MVV tegen beloftenelftallen

29 juni 2013 14:26
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
MVV tegen beloftenelftallen #1
Dit jaar dus voor het eerst een Jupiler League met beloftenelftallen van Ajax, PSV en FC Twente in de competitie. Ik was eens benieuwd hoe er hier op het forum over gedacht wordt. Gaat de overgrote meerderheid wel of niet naar deze wedstrijden?

Persoonlijk ben ik faliekant tegen deze uitbreiding aangezien deze elftallen voor spek en bonen meespelen aangezien ze dus niet kunnen promoveren, degraderen of een periodetitel kunnen pakken. Ik vind het eigenlijke een grove belediging dat wij als MVV, een traditieclub van 1902 moeten gaan spelen tegen de jonkies van de betreffende clubs. Die tevens elke week ook eventueel in een wisselende samenstelling kunnen spelen waardoor er competitievervalsing ontstaat. Dan heb ik het nog niet eens over de 'wedstrijden' tussen Almere City en Jong Ajax en FC Eindhoven versus Jong PSV. De enige die dit toejuichen zijn de supporters van Ajax, PSV en FC Twente die nu hun talenten beter kunnen gaan volgen middels samenvattingen en livewedstrijden eventueel.

Ik snap ook wel dat MVV door Fox en Eredivisie Live het mes op de keel gezet met het argument dat anders de 1 miljoen productiekosten voor het uitzenden op de rekening van de clubs zou komen. Toch vind ik het spijtig dat MVV geen signaal heeft afgegeven zoals Sparta, FC Dordrecht, FC Eindhoven en Go Ahead Eagles (inmiddels al gepromoveerd) hebben gedaan door tegen te stemmen. Ja dan was de nieuwe opzet er alsnog doorgekomen, maar had je wel aan je supporters kunnen laten zien wat je standpunt is over het toetreden van deze spookclubs en dus echt onder protest hebt toegestemd. Overigens vind ik de toetreding van Achilles '29 wel positief in het kader van het doorbreken van de gesloten competitie die de Jupiler League is en het eindelijk eens proberen te creëren van een fatsoenlijke promotie/degradatie regeling zoals dit in elk ander land wel kan.

Ik ben dus voor een boycot en mij zie je pas in de Geusselt dit seizoen als MVV haar 3e thuiswedstrijd speelt tegen het VVV-Venlo van Rene Trost. Gaan jullie wel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 14:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #2
Ik ben supporter van MVV en wil dus wedstrijden van mijn club zien. Ik vind het ook maar niets dat de tweede elftallen zijn toegevoegd, begrijp me niet verkeerd. Het gaat helemaal nergens over. Maar toch zal ik naar de wedstrijden gaan, het maakt me niet zo veel uit wie de tegenstander is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 14:35
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #3
Ik zal deze oefen wedstrijdjes niet bezoeken. Is er trouwens nog iets gedaan met die enquête van de SC?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 14:46
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #4
ik vind het de grootste flauwekul!!
ik zou in een deuk liggen als deze 3 ploegen op de eerste 3 plaatsen eindigen..
dan maak je je lekker geloofwaardig om nr 4 rechtstreeks te laten promoveren..
en maar klagen dat de nederlandse competitie niet serieus wordt genomen!!!

laat staan wat deze clubs gaan doen, als ze tegen hun sateliet clupjes moeten spelen,als het voor die clupjes er om gaat.

kortom.....
een groot knvb circus :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 14:46
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #5
Ik ben MVV supporter. Of MVV nu tegen Jong Ajax speelt of tegen Bal op 't dak 3, ik zal de club altijd blijven steunen. Zeker in thuiswedstrijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peter ruiver, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 14:59
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #6
Ik ga niet!! Dit fox/KNVB circus maakt me misselijk :sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 15:00
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #7
Ik ben er opzicht ook op tegen, om tegen beloften te spelen maar zal deze wedstrijden toch bezoeken, (oefenpotjes gaan om niks) Bij deze beloften kunnen we in totaal 18 Punten halen. Denk daar eens aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 15:14
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #8
Volgens miech waor eederein tege de towtreijing vaan deze clubs, behalve dreeke, dee koos veur ut voetbal.
Mer um noe neet MVV te steune, iech wil ze ouch altied zien, maak neet oet tege wee. Vaan de aandere kaant, ut zow good zien es veer 'n signaal aofgaove. Es alle supporters vaan alle clubs zowwe wegblieve, daan zow ut e sterrek signaal zien, mer iech bin bang tot dat neet geit gebeure...
Meuijlik... Iech weit ut nog neet...
Dus laot mèr 'ns get arguminte huure boerum wel of neet, dat hellep in ut maake vaan de beslissing.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 15:18
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #9
Ook ik had liever andere tegenstanders gehad.
Maar zal als supporter ook deze wedstrijden bezoeken om usMVVke te steunen en om een avondje te genieten.
En by the way er zijn heel wat competitiepunten te verdienen, dus het gaat wel ergens om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 18:32 29 juni 2013 18:35 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #10

MVV4life schreef : Volgens miech waor eederein tege de towtreijing vaan deze clubs, behalve dreeke, dee koos veur ut voetbal.
Mer um noe neet MVV te steune, iech wil ze ouch altied zien, maak neet oet tege wee. Vaan de aandere kaant, ut zow good zien es veer 'n signaal aofgaove. Es alle supporters vaan alle clubs zowwe wegblieve, daan zow ut e sterrek signaal zien, mer iech bin bang tot dat neet geit gebeure...
Meuijlik... Iech weit ut nog neet...
Dus laot mèr 'ns get arguminte huure boerum wel of neet, dat hellep in ut maake vaan de beslissing.


Biste weer aon 't stooke...? :P

Now...boerum neet: euver 't finasjeel deil höb iech al genog gezag (lees mer ins good trök euver mien stökske mbt de ongelikeheid tussen budzjette en tot zie neet wie veer motte opbokse teege categerie 1, 2 en 3 indeilingk)...

Op sportief gebied:

1. de kans tot die vaan us gebleseerd kinne weure door 'n onbezonne aksie vaan zoene "belofte" speuler en daodoor laank oet de roelaasie zien (dink aon zwoere blesures wie bij Daerden en Schreurs beveurbeeld) wul iech liever neet.
Veural met e beperkte / smalle selleksie...
Boetot veer sportief gezeen mie naodeil höbbe daan zoen beloftespeulerke (die neet echt hoof te presteere wie dee vaan us).
Spreek iech nog neet ins tot dee vaan us veur zien cent mot speule ...zeeker es bij us jonges metspeule die wie Stankov aofgelaope jaor veur (dee bok z'n kl-beep-te mos speule ....). Dat risiko wulste neet neume...

2. Belofte speulers hoove neet volle petaj draon te goon:

- zeeker neet es ze tegen hun ierste aon zitte of 'ne kans in hun ierste maake (door blesures in hun ierste ) en ziech daan inhouwwe... boetot zie mesjiens op zien italjaans de wedstrijd kepot maake en op e geliekspäöl oetzien....dao sjageneere veer us allein mer draon en is gein plezeer aon te beleeve!
Daan liever sportief draon (en zellefs oonder) goon, mer wel met ut mets tösse de tan !!!
Wie aofgelaope jaore teege de H.S. Kuusjkes, Dordt of RKC ...

- es d'n trainer vaan hun ierste get wult oetprebeere, daan kin heer daoveur zoonder sjaoj de wedstrijd teege us gebruke, oonderwijl die vaan us wel motte speule um de knikkers ( periodetitel of kampioensjap) !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 18:37
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #11
Wiljan Vloet is een grote blaaskaak,echter in onderstaand stuk uit VI kan ik me helemaal vinden:

Vloet woest: 'Fiasco, schandalig, te triest voor woorden'

28/06/2013 19:29

Wiljan Vloet, algemeen en technisch directeur van Sparta Rotterdam, is woedend over het definitieve programma van de Jupiler League. Waar de Rotterdammers als voorkeur van speeltijd zondagmiddag om half drie opgaven, spelen ze nu acht keer op zaterdagmiddag om half vijf.

Het zorgde voor veel boosheid bij de supporters. Vloet begrijpt dat. 'Het is een schandalige competitie', constateert Vloet tegenover VI. 'In eerste instantie al door de deelname van Jong PSV, Jong Ajax en Jong FC Twente. Dat is absurd en vernederend, want zo is er sprake van totale competitievervalsing.'

Het definitieve programma is voor Vloet ook onbegrijpelijk. 'Wij wilden zondag als onze thuisdag. Nu spelen we de meeste wedstrijden op zaterdagmiddag. Supporters en sponsoren die betrokken zijn bij de amateurs, de jeugd of werkende mensen kunnen nu simpelweg niet naar het stadion komen.'

'Dat we er niets aan kunnen doen maakt me nog bozer', vervolgt Vloet. 'Er is nul komma nul geluisterd naar onze wensen. We hebben geknokt voor de supporters en sponsors, maar worden zó hard getroffen.'

'Sparta is een club die de competitie kleur moet geven, wij streven naar de Eredivisie terwijl het voor veel clubs overleven is. We geven de jeugd een kans, maar nogmaals; we worden hard getroffen. Een fiasco, schandalig en te triest voor woorden.'
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 18:44
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #12
Overigens:
Diegene die de wedstrijden tegen de beloften wel bezoeken ; even goede vrienden.
Maar ga nu niet zeggen ik ga wel,want ik kom voor MVV en de tegenstander boeit me niet.
Diegene die de wedstrijd boycotten zijn echt niet meer of minder supporter,het is gewoon een pure principe kwestie.

Mijn hoop is op een groot spandoek op de zitplekken van de Angel-side,op de plek waar ook supporters hadden kunnen zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 19:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #13

les rouges blancs schreef : Biste weer aon 't stooke...? :P
Meh nein, is 'n oprechte vraog.

les rouges blancs schreef : - es d'n trainer vaan hun ierste get wult oetprebeere, daan kin heer daoveur zoonder sjaoj de wedstrijd teege us gebruke, oonderwijl die vaan us wel motte speule um de knikkers ( periodetitel of kampioensjap) !!!

Dat is dus sjus 'n reije um wel te goon, want veur MVV geit um de knikkers. En de 12e maan kin de doorslaag geve.


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 19:34
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #14
Zo kun je wel altijd iets boycotten, wedstrijden op maandag, stadionverboden, nu tegen beloftenelftallen. Stop toch eens met dat gezeik, en ga achter je ploeg staan, ook tegen de beloftenelftallen, als je straks veel punten tegen deze beloftenelftallen haalt zul je niemand horen klagen.
Ik ben het ook niet vaak eens met de KNVB, maar blijf wel achter mijn ploeg staan, dat verdienen onze spelers, en onze club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, sjoen-mestreech, opadiehard, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 20:00 29 juni 2013 20:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #15

MVV4life schreef :

les rouges blancs schreef : Biste weer aon 't stooke...? :P
Meh nein, is 'n oprechte vraog.

les rouges blancs schreef : - es d'n trainer vaan hun ierste get wult oetprebeere, daan kin heer daoveur zoonder sjaoj de wedstrijd teege us gebruke, oonderwijl die vaan us wel motte speule um de knikkers ( periodetitel of kampioensjap) !!!

Dat is dus sjus 'n reije um wel te goon, want veur MVV geit um de knikkers. En de 12e maan kin de doorslaag geve.


Sorry Forlaajf ( "biste weer aon 't stooke..." waor e grepke) ...
mien riddenatie tege beloftetiems beteikent neet tot veer uzze jonges in de steek motte laote !
Dao heet Serke aoch 100 prezent geliek in !


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden