MVV-Eindhoven

13 jan 2014 06:47 13 jan 2014 06:48 door gaston satijn.
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Eindhoven #1
Aanstaande vrijdag begint het hele circus weer. Hopelijk hebben ze genoeg rust gehad om de hoofdjes eens leeg te maken en er met frisse moed in te vliegen.
Ik denk 3-1 winst!! Het begin van een mooie tweede seizoenshelft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 10:32
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV-Eindhoven #2
Hoop dit met jouw,
Ben benieuwd of er veranderingen in de opstelling zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 11:16
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV-Eindhoven #3

tcb schreef : Hoop dit met jouw,
Ben benieuwd of er veranderingen in de opstelling zijn


We mogen toch hopen dat Knops terugkeert in de verdediging naar het gestuntel in de laatste 10 wedstrijden.
Ik dacht dat Opspitaleri helaas nog 1 wedstrijd geschorst is (tegen zijn oude club). Misschien Stankov uitproberen als links-back (vorig jaar nog rehts back).
In Eindhoven waren er genoeg kansen (o.a. voor Smeets), ik denk nog steeds dat mvv minimaal gelijkwaardig is aan Eindhoven.

Ben benieuwd hoeveel politie komt kijken / op de been is (wordt steeds meer lachwekkend in dit land waar de belastingen maar verder stijgen bv op drank/benzine etc en de overheidsuitgaven gewoon doorgaan).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 11:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV-Eindhoven #4
Ik vermoed dat Sema zijn basisplaats kwijt is. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 11:33 13 jan 2014 11:35 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-Eindhoven #5
Kuipers-geenen en secerovic lijken hun plaatst te verliesen.

Knops en Stankov speelde tegen Uerdingen al.(dagblad de limburger van vandaag)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 12:27
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV-Eindhoven #6
Dit zou mijn beginopstelling zijn tegen Eindhoven:

Castro

Geenen, Verdellen, Knops, Winkens (want Ospitalieri is geschorst)

Stankov, Rutjes, Smeets, van Hyfte

Schreurs, Veldmate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 14:10
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV-Eindhoven #7

NathanR schreef :

tcb schreef : Hoop dit met jouw,
Ben benieuwd of er veranderingen in de opstelling zijn


We mogen toch hopen dat Knops terugkeert in de verdediging naar het gestuntel in de laatste 10 wedstrijden.
Ik dacht dat Opspitaleri helaas nog 1 wedstrijd geschorst is (tegen zijn oude club). Misschien Stankov uitproberen als links-back (vorig jaar nog rehts back).
In Eindhoven waren er genoeg kansen (o.a. voor Smeets), ik denk nog steeds dat mvv minimaal gelijkwaardig is aan Eindhoven.

Ben benieuwd hoeveel politie komt kijken / op de been is (wordt steeds meer lachwekkend in dit land waar de belastingen maar verder stijgen bv op drank/benzine etc en de overheidsuitgaven gewoon doorgaan).


Je bent je vriendje Gillis vergeten te noemen!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 14:14
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Eindhoven #8

Jim Cemint schreef : Dit zou mijn beginopstelling zijn tegen Eindhoven:

Castro

Geenen, Verdellen, Knops, Winkens (want Ospitalieri is geschorst)

Stankov, Rutjes, Smeets, van Hyfte

Schreurs, Veldmate

Jim, ut zow ouch mien opstelling zien. Dao mèt motte veer toch in de top-5 kinne kome!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 14:45 13 jan 2014 14:50 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-Eindhoven #9
Wat mij betreft spelen Kuipers en Maria ook nog in plaats van Verdellen en Veldmate. Braken nog geblesseerd neem ik aan?

Edit: Zag Braken ook spelen op de foto's van Uerdingen. Dan mag die van mij ook wel naast Danny spelen in dat geval als die helemaal fit is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 15:04 13 jan 2014 15:05 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV-Eindhoven #10
Veel zal deze seizoenshelft afhangen van de fitheid van Schreurs. Sinds zijn terugkeer verloor hij bijna elk (sprint)duel en was vrijwel ongevaarlijk. Tegenstanders kunnen dan ver vooruit spelen en onze verdediging onder druk zetten. Onze opbouw vroeg verstoren. Als Schreurs weer de oude vorm en scherpte hervindt, kunnen tegenstanders het zich niet veroorloven zo ver vooruit te spelen en druk te zetten. Gevolg is dat onze verdedigers en middenvelders meer tijd en ruimte hebben in de opbouw en we veel minder balverlies lijden.

Als vervolgens ook nog eens Veldmate weer gaat renderen (of Braeken of Maria), dan zijn we ineens weer een ploeg die veel wedstrijden kan winnen. Ik ben echt benieuwd vrijdag, hoop dat Danny weer helemaal de oude is. Als daarnaast de problemen buiten het veld van de spelersgroep weggehouden worden, kan het sportief gezien nog een leuke tweede seizoenshelft worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 16:00
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV-Eindhoven #11

Och jeh schreef :

NathanR schreef :

tcb schreef : Hoop dit met jouw,
Ben benieuwd of er veranderingen in de opstelling zijn


We mogen toch hopen dat Knops terugkeert in de verdediging naar het gestuntel in de laatste 10 wedstrijden.
Ik dacht dat Opspitaleri helaas nog 1 wedstrijd geschorst is (tegen zijn oude club). Misschien Stankov uitproberen als links-back (vorig jaar nog rehts back).
In Eindhoven waren er genoeg kansen (o.a. voor Smeets), ik denk nog steeds dat mvv minimaal gelijkwaardig is aan Eindhoven.

Ben benieuwd hoeveel politie komt kijken / op de been is (wordt steeds meer lachwekkend in dit land waar de belastingen maar verder stijgen bv op drank/benzine etc en de overheidsuitgaven gewoon doorgaan).


Je bent je vriendje Gillis vergeten te noemen!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:


Goed idee, die was ik alweer vergeten, maar die is vast en zeker beter als Winkens en Kuipers samen
(verdedigen is verdedigen --> dus Gilles op de linksback)

Castro

Geenen, Verdellen, Knops, Gilles (want Ospitalieri is geschorst)

Stankov, Rutjes, Smeets, van Hyfte

Schreurs, Veldmate

ps1 Dan hebben we echt geen slechter team als het laatste jaar waar we Top-5 mee haalden, en zelfs mee kampioen hadden moeten worden.... (maar het mocht niet :lachen: )
ps2 Labylle en Esajas worden niet meer opgesteld bij hun nieuwe clubs... Kunnen we die jongens niet terughalen aan het eind van het seizoen (als nog wat in de pot zit :lachen: )
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 16:44
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV-Eindhoven #12
Je ligt wel achter...tegenwoordig hebben ze al een PS4..!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 16:47
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Eindhoven #13

NathanR schreef :

Och jeh schreef :

NathanR schreef :

tcb schreef : Hoop dit met jouw,
Ben benieuwd of er veranderingen in de opstelling zijn


We mogen toch hopen dat Knops terugkeert in de verdediging naar het gestuntel in de laatste 10 wedstrijden.
Ik dacht dat Opspitaleri helaas nog 1 wedstrijd geschorst is (tegen zijn oude club). Misschien Stankov uitproberen als links-back (vorig jaar nog rehts back).
In Eindhoven waren er genoeg kansen (o.a. voor Smeets), ik denk nog steeds dat mvv minimaal gelijkwaardig is aan Eindhoven.

Ben benieuwd hoeveel politie komt kijken / op de been is (wordt steeds meer lachwekkend in dit land waar de belastingen maar verder stijgen bv op drank/benzine etc en de overheidsuitgaven gewoon doorgaan).


Je bent je vriendje Gillis vergeten te noemen!!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:


Goed idee, die was ik alweer vergeten, maar die is vast en zeker beter als Winkens en Kuipers samen
(verdedigen is verdedigen --> dus Gilles op de linksback)

Castro

Geenen, Verdellen, Knops, Gilles (want Ospitalieri is geschorst)

Stankov, Rutjes, Smeets, van Hyfte

Schreurs, Veldmate

ps1 Dan hebben we echt geen slechter team als het laatste jaar waar we Top-5 mee haalden, en zelfs mee kampioen hadden moeten worden.... (maar het mocht niet :lachen: )
ps2 Labylle en Esajas worden niet meer opgesteld bij hun nieuwe clubs... Kunnen we die jongens niet terughalen aan het eind van het seizoen (als nog wat in de pot zit :lachen: )


Nounou, met Van Hyfte op linksmid is het belangrijk dat er ook een linksback staat die naar voren komt, anders is er totaal geen diepgang op links. Winkens voor Gillis dus in dit geval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 18:48
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Eindhoven #14
Wat de opstelling ook word ik heb er vertrouwen in 3-1!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2014 22:26 13 jan 2014 22:27 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-Eindhoven #15
Met een beetje geluk 0-0, 1-1 of 2-2 (we spelen wel tegen de nr. 3) maar ik denk dat het 1-2/1-3 gaat worden.
Dit seizoen is toch al naar de filistijnen en er valt ook niet veel eer meer te behalen, laten we maar hopen dat het gauw Mei is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden