MVV-Eindhoven

17 jan 2014 23:19
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV-Eindhoven #46
Interview van Rutjes zijn mooie praatjes! Heeft hij niet gezien dat veel supporters voortijdig naar huis gingen? Diep diep diep schamen is het enige wat deze groep nu moet! Op dit moment schaam ik me voor MIJN club! Bah......
Dit is mijn laatste bericht, ik neem me de moeite niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2014 23:23
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-Eindhoven #47
Wat heb ik genoten.. Oogstrelend, hoe grootmeester Elsen eigenhandig zijn aanwinsten hanteert.. En het lobje van Schreurs, beeldschoon. De pegel van Smeets op de vijf meter lijn, en dan de terugslag, gewoonweg wow! De handen van de keeper zweren nog steeds. En dan zie je die hobbit van Eindhoven vanaf de middenstip met vijf MVV'ers aan zijn mouw richting de zestien lopen (ja, lopen!). Heerlijk die wilskracht bij de tegenstander, je zou er bijna jaloers op worden..

Hoogtepunt van de avond: 'De Angelside tribune, die nog een laatste eerbetoon gaven" (Ik had de tranen in mijn ogen staan..)

Tip: Haal maar een paar regentonnen voor de collecte, zullen we de 31e nodig hebben..

Trouwens, investeerdertje pesten met Secerovic? Of hoort dat niet bij de rechtszaak?

En nu ga ik stoppen, tot morgen bij de IKEA! :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2014 23:39
oandegengg
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV-Eindhoven #48
maar toch wil ik weten wat op het spandoek van Ultras Mestreech stond!

wat een wanprestatie vaan MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 02:18
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV-Eindhoven #49
Ja Eindhoven was goed vandaag.
Geenen hoort toch echt wel in de basis hoor, en secerovitsch ook (weet niet wat op de achtergrond met Nol Hendriks speelt). Maar als je betere voetballers hebt moet je ze laten spelen (egaal of ze op het eind van het seizoen weer weg zijn).
Dat Sema er niet meer is valt nu meteen op. Vorig jaar kon de verguisde Esajas nog de bal vasthouden voorin, en af en toe iets moois laten zien.
Maria en Braken en de rest ook vielen zwaar door de mand (de volgende Sjeng die niks is).
Wordt dit het armoede plaatje van de komende jaren ?
Op naar een begroting van 2 miljoen. Hoeveel steekt VDL per jaar in FC Eindhoven weet iemand dat ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 03:56
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Eindhoven #50
Eindhoven was goed vandaag. Die is goed. Alleen vandaag of ook de afgelopen 14 jaar. MVV moet alles wegdoen en overnieuw beginnen. Dan maar met een begroting van 2 miljoen. Die heeft fc Eindhoven trouwens ook nu op dit moment. (Kijk voor de aardigheid eens naar het doelsaldo van Eindhoven) Dat MVV daar maar de spelers vandaan haalt en wat uit Cuijk. De vraag is of ze naar Maastricht willen komen, want fc Eindhoven draait zo goed met een mindere begroting dan MVV, dat ze nog kampioen kunnen worden. Nogmaals: Alles wegdoen en overnieuw. Dan maar met amateurs want dit is niet meer. Sterker nog, je wordt ze nog niet meer kwijt aan een 5e klasser. Het seizoen is wat mij betreft voorbij. Wat een voorganger al zei. 1 pluspunt, het kan alleen nog maar beter in dit ''overgangsjaar''. Spelers die zich willen bewijzen met een jaarcontract. Net zoals bij gewone werknemers. Niet goed genoeg, wegwezen en overnieuw.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 05:53
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-Eindhoven #51
Investeren in een goede spits die per jaar goed is voor min 15 goals en je draait weer mee voor de bovenste plaatsen. Als ze dit als club niet willen inzien, zal het ook volgend jaar klote zijn. De mensen zullen ook dan wegblijven en misschien wel mn cluppie definitief naar de klote.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 07:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV-Eindhoven #52
Heel vaak heb ik dit seizoen gedacht dat het dieptepunt bereikt was en dat het nu wel beter moet gaan.
Blijkt toch steeds weer nog erger te kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 08:24
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV-Eindhoven #53
Veel slechte wedstrijden gezien van uzze matadoren, maar deze wedstrijd spaande de kroon.
Verschrikkelijk wat een drama.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 08:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2371
Meer
MVV-Eindhoven #54
Supporter van mvv zijn is zeker na gisteravond heel erg moeilijk,ik ben op de wedstrijddag altijd zeer opgefokt,krijg geen hap door mijn keel en de wedstrijd kan mij niet snel genoeg beginnen.
Als ik een cijfer moet geven via de pijn meter van 0 tot 10 zit ik zelf op dit moment op 11.
Kan het slechter,ik weet dat dit seizoen als opgegeven moet worden beschouwd,maar laten we hopen dat het ergens financieel berg opwaarts gaat,zodat we kunnen werken op financieel en zeker ook op sportief naar een goede basis voor de toekomst beginnende bij aanvang van het seizoen 2014/2015.
Ik was heel erg teneer geslagen zo tegen het einde van de wedstrijd maar mijn depressieve binnenkant veranderde op slag in een emotionele binnen en buitenkant toen ik op vak b mee ging zingen ipv morren en schelden.
Jongens,jongens diep respect voor de gehele angelside,supporter zijn in goede tijden is niet moeilijk,maar nu zo achter je cluppie staan nogmaals diep respect :thumbsup:.
Ik sta nu op het punt om weer de hele dag met de jeugd bezig te zijn(fortuna smeermaas) maar vertrek met een heel ander gevoel dan als ik morrend en scheldend gisteravond naar huis was gegaan.
Klinkt raar maar echte supporters blijven altijd bestaan,in goede maar zeker ook in slechte tijden :thumbsup:.
Over de wedstrijd zelf 3 momenten die ik er uit wil nemen...de misser van danny...de misser van kjelt...de uitroeping van man of the mach?...voor de rest ik zie dat eindhoven op de tweede plaats staat,is een glas half leeg of half vol... opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 08:49
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Eindhoven #55
Nou..was me t avondje wel..
Ik dacht eerst dat we vlak voor de winterstop het diepste punt bereikt hadden.
Helaas gisteren geconstateerd dat deze wedstrijd toch wel het dieptepunt was....slechter kunnen ze toch niet meer gaan spelen,
dan moeten ze de ballen er allemaal zelf in schoppen.
Hopelijk zijn ze wakker geschud en er achter dat als je het niet met techniek kunt doen dan maar met strijdlust, want dat was het grootste gebrek gisteren.
Trouwens wel een hele goede voorhoede wat Eindhoven heeft. Technisch en heel snel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 09:20 18 jan 2014 09:20 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV-Eindhoven #56
In en intriest. Het lijkt er verdomd veel op dat alles bewust de nek wordt omgedraaid. Spelers die niet vooruit te branden zijn, een trainer die zich door MVV TV van bovenaf als de eerste beste Calimero laat interviewen ( tip voor Stijn: ga in zo'n geval door de knieën en interview de goede man van op ooghoogte - dit ziet echt niet uit) en een nieuwe website die zo traag is als dikke stront door een rietje. Welkom bij het nieuwe elan van MVV Maastricht!
Over de wedstrijd van: zwaar vaginaal :puke:
MOTM? GTF!!! Dat men dat na deze wanprestatie dit nog durft uit te roepen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 09:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV-Eindhoven #57
De hongerwinter van MVV is begonnen....

was er dan niets positiefs te melden, jawel hoor !! de uitstekende temperatuur lekker voetbalweer in hartje winter

Eindhoven is een zeer goed scorende ploeg dat was bekend, samen met Dordt maakte ze de meeste doelpunten.
Ook gister kwamen ze die belofte na , 4 keer !! BAM

Alles kan anders lopen als Danny de 1-1 maakt , maar alles liep niet anders , ondanks de omzettingen van trainer Elsen speelt dit MVV zonder ziel en overtuiging, bijna iedere spelers zit 30 procent onder zijn basis niveau .
De dalende lijn is dus definitief ingezet, plays off een utopie ( op dit moment)

De strateeg van dit elftal is Ron Elsen zelf overigings , immers als hoofd TD verantwoordelijk voor aan en verkoop, maar ook tegen een falende spisten kan Elsen weinig doen.

We mogen duidelijk constateren dat niet alleen buiten het veld een wanpresatatie wordt geleverd op commercieel en economisch gebied ook is er een wanprestatie geleverd bij t samenstellen van deze selectie, wellicht sterk gevoed door inkomsten maar we hebben geen enkele creativiteit meer .

We moeten terug naar de tekentafel en met een heel ander model gaan werken wanneer het gaat over de voetbalclub MVV
wat we ook namelijk doen, alles hangt samen wat er op het veld gebeurd , dat is bepalend .

Saneren is op dit moment van belang , de schulden niet verder laten oplopen, wat mij betreft heeft het bestuur mijn zegen om 2 "duurdere spelers"voor niets per direct te laten vertrekken bijvoorbeeld Van Hyfte en Rutjens , ik noem maar 2 namen

Dit seizoen is toch voorbij , en als het zo verder gaat wordt het echt op alle gebieden een honger winter voor MVV.
De komende jaren gaan wij geen enkele rol van betekenis spelen omdat we tekorten moeten gaan wegwerken, we zullen er dan ook alles aan moeten doen om met slim aankoop beleid iets van niveau binnen te halen.

Daar ligt gelijk de pijnprikkel , we hebben bij MVV teweinig mensen die stad en land af kunnen gaan om spelers te bekijken in lagere klassen en die uiteindelijk naar MVV te brengen

MVV heeft na mijn inziens echts 5-7 voetbaldieren nodig die heel snel voor komend seizoen de zaak op de rails gaan zetten en die nu alle interssante haalbare spelers gaan bekijken .
Wat daarbij ook wel heel belangrijk is, de manier van spelen.
Dus het aanstellen van een nieuwe trainer zal ook snel moeten gebeuren.

De schade te beperken rest ons nog voor dit seizoen en hopelijk zien we af en toe nog eens een leuke wedstrijd , allohoewel ik daar niet van uit ga.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 10:16 18 jan 2014 10:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Eindhoven #58
Einhoven en Dodrecht spelen trouwens gewoon verder met het zelfde team. Niemand is weg gegaan. Ik bedoel, al het geschreeuw en stemmingmakerij van mensen hier in de winterstop als MVV goed draait. Dan zouden die nu ook leeg gekocht moeten zijn met zo'n doelsaldo maar niks....Maar staat MVV een half seizoen bovenaan dan gaat die weg en die weg en die weg.... : :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 11:16
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV-Eindhoven #59
Af en toe zat er een betere wedstrijd tussen (ADO Den Haag), maar verder was het sinds de 2e helft van vorig seizoen (onder Trost) helaas al zeer matig, toen werd er al nauwelijks nog gewonnen. Na het vertrek van Esajas is 0,0 versterking bijgekomen. Ik had MVV (met positief denken) bij mijn prognose zo rond plek 8-10 staan, omdat mijn verwachtingen niet al te hoog waren. Dit gaan we helaas niet meer halen, tenzij er nog een wonder gebeurt.
Er zit geen "fut" meer in het elfal, daar kan Ron Elsen niet direct aan doen. Er moet voor komend seizoen ververst gaan worden, maar zonder financiele middelen.........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 11:49
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV-Eindhoven #60
Steeds als je denkt dat het niet meer erger/slechter kan...bewijst MVV het tegendeel.
Wat een ongelofelijk afschuwelijke avond.
Dit team is profvoetbalonwaardig. Laten we in godsnaam niet meer over play-offs hebben: handhaven in het profvoetbal is nu de doelstelling. Vergeet niet dat de jong-teams en Achilles niet kunnen degraderen. En je zal net zien dat je 5e van onder wordt en er dit jaar wél een TOPklasse-team wil promoveren...

Ik ga niet vaak eerder weg uit De Geusselt, maar gisteren na de 0-4 had ik het he-le-maal gehad.
Was het maar weer winterstop....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden