Supporter van mvv zijn is zeker na gisteravond heel erg moeilijk,ik ben op de wedstrijddag altijd zeer opgefokt,krijg geen hap door mijn keel en de wedstrijd kan mij niet snel genoeg beginnen.
Als ik een cijfer moet geven via de pijn meter van 0 tot 10 zit ik zelf op dit moment op 11.
Kan het slechter,ik weet dat dit seizoen als opgegeven moet worden beschouwd,maar laten we hopen dat het ergens financieel berg opwaarts gaat,zodat we kunnen werken op financieel en zeker ook op sportief naar een goede basis voor de toekomst beginnende bij aanvang van het seizoen 2014/2015.
Ik was heel erg teneer geslagen zo tegen het einde van de wedstrijd maar mijn depressieve binnenkant veranderde op slag in een emotionele binnen en buitenkant toen ik op vak b mee ging zingen ipv morren en schelden.
Jongens,jongens diep respect voor de gehele angelside,supporter zijn in goede tijden is niet moeilijk,maar nu zo achter je cluppie staan nogmaals diep respect
.
Ik sta nu op het punt om weer de hele dag met de jeugd bezig te zijn(fortuna smeermaas) maar vertrek met een heel ander gevoel dan als ik morrend en scheldend gisteravond naar huis was gegaan.
Klinkt raar maar echte supporters blijven altijd bestaan,in goede maar zeker ook in slechte tijden
.
Over de wedstrijd zelf 3 momenten die ik er uit wil nemen...de misser van danny...de misser van kjelt...de uitroeping van man of the mach?...voor de rest ik zie dat eindhoven op de tweede plaats staat,is een glas half leeg of half vol... opa
.