>
Ontvangen bedankjes 351
Lukunku schreef : Voor de kenners: Was het niet ooit dat Alami Ahannach ook in de laatste minuut de winnende goal tegen Excelsior scoorde? De afloop van dat seizoen zou mij dit seizoen ook kunnen bekoren
Zit ik goed met mijn herinnering?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : Zo nu hebben we ze wel bijna allemaal opgenoemd denk ik..
izzo schreef : HOPPAA Labylle maak us Kampioen!!!!!!! Es veer dit kinne!!? wat mot us daan nog in de weeg staon? Geweldig gewoen!!!! Laot de Carnaval mer kaome!
14-11-1998 MVV-AZ 2-1
Oscar Moens blunderde door de bal uit te trappen. ergens voor de 16 schoot hij de bal weg terwijl Jerry Taihuttu aan het weglopen was. de bal vloog per ongeluk tegen de hak vanTaihuttu en rolde zo het doel in . Veel MVV supporters stonden al buiten het stadion. Ook zoiets onvergetelijks haha
les rouges blancs schreef :
izzo schreef : HOPPAA Labylle maak us Kampioen!!!!!!! Es veer dit kinne!!? wat mot us daan nog in de weeg staon? Geweldig gewoen!!!! Laot de Carnaval mer kaome!
14-11-1998 MVV-AZ 2-1
Oscar Moens blunderde door de bal uit te trappen. ergens voor de 16 schoot hij de bal weg terwijl Jerry Taihuttu aan het weglopen was. de bal vloog per ongeluk tegen de hak vanTaihuttu en rolde zo het doel in . Veel MVV supporters stonden al buiten het stadion. Ook zoiets onvergetelijks haha
Klopt ! Ik kan me herinneren dat in de tijd Moens een klein "rising star"was , of tenminste dat zelf dacht (en best wat te vertellen had op TV) en tegen de voorselectie of zelfs bij Oranje zat .
Maar toen de blunder in een goal resulteerde, kreeg hij het hoongelach van de hele Geusselt over zich heen en bij iedere bal in z'n richting de nodige "oei's"...en we naast het plezier over de zege meer lol hadden aan de manier waarop die tot stand kwam en behoorlijk wat leedvermaak hadden! Bedank Izzo dat je dit schreef !
saillant detail: Oscar Moens is nu werkzaam bij Sparta en doet iets in de keeperstraining
Na dat spuug incident destijds zijn we nog even verhaal gaan halen, -een meid is een vriendin van een maat van me- maar het slaat gewoon echt helemaal nergens op! Die meiden doen het niet voor de lol weet je?Danny1983 schreef : Wel leuk om te horen gister even met die meisjes gepraat achter het loket die staan ook bij Sparta uit, en ze vonden ons gezzelig publiek
Vooral nadat cambuur daar was geweest en die 2 meisjes voor van alles werden uitgemaakt en bespuugd een beetje jammer maar gelukkig zijn wij niet zo