>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjop en Aswin, ik neem aan dat jullie mijn post niet hadden gelezen. Deze bom werd gegooid uit het middenvak. Dus van korter bij Trepke-B dan van bij de ultras. Jullie weten dat de ultras, als het iemand was geweest in dat vak, met 2 blauwe ogen aan MVV overgedragen zouden hebben. Ultras zelf zouden dit niet doen (in het stadion), net vanwege die boetes!MVV4life schreef : Euver ut incident vlak veur de rus:
Die bom woort gegoeid vaanoet ut middevak en neet vaanoet ut ultravak!
Dit is aongegeve en bevestigd door de suppooste.
(En iech zaot de tussenin)
Eederein wèt tot de ultras dit neet doen in ut stadion. Punt.
En es ut 'ne metleuper waor gewees, daan hadde ze um euvergedraage.
Tries tot veer es supporters zoe in twie kampe zitte.
Laote veer estebleef probeere veur de res vaan ut sezoen op ein lijn te goon zitte, want veer wille oeteindelik allemaol utzellefde!
MVV4life schreef :
Sjop en Aswin, ik neem aan dat jullie mijn post niet hadden gelezen. Deze bom werd gegooid uit het middenvak. Dus van korter bij Trepke-B dan van bij de ultras. Jullie weten dat de ultras, als het iemand was geweest in dat vak, met 2 blauwe ogen aan MVV overgedragen zouden hebben. Ultras zelf zouden dit niet doen (in het stadion), net vanwege die boetes!MVV4life schreef : Euver ut incident vlak veur de rus:
Die bom woort gegoeid vaanoet ut middevak en neet vaanoet ut ultravak!
Dit is aongegeve en bevestigd door de suppooste.
(En iech zaot de tussenin)
Eederein wèt tot de ultras dit neet doen in ut stadion. Punt.
En es ut 'ne metleuper waor gewees, daan hadde ze um euvergedraage.
Tries tot veer es supporters zoe in twie kampe zitte.
Laote veer estebleef probeere veur de res vaan ut sezoen op ein lijn te goon zitte, want veer wille oeteindelik allemaol utzellefde!
En over de reactie van de oude garde, daar ben ik het helemaal niet mee eens! Ze hebben niet gereageerd op de bommetjes van HKM en ze hebben de ultras "vals beschuldigd". Ik vond hun reactie helemaal verkeerd en ongepast!
Sterker nog, wel eens de gemiddelde leeftijd op het middenvak bekeken?
Je zou zelfs kunnen stellen dat het net de oude garde is, die de huidige regelgeving heeft veroorzaakt met wat er allemaal in het verleden is gebeurt, inclusief de bijbehorende boetes.
Maar we zijn het allemaal eens, dat degene die deze bom heeft gegooid een SV mag krijgen, is het niet voor de bom, dan mag hij het wat mij betreft al krijgen voor het veroorzaken van dit conflict!
Sorry voor de emotie, maar ben nog kwaad... Net nu we goede stappen aan het maken waren, zakken we terug tot onder nul.
Aswin, ik zeg ook nergens dat jij iemand beschuldigd. Trepke-B reageerde beschuldigend naar de ultras en dat kan niet. Je kan niet iemand beschuldigen die niets gedaan heeft en waarvan je eigenlijk ook nog weet dat hij het niet gedaan heeft. Dat hoort niet, kan niet en mag niet.Aswin schreef : MVV4Life, ik beschuldig niemand. Ik geef aan dat ik begrijp dat de oude garde reageert op iemand die een bommetje gooit. Wie dat bommetje gegooid heeft zal me een worst wezen. Jong, oud, oude garde, nieuwe garde, een ultra, iemand van de SC, trepke B of Veer Zien MVV. I don't care. Het hoort niet, moet niet, mag niet. Klaar!
MVV4life schreef :
Aswin, ik zeg ook nergens dat jij iemand beschuldigd. Trepke-B reageerde beschuldigend naar de ultras en dat kan niet. Je kan niet iemand beschuldigen die niets gedaan heeft en waarvan je eigenlijk ook nog weet dat hij het niet gedaan heeft. Dat hoort niet, kan niet en mag niet.Aswin schreef : MVV4Life, ik beschuldig niemand. Ik geef aan dat ik begrijp dat de oude garde reageert op iemand die een bommetje gooit. Wie dat bommetje gegooid heeft zal me een worst wezen. Jong, oud, oude garde, nieuwe garde, een ultra, iemand van de SC, trepke B of Veer Zien MVV. I don't care. Het hoort niet, moet niet, mag niet. Klaar!
Verder zijn we het eens dat het gooien van vuurwerk niet kan, zoals ik ook al stelde.
Laten we er maar hier over ophouden, we pb-en, mailen, sms-en, whats-app'en of bellen wel.