MVV - Fortuna 18 April 2014
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: MVV - Fortuna 18 April 2014
23 Apr 2014 08:33
Wat was de opbrengst van emmer collecte tegen Fortuna??
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
23 Apr 2014 15:27
ik heb de emmer wel gehoord maar niet gezien.
En dit was op de angelside vak C.
wellicht had er meer opgehaald kunnen worden.
Maar respects om dat tijdens een wedstrijd tegen fortuna te doen :thumbsup:
En dit was op de angelside vak C.
wellicht had er meer opgehaald kunnen worden.
Maar respects om dat tijdens een wedstrijd tegen fortuna te doen :thumbsup:
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
30 Apr 2014 10:06 - 30 Apr 2014 10:08
Sorry voor de late reactie. De opbrengst van het laatste Mestreechs Keteerke was 490 Euro.
Daardoor komen we op het totaal bedrag van 6770 Euro.
MVV heeft ons gevraagd om jullie hartelijk te bedanken voor dit sjiek bedrag. Tevens willen Marke en ik alle supporters bedanken die hebben meegeholpen om de ummers over de tribune vakken te verspreiden. Un grand merci.
Daardoor komen we op het totaal bedrag van 6770 Euro.
MVV heeft ons gevraagd om jullie hartelijk te bedanken voor dit sjiek bedrag. Tevens willen Marke en ik alle supporters bedanken die hebben meegeholpen om de ummers over de tribune vakken te verspreiden. Un grand merci.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Last edit: 30 Apr 2014 10:08 by Roei baank.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Schapendonk, Jacques, marke, kribbebieter
- marke
-
- Premium Member
-
30 Apr 2014 10:46
Klopt er had zeker meer kunnen worden opgehaald alleen waren er niet genoeg mensen om iedere tribune te voorzien van een emmer 
Maar het zat ons zo wie zo niet mee, allereerst de twee tegen doelpunten tijdens het Mestreechs keteerke en daarnaast liepen er ook nog mensen rond van de vrienden loterij en de jeugd met loten dus al met al was het wat veel van het goede die avond.
Maar toch een mooi bedrag opgehaald die paar wedstrijden dacht ik zo :thumbsup: Dus bij deze unne groete Merci aon al die supporters die get in usse ummer hubbe gedeponeerd!
Gr Marke.

Maar het zat ons zo wie zo niet mee, allereerst de twee tegen doelpunten tijdens het Mestreechs keteerke en daarnaast liepen er ook nog mensen rond van de vrienden loterij en de jeugd met loten dus al met al was het wat veel van het goede die avond.
Maar toch een mooi bedrag opgehaald die paar wedstrijden dacht ik zo :thumbsup: Dus bij deze unne groete Merci aon al die supporters die get in usse ummer hubbe gedeponeerd!
Gr Marke.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Roei baank, Jacques, kribbebieter
Time to create page: 0.271 seconds