>
Ontvangen bedankjes 58
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjus!Romadu schreef : Kan me goed vinden in de visie van Trost. Als ik voor mezelf spreek wekt deze hele soap een hardnekkige vorm van bewijsdrang bij me op om aan alles en iedereen te laten zien dat wij de beste zijn! Zij op het veld, wij daarbuiten! Ongeacht het feit we wellicht aan het einde van de rit 5 punten tekort komen, het zal niet aan MVV gelegen hebben!
jeoff schreef : MVV: frustratie omzetten in absolute wilskracht
Frustratie regeerde even binnen de muren van Klein Geusselt toen MVV deze week te horen kreeg dat op korte termijn een aftrek van zes punten volgt, mocht Veendam definitief failliet gaan.
Maastricht
Van onze verslaggever
Coach René Trost riep direct zijn spelers bij elkaar om te voorkomen dat moedeloosheid de kop op zou steken aan de vooravond van het thuisduel tegen De Graafschap vrijdag (20.00 uur). En dat is gelukt, zo denkt hij. ,,We hebben samen afgesproken dat we de frustratie moeten omzetten in absolute wilskracht. De spelers van de Graafschap moeten het gevoel krijgen dat ze op het verkeerde moment een wedstrijd in Maastricht spelen.”
Trost voert één wijziging door in zijn ploeg. Michael La Rosa krijgt een basisplaats, omdat Nathan Rutjes is geschorst. De Belgische aanvaller start op zijn geliefde linkerflank, Koen Daerden neemt centraal op het middenveld de positie van Rutjes over. Behalve Danny Schreurs is iedereen fit bij MVV. De langdurig uitgeschakelde clubtopscorer is onlangs geopereerd aan zijn knie, nadat definitief de diagnose was gesteld dat hij zijn kruisbanden heeft gescheurd.
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Labylle, Daerden, Smeets, Van Hyfte, Esajas, Veldmate, La Rosa.
Volgens mij is dit een goede keuze van Trost.. MVV speelde tot nu toe het beste in een 4-3-3 opstelling, vooral thuis.