Excelsior - MVV Maastricht

09 feb 2013 10:57
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #61

Lukunku schreef : Voor de kenners: Was het niet ooit dat Alami Ahannach ook in de laatste minuut de winnende goal tegen Excelsior scoorde? De afloop van dat seizoen zou mij dit seizoen ook kunnen bekoren :-)

Zit ik goed met mijn herinnering?

Was Anton Vriesde
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2013 11:07
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #62
Idd het was m'n collega Anton Vriesde.

Laatste minuut gewonnen bij Excelsior 1997 en nu
Iets getinte speler scoord de beslissende 1997 en nu
T waskoud die dag in Rotterdam 1997 en nu
Mvv kampioen 1997 en nu???

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

09 feb 2013 11:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #63
Voor kampioen te worden krijgen we nog 4 hele moeilijke uitwestrijden. Volendam, den Bosch, Sparta en Eagles. Komen we die zonder al te veel kleerscheuren door dan kan het zowaar gebeuren, maar het blijven 4 hele moeilijke uitwedstrijden tegen 4 concurrenten waarvan 1(den Bosch) niet zozier een concurrent op dit moment maar wel een zeer goed elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

09 feb 2013 13:26
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #64

jeoff schreef : Zo nu hebben we ze wel bijna allemaal opgenoemd denk ik..

Idd bijna allemaal... Dordrecht-MVV 1-2 in het seizoen Maaskant, Thiebaut in de 92e minuut. :lol:
Net zo'n heerlijke ontlading als gisteren.
Heerlijk, zo op zijn Duits winnen, mooier kan de vastelaovend niet beginnen! Luijkes, ammezeer uuch de kaomende daog!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

09 feb 2013 13:54 09 feb 2013 14:00 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #65
Lance voorjans uit bij Volendam ;) 90 minuut

is al geplaatst sorry dan maar t bij behorende filmpje

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

09 feb 2013 13:57
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #66
Wij stonden aan het buffet en werden via whats app op de hoogte gehouden. Volgens onze commentator moesten we blij zijn met een punt echter we werden euforisch toen op de foon WTF Niet normaal Bamm 1-2 verscheen. De hele zaak kreeg een rondje van een onbekende MVV fan en onze avond (vastelaovend) kon niet meer stuk. :applaus: Echt geweldig. Het geluk van de kampioen ;)

09 feb 2013 14:03 09 feb 2013 14:04 door wsly.
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #67
'Het geluk van de kampioen'
Als we zo doorgaan dan verliezen we de koppositie en kunnen we weer in de nacompetitie gaan dabbelen...
Ik werd er in ieder geval niet vrolijk van van wat ik gisteren heb gezien...

Foto met dank aan patrick boelen
(klik voor groter)

09 feb 2013 15:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #68
voor de mensen die de samenvatting willen zien van de jupilerleage begint vandaag om 17.30 op rtl 7 inplaats van 18.00 zoals normaal het geval is.

Bijlagen:

09 feb 2013 17:07 09 feb 2013 17:08 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #69

izzo schreef : HOPPAA Labylle maak us Kampioen!!!!!!! :applaus: Es veer dit kinne!!? wat mot us daan nog in de weeg staon? Geweldig gewoen!!!! Laot de Carnaval mer kaome!

14-11-1998 MVV-AZ 2-1
Oscar Moens blunderde door de bal uit te trappen. ergens voor de 16 schoot hij de bal weg terwijl Jerry Taihuttu aan het weglopen was. de bal vloog per ongeluk tegen de hak vanTaihuttu en rolde zo het doel in :applaus: . Veel MVV supporters stonden al buiten het stadion. Ook zoiets onvergetelijks haha

Klopt ! Ik kan me herinneren dat in de tijd Moens een klein "rising star"was , of tenminste dat zelf dacht (en best wat te vertellen had op TV) en tegen de voorselectie of zelfs bij Oranje zat .
Maar toen de blunder in een goal resulteerde, kreeg hij het hoongelach van de hele Geusselt over zich heen en bij iedere bal in z'n richting de nodige "oei's"...en we naast het plezier over de zege meer lol hadden aan de manier waarop die tot stand kwam en behoorlijk wat leedvermaak hadden! Bedank Izzo dat je dit schreef ! :thumbsup:

saillant detail: Oscar Moens is nu werkzaam bij Sparta en doet iets in de keeperstraining

09 feb 2013 17:23
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #70

les rouges blancs schreef :

izzo schreef : HOPPAA Labylle maak us Kampioen!!!!!!! :applaus: Es veer dit kinne!!? wat mot us daan nog in de weeg staon? Geweldig gewoen!!!! Laot de Carnaval mer kaome!

14-11-1998 MVV-AZ 2-1
Oscar Moens blunderde door de bal uit te trappen. ergens voor de 16 schoot hij de bal weg terwijl Jerry Taihuttu aan het weglopen was. de bal vloog per ongeluk tegen de hak vanTaihuttu en rolde zo het doel in :applaus: . Veel MVV supporters stonden al buiten het stadion. Ook zoiets onvergetelijks haha

Klopt ! Ik kan me herinneren dat in de tijd Moens een klein "rising star"was , of tenminste dat zelf dacht (en best wat te vertellen had op TV) en tegen de voorselectie of zelfs bij Oranje zat .
Maar toen de blunder in een goal resulteerde, kreeg hij het hoongelach van de hele Geusselt over zich heen en bij iedere bal in z'n richting de nodige "oei's"...en we naast het plezier over de zege meer lol hadden aan de manier waarop die tot stand kwam en behoorlijk wat leedvermaak hadden! Bedank Izzo dat je dit schreef ! :thumbsup:

saillant detail: Oscar Moens is nu werkzaam bij Sparta en doet iets in de keeperstraining

Leuk om te weten dus alle ballen op de doelman van Sparta haha,ik kan me dat ook nog goed herinneren dat was in die periode dan Van Duinhoven die goal maakte geloof ik toch?
Wel leuk om te horen gister even met die meisjes gepraat achter het loket die staan ook bij Sparta uit, en ze vonden ons gezzelig publiek :thumbsup:
Vooral nadat cambuur daar was geweest en die 2 meisjes voor van alles werden uitgemaakt en bespuugd :thumbsdown: een beetje jammer maar gelukkig zijn wij niet zo ;)

09 feb 2013 17:26 09 feb 2013 17:26 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #71
Heerlijk zo'n avond als gisteren! Want zoals menig Nederlander een trauma uit '74 heeft, heb ik dat met Excelsior...
Vooral als Excelsior zogenaamd een "zwake broeder " is qua resultaten en plaats op de ranglijst.
Dus ook nu zweefde voortdurend het doembeeld van toen (die bewuste dag met die 65 bussen) door m'n hoofd,
verdween gelukkig toen Danny scoorde, maar kwam zwaarder terug in de tweede helft...
Goed voor mij waren daar de hardcore chatters die voor prachtige afleiding zorgden (compliment mannen :thumbsup: )
en daardoor me zenuwen niet uit me keel t gierden !
Heerlijk dan die ontlading en het gevoel van blijdschap en vreugde in de extra tijd !
Ik kon zelfs Boer en Forlaajf ik kussen... :lachen: ).
Eindelijk is dit trauma overwonnen en definitief voltooid verleden tijd! Hell Yeah !!!

En noe....?

Noe motte veer, met wie wienig maan veer aoch op maondaag de agtiende in de Geusselt zien of nao de Geusselt koumme, uzze jonges vollop steune en nao de euverwinnink tege die Friize towsjriewwe !
Tegen Voldendam zien veer gezaamelik door ut ies gezak...höbbe ut vies laote aofwete.... :blush:
noe kump up op us aon om te laote zien wat veer weert zien !
Draon goon, de Bonte Störm verlenge tot maondag tien oor saovens !!!!

En veur noe metein... 'ne feine vastelaovend allemaol ! :thumbsup:

09 feb 2013 17:30
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #72

De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

09 feb 2013 19:14 09 feb 2013 19:14 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #73
Dzjus...wat bin iech blj met "Fidel" in de gool !
Veer höbbe 't wel deiks euver maan vaan de wedstrijd, mer heer het menig puntsje veur us gered!
Zoe aoch noe weer...

Merci "Fidel"
Merci "Fidel"
Merci !!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

09 feb 2013 19:28 09 feb 2013 19:30 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #74
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, mvv1902, Schnibble for MVV

09 feb 2013 22:23 09 feb 2013 22:28 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Excelsior - MVV Maastricht #75

Danny1983 schreef : Wel leuk om te horen gister even met die meisjes gepraat achter het loket die staan ook bij Sparta uit, en ze vonden ons gezzelig publiek :thumbsup:
Vooral nadat cambuur daar was geweest en die 2 meisjes voor van alles werden uitgemaakt en bespuugd :thumbsdown: een beetje jammer maar gelukkig zijn wij niet zo ;)

Na dat spuug incident destijds zijn we nog even verhaal gaan halen, -een meid is een vriendin van een maat van me- maar het slaat gewoon echt helemaal nergens op! Die meiden doen het niet voor de lol weet je?

Kan me er nog boos over maken.
En jezelf dan maar afvragen waar blijft het bier of mijn frikandel.... Maar laat maar..

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden