MVV Maastricht - De Graafschap

30 mrt 2013 15:51
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #76
Dit bewijst overigens de noodzaak om stewards te krijgen die affiniteit en binding hebben met het vak/groep waar ze bewaken. Zij kunnen echt deëscalerend werken en wordt gauwer iets aangenomen als de standaard poppetjes die er staan. Daar wordt iig aan gewerkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 16:38
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #77
Wanneer krijgen we nou eens een fatsoenlijke stadion spaeker, jezus miena wat waor dee boileau zieg weer aon het stellen.
Het weurt steeds erger, met zien laot iech uns huuren, ging echt te wiet gisteren.
Verzin uns get nuijts, of haw dien moil maan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 16:41
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #78

Danny 72 schreef : Wanneer krijgen we nou eens een fatsoenlijke stadion spaeker, jezus miena wat waor dee boileau zieg weer aon het stellen.
Het weurt steeds erger, met zien laot iech uns huuren, ging echt te wiet gisteren.
Verzin uns get nuijts, of haw dien moil maan


Waar maak je je druk om? Waarom zou je je aan zoiets irriteren dat snap ik niet echt...
kan er hoogstens om lachen wat ie zich allemaal eruit gooit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 16:45
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #79
Moet dan iedereen het accepteren omdat jij het leuk vind seppo?
Dacht het niet, ieder zijn eigen oordeel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 17:18 30 mrt 2013 17:19 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #80

Danny 72 schreef : Moet dan iedereen het accepteren omdat jij het leuk vind seppo?
Dacht het niet, ieder zijn eigen oordeel.


Ik zeg nergens dat ik het leuk vind, maar het is zonde om je aan zo een dingen te irriteren.

Anyway back on topic :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 17:42 30 mrt 2013 17:50 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #81
Ondanks het resultaat heb ik genoten van de wedstrijd en de sfeer op de Angelside Tribune :
die was het meer dan OK en fijn om te zien dat de draad weer door alle supporters werd opgepakt! :thumbsup:

Jammer van dat eigen doelpunt, ook die tweede treffer meteen na de rust...maar ja...shit happens en dat is voetbal!
Prachtig wel hoe us MVVke de veerkracht had en dit goed oppakte, binnen 2 a 3 minuten gelijkmaakte, de spelers en met name Veldmate om onze steun vroegen! Top.

Ook jammer die 2 incidentjes met het vuurwerk, waarbij we wel allemaal op moeten passen niet tegenover elkaar te komen staan. Vooral omdat het eerste incident op de Boschpoort plaatsvond. :thumbsdown:
We weten toch dat de Ultra's zelfreinigend zijn en als het gaat om zaken die niet te tolereren zijn zelf zoiets oplossen.
Dus ben ik als lid v.d. oude garde er 100% op tegen dat iemand maar met een vingertje naar hun wijst.
En zeer zeker geen verhaal gaan halen...
Zo de Ultra's dit soort incidenten niet zelf oplossen, hebben we nog altijd Theo hiervoor.
Theo, die trouwens uitstekend optrad :applaus: toen een aantal trepke B mensen bij vak F-G kwamen...
Het deed me pijn in m'n hart toen ik zag hoe een Ultra werd geraakt door die onterechte kritiek en reageerde hoe wij van de oude garde vroeger ook zouden reageren en (terecht) ook verhaal wilde gaan halen.
Maar ben blij dat dit via een gesprek opgelost werd en dat ik J. heb mogen leren kennen.
Toffe gast en respect voor jouw passie !:thumbsup:

Jammer dat zo velen het stadion hadden verlaten na het eindsignaal, want onze matodoren hadden wel van meer mensen applaus mogen ontvangen voor hun inzet, strijdlust en passie om toch die overwinning proberen binnen te halen.
Op naar de volgende wedstrijd, iech bin dao klaor veur en mien stum kump aoch laankzaam trök ! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 18:55
recalcitrant!
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #82
Gisteren heb ik ondanks de uitslag wel genoten van het spel van MVV. De wil om te winnen was er, alleen jammer dat het dan niet lukt om de kansen af te maken.

Over het incidentje. Jammer dat er wederom bommetjes gegooid worden, ik kan me niet één reden bedenken waarom een supporter dit zou doen. Sfeerverhogend??? In mijn ogen in ieder geval niet.
Ik vind het dan ook logisch dat er op de rest van de tribune gereageerd wordt. Jammer dat de ultras zich hierdoor aangesproken voelen, want dit was puur een reactie op de gooier van dit bommetje. Niemand anders dan de gooier hoeft zich dan ook aangesproken te voelen.
Ik lees hier dat er “trepke B” mensen verhaal zijn komen halen bij de ultras. Wanneer ik dit lees roept dit bij mij vraagtekens op…. Wie behoort er wel en niet bij trepke B bijvoorbeeld? Voor zover ik weet (en ik zit toch wel redelijk dicht bij het vuur) is trepke B gewoon begonnen als een vriendengroep die samen een spandoek hebben gemaakt. Van deze directe groep weet ik heel zeker dat er niemand verhaal is gaan halen bij de ultras. Er waren zelfs mensen van deze groep die geprobeerd hebben om het incident in de kiem te sporen. Maar schijnbaar kan trepke B nu opeens verantwoordelijk gehouden worden voor de gedragingen van vak A-B en C??

Mij laat dit alleen maar zien dat de ultras en trepke B in principe tegen hetzelfde probleem vechten. Wanneer er zich een incident voordoet is het jammer genoeg vaak niet duidelijk wie de fout in is gegaan. Wat is er dan gemakkelijker om gewoon te wijzen naar die ene aanwijsbare groep??
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, micky

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 19:50 30 mrt 2013 19:52 door Sjop.
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #83
kom op zeg. Gegooid uit het Middenvak! :thumbsdown: zoals ik al zei. Spreek die gast er op aan.. Hij verpest het ook voor de ultra's die overigens goed bezig zijn. deze gast verpest het voor iedereen met dat kut vuurwerk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 21:46
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #84
Vond stankov een van de zwakste wordt veel te makkelijk uitgespeeld vind ik erg jammer ,dacht toch dat we moustapha eens een kans moeten geven is ook goed voor stankov

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 22:05
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #85

Punker73 schreef : ...
Voor de rest zal mijn gehoor wel beschadigd zijn dan maar voor mijn gevoel kwam het vuurwerk absoluut niet vanaf het middenvak maar vanuit het vak van de ULTRAS. ...

Punker check je pb.
Geloof me het kwam uit het middenvak.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 23:34
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #86

MVV4life schreef :

Punker73 schreef : ...
Voor de rest zal mijn gehoor wel beschadigd zijn dan maar voor mijn gevoel kwam het vuurwerk absoluut niet vanaf het middenvak maar vanuit het vak van de ULTRAS. ...

Punker check je pb.
Geloof me het kwam uit het middenvak.


Het middenvak onder het score bord bedoel je?? Nou echt niet..
Ik zit in het vak naast de Ultras en heb niks gezien vanuit dat vak. Daarbij kan ik ook niet geloven dat iemand uit het midden vak een vuurwerkbom gooit in de hoop dat hij onder niemand raakt. Naar mijn mening viel de bom ook vlak voor het vak van de Ultras.
In de wandelgangen heb ik gehoord dat het wel vanuit het ultras vak gegooit werd. Maar dit hoeft natuurlijk niet direct iemand van de ultras te zijn geweest. Zoals al meerdere keren gezegd werd maakt dit ook niet uit wie het gooit. Dit hoort gewoon niet!!
En MVV kan boetes absoluut niet gebruiken!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 09:19
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #87
Dat vuurwerk kwam zeker NIET uit het middenvak maar uit het vak van de ultra's of uit het vak waar ik zit (vak E)
als er vervolgens zo gereageerd word door de ultra's begrijp ik wel dat de andere groep (Angel-side) ff verhaal komt halen.
Dan gaat het niet meer direct om dat vuurwerk maar om de uitdaging aan te nemen.
Ze zijn dan wel wat jaartjes ouder maar een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken......
Hoop alleen dat dit gewoon een tijdelijke frustratie was en we gewoon samen verder kunnen gaan.
Natuurlijk zal ook wel bekend zijn wie gegooid heeft, maar hoop dat deze persoon er door de groep word op aangesproken en niet "verraden" word das ook weer nergens voor nodig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 10:02
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #88

gaston satijn schreef : Dat vuurwerk kwam zeker NIET
als er vervolgens zo gereageerd word door de ultra's begrijp ik wel dat de andere groep (Angel-side) ff verhaal komt halen.
Dan gaat het niet meer direct om dat vuurwerk maar om de uitdaging aan te nemen.
Ze zijn dan wel wat jaartjes ouder maar een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken......
Hoop alleen dat dit gewoon een tijdelijke frustratie was en we gewoon samen verder kunnen gaan.


Pardon? Ik heb met schaamrood op de kaken de NSB praktijken aanschouwd richting de hoek van vak E. Als dan een voorzitter van de supportersclub de boel opnaait om namaaksupporters (lees meervoud en dus niet gericht op een individu) te scanderen, dan is het logisch dat je een middelvinger terug kunt verwachten. Klets dan niet over een uitdaging aannemen, je moet je eens afvragen waar je mee bezig bent. Het ernstige is dat er bij de eerste 2 knallen geen enkele reactie was, echter bij een knal uit deze hoek kwam een zekere frustratie naar boven. Ik kan net als de Ultras maar 1 conclusie trekken en dat is dat deze frustratie op hen gericht is. Ik heb me kapot geschaamd en hebben tribune maar verlaten, wil hier niet mee geassocieerd worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 11:26
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #89

Kanarie schreef :

gaston satijn schreef : Dat vuurwerk kwam zeker NIET
als er vervolgens zo gereageerd word door de ultra's begrijp ik wel dat de andere groep (Angel-side) ff verhaal komt halen.
Dan gaat het niet meer direct om dat vuurwerk maar om de uitdaging aan te nemen.
Ze zijn dan wel wat jaartjes ouder maar een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken......
Hoop alleen dat dit gewoon een tijdelijke frustratie was en we gewoon samen verder kunnen gaan.


Pardon? Ik heb met schaamrood op de kaken de NSB praktijken aanschouwd richting de hoek van vak E. Als dan een voorzitter van de supportersclub de boel opnaait om namaaksupporters (lees meervoud en dus niet gericht op een individu) te scanderen, dan is het logisch dat je een middelvinger terug kunt verwachten. Klets dan niet over een uitdaging aannemen, je moet je eens afvragen waar je mee bezig bent. Het ernstige is dat er bij de eerste 2 knallen geen enkele reactie was, echter bij een knal uit deze hoek kwam een zekere frustratie naar boven. Ik kan net als de Ultras maar 1 conclusie trekken en dat is dat deze frustratie op hen gericht is. Ik heb me kapot geschaamd en hebben tribune maar verlaten, wil hier niet mee geassocieerd worden.

Waar ik mee bezig ben? Was? Dat was er tussen in springen en zorgen dat het niet verder escaleerde...!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2013 11:30 31 mrt 2013 11:35 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #90

Kanarie schreef :

gaston satijn schreef : Dat vuurwerk kwam zeker NIET
als er vervolgens zo gereageerd word door de ultra's begrijp ik wel dat de andere groep (Angel-side) ff verhaal komt halen.
Dan gaat het niet meer direct om dat vuurwerk maar om de uitdaging aan te nemen.
Ze zijn dan wel wat jaartjes ouder maar een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken......
Hoop alleen dat dit gewoon een tijdelijke frustratie was en we gewoon samen verder kunnen gaan.


Pardon? Ik heb met schaamrood op de kaken de NSB praktijken aanschouwd richting de hoek van vak E. Als dan een voorzitter van de supportersclub de boel opnaait om namaaksupporters (lees meervoud en dus niet gericht op een individu) te scanderen, dan is het logisch dat je een middelvinger terug kunt verwachten. Klets dan niet over een uitdaging aannemen, je moet je eens afvragen waar je mee bezig bent. Het ernstige is dat er bij de eerste 2 knallen geen enkele reactie was, echter bij een knal uit deze hoek kwam een zekere frustratie naar boven. Ik kan net als de Ultras maar 1 conclusie trekken en dat is dat deze frustratie op hen gericht is. Ik heb me kapot geschaamd en hebben tribune maar verlaten, wil hier niet mee geassocieerd worden.


Die twee knallen vonden plaats in het uitvak van De Graafschap. De boete komt dan mooi aan in Doetinchem, de eigen meegereisde stewards moeten dan ingrijpen. MVV kan zo'n boete niet betalen. En al die donateurs van Veer Zien MVV staan niet te springen om iemand zijn persoonlijke vuurwerkshow te gaan bekostigen, voor dat geld heb je mooiere dingen.

Degene die deze bom heeft gegooid mogen ze vijf jaar achter teletekst zetten van mij, of het nu een Ultra/Nep supporter/Penningmeester/Seizoenskaarthouder/Voorzitter is, het zal mij een worst wezen. Degene die in een vol uitvak naast hem/haar staan zouden dit moeten opknappen, in plaats van in bescherming te nemen, of de boel af te schuiven als een aanval op het groepsgevoel. Als ik mijn hond kan leren dat hij niet binnen moet schijten, dan moet het voor iedere supporter te begrijpen zijn dat aan het gooien van vuurwerk consequenties hangen. Nee, mijn hond vraagt mij ook niet waarom, dat zijn gewoon de huisregels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden