MVV-Eindhoven

18 jan 2014 23:35
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-Eindhoven #76

NathanR schreef :

Schapendonk schreef :

RedWhiteArmy schreef : Foi foi foi wat een seizoen!! Ik ben oprecht bang voor de toekomst van onze club!! En wat moeten we dan?

In mijn geval blijft dan alleen het Nederlands elftal nog over. De rest verdwijnt. Ik zal nooit een stap doen in een ander Limburgs stadion. Nooit en te nimmer.


Je kunt altijd nog naar Standard Luik gaan kijken (dezelfde kleuren dat went snel :lachen: ) en het is er ook nog super gezellig naar de wedstrijd in al die kroegen bij het stadion.... een soort catering wat ik voor mvv voor ogen had.... :lachen:

Hoop toch wel dat je supporter bent van de Rode Duivels en niet van die hollaenders,
anders ben je toch wel tamelijk verhollands zonder dat je het zelf in de gaten hebt :(


Rare opmerking dat laatste :dry: Overigens is Standard Liège een Waalse club, een plaats waar ze Frans spreken, dan ben jij behoorlijk verfranst. Dat er Vlaamse (succes)supporter gaan kijken is weer een andere zaak. Als je wint heb je vrienden... of zoiets. Ik ben trouwens geen Hollander maar Nederlander ;) Maar we dwalen af. Support your locals!!!

Overigens dit elftal van Eindhoven heeft gewoon een aantal goede (jeugd)spelers. Zoveel voetbal hebben we gewoon niet in deze selectie. Wachten op een verantwoorde, financiele injectie van een zakenman. Tot dan, gewoon trouw blijven supporteren en noet de moot opgeve. Was een heel mooi spandoek van de ultras!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2014 10:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Eindhoven #77
Het grote dilemma...wat als...Het is niet de eerste keer dat ik hieraan denk. En ik ook maak me soms zorgen om mijn club. Ik kan maar heel erg moeilijk een tikkeltje liefde opbrengen voor een andere club. Eigenlijk helemaal niks. Ik heb het wel eens in mijn hoofd geprobeerd, maar je houdt jezelf voor de gek. Lukt gewoonweg niet. De enige optie die er na lang zoeken inderdaad overblijft is Luik, maar het grote struikelblok is dan toch weer die Franse taal. Maar gelukkig is dit er (nog) niet, dus waarom druk maken om dingen die er niet zijn. Dan maar wachten op een investeerder. MVV heeft genoeg historie hiervoor en we blijven de hoofdstad en het mooiste plaatsje in Limburg. Dat is al heel wat waard. Over de rode duivels hoef ik trouwens niet zo lang na te denken. Er is bij mij meer een link naar oranje. Maar ik wens de rode duivels oprecht heel veel succes op het wk en mogen voor mij zelfs wereldkampioen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2014 11:07
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV-Eindhoven #78
Wij hebben de beste verdediging in de eerste divisie,maar als je zo niet durft te voetballen houdt het op.


Castro
Geenen Kuiper Gilles Ospitaliere

Maar als je begint met spelers die 3 maanden niet gevoetbald hebben zoals Knops en stankov moet je niet raar opkijken dat je kansloos bent.
Smeets en Van hyfte die mekaar voor durend voor de voeten lopen,rutjes die als een stier zonder kop rond rent zonder dat er iets van dreiging van uit gaat.
winkens kan niet voetballen ,maar wat inzet betreft is hij de beste en dat zegt veel over de rest van het zooitje van afgelopen vrijdag.
De komende vier wedstrijden zaken we af naar de laatste plaats en de gevolgen daarvan laten zich raden,zie het echt heel duister in voor ons MVV-ke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2014 11:20
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
MVV-Eindhoven #79
Tis geen team dat voor mekaar door het vuur wilt gaan.
Together Each Achieves More ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2014 10:00
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV-Eindhoven #80
Ik vond het heel prachtig dat angel side tot de laatste minuut is blijven zingen, maar eerlijk gezegd verdienden de spelers het op dat moment niet!! Enige wat ze verdienden was een hels fluitconcert, echt een wanprestatie waar ik nog steeds kromme zin van krijg. Totaal geen beleving...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden