MVV-Eindhoven

18 jan 2014 12:27 18 jan 2014 12:28 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Eindhoven #61
Sorry veur de 0-2, dat waor mien sjöld. Altied es iech gaon pisse, weurd gescoord....
Wat is 't toch fijn um neet nùchter nao de wedstrijd te loere, daan vèlt d'n elend dee'ste neet hèlder mètkrijgs allemaol wel mèt en vergitste gaw....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 13:06 18 jan 2014 13:07 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Eindhoven #62
Ik dacht dat dit een wedstrijd moest zijn om supporters weer aan je te kunnen binden?
Volgens mij raak je juist supporters kwijt door die schandalige spel.

Voor mij mogen ze alle contracten ontbinden en oprotten en kijken bij meersen scharn en Jekerdal voor leuke spelers die wel inzet tonen en voetballen!!


Castro zit op zijn eigen spelers te zeiken maar zelf trapt hij niet fatsoenlijk uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 14:32
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV-Eindhoven #63
Wat moet je na gisteren nog zeggen,normaal ga je na een wedstrijd teleurgesteld naar huis,
Maar gisteren sorry,je kan nog niet meer teleurgesteld zijn,
Was gewoon lachwekkend wat deze profs momenteel laten zien,
Wie moet nu als slachtoffer verdwijnen,na gisteren vóór mij
Alles wat op het veld stond,mvv leek gisteren wel een dvd met bijeensprokkelde, voetbalbloopers
Sorry ben altijd optimist gebleven maar na deze slapstick vóór stelling van gisteren,word het wel erg moeilijk om dit nog te zijn
Helemaal geen vechtlust of inzet,benieuwd hoeveel publiek volgende wedstrijd,
Nogmaals verliezen kan,maar ga dan vechtend tenonder maar niet als een team waarvan het lijkt of het hun niets interesseert,
Sorry maar zo zie ik het momenteel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 14:39
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV-Eindhoven #64

oandegengg schreef : maar toch wil ik weten wat op het spandoek van Ultras Mestreech stond!

wat een wanprestatie vaan MVV


NOETS DE MOOD VERLORE HEET ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 15:06
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-Eindhoven #65
Passie en strijd dat is alles wat ik verlang. Verliezen hoort bij voetbal, maar mag nooit op deze manier. Het over grote deel van de spelers blijkt het shirt niet waard te zijn. :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 15:39
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-Eindhoven #66
Foi foi foi wat een seizoen!! Ik ben oprecht bang voor de toekomst van onze club!! En wat moeten we dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 16:38 18 jan 2014 16:40 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Eindhoven #67

RedWhiteArmy schreef : Foi foi foi wat een seizoen!! Ik ben oprecht bang voor de toekomst van onze club!! En wat moeten we dan?

In mijn geval blijft dan alleen het Nederlands elftal nog over. De rest verdwijnt. Ik zal nooit een stap doen in een ander Limburgs stadion. Nooit en te nimmer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 16:57
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV-Eindhoven #68

Maikelll043 schreef :

oandegengg schreef : maar toch wil ik weten wat op het spandoek van Ultras Mestreech stond!

wat een wanprestatie vaan MVV


NOETS DE MOOD VERLORE HEET ...






Chapeau Hiere Ultras

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 17:11 18 jan 2014 17:11 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
MVV-Eindhoven #69
Dat spandoek is een hele grote verbetering t.o.v. het eerdere zwarte spandoek.
En inderdaad, supporters waren de man of the match. Ben benieuwd of dat DDL en L1 ook is opgevallen.

MVV begon gisteren fel aan beide helften, en in het algemeen vond ik het qua inzet nog wel okay. Alleen Eindhoven was kwalitatief een stuk beter, waardoor MVV overal net te laat was. Als je dan ook nog veel slordigheden in je spel hebt wordt het een moeilijk verhaal en ziet het er allemaal nonchalant uit. Kwestie van wel willen, maar niet kunnen... En in het eigen spel wordt duidelijk creativiteit gemist... Ik blijf me toch verbazen als je dat vergelijkt met de 1e helft van vorig seizoen; toch veelal dezelfde namen.

Wanneer komt er een einde aan de neerwaartse spiraal?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 17:30
danima98
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV-Eindhoven #70
Tja, :puke:

Wat moet je hier nog over zeggen, na de zoveelste collectieve wanprestatie van gisteren.
Het heeft geen enkele zin afzonderlijke spelers specifiek te benoemen over het vertoonde spel van gisteren.
Verliezen met passie en inzet, daar kan ik vrede mee hebben al went het nooit.
Na gisteren was duidelijk dat niemand maar dan ook niemand bereid was voor elkaar te vechten.
Emotie heeft nu plaatsgemaakt voor berusting

Conclusie:
Op het einde van de rit een hele maar dan ook een hele grote schoonmaak houden onder de huidige spelersgroep.
Zorgen dat je op nieuw begint MET een 2e elftal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 17:55 18 jan 2014 17:58 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
MVV-Eindhoven #71

danima98 schreef : Tja, :puke:

Wat moet je hier nog over zeggen, na de zoveelste collectieve wanprestatie van gisteren.
Het heeft geen enkele zin afzonderlijke spelers specifiek te benoemen over het vertoonde spel van gisteren.
Verliezen met passie en inzet, daar kan ik vrede mee hebben al went het nooit.
Na gisteren was duidelijk dat niemand maar dan ook niemand bereid was voor elkaar te vechten.
Emotie heeft nu plaatsgemaakt voor berusting

Conclusie:
Op het einde van de rit een hele maar dan ook een hele grote schoonmaak houden onder de huidige spelersgroep.
Zorgen dat je op nieuw begint MET een 2e elftal.


Mee eens. Wat mij betreft kunnen Castro (een betere keeper zullen we op jupilerleague-nivo toch niet vinden) en Marco Ospitalieri nog blijven. Marco is toch wel een aanwinst. En waar komt die vandaan? Juist ja, Fc Eindhoven. Je vraagt je af hoe ze het daar doen want die hebben elk jaar toch een paar leuke spelers erbij. De rest kan wat mij betreft moven. Wellicht Natan Rutjes nog omdat die er toch altijd wel voor gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 18:30 18 jan 2014 18:35 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Eindhoven #72

Napoleon schreef :
Saneren is op dit moment van belang , de schulden niet verder laten oplopen, wat mij betreft heeft het bestuur mijn zegen om 2 "duurdere spelers"voor niets per direct te laten vertrekken bijvoorbeeld Van Hyfte en Rutjens , ik noem maar 2 namen


Valt jullie allemaal niet iets op, nadat MVV gezegd heeft in de winter te bezuinigen gaan op personeel??

Er is NIEMAND weggegaan. Waarom? Omdat de spelers geen knip voor de neus waard zijn momenteel.
Laten we eerlijk zijn, NIEMAND wil deze spelers momenteel hebben. Ze kunnen we voor niets weg mogen, maar van Hyfte bijvoorbeeld verdient hier prima, welke club die iets in hem ziet betaald hem minimaal dat salaris? Ja deze spelers zetten zichzelf gigantisch in de etalage.

Kan Patrick Spits niet nog eens op praat consult komen, deze mannen hebben wel wat sessies nodig!!!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 18:58
danima98
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV-Eindhoven #73
Hoi,

Ik begrijp niet zo goed waarom je Castro zou willen behouden.

Zoals ik het zie
- spelhervattingen zijn te traag
- brengt medespelers onnodig in gevaar door verkeerde (in)passing
- scheld onnodig op medespelers ipv te coachen.
- reddingen tot nu toe verricht waren in mijn perceptie eenvoudige reddingen

Ga na het amateurvoetbal (Hoofd en 1e klasse) kijken in directe omgeving, hier loopt genoeg talent rond.

Ik kan mij in z'n geheel natuurlijk vergissen maar baseer mijn uitspraken puur op datgene wat ik telkens thuis krijg voorgeschoteld.
Het blijft een teamcollectief (samen uit samen thuis) waarbij mijn inziens geen homogeniteit word uitgestraald.

Efin
Ik heb me weer inhoudelijk laten verleiden door specifieke spelers te bespreken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 19:26
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-Eindhoven #74
Zoals ik van tevoren al aangaf ging ik zonder verwachting naar De Geusselt. Echter zo tenenkrommend en abominabel heb ik het zelden gezien. Wellicht dat de 1-1 van Schreurs de ommekeer was geweest, maar denk eerlijk gezegd dat het dan 1-4 was geworden. Enige positieve zijn de kleine groep fanatiekelingen die op de Angelside bij 0-4 hun liefde voor de club lieten blijken. Spandoek van de Ultras was ook sjiek.

Uithuilen dit seizoen (de gifbeker van enorme omvang is nog lang niet leeg) en volgend jaar met een frisse selectie en niet onbelangrijk coach beginnen. Zo'n Jean-Paul de Jong maakt van zo'n selectie met beperkte mogelijkheden er een mooi geheel van. Stijn Vreven, Henk Fraser, Ton du Chatinier dat soort types zouden we moeten bekijken als optie voor volgend seizoen.

Vraag me trouwens af wat je eigenlijk moet doen om geweerd te worden uit De Geusselt als het NOS journaal al niet genoeg is. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2014 23:14
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV-Eindhoven #75

Schapendonk schreef :

RedWhiteArmy schreef : Foi foi foi wat een seizoen!! Ik ben oprecht bang voor de toekomst van onze club!! En wat moeten we dan?

In mijn geval blijft dan alleen het Nederlands elftal nog over. De rest verdwijnt. Ik zal nooit een stap doen in een ander Limburgs stadion. Nooit en te nimmer.


Je kunt altijd nog naar Standard Luik gaan kijken (dezelfde kleuren dat went snel :lachen: ) en het is er ook nog super gezellig naar de wedstrijd in al die kroegen bij het stadion.... een soort catering wat ik voor mvv voor ogen had.... :lachen:

Hoop toch wel dat je supporter bent van de Rode Duivels en niet van die hollaenders,
anders ben je toch wel tamelijk verhollands zonder dat je het zelf in de gaten hebt :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden