Excelsior - MVV Maastricht

28 jan 2013 20:19
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #16

MVV4life schreef :

Theo Claassen schreef : Danny kun je niet lezen, er is geen combi

Theo, Danny heet geliek, zoe steit ut op de site vaan de SC en nurreges aanders is get te vinde.
Mer iech geluif diech! Iech gaon devaan oet tot ut e copy/paste foutsje is beij de SC.


Bliekbaar neet MVV4life, want 'ch moos toch ech 25 euro betaole ipv 22,50. Dus ze zien ech vaan 'n verpliechde combi oetgegaange.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2013 20:26 28 jan 2013 20:32 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #17
Er is ook een vaste supporter van bus 1 die zegt dat t geen combi is op FB nu weet ik t ook niet meer dan maar wachten op n officieel bericht...

Oke krijg net een bevesteging dat Theo toch gelijk heeft :applaus: :thumbsup:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2013 22:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #18
Volgens mij is deze onduidelijkheid echt alleen maar bij MVV. Hoevaak is het de afgelopen jaren niet voorgekomen dat de ene zegt dat het vrij vervoer is,en de ander zegt dat het een buscombi is.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2013 05:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #19
SC Mvv Maastricht


In tegenstelling tot eerdere berichten is de wedstrijd tegen Excelsior géén verplichte buscombi!!!
Leden van de Supportersclub en donateurs van Veer zien MVV betalen € 22,50, niet leden betalen € 25.

De supporters (leden/donateurs) die reeds vóór 22.30h vanavond (28-1) betaald hebben krijgen het teveel betaalde terug. Excuses voor de eventuele overlast.
Meer info volgt.

Bron fb

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2013 23:16
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #20
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht: Klik hier!

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2013 23:27
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #21
In uitwedstrijden is MVV dit seizoen nog altijd ongeslagen. Hopelijk is dit na vrijdag óók nog altijd het geval. !!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 08:18
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #22
Laten we de ongeslagen status in uitwedstrijden (ik blijf het ongelooflijk vinden...) vasthouden en met 3 punten uit Rotterdam weglopen.
Zwakste seizoen van Excelsior ooit, maar na maandag weten we weer eens wat verliezen is.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 08:27
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #23

Dixi schreef : Laten we de ongeslagen status in uitwedstrijden (ik blijf het ongelooflijk vinden...) vasthouden en met 3 punten uit Rotterdam weglopen.
Zwakste seizoen van Excelsior ooit, maar na maandag weten we weer eens wat verliezen is.

Dixi


En hopelijk weten we vrijdag weer wat winnen is en hebben de mannen de carnaval nog niet in de bol ;) . Ik hoop niet dat we na maandag in een negatieve spiraal terecht komen. Misschien zeer pessimistisch maar dat spookt er wel door mijn hoofd. Aan de andere kant denk ik ook wel weer dat deze groep wel meer kan hebben en dat Rene zijn mannen weer klaar stoomt voor een overwinning. Een zwaar bevochten 1-2 op de vrijdag voor carnaval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 09:58 07 feb 2013 09:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #24

Dixi schreef : Zwakste seizoen van Excelsior ooit.
Dixi


Nou, ik heb Excelsior nochthans bijna nooit anders gekent dan een zwak eerste divisieclubje. Het dieptepunt was dan ook 1991 met een 19e plek. Neemt niet weg dat ze tussen al die zwakke periodes, verrassend een aantal keren eredivisie speelden. De langste periode was van 83 tot 87. Niet iets om van te sidderen en beven. :whistle:

nl.wikipedia.org/wiki/SBV_Excelsior

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 16:35 07 feb 2013 16:36 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #25
leest net in de limburger dat rene geen verslapping meer eist van zijn basisteam tegen excelcior ik ben dan wel eens benieuwd wanneer hij ingrijpt als dat wel gebeurd.want afgelopen wedstijd had hij al naar dertig minuten moeten ingrijpen toen smeets de koning zo maar liet lopen waaruit de 1-2 viel,het was namelijk niet de fout van labylle maar wel van smeets.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 17:53
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #26
Wie zit 't eigelek mèt dee Manu vaan Excelsior?? Heer waor gesjors, meh heet beróp aongeteikent. Kump deen oetslaag nog veur vriedag of höbbe die hollenders dao in Zeist al vastelaovend?? Op de site vaan de knvb steit nog niks...lekker snel handele weer...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 18:11 07 feb 2013 18:20 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #27

dreekemvvke schreef : leest net in de limburger dat rene geen verslapping meer eist van zijn basisteam tegen excelcior ik ben dan wel eens benieuwd wanneer hij ingrijpt als dat wel gebeurd.want afgelopen wedstijd had hij al naar dertig minuten moeten ingrijpen toen smeets de koning zo maar liet lopen waaruit de 1-2 viel,het was namelijk niet de fout van labylle maar wel van smeets.


Heel goed gezien en zo vaak zijn we het niet eens ik ga voor een 0-5 overwinning zoals wel vaker zal toch een keer moeten gebeuren ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 18:45
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #28

dreekemvvke schreef : leest net in de limburger dat rene geen verslapping meer eist van zijn basisteam tegen excelcior ik ben dan wel eens benieuwd wanneer hij ingrijpt als dat wel gebeurd.want afgelopen wedstijd had hij al naar dertig minuten moeten ingrijpen toen smeets de koning zo maar liet lopen waaruit de 1-2 viel,het was namelijk niet de fout van labylle maar wel van smeets.


De 1-2 was een gevolg van desorganisatie en zeker niet de schuld van alleen Smeets. Er ontstonden 3 tegendoelpunten in de zone van Labylle, waarbij je hem de eerste en derde goal zeker kunt aanrekenen, vooral die onnodige vrije trap veroorzaken vond ik ontluisterend voor een speler die zo op een voetstuk geplaatst wordt.
Ik hoop dat MVV zich morgen revancheert en, vanuit een goede organisatie spelend, de 3 punten uit het vuur slepen. Ze moeten voortborduren op het eerste half uur tegen Volendam en ervoor zorgen dat de scherpte terug is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 19:11
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #29
MVV wil revanche tegen Excelsior

MVV wil tegen Excelsior de eerste overwinning van 2013 boeken.

Afgelopen maandag kwam de Maastrichtse club voor het eerst na een lange winterstop in actie en verloor thuis van FC Volendam. MVV incasseerde in de wedstrijd tegen Volendam vier tegendoelpunten (3-4). Bram Castro moest zich dit seizoen nog niet zo vaak omdraaien.

Tegen Excelsior moeten de Maastrichtenaren winnen als ze aan de top van de rangschikking willen blijven. De Rotterdammers staan op de voorlaatste plek in de rangschikking en kregen al 41 doelpunten tegen. Daarmee heeft Excelsior vrijwel de zwakste verdediging van alle clubs in de Jupiler League. Alleen Almere doet het met 42 tegendoelpunten slechter. Die ploeg ontvangt koploper Sparta.

Coach René Trost beschikt over een fitte selectie. De MVV-trainer houdt voorlopig nog vast aan zijn basisteam. Nieuwkomer Koen Daerden start niet in de baisis. Net zoals de afgelopen wedstrijd tegen Volendam begint Daerden op de wisselbank.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2013 21:30
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #30
Trost tolereert verslapping niet meer

Ondanks de onverwachte thuisnederlaag van MVV tegen FC Volendam (3-4) blijft trainer René Trost zijn vertrouwen schenken aan zijn vaste basisploeg. Hij stuurt vrijdagavond (20.00 uur) dan ook een ongewijzigd elftal het veld op in Rotterdam, waar de onttroonde koploper stuit op Excelsior, dat bezig is aan een bijzonder pover seizoen. Willen de Maastrichtenaren titelconconcurrent Sparta in het vizier blijven houden, dan kunnen ze zich geen nieuw verlies permitteren.

Maastricht Van onze verslaggever

Trost trekt na de valse herstart van de competitie de conclusie dat zijn ploeg zich beter moet wapenen tegen elke vorm van verslapping. ,,We hebben geen team dat zomaar op zijn sloffen wedstrijden kan winnen. Dat is de les van de nederlaag tegen Volendam.” Angst voor een ineenstorting van zijn ploeg heeft hij niet. ,,Ik beschouw dit als een incident. Ik heb geen enkele aanwijzing dat er iets is dat m'n elftal van slag zou kunnen brengen. Ik ben wel benieuwd hoe mijn spelers nu gaan reageren. Ze moeten nu aantonen dat ze de draad weer kunnen oppakken.” De coach kan met een nagenoeg fitte selectie naar Woudenstein afreizen. Alleen Sjoerd Winkens, die herstelt van een kleine ingreep aan zijn meniscus, is niet inzetbaar. Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Labylle, Rutjes, Van Hyfte, Smeets, Schreurs, Veldmate, Esajas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u pinokkio58

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden