MVV Maastricht - De Graafschap

31 mrt 2013 11:35
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #91
Bij de tweede bom aan de kant van het uitvak was er ook een reactie vanuit het publiek hoor. Alleen iedereen bij ons dacht dat het uit het uitvak kwam dus we konden er verder niks aan doen. Hopelijk kwam het ook daadwerkelijk uit het uitvak want ik kon dat niet goed beoordelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 11:44 31 mrt 2013 11:44 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #92
De boete van de KNVB voor het gooien van vuurwerk bedraagt: 7500 tot 10.000 euro. Dat zijn de inkomsten van drie complete vakken op de Angelside tribune die MVV misloopt, door deze rottigheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 11:52 31 mrt 2013 11:53 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #93
Even terug naar de wedstrijd.
De Graafschap was een levensgevaarlijke counterploeg. Achteraf ben ik blij met die 2-2, maar dit is vrees niet genoeg om mee te doen voor het kampioenschap. Wij hebben een loodzwaar programma voor de boeg, met name Eagles/Den Bosch/Volendam uit. Maar je houdt ze tenminste onder je voor die Play-off plaats.

Ik vond Smeets opvallend goed spelen, soms maakt hij het zichzelf onnodig moeilijk, maar in aanvallend opzicht vond ik hem een van de betere. Ook de werklust van zijn team genoten was goed, waar ik La Rosa toch iets te beperkt vond in zijn acties. Het is alleen jammer dat de ballen net niet goed vallen voor het doel, ik had deze wedstrijd nog wel eens willen zien als Schreurs fit was. Wij kwamen achterin ook een paar keer goed weg, ik vond de Graafschap dreigender dan MVV.

Maar dat je een 0-2 achterstand weet om te buigen is goed voor het moraal. Hopelijk geeft de ploeg dit het vertrouwen die ze nodig hebben komende wedstrijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 12:04
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #94

houtengerard schreef : De boete van de KNVB voor het gooien van vuurwerk bedraagt: 7500 tot 10.000 euro. Dat zijn de inkomsten van drie complete vakken op de Angelside tribune die MVV misloopt, door deze rottigheid.


MVV loopt niets mis op dit moment. Heb jij gelezen dat het gerapporteerd is dan? Zoals de webmastersfmmaastricht al zei, mag jij even laten zien wanneer er voor het laatst een boete is uitgedeeld voor vuurwerk. Zolang het niet op het veld wordt gegooid is er normaal gesproken niets aan de hand.

Wat ik wel erg vind is dat dit onnodige spanningen oplevert tussen verschillende supportersgroepen. Niet dat het wat uitmaakt maar het bommetje werd gegooid vanuit Vak E. Er werd van beide kanten in ieder geval te emotioneel gereageerd. Hoop dat de lucht snel geklaard wordt als dit niet al het geval is. Zoals ik hier las wordt er te snel ook naar een groep gewezen zowel links (Ultras als het dus uit vak E kwam) als rechts (overhitte mensen in vak C is blijkbaar ook Trepke B dat soort dingen).

Laten we alle energie voortaan steken in een betere sfeer die uiteindelijk wel in de 2e helft weer tot stand kwam.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 12:31 31 mrt 2013 12:34 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #95

Anna D. schreef :

houtengerard schreef : De boete van de KNVB voor het gooien van vuurwerk bedraagt: 7500 tot 10.000 euro. Dat zijn de inkomsten van drie complete vakken op de Angelside tribune die MVV misloopt, door deze rottigheid.


MVV loopt niets mis op dit moment. Heb jij gelezen dat het gerapporteerd is dan? Zoals de webmastersfmmaastricht al zei, mag jij even laten zien wanneer er voor het laatst een boete is uitgedeeld voor vuurwerk. Zolang het niet op het veld wordt gegooid is er normaal gesproken niets aan de hand.


www.soccernews.nl/news/156338/Ajax_ontva...uurwerk_in_Friesland
10.000 euro voor vuurwerk in het uitvak, werd (wel) verergerd door het risico op brandgevaar.

Gelukkig geen melding nee. Maar stel dit gebeurt tijdens MVV - FC Dordrecht, en mister polio gooit hem per ongeluk wel over het hek en ontregeld het spel. Dan speel je de derby en misschien wel de kampioenschapswedstrijd tegen Fortuna zonder publiek. Of is het anno 2013 normaal dat je naast je aansteker en GSM, een staaf springstof in de binnenzak hebt zitten?

Dan kun je weer met de collectebus rond gaan om een advocaat in te huren, zodat men kan gaan grijnen in de rechtbank tegen de uitspraak van de KNVB. En de hele Godfather Trilogie over de voetbalbond loslaten, compleet met merchandise. Maar je doet het je toch echt zelf aan, als je op deze manier die rand van gedogen opzoekt.

Volgende week kunnen we hier weer klagen dat de steward dieper in de onderbroek aan het grabbelen was... (hoe zou dat toch komen..?)

Dit is niet supportertje pesten, het is juist die supporter die het publiek treitert. Wat onderling speelt op de Angelside tribune moet daar los van staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 13:18 31 mrt 2013 13:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #96
Al met al toch genoten van een leuke pot voetbal. En wat ik nergens lees is, dat dit mede kwam door een goede scheidsrechter. Eindelijk eens een goede scheidsrechter. Het is een van de weinige keren dat ik me eens niet geërgerd "heb hieraan. Applaus voor Wiedemeijer van mij :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 13:25
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #97
Heer floot inderdaod 'n behuurleke partij, allein wèl 'ch 't toch eve nuancere: 'ne Gooje sjeids vin 'ch Wiedemeijer allermins.
Iech zòw zègke: 'ne Kut sjeids dee eindelek 'ns 'n gooj wedstrijd heet geflote :thumbsup:
Veur mien geveul waor dit de spannendste en sportiefste wedstrijd vaan dit sezoen, op Eagles toes nao.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 16:07
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #98
Wat een gezeik om een bommetje ben t er niet mee eens dat het gebeurd maar onderling ruzie hierover gaan maken vind ik te ver gaan!!
Weet ook waar t vandaan kwam ken mensen die t gezien hebben het waren niet de ultras mischien dat dat gedacht word omdat het daar in de buurt werd gegooid, jammer dat sommige alles proberen te doen om de Ultras Zwart te maken!!!

Back on topic
Ik vind 2-2 een uitslag waar ik mee kan leven ik vond ons wel feller en meer kansen maar daar koop je niks voor.
Morgen winnen in Velsen en we zijn nog helemaal in de race voor de tiel Veendam word gewoon gered dus die 6 punten behouden we!!! :applaus: :applaus: :applaus:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2013 22:01
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #99
Ik weet niet goed te formuleren,maar toen ik die controverse zag tussen joonk en aid oppe angelside wilde ik maar een ding doen en dat is vertrekken richting huis.
Ook ik was kwaad over het vuurwerk gebeuren maar om dan direct te wijzen richting angelside f en g gaat mij te ver en zeker zo direct.
En dan de kreet namaak supporters?
Ik had het helemaal gehad ga nooit voortijdig naar huis en dat in 46 jaar!
Ook nu ben ik gebleven maar het doet mij wel pijn dat er onderlinge,,wrijving,,was.
Wat een EIKELS die wel de laffe moed hadden om het vuurwerk te gooien!
Vraag aan mvv4live als er een iemand leeft om jong en en ,,oud,,aan elkaar te koppelen ben ik het wel.
Ik ben nog steeds kwaad om de,,bommengooiers,,maar nog steeds meer op het moment dat auw angelside richting jong angelside ging om verhaal te halen!
Wat een onmacht tussen beide,,kampen,,laten we er toch voor passen dat het niet echt escaleert!
Het lijkt net als of nog maar alleen gaat over de angelside in negatieve vorm!
Hoe was het eerst?...laat dit terug komen...IK ZIE DIE NYLON TOUWEN HANGEN EN DENK NOG STEEDS WAAROM HANGT DAAR NIKS MEER AAN?
Komop te gekke jeugd maak weer sfeer iedereen mist jullie activiteiten waarover landelijk respect en bewondering werd uitgesproken...theo en funs laten we uit die dooie hoek van eindeloze discussie komen.
Jullie hebben zoveel energie gestoken in alle activiteiten op de angelside laten we ooit weer een geheel vormen,oude knarren en joonk volluk samen angelside al zeker 50 jaar laank.
Ik vind dit nog belangrijker als promoveren en dat dat meen ik echt(zei die gekke rotterdammer)...gr opa ;).

....
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, damske, Boer458, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2013 22:05 01 apr 2013 22:06 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #100

opadiehard schreef : Ik weet niet goed te formuleren,maar toen ik die controverse zag tussen joonk en aid oppe angelside wilde ik maar een ding doen en dat is vertrekken richting huis.
Ook ik was kwaad over het vuurwerk gebeuren maar om dan direct te wijzen richting angelside f en g gaat mij te ver en zeker zo direct.
En dan de kreet namaak supporters?
Ik had het helemaal gehad ga nooit voortijdig naar huis en dat in 46 jaar!
Ook nu ben ik gebleven maar het doet mij wel pijn dat er onderlinge,,wrijving,,was.
Wat een EIKELS die wel de laffe moed hadden om het vuurwerk te gooien!
Vraag aan mvv4live als er een iemand leeft om jong en en ,,oud,,aan elkaar te koppelen ben ik het wel.
Ik ben nog steeds kwaad om de,,bommengooiers,,maar nog steeds meer op het moment dat auw angelside richting jong angelside ging om verhaal te halen!
Wat een onmacht tussen beide,,kampen,,laten we er toch voor passen dat het niet echt escaleert!
Het lijkt net als of nog maar alleen gaat over de angelside in negatieve vorm!
Hoe was het eerst?...laat dit terug komen...IK ZIE DIE NYLON TOUWEN HANGEN EN DENK NOG STEEDS WAAROM HANGT DAAR NIKS MEER AAN?
Komop te gekke jeugd maak weer sfeer iedereen mist jullie activiteiten waarover landelijk respect en bewondering werd uitgesproken...theo en funs laten we uit die dooie hoek van eindeloze discussie komen.
Jullie hebben zoveel energie gestoken in alle activiteiten op de angelside laten we ooit weer een geheel vormen,oude knarren en joonk volluk samen angelside al zeker 50 jaar laank.
Ik vind dit nog belangrijker als promoveren en dat dat meen ik echt(zei die gekke rotterdammer)...gr opa ;).


Gruuts op opa Amen :applaus: en luister eens mensen en stop met die onzin!!! Wij zijn MVV met zijn allen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2013 22:51
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #101

opadiehard schreef : Ik weet niet goed te formuleren,maar toen ik die controverse zag tussen joonk en aid oppe angelside wilde ik maar een ding doen en dat is vertrekken richting huis.
Ook ik was kwaad over het vuurwerk gebeuren maar om dan direct te wijzen richting angelside f en g gaat mij te ver en zeker zo direct.
En dan de kreet namaak supporters?
Ik had het helemaal gehad ga nooit voortijdig naar huis en dat in 46 jaar!
Ook nu ben ik gebleven maar het doet mij wel pijn dat er onderlinge,,wrijving,,was.
Wat een EIKELS die wel de laffe moed hadden om het vuurwerk te gooien!
Vraag aan mvv4live als er een iemand leeft om jong en en ,,oud,,aan elkaar te koppelen ben ik het wel.
Ik ben nog steeds kwaad om de,,bommengooiers,,maar nog steeds meer op het moment dat auw angelside richting jong angelside ging om verhaal te halen!
Wat een onmacht tussen beide,,kampen,,laten we er toch voor passen dat het niet echt escaleert!
Het lijkt net als of nog maar alleen gaat over de angelside in negatieve vorm!
Hoe was het eerst?...laat dit terug komen...IK ZIE DIE NYLON TOUWEN HANGEN EN DENK NOG STEEDS WAAROM HANGT DAAR NIKS MEER AAN?
Komop te gekke jeugd maak weer sfeer iedereen mist jullie activiteiten waarover landelijk respect en bewondering werd uitgesproken...theo en funs laten we uit die dooie hoek van eindeloze discussie komen.
Jullie hebben zoveel energie gestoken in alle activiteiten op de angelside laten we ooit weer een geheel vormen,oude knarren en joonk volluk samen angelside al zeker 50 jaar laank.
Ik vind dit nog belangrijker als promoveren en dat dat meen ik echt(zei die gekke rotterdammer)...gr opa ;).

En jao, dat kin iech beamen. Veer höbbe nao de wedstrijd kontak gehad en veer höbbe allebei gevlook. Opadiehard waor ech aongedoon! (Iech ouch trouwens) Vendaog nog eve kort gesprooke dereuver, ut deit gewoen peijn wat dao gebeurt is.
Iech höb met opa aofgesprooke tot veer goon probeere brugke te sloon, te beginne met us zellef, volgende thoeswedstrijd.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 09:50
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #102

MVV4life schreef :

opadiehard schreef : Ik weet niet goed te formuleren,maar toen ik die controverse zag tussen joonk en aid oppe angelside wilde ik maar een ding doen en dat is vertrekken richting huis.
Ook ik was kwaad over het vuurwerk gebeuren maar om dan direct te wijzen richting angelside f en g gaat mij te ver en zeker zo direct.
En dan de kreet namaak supporters?
Ik had het helemaal gehad ga nooit voortijdig naar huis en dat in 46 jaar!
Ook nu ben ik gebleven maar het doet mij wel pijn dat er onderlinge,,wrijving,,was.
Wat een EIKELS die wel de laffe moed hadden om het vuurwerk te gooien!
Vraag aan mvv4live als er een iemand leeft om jong en en ,,oud,,aan elkaar te koppelen ben ik het wel.
Ik ben nog steeds kwaad om de,,bommengooiers,,maar nog steeds meer op het moment dat auw angelside richting jong angelside ging om verhaal te halen!
Wat een onmacht tussen beide,,kampen,,laten we er toch voor passen dat het niet echt escaleert!
Het lijkt net als of nog maar alleen gaat over de angelside in negatieve vorm!
Hoe was het eerst?...laat dit terug komen...IK ZIE DIE NYLON TOUWEN HANGEN EN DENK NOG STEEDS WAAROM HANGT DAAR NIKS MEER AAN?
Komop te gekke jeugd maak weer sfeer iedereen mist jullie activiteiten waarover landelijk respect en bewondering werd uitgesproken...theo en funs laten we uit die dooie hoek van eindeloze discussie komen.
Jullie hebben zoveel energie gestoken in alle activiteiten op de angelside laten we ooit weer een geheel vormen,oude knarren en joonk volluk samen angelside al zeker 50 jaar laank.
Ik vind dit nog belangrijker als promoveren en dat dat meen ik echt(zei die gekke rotterdammer)...gr opa ;).

En jao, dat kin iech beamen. Veer höbbe nao de wedstrijd kontak gehad en veer höbbe allebei gevlook. Opadiehard waor ech aongedoon! (Iech ouch trouwens) Vendaog nog eve kort gesprooke dereuver, ut deit gewoen peijn wat dao gebeurt is.
Iech höb met opa aofgesprooke tot veer goon probeere brugke te sloon, te beginne met us zellef, volgende thoeswedstrijd.


Mooi gebaar ik zal hier ook aan mee werken :applaus:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 16:22
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #103
Misschien dat Alain Reiters hier nog even kan uitleggen waarom hij namaak supporters inzette richting angelside vak f ?
Kan al voor een heleboel opklaring zorgen of we kunnen er juist conclusies uit trekken...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 19:17
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #104

Breurske schreef : Misschien dat Alain Reiters hier nog even kan uitleggen waarom hij namaak supporters inzette richting angelside vak f ?
Kan al voor een heleboel opklaring zorgen of we kunnen er juist conclusies uit trekken...


Als dit waar is lijkt me een reactie wel gepast maar hoe weet je dit?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 08:37
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #105
Trouwens iemand nog get gehuurd euver de SC supporter dee met vuurwerk droet gepik is Moandag bij Telstar?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden