MVV Maastricht - De Graafschap

03 apr 2013 09:41
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #106
Jammer dat er nu gezwegen word wees een vent :thumbsdown:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 10:04 03 apr 2013 10:05 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #107

Danny1983 schreef : Jammer dat er nu gezwegen word wees een vent :thumbsdown:

Is dit een reactie gericht tegen Alain omdat hij hier nog niet heeft gereageerd? In dat geval:

- er beweert hier gistermiddag om 16.22 iemand dat Alain namaaksupporters geroepen heeft, "tegen vak f"
- het is nu een dag later 9.56

Je weet ten eerste helemaal niet of Alain dat echt geroepen heeft.

Ten tweede is het nogal bizar om te stellen dat hij dat tegen een bepaald vak riep. Waarschijnlijk riep hij het - als hij het al riep! - gewoon in de richting waar het vuurwerk vandaan kwam, of in de richting van waar wat ruzie leek te ontstaan. Doen alsof hij meteen een heel vak beschuldigde of zoiets, is nogal overdreven.

Ten derde heeft Alain nog niet de tijd gekregen om te reageren. Dat jij hier meermaals per dag zit, wil nog niet zeggen dat anderen dat ook doen. Hij heeft feitelijk pas 1 avondje de tijd gehad om het te lezen en eventueel te reageren.

Ten vierde heeft hij natuurlijk helemaal geen verplichting om hier aan iedereen uitleg te komen geven. Stel je voor dat ik na iedere wedstrijd hier moest gaan uitleggen wat ik allemaal geroepen heb en waarom... Een internetforum is een leuk medium, maar het is ook ideaal om opmerkingen totaal uit hun verband te rukken. Dit zijn bij uitstek zaken die het beste face-to-face uitgesproken kunnen worden. Dus Danny en Breurske, spreek Alain vrijdag even aan als je het zo graag wilt weten!


Ik vind het nogal bizar dat Alain hier zo ter verantwoording geroepen wordt...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 10:23
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - De Graafschap #108
Volgens mij kwamen de eerste 2 bommen toch echt wel van het mvv publiek Boschpoort. Als iemand dat al vanuit het uitvak had gegooid naar de plek waar ie ontplofte was er heus wel flinke reactie geweest van de mvv aanhangers die daar staan.
Niemand reageerde dus het kwam echt wel van de mvv-fans zelf !

De superboeren waren supernetjes en deden helemaal niets verkeerd, behalve een beetje treiteren na de 0-1 en 0-2 nou daar is niets mis mee.

Dat een mvv steward bijna klappen geeft aan een mismieter van 12 die zijn middelvingers opstak naar hem vond ik veel erger !
asociale idioot met een rood stewardjasje aan !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 10:27 03 apr 2013 10:29 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #109
Ik beschuldig niemand..
Ik zou graag een reactie willen of t nu waar is of niet waar is.
Door niet te reageren wek je de sugeestie dat t waar is vandaar mijn reactie.
Ik heb tot zover helemaal niks tegen Alain sorry als dat zo over kwam, als ik dacht dat hij dat gedaan zou hebben had ik dat wel persoonlijk aan hem gevraagd.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 10:47
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #110

Danny1983 schreef : Jammer dat er nu gezwegen word wees een vent :thumbsdown:


Dink tot Danny bedoeld boerum noe gezweege weurd nao dat Maondag eine opgepak is gewoore oet sc bus en tot daor in alle taole euver gezweege weurd!

Waor 't mer eine oet de ultras bus gewees daan weete ze 't wel te melde!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 23:20
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #111
ik stond bijna achter alain. ik weet zeker dat hij niet de gene was die namaaksupporters inzette. hij deed wel mee en dat deed bijna iedereen. we waren oprecht pissed. achteraf gezien wellicht iets over de top. tja het was me ook een avondje. niet terecht dat alain nu de zwarte piet krijgt. we hebben bijna allemaal meegedaan. dusss. reageer het please af op de vuurwerkgooier. slotje zou ik zeggen. we zijn allemaal met mvv getrouwd. in een goed huwelijk wordt wel eens wat ruzie gemaakt. en het weer goed gemaakt. straks weer als een man op de tribune achter mvvke. overigens komplimenten aan theo en alain die de nodige moeite deden om de zaak niet te laten escaleren. zijn we weer vriendjes?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2013 08:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #112
Het is jammer dat in het seizoen waarin MVV echt super presteert er zoveel verdeeldheid is tussen supporters.

Ik denk zelf dat de situatie in de economie op dit moment onderbewust meespeelt bij alle emoties bij mensen en ook dus bij supporters....het lontje is bij velen veel korter de laatste jaren geworden, en ook dat kan ik wel begrijpen met alle bezuinigingsmaatregelen en economische omstandigheden....

Wat dat betreft is het dadelijk goed als we het seizoen afsluiten ( op een goede manier en zo hoog mogelijk)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2013 09:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #113

marke schreef :

Danny1983 schreef : Jammer dat er nu gezwegen word wees een vent :thumbsdown:


Dink tot Danny bedoeld boerum noe gezweege weurd nao dat Maondag eine opgepak is gewoore oet sc bus en tot daor in alle taole euver gezweege weurd!

Waor 't mer eine oet de ultras bus gewees daan weete ze 't wel te melde!

Ik zat in de sc bus en heb hier niks van meegekregen en ook niks over gehoord. Dus ik weet niet of er zoveel te melden is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2013 10:43
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #114

Boschpoort schreef :

marke schreef :

Danny1983 schreef : Jammer dat er nu gezwegen word wees een vent :thumbsdown:


Dink tot Danny bedoeld boerum noe gezweege weurd nao dat Maondag eine opgepak is gewoore oet sc bus en tot daor in alle taole euver gezweege weurd!

Waor 't mer eine oet de ultras bus gewees daan weete ze 't wel te melde!

Ik zat in de sc bus en heb hier niks van meegekregen en ook niks over gehoord. Dus ik weet niet of er zoveel te melden is.


Het is toch echt gebeurd bij binnenkomst stadion stond degene met het vuurwerk al bij de politie, hadden ze hem er al uit gepikt.Dus het is wel degelijk gebeurd!!Misschien dat jij al in het stadion was en jij er niks van hebt mee gekregen,ik weet ook verder niet wat met deze jongen gebeurd is.

Maar ik denk dat de verdeeldheid al genoeg is tussen de supporters erg jammer,beter nadenken voor dat er meteen met het vingertje gewezen wordt dan heb je deze onzin ook niet en krijg je die verdeeldheid niet onder mekaar.

Genoeg over die onzin nu en vol achter de jongens !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2013 21:02
recalcitrant!
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #115

marke schreef :

Boschpoort schreef :

marke schreef :

Danny1983 schreef : Jammer dat er nu gezwegen word wees een vent :thumbsdown:


Dink tot Danny bedoeld boerum noe gezweege weurd nao dat Maondag eine opgepak is gewoore oet sc bus en tot daor in alle taole euver gezweege weurd!

Waor 't mer eine oet de ultras bus gewees daan weete ze 't wel te melde!

Ik zat in de sc bus en heb hier niks van meegekregen en ook niks over gehoord. Dus ik weet niet of er zoveel te melden is.


Het is toch echt gebeurd bij binnenkomst stadion stond degene met het vuurwerk al bij de politie, hadden ze hem er al uit gepikt.Dus het is wel degelijk gebeurd!!Misschien dat jij al in het stadion was en jij er niks van hebt mee gekregen,ik weet ook verder niet wat met deze jongen gebeurd is.

Maar ik denk dat de verdeeldheid al genoeg is tussen de supporters erg jammer,beter nadenken voor dat er meteen met het vingertje gewezen wordt dan heb je deze onzin ook niet en krijg je die verdeeldheid niet onder mekaar.

Genoeg over die onzin nu en vol achter de jongens !!!


Ik denk dat veel mensen dit helemaal niet hebben meegekregen. De meeste mensen waren reeds in het stadion toen hij met zijn vuurwerk aan de slag ging. Zijn naam is meteen genoteerd en de betreffende jongeman zou een boete thuisgestuurd krijgen. Deze jongeman heeft dan ook zijn verdiende loon gehad in tegenstelling tot de gooiers van de vorige bommetjes. Het heeft dan ook weinig nut om hier op het forum nog langer bij stil te blijven staan.

Marke heeft gelijk...aan de onderlinge verdeeldheid hebben we niks. Samen achter de jongens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 15:27
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #116
Pfff, mensen zonder feiten die weer annoniem over internet liggen te blaken.
Hopelijk zien we deze mensen binnenkort eens op een praatkaffee...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden