MVV Maastricht - De Graafschap
- jeoff
-
- Administrator
-
Re: Re: MVV Maastricht - De Graafschap
29 Mar 2013 23:25 - 29 Mar 2013 23:33In tegen stelling tot Peter vond ik vond Labylle wel goed spelen en hij was betrokken bij de meeste aanvallen in de 2de helft. Hij kwam zijn man een paar keer goed voorbij (een keertje zelfs schitterend) alleen misten we net het geluk dat niemand op de goede plek stond om hem erin te knallen na zijn voorzet.
Het duo Knops-Verdellen was idd weer ijzersterk vandaag. En ook Stankov speelde weer heel verdienstelijk!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
29 Mar 2013 23:41Toch denk ik dat de balans in ons voordeel had kunnen uitvallen.
Beide keren was Kjell Knops hierbij betrokken. Vlak na de 2 - 2 kreeg hij de bal tegen zijn been en niet op zijn voet.
In de slotminuut poeierde hij de bal tegen de lat.
Grote man bij MVV was ongetwijfeld: Leroy Labylle. Hij was het die voor de nodige dreiging zorgde en de wedstrijd deed kantelen.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
30 Mar 2013 00:18 - 30 Mar 2013 00:19Jammer van de wedstijd, 3 punten erbij had ik liever gezien,gezien de - punten van veendam die er waarschijnlijk gaan komen. Maar een 0-2 achterstand in 2-2 zetten is netjes. Komplimenten aan onze spelers.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
30 Mar 2013 00:55Ongelofelijk hoeveel punten we thuis verliezen... Als we thuis een "normaal" seizoen hadden gehad, stonden we nu bovenaan en 10 punten los van de nummer 2...
Vond La Rosa erg zwak. Onbegrijpelijk dat Trost weer niet eerder wisselt.
Verdellen was voor mij MOTM. Zat overal bij. Centraal op het middenveld misten we duidelijk een kerel: Rutjes.
Over vuurwerk: rookpotten, bengaals vuur e.d. vind ik prima en sfeerverhogend. Knalvuurwerk waarbij je trommelvliezen kunnen scheuren hoeft voor mij niet. Voelde in vak G van Maastribune de grond trillen, dus wil niet weten hoe het in het vak zelf moet zijn geweest...en maar met het vingertje naar Sittard wijzen...
1 punt ingelopen op Sparta, maar wel Helmond en Volendam op gelijke hoogte gekomen. Denk dat Sparta en MVV geen kampioen worden.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
30 Mar 2013 09:15Ik hoop echt dat deze mensen gepakt zijn/worden en laten we nu niet doen dat het de steward waren of het bestuur of de KNVB.
Laten we eens orde scheppen in ons eigen publiek. We zetten ons voor tv weer gigantisch voor paal.
Laten we dan maar wijzen DIE WAS HET (SV voor 10 jaar) en zoals na de goals massaal achter MVV staan want daarvoor zijn we gekomen.
- Sjop
-
- Premium Member
-
30 Mar 2013 09:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Aswin
-
- Platinum Member
-
30 Mar 2013 10:20Jammer van het knalletje. Ben het wat dat betreft eens met Sjop en Us Clubke. Prima dat mensen van de oude garde de jongen gasten daarop aanspreken/aanwezen. Jammer alleen dat het dan zo escaleert!
Ach ja, de emotie van het MVV publiek waarschijnlijk!
Maandag "gewoon" winnen bij Telstar en dan de kop weer pakken!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
30 Mar 2013 11:56Sjop en Aswin, ik neem aan dat jullie mijn post niet hadden gelezen. Deze bom werd gegooid uit het middenvak. Dus van korter bij Trepke-B dan van bij de ultras. Jullie weten dat de ultras, als het iemand was geweest in dat vak, met 2 blauwe ogen aan MVV overgedragen zouden hebben. Ultras zelf zouden dit niet doen (in het stadion), net vanwege die boetes!MVV4life wrote: Euver ut incident vlak veur de rus:
Die bom woort gegoeid vaanoet ut middevak en neet vaanoet ut ultravak!
Dit is aongegeve en bevestigd door de suppooste.
(En iech zaot de tussenin)
Eederein wèt tot de ultras dit neet doen in ut stadion. Punt.
En es ut 'ne metleuper waor gewees, daan hadde ze um euvergedraage.
Tries tot veer es supporters zoe in twie kampe zitte.
Laote veer estebleef probeere veur de res vaan ut sezoen op ein lijn te goon zitte, want veer wille oeteindelik allemaol utzellefde!
En over de reactie van de oude garde, daar ben ik het helemaal niet mee eens! Ze hebben niet gereageerd op de bommetjes van HKM en ze hebben de ultras "vals beschuldigd". Ik vond hun reactie helemaal verkeerd en ongepast!
Sterker nog, wel eens de gemiddelde leeftijd op het middenvak bekeken?
Je zou zelfs kunnen stellen dat het net de oude garde is, die de huidige regelgeving heeft veroorzaakt met wat er allemaal in het verleden is gebeurt, inclusief de bijbehorende boetes.
Maar we zijn het allemaal eens, dat degene die deze bom heeft gegooid een SV mag krijgen, is het niet voor de bom, dan mag hij het wat mij betreft al krijgen voor het veroorzaken van dit conflict!
Sorry voor de emotie, maar ben nog kwaad... Net nu we goede stappen aan het maken waren, zakken we terug tot onder nul.
100% veur de eige club!
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
30 Mar 2013 12:24Toen het in de tweede helft al vlug 0-2 werd, gaf ik eerlijk gezegd geen stuiver meer voor de kansen van MVV. Maar omdat MVV vanaf die tegengoal meer vooruit ging voetballen, kwam er al snel en voor mij onverwacht resultaat. Wilskracht van MVV in combinatie met klungelig verdedigen van De Graafschap zorgden ervoor dat Bryan Smeets (die de laatste wedstrijden toch echt progressie boekt) twee keer kon scoren. Je ziet dan dat het elftal erin gaat geloven. Op dergelijke momenten gaat een speler als Esajas beter draaien en wordt MVV veel gevaarlijker.
Helaas voor MVV bleef het bij die 2-2. Wat in de eerste seizoenshelft meezat, zit nu gewoon tegen. Die bal van Knops tegen de lat had een beter lot verdiend. Van de andere kant kreeg De Graafschap ook nog enkele goede kansen. Ik kan goed leven met die 2-2, al had MVV Maastricht betere zaken kunnen doen. Toch een puntje ingelopen op Sparta.
Het niveau van Daerden blijft me wat tegenvallen; hij maakt soms goede rushes, maar mist dan de rust en het overzicht voor een goede eindpass.
Stankov speelt aanvallend met veel energie, maar verlaat te regelmatig op ongelukkige momenten zijn verdedigende positie, waardoor er soms gaten vielen die ook voor uitblinker Verdellen niet te belopen waren.
Ik vond ook Mark Veldmate tegenvallen. Dat hij geen diepe spits is, dat weten we. En dat hij een balletje goed bij zich kan houden en die weet af te spelen naar opkomende middenvelders weten we ook. Maar Mark was zeker tien keer weinig alert en kwam terug sjokken uit buitenspelpositie, waardoor hij zelf regelmatig de angel uit het spel van MVV haalde, omdat hij tijd nodig had om weer aan het spel te mogen deelnemen. Het oogde niet echt overtuigend bij Mark.
Verder viel me op dat La Rosa zijn mannetje niet een keer wist uit te spelen. Als hij niet op snelheid wordt aangespeeld, maar vanuit stilstand moet passeren, dan vind ik hem maar matig spelen. Misschien dat hij ook wat weinig spelminuten in de benen had. Maar juist daarom had ik wat meer elan verwacht van Michael.
Overigens vond ik het wel verfrissend om te zien met welk elan Labylle speelt; die was de laatste tien minuten helemaal leeg. Geen wonder, want hij was meer op het middenveld dan in de verdediging te bewonderen.
Kortom: het werd toch nog een onderhoudend voetbalavondje. Maar zo spelend is MVV voor mij geen titelkandidaat en hebben ze in de nacompetitie ook niet veel te zoeken. Als de bereidheid er is om voor elke meter te knokken en elk duel vol overtuiging en inzet aan te gaan, dan maken we een kans. Anders niet en vind ik MVV een gemiddelde Jupilerleague-ploeg. Dat zou elke speler zich mogen realiseren.
- Aswin
-
- Platinum Member
-
30 Mar 2013 12:41MVV4life wrote:Sjop en Aswin, ik neem aan dat jullie mijn post niet hadden gelezen. Deze bom werd gegooid uit het middenvak. Dus van korter bij Trepke-B dan van bij de ultras. Jullie weten dat de ultras, als het iemand was geweest in dat vak, met 2 blauwe ogen aan MVV overgedragen zouden hebben. Ultras zelf zouden dit niet doen (in het stadion), net vanwege die boetes!MVV4life wrote: Euver ut incident vlak veur de rus:
Die bom woort gegoeid vaanoet ut middevak en neet vaanoet ut ultravak!
Dit is aongegeve en bevestigd door de suppooste.
(En iech zaot de tussenin)
Eederein wèt tot de ultras dit neet doen in ut stadion. Punt.
En es ut 'ne metleuper waor gewees, daan hadde ze um euvergedraage.
Tries tot veer es supporters zoe in twie kampe zitte.
Laote veer estebleef probeere veur de res vaan ut sezoen op ein lijn te goon zitte, want veer wille oeteindelik allemaol utzellefde!
En over de reactie van de oude garde, daar ben ik het helemaal niet mee eens! Ze hebben niet gereageerd op de bommetjes van HKM en ze hebben de ultras "vals beschuldigd". Ik vond hun reactie helemaal verkeerd en ongepast!
Sterker nog, wel eens de gemiddelde leeftijd op het middenvak bekeken?
Je zou zelfs kunnen stellen dat het net de oude garde is, die de huidige regelgeving heeft veroorzaakt met wat er allemaal in het verleden is gebeurt, inclusief de bijbehorende boetes.
Maar we zijn het allemaal eens, dat degene die deze bom heeft gegooid een SV mag krijgen, is het niet voor de bom, dan mag hij het wat mij betreft al krijgen voor het veroorzaken van dit conflict!
Sorry voor de emotie, maar ben nog kwaad... Net nu we goede stappen aan het maken waren, zakken we terug tot onder nul.
MVV4Life, ik beschuldig niemand. Ik geef aan dat ik begrijp dat de oude garde reageert op iemand die een bommetje gooit. Wie dat bommetje gegooid heeft zal me een worst wezen. Jong, oud, oude garde, nieuwe garde, een ultra, iemand van de SC, trepke B of Veer Zien MVV. I don't care. Het hoort niet, moet niet, mag niet. Klaar!
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- jeoff
-
- Administrator
-
30 Mar 2013 12:49 - 30 Mar 2013 12:50Als je naar het verloop kijkt is bijna elk team maar een middenmoter tenzij ze zich 110% inzetten en het even mee zit.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
30 Mar 2013 13:30Aswin, ik zeg ook nergens dat jij iemand beschuldigd. Trepke-B reageerde beschuldigend naar de ultras en dat kan niet. Je kan niet iemand beschuldigen die niets gedaan heeft en waarvan je eigenlijk ook nog weet dat hij het niet gedaan heeft. Dat hoort niet, kan niet en mag niet.Aswin wrote: MVV4Life, ik beschuldig niemand. Ik geef aan dat ik begrijp dat de oude garde reageert op iemand die een bommetje gooit. Wie dat bommetje gegooid heeft zal me een worst wezen. Jong, oud, oude garde, nieuwe garde, een ultra, iemand van de SC, trepke B of Veer Zien MVV. I don't care. Het hoort niet, moet niet, mag niet. Klaar!
Verder zijn we het eens dat het gooien van vuurwerk niet kan, zoals ik ook al stelde.
Laten we er maar hier over ophouden, we pb-en, mailen, sms-en, whats-app'en of bellen wel.
100% veur de eige club!
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
30 Mar 2013 13:39 - 30 Mar 2013 13:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
30 Mar 2013 15:03MVV4life wrote:Aswin, ik zeg ook nergens dat jij iemand beschuldigd. Trepke-B reageerde beschuldigend naar de ultras en dat kan niet. Je kan niet iemand beschuldigen die niets gedaan heeft en waarvan je eigenlijk ook nog weet dat hij het niet gedaan heeft. Dat hoort niet, kan niet en mag niet.Aswin wrote: MVV4Life, ik beschuldig niemand. Ik geef aan dat ik begrijp dat de oude garde reageert op iemand die een bommetje gooit. Wie dat bommetje gegooid heeft zal me een worst wezen. Jong, oud, oude garde, nieuwe garde, een ultra, iemand van de SC, trepke B of Veer Zien MVV. I don't care. Het hoort niet, moet niet, mag niet. Klaar!
Verder zijn we het eens dat het gooien van vuurwerk niet kan, zoals ik ook al stelde.
Laten we er maar hier over ophouden, we pb-en, mailen, sms-en, whats-app'en of bellen wel.
Ho ho, gein dinger zègke die neet kloppe he. Op Trepke B waor 't gans dudelek tot 't vaan links koum (rechs vaan us zit naomelek geine), dus daan is 't logisch tot de pijle geriech weure op de linkerkant. Dat heet dus niks te make mèt of Sjeng, Klaos, Zjeraar, de Ultras of wee daan ouch dao zitte.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
30 Mar 2013 15:39Please Log in or Create an account to join the conversation.