>
Ontvangen bedankjes 415
serke schreef : Zo kun je wel altijd iets boycotten, wedstrijden op maandag, stadionverboden, nu tegen beloftenelftallen. Stop toch eens met dat gezeik, en ga achter je ploeg staan, ook tegen de beloftenelftallen, als je straks veel punten tegen deze beloftenelftallen haalt zul je niemand horen klagen.
Ik ben het ook niet vaak eens met de KNVB, maar blijf wel achter mijn ploeg staan, dat verdienen onze spelers, en onze club.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
αναρχος schreef :
serke schreef : Zo kun je wel altijd iets boycotten, wedstrijden op maandag, stadionverboden, nu tegen beloftenelftallen. Stop toch eens met dat gezeik, en ga achter je ploeg staan, ook tegen de beloftenelftallen, als je straks veel punten tegen deze beloftenelftallen haalt zul je niemand horen klagen.
Ik ben het ook niet vaak eens met de KNVB, maar blijf wel achter mijn ploeg staan, dat verdienen onze spelers, en onze club.
Als je alles accepteert zal er nooit naar je geluisterd worden. Het grootste deel van de supporters is tegen de beloften elftallen, helaas zullen de meesten hun woorden niet in daden omzetten. Waardoor er dus nooit een massale boycot zal komen. De mensen die wel om principiële redenen boycotten dien je gewoon te respecteren en dus niet weg te zetten als een stel zeikerds! Het is trouwens mede dankzij ons principe loze bestuur, dat de jupiler league er nu zo uit ziet.
Verder discussieren heeft weinig zin als je niet begrijpt dat diegene die de wedstrijden tegen beloften elftallen boycotten ook voor 100% achter onze ploeg staan.mvv4ever schreef : Ik ga wel gewoon deze wedstrijden ik blijf achter mijn club staan!
Ook in spek en bonen wedstrijden!
En anders nemen toch andere mensen me plek in genoeg mensen die ik al hoor zeggen o jong ajax daar ga ik naartoe.
Maar wie roept dat dan?? Kun je mij die berichten aanwijzen? Ik heb sterk het idee dat je dat leest in de berichten van mensen, maar dat ze dat helemaal niet op die manier bedoelen. Ik ga naar wedstrijden van MVV omdat ik MVV wil zien, de tegenstander boeit me niet zo veel, ik ga toch wel. Dat is waarom ik wel naar de wedstrijden tegen beloftenelftallen zal gaan. Maar daarmee zeg ik toch niet dat mensen die niet gaan, geen MVV-fan zijn of zo?Dave1902 schreef :
Ben benieuwd of de mensen die het hardste roepen dat we onze jongens niet in de steek moeten laten
En hier doe je precies dat, wat je anderen verwijt: je wekt de indruk dat de mensen die niet meegaan naar Velsen niet voor 100% achter de ploeg staan.Dave1902 schreef : ook aanwezig zijn in pak 'm beet Velsen of Emmen als we aan het einde van het seizoen 11e of 12e staan en er niks meer te halen is.
Dave, zo zou je het kunnen lezen, maar dat is in mijn ogen hier zo niet bedoelt. Het is voor hen de reden om wel te gaan, ondanks dat ze daar geen signaal mee afgeven. In mijn ogen bedoelt niemand daar mee dat degene die niet gaan, niet een 100% supporter zou zijn. MVV is voor hen de reden om wel te gaan. Oftewel wel tegen de toedreding van die 3, maar weegt niet op tegen het anders missen van MVV.Dave1902 schreef : Jacques die discussie is inderdaad volkomen zinloos,ieder support op zijn manier.
Letterlijk word er in berichten inderdaad niet gezegd dat de "boycotters" minder supporter zijn,echter de ondertoon van sommige berichten heb ik moeite mee.
Als iemand zegt ; ik ga zeker kijken want ik laat mijn club niet in de steek ,of ik sta 100% achter MVV" word daar in mijn ogen mee geinsinueerd dat diegenen die deze wedstrijden links laten liggen dat niet zouden doen.
Misschien interpreteer ik het verkeerd,maar zo komt het wel over.
Dave1902 schreef :
Verder discussieren heeft weinig zin als je niet begrijpt dat diegene die de wedstrijden tegen beloften elftallen boycotten ook voor 100% achter onze ploeg staan.mvv4ever schreef : Ik ga wel gewoon deze wedstrijden ik blijf achter mijn club staan!
Ook in spek en bonen wedstrijden!
En anders nemen toch andere mensen me plek in genoeg mensen die ik al hoor zeggen o jong ajax daar ga ik naartoe.
Ben benieuwd of de mensen die het hardste roepen dat we onze jongens niet in de steek moeten laten ook aanwezig zijn in pak 'm beet Velsen of Emmen als we aan het einde van het seizoen 11e of 12e staan en er niks meer te halen is.
MVV4life schreef : Een optie is om met ons allen in de gracht gaan staan?
Dan zijn we er wel, maar de tribunes leeg?