MVV-Eindhoven

14 jan 2014 01:37 14 jan 2014 01:41 door tcb. Reden: verkeerde zin
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV-Eindhoven #16
Hoe zo geen eer meer te behalen,ondanks onze slechte eerste helft van de competitie
Is nacompetitie zeker nog haalbaar

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 10:38
Bart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
MVV-Eindhoven #17
Voor MVV is de Nacompetitie zeker nog haalbaar. Vanaf nu spelen met strijd, passie en beleving en durven vooruit te voetballen. Samen met het publiek moet MVV thuis weer een onneembare vesting worden.

Mijn voorkeur gaat uit naar:

Castro

---Gillis----Verdellen----Knops---


Rutjes

Stankov----Smeets----Van Hyfte

Maria
Schreus

Veldmate

Wissels:
Kuipers
Geenen
Winkens
Seserovic
Braken
La Rosa
Keeper


OP naar Passie en Strijd! Laat MVV het Go Ahead van vorig seizoen maar worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, SoerenBusk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 14:30
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Eindhoven #18
passie en beleving en durven vooruit te voetballen is precies het probleem wat we de gehele 1ste seizoenshelft hebben gezien.
Ik hoop dat deze trainer dit wel voor elkaar krijgt.
Als dat niet het geval is ben ik bang op een nieuwe blamage….
Eindhoven speelt bovenaan mee, dus de wedstrijd weggeven zullen ze niet doen.

Wij als supporters kunnen in het begin het verschil maken.
Het feit is als er geen passie en strijd te zien is dat meestal overslaat naar het publiek en deze ( inclusief ikzelf ) ook rustiger en minder luidruchtig worden.

Samen kunnen we er wat leuks van maken, maar het ligt bij de spelers.

PS: ik hoop dat die actie van de plus wat extra bezoekers brengt. Het vriest nog niet dus dat voordeel hebben we.
Want vergeet AUB niet dat als het nog echt koud gaat worden er nog meer mensen zullen afhaken. ( dat zag ik afgelopen jaren altijd ) en is ook begrijpelijk.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 20:55
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-Eindhoven #19

tcb schreef : Hoe zo geen eer meer te behalen,ondanks onze slechte eerste helft van de competitie
Is nacompetitie zeker nog haalbaar


Geloof je het zelf?!
MVV speelt al 22 wedstrijden lang bagger (op een paar uitzonderlijke wedstrijden na) en zonder vertrouwen en opeens gaan ze het licht zien en eindigen ze nog bij de eerste 8?! yeah right!!
Nou sorry maar ik geloof daar niet in. misschien ben ik realistischer dan de rest of meer pessimistischer dan andere maar ik denk niet dat MVV dit seizoen nog iets kan halen in de competitie.
En er is ook niets dat wijst op een betere 2e helft van het seizoen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 21:02
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-Eindhoven #20
Als de beloften elftallen een beetje presteren kan je zelfs met plaats 12 nog play offs halen dus alles is mogelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 21:46
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-Eindhoven #21

αναρχος schreef : Als de beloften elftallen een beetje presteren kan je zelfs met plaats 12 nog play offs halen dus alles is mogelijk.


Dat zou pas triest zijn dan heb je echt helemáál niks in de nacompetitie te zoeken als je het moet hebben van de beloften elftallen :thumbsdown:
En dan gaan we opeens met z'n allen zeker zeggen van: ''ja, toch wel fijn dat die beloftes erbij zitten anders hadden we nu geen nacompetitie gehaald'
Terwijl we de rest van het jaar de beloftes met de grond gelijk maken en openlijk praten over competitie vervalsing e.d.
Nee echt, als we niet op een 'normale' manier de nacompetitie ingaan (dus via de eerste 8 of de winst van een periodetitel) laten we dan aub helemaal niet gaan; alles beter dan als nr. 12 te moeten gaan met dank aan Jong Ajax of PSV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2014 23:33 14 jan 2014 23:37 door tcb.
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV-Eindhoven #22
Beste ekstertje
Wat had go ahead vorig jaar de eerste 25 wedstrijden gepresteerd precies
Helemaal niets,hoort mij niet zeggen dat we promoveren,
Maar het verschil is nog altijd klein met nacompetitie
,plaatsen,en om je vraagt te beantwoorden, ja ik geloof het inderdaad zelf
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2014 08:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
MVV-Eindhoven #23
Ekstertjj, als ik het mij goed herinner gingen we vorig seizoen met 38 punten als koploper de winterstop in. Grote periodes speelden erg goed voetbal, al hadden we ook een paar keer geluk. Vervolgens pakten we nog maar 12 punten na de winterstop, waarvan we er nog 3 weer moesten inleveren nadat Veendam failliet ging. Het voetbal was ook niet om aan te zien, passes over 5 meter kwamen niet aan. Voor de volledigheid overigens: er vielen ook 6 punten weg van die eerste 38, daar gaat het ook niet echt om.

Het is de Jupiler League. Alles ligt heel dicht bij elkaar, het is geen kwestie van optimistisch/realistisch/pessimistisch naar mijn mening, er valt eigenlijk grotendeels gewoon geen zinnig woord over te zeggen. Het kan dat MVV zo door blijft dabbelen en rond de 13e plaats eindigt. Maar het kan evengoed dat Danny het weer op zijn heupen krijgt en nog twee spelers opstaan, de rest meetrekken en we in de winning mood raken. Als we 10 punten pakken uit de komende 4 wedstrijden sta je waarschijnlijk al weer 6e of 7e en ziet de wereld er heel anders uit.

Voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat we dat wel eventjes gaan doen. Ik geef absoluut geen garantie af. Maar de kans is gewoon wel aanwezig. Dus om nu het seizoen al als verloren te beschouwen, dat is gewoon zonde. De ploegen die het de laatste jaren goed deden in de play offs, begonnen voor het grootste gedeelte pas in de tweede seizoenshelft te draaien. Dus draai je gedachtengang om: als wij, ondanks de slechte eerste seizoenshelft, toch de play-offs halen, dan doen we dat goed, en dan kan dat meteen een leuk toetje beloven! :applaus: :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, Sjotelsplak, opadiehard, Ekstertjj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2014 23:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Eindhoven #24
Laote veer vriedaag zörrege veur 'ne fentastische sfeer!
Veer zien de 12e maan!
Veer sjriewe uzze matadore nao de euverwinning.
De Geusselt mot weer 'n onneumbare vesting weure, de tegestander mot in zien brook doen es ze ut veld opkome.
Sfeer!

Eederein zien MVV sjerrep aon en mèt ut volksleed umhoeg, um te beginne.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, serke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 08:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1880
Meer
MVV-Eindhoven #25
Laten we inderdaad hopen voor de club dat Ron goed start tegen Eindhoven, een lastig pakket voor hem als TD nu het weer over te moeten nemen , het weer is in ieder geval niet te koud , misschien dat t wat extra publiek oplevert.

Verheug me weer in een avondje MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 10:02
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV-Eindhoven #26
Tijdens de wedstrijd tegen FC Eindhoven wordt wederom ’t Mestreechs Keteerke gehouden. Na 3 wedstrijden staat de teller op het sjieke bedrag van 4679 Euro. Op het totale, tot nu toe, behaalde resultaat van 310.000 Euro is dit een fractie maar ook dit telt straks mee in het eindresultaat. Met nog een aantal thuiswedstrijden voor de boeg zou 10.000 Euro een mooi streefdoel zijn.
We zouden graag weer een beroep doen op de supporters die de vorige wedstrijden meegeholpen hebben en wellicht zijn er nog supporters die ook wel eens ‘ne ummer willen aanreiken in hun tribune vak en daardoor iets extra willen betekenen voor Us-MVVke
Geïnteresseerden kunnen zich melden via PB, bij Marke of mij.
De lèste-menuut beslissers kunnen zich ook melden vanaf 20 minuten voor aanvang van de wedstrijd in de gracht bij vak F Angelside. Daar staan de roed witte ummers klaar en krijgen jullie aanvullende informatie.

Tous ensemble

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 12:31
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Eindhoven #27
Graag nog wat vrijwilligers!
Het kan toch niet zo zijn dat er per vak nog niet 1 iemand kan helpen?
Om met 8 van die emmertjes rond te lopen is niet te doen... (Nog niet qua gewicht, maar qua omvang :lachen: )

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 16:29
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 842
Meer
MVV-Eindhoven #28
Uit DDL:

MVV met gewijzigde ploeg bij herstart

Antonio Stankov keert terug in het elftal. Hij verdrijft rechtsback Rick Geenen uit de basis. Kjell Knops, hersteld van een langdurige blessure, krijgt de voorkeur boven Nick Kuipers. Op het middenveld start Bryan Smeets wellicht, Adnan Secerovic moet genoegen nemen met een plaats op de bank. Mark Veldmate en Sven Braken strijden om de positie van spits. ,,Het plotse vertrek van Ruijs heeft de spelersgroep niet onberoerd gelaten. Aan de andere kant ruikt iedereen weer nieuwe kansen”, zegt assistent-trainer Edwin Hermans. ,,We kijken niet louter puur naar winst of verlies. Het gaat er ook om dat deze groep weer een curve omhoog volgt,” meent Elsen. Marco Ospitalieri is geschorst.

Vermoedelijke opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Winkens, Rutjes, Smeets, Van Hyfte, Schreurs, Veldmate, Maria.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2014 20:42
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-Eindhoven #29
Zag deze week toevallig een reportage op tv. Ging om het feit dat Danny Koevermans meetraint bij FC Eindhoven. Als je dan ziet dat het plezier er vanaf spat dacht ik tot bij mijzelf toch jammer dat Jean-Paul de Jong niet bij ons debuteert als hoofdtrainer. De passie die hij als speler van Utrecht had zie je daar terug in de spelersgroep met uitstekende resultaten tot gevolg. Denk dan ook dat het een enorme kluif gaat worden om te winnen of überhaupt een punt te pakken.

Het enige dat wij kunnen doen is er vol achter gaan staan zoals MVV4Life ook al zegt. Echter de bereidheid om mee te doen en zingen was al niet groot en dat zal niet zomaar veranderen. Dus op het veld zal het in eerste instantie moeten gebeuren met vechtvoetbal waardoor de vlam in de pan slaat of een scheidsrechter die MVV een oor aannaait.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2014 17:28
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Eindhoven #30

Anna D. schreef : of een scheidsrechter die MVV een oor aannaait.


En laat dat nu eens keer op keer gebeuren tegen clubs als helmond en eindhoven etc..."een scheids die MVV een oor aannaait". MVV is méér dan gewaarschuwd!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden