Heerlijk, we zijn weer begonnen hoor...
Of MVV was nog in winterslaap, of we hebben een vervroegde carnavalsdip te pakken... Dat je dit nog betaald voetbal noemt, jongens toch jongens... We zijn dit seizoen al vaak door de ondergrens heen gegaan, maar dit slaat echt alles zeg! Zo slecht heb ik het nog niet gezien... Het was zo slecht dat ik er sarcastisch over begin te praten...
Ik ben altijd wel iemand die meestal uiteindelijk na een wedstrijd wel nuchter alles kan relativeren, maar hier kan ik echt niet genuanceerd omheen hoor: het is gewoon een wanvertoning. Sterker nog, met 0-4 mag je nog blij zijn.
Er is veel gebeurd vlak voor de winterstop (Cuijk / ontslag Ruijs), er zijn wat weken overheen en dan hoop je dat de spelers alles gaan geven om het om te draaien en het recht te trekken... Maar het tegendeel is waar: ze hielpen elkaar niet, ze coachten elkaar niet, er werd op 36 meter gedekt, Eindhoven kon doen en laten wat ze wilden, er zat helemaal niks in. Nee, dit MVV lijkt op. Spelers hebben elkaar (en ons!) vanavond keihard laten vallen...
MAAR! We zijn maatschappelijk zó goed bezig...! Ja, daar zitten we nu op te wachten...
Sorry voor het negativisme, maar het moest er even uit. Ik kan er niks meer van maken. Enig positief punt: het kan in de toekomst alleen maar beter gaan...