Kevin van Diermen in de 72ste minuut. Op dat moment stond door doelpunten van Danny Schreurs en Niels Vorthoren een 1-1 stand op het scorebord.

FC Dordrecht - Helmond Sport 2-4
Helmond Sport bleef in het spoor met een zege op FC Dordrecht. Maar de benodigde drie punten kwamen niet zonder slag of stoot tot stand. Pas in de laatste twintig minuten nam Helmond afstand van Dordrecht, dat door een eigen doelpunt van Olivier ter Horst op voorsprong was gekomen.

Door toedoen Arne van Geffen, Emrullah Güvenc en Erik Quekel bleef de thuisploeg met lege handen achter. De aansluitingstreffer van Danny Post kwam te laat voor FC Dordrecht, dat in de slotfase de genadeklap kreeg van invaller Jeffrey van Nuland.

Overige uitslagen:
Go Ahead Eagles – Fortuna Sittard 4-1
FC Emmen – FC Den Bosch 1-2

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

09 feb 2013 10:30
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #58
Nog zo'n wedstrijd maar niet al te lang geleden: Volendam - MVV een paar seizoenen terug. We staan met 0-1 voor, krijgen vlak voor tijd de 1-1 binnen maar ik dacht Lance scoort in de blessuretijd toch nog de 1-2. :)

Zo nu hebben we ze wel bijna allemaal opgenoemd denk ik.. Echter als ik nadenk over hoe vaak we punten hebben verloren in de laatste minuut, dan wordt het een langer lijstje haha.. eindelijk zijn de rollen omgedraaid. Mooi begin van het weekend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

09 feb 2013 10:41
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #59
Voor de kenners: Was het niet ooit dat Alami Ahannach ook in de laatste minuut de winnende goal tegen Excelsior scoorde? De afloop van dat seizoen zou mij dit seizoen ook kunnen bekoren :-)

Zit ik goed met mijn herinnering?

09 feb 2013 10:54
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #60

Schapendonk schreef : Sjiek dit, wat een thriller! Het geluk van de kampioen? Echt heerlijk deze 3 punten!! :applaus:

Väöl luij in 't oetvak hadde ziech al neergelag bij obbenuijds 'n punteverluus.
Totdat Leroy in de allerletste secon de bal via de binnekant vaan de paol in 't doel sjoot.
Magnifiek dee oontlading in 't oetvak.

Missjiens hubbe veer twie punt "gestole", mèr dao sprik straks geine hoond mie euver.
Laote veer alleijn hope dat us Matadoren aonstande vriedag sjerper zien en daan obbenuijds 3 punt kinne biesjrieve.
Iech zeen Cambur nog altied es de groetste concurrent veur de titel.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, mvv1902

Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden