Excelsior - MVV Maastricht

10 feb 2013 11:19 10 feb 2013 11:20 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #76

MVVFR08 schreef :

Danny1983 schreef : Wel leuk om te horen gister even met die meisjes gepraat achter het loket die staan ook bij Sparta uit, en ze vonden ons gezzelig publiek :thumbsup:
Vooral nadat cambuur daar was geweest en die 2 meisjes voor van alles werden uitgemaakt en bespuugd :thumbsdown: een beetje jammer maar gelukkig zijn wij niet zo ;)

Na dat spuug incident destijds zijn we nog even verhaal gaan halen, -een meid is een vriendin van een maat van me- maar het slaat gewoon echt helemaal nergens op! Die meiden doen het niet voor de lol weet je?

Kan me er nog boos over maken.
En jezelf dan maar afvragen waar blijft het bier of mijn frikandel.... Maar laat maar..


En terecht die van Cambuur zijn mietjes durven alleen tegen jonge meisjes.
Het uitvak zal hier wel weer leeg zijn zoas altijd van de oh zo grote club Cambuur :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2013 19:59
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #77

Het was alleen vervelend dat MVV nog wist te winnen. Van mijn buurman (een teletekstfeyenoorder die in een seizoen vaker bij Excelsior en Sparta komt dan bij Feyenoord) hoorde ik vanochtend dat de knvb daar een grote rol in heeft gespeeld. Naar zijn zeggen ging aan de winnende goal een opzichtige handsbal vooraf die onbestraft bleef. Vanavond ga ik dus maar kijken naar de samenvatting. Zou mijn buurman gelijk hebben of minister Opstelten die deze week bij hoog en laag beweerde dat er in Nederland geen wedstrijden zijn of worden verkocht?


Onze vrienden uit Rotterdam laten weer allerlei theorieën los over de winst-partij van MVV gisteravond. Ze voelen de druk van MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2013 20:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #78
Maar over die -1 en -3, daar hebben ze het niet meer over. En nu doen ze ook nog of ze nooit geluk hebben met hun 1-0 in de 94e minuut tegen Cambuur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2013 10:14
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #79

Danny1983 schreef :

MVVFR08 schreef :

Danny1983 schreef : Wel leuk om te horen gister even met die meisjes gepraat achter het loket die staan ook bij Sparta uit, en ze vonden ons gezzelig publiek :thumbsup:
Vooral nadat cambuur daar was geweest en die 2 meisjes voor van alles werden uitgemaakt en bespuugd :thumbsdown: een beetje jammer maar gelukkig zijn wij niet zo ;)

Na dat spuug incident destijds zijn we nog even verhaal gaan halen, -een meid is een vriendin van een maat van me- maar het slaat gewoon echt helemaal nergens op! Die meiden doen het niet voor de lol weet je?

Kan me er nog boos over maken.
En jezelf dan maar afvragen waar blijft het bier of mijn frikandel.... Maar laat maar..


En terecht die van Cambuur zijn mietjes durven alleen tegen jonge meisjes.
Het uitvak zal hier wel weer leeg zijn zoas altijd van de oh zo grote club Cambuur :lachen:


Danny volgens mij heb je een paar maanden geleden je ook al zo geweldig uitgelaten over Cambuur, ook op Jupilerleague.nl . Heb je een jeugdtrauma overgehouden aan een wedstrijd daar ofzo?

Rotte appels heb je bij elke club, ook bij ons sjoen Mestreech zitten er enkele schandalige "supporters" tussen.


Verder over de wedstrijd van afgelopen vrijdag, ik kan alleen maar stellen dat die 1-2 in de allerlaatste minuut puur Kampioensgeluk is. Nou zeg ik niet dat we kampioen worden (worden we wel), maar zulke wedstrijden zijn typisch...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2013 11:29 11 feb 2013 11:29 door Bradam.
Bradam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #80


feeske!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marinesjeng, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2013 14:52
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Excelsior - MVV Maastricht #81

Bradam schreef :



feeske!


Sjevraoje ! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2013 19:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV Maastricht #82

Bradam schreef :



feeske!


bedankt voor deze mooie beelden

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden