MVV Maastricht - De Graafschap

18 mrt 2013 21:44
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #16
Ik zie toch liever La Rosa als Braken op de vleugel. Passeert toch makkelijker een mannetje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2013 21:56
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #17

pinobel schreef : Ik zie toch liever La Rosa als Braken op de vleugel. Passeert toch makkelijker een mannetje.


Het zegt ook wel wat dat Braken de voorkeur krijgt boven La Rosa, die meer wedstrijden in zijn benen heeft.
Maar Braken heeft absoluut potentie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2013 22:20
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #18
Het meest logische is Winkens linksback en Labylle op het middenveld. Dat kan op de positie van Rutjes, maar ook op die van Daerden. Ik zie Labylle sowieso het liefste op het middenveld, op welke plek dan ook, hij voegt daar nog meer toe dan als linksback. Je beste voetballer verdient een prominente plek in het elftal en kan je zo kampioen maken, ik hoop dat hij dat tegen De Graafschap kan laten zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2013 07:41
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #19
Wat maakt iedereen zich druk over de opstelling tegen de Graafschap. Een man bepaald hoe de opstelling eruit zal zien en dat is Trost en niemand anders. Ook de speelwijze bepaald hij en voor de rest moeten die 11 man die er staan de klus klaren. Laten we maar afwachten wat de komende 2 weken gebeurd, er kunnen spelers nog een blessure oplopen op de training, plotseling ziek worden.

Volgende week vrijdag zien we het dan wel weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2013 08:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #20
Daar is een forum toch voor om met medesupporters van gedachte te wisselen zoals nu over de opstelling tegen De Graafschap. Met die insteek van jou van wat maakt het allemaal uit, kan je net zo goed dit forum afschaffen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2013 10:56
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #21
Trost zal niet te veel veranderen.
We spelen al met 4 middenvelders, 1 meer als voor de winter, dus Lance (aanvallende middenvelder) is een optie of zelfs Braken kan ook, zodat je weer met 3 echte aanvallers speelt.

Zoals meerdere ploegen heeft Cambuur ook alweer punten laten liggen en met het programma van volgende week voor de boeg, gaat er weer wat gebeuren bovenin…….
GAE-Sparta, Volendam- FS, Helmond-Eindhoven (derby) en natuurlijk MVV-Graafschap.

Mijn vermoeden….Sparta laat punten liggen, hoop op gelijk spel FS, maar Helmond wint en MVV ??? ik hoop dat ze de lijn kunnen doortrekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2013 23:19
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #22
Es protest tege de belachelijke kompetitievervalsende maotregel vaan de KNVB beginne veer ut project Roed Witte Moer – Moer vaan Geluid!!!

Wie ein blok achter MVV (en daomèt anti-KNVB)!!!

Aofgeloupe wedstrijden kaom de sfeer weer gans trök in ut stadion; dat is fantastisch en zoe huurt ziech dat ouch. Veer wèlle dee fantastische sfeer boe MVV zoe bekind um is, weijer oetbouwe. Ut stadion moot weer goon kolleke. Ut moot d’n tegeständer weer dun door zien brook loupe es heer ut veld opkump, de keeper moot den heite aosem vaan de angelside in ziene nek veule! en veur MVV de steun in de rögk zien!!! Allein dát al is un gooj reije um met us met te doen!

Mèh, dao kump vendaog, naor aonleiding,vaan ut failisemint vaan Veendam en de belachelijke kompetitievervalsende maotregel vaan de KNVB nog ein ganse gooj reije beij: ROED WIT = ANTI KNVB!
Ut projekt Roed-Witte Moer – Moer vaan geluid heet tot doel um in eerder geval de ganse Angelside (neet mie en neet minder) um te touvere tot eine roed witte moer: VEUR MVV en daomèt ANTI KNVB!
Bliekbaar mote veer es MVV knokke tege de tegeständer (niks mis met – dat is voetbal, dat is ut späölselke) mèh ouch tege de KNVB. Tege 12 of 13 maan speule, laot stoon winne, kin geine. Daorum moote veer de extra maan zien dee MVV in alle opziechte steunt en liet zien tot veer sjiet höbbe aon de 12de en 13de maan dee ziech KNVB nump.
Veer vraoge uuch um beij de koumende wedstrijde te laote zien boe eur passie ligk. Gaot gekleid in get roeds, get wits of draag un MVV sjerrep, nump unne vlag mèt. Alles kin! Es ut mèr ROED WIT is.
En umtot unne stèlle roed-witte moer “gèt”saai is… oonder ut motto “how mèr op die kis” vraoge veer uuch oet volle boors mèt te zinge, mèt te keeke, mèt te schrieuwe.
De vakke F en G en de vakke B en C vaan de Angel Side goon uuch veur.

Kint geer nog zinge, zingk daan met us mèt!
Kint geer nog keeke, keek daan met us met!
Veer beginne met de hekseketel aonstaonde vriedag!!! Ut luip door tot en met de letste wedstrijd vaan deze belachelijke competitie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2013 09:09
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #23
Ik hoop dat de perikelen rond het faillisement van Veendam niet teveel een nieuwe mentale klap betekent voor onze spelersgroep. Net nu het vertrouwen weer groot was na de winst in Sparta, krijg je deze tegenvaller weer te verwerken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2013 10:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #24
Vanaf nu alles winnen: MVV Kampioen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVV4life, De Paus, Danny1983, Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2013 11:15 26 mrt 2013 11:15 door Badjakker.
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #25
Belgske,

Ik denk dat je dit ook anders kunt zien: misschien zijn ze nòg meer gemotiveerd.

Komop die roeie, laot de maffioso 'n puupke ruuke!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2013 13:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #26
Vriedag is 't Gooje Vriedag, laote v'r hope tot dat daan 'n dobbele beteikenis geit kriege.

Massaal, meh daan dit kier ouch eg MASSAAL achter eus club stoon, en de KNVB laote zien tot v'r NOETS kepot te kriege zien, wat die figure us ouch flikke!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, De Paus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2013 17:22
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #27
Ik koester dit seizoen geen enkele wrok tegenover de KNVB mbt de faillisementen en/of benadeling van ons.

Mag ik nu toch mijn club aanmoedigen of mag dat alleen als ik anti-KNVB ben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2013 18:53
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #28
Als we winnen staan we weer eeste. Tot dinsdag tenminste.
Want Sparta gaat niet winnen bij GEA.

Wellicht is dat de opmaat tot een geweldige afsluiting van het seizoen.
(Toch nog die stiekeme hoop)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2013 19:08
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #29

Us Clubke schreef : Als we winnen staan we weer eeste. Tot dinsdag tenminste.
Want Sparta gaat niet winnen bij GEA.

Wellicht is dat de opmaat tot een geweldige afsluiting van het seizoen.
(Toch nog die stiekeme hoop)


Ik denk dat Sparta vrijdag inderdaad verliest in Deventer ;)
Een mooie bijkomstigheid vrijdag is dat t stadion in Deventer zo goed als uitverkocht gaat raken.
En hun ook een aktie hebben om Veendam te redden ook daar word vrijdag gecolecteerd mooie actie van de Eagles :applaus: :applaus:
Ook vanuit Twente komt er een aktie en er zijn Feyenoord supporters die ook iets willen doen omdat ze sparta liever geen kampioen zien worden mijn prognose voor vrijdag is 5-0 MVV klapt er boven op en mogen we tenminste een weekendje bovenaan staan ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2013 19:22
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
MVV Maastricht - De Graafschap #30

zittribuun schreef : Ik koester dit seizoen geen enkele wrok tegenover de KNVB mbt de faillisementen en/of benadeling van ons.

Mag ik nu toch mijn club aanmoedigen of mag dat alleen als ik anti-KNVB ben?


Dat kan en mag in beide gevallen..:)

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden