>
Ontvangen bedankjes 62
Volgens mij werkt het niet zo. Willem 2 heeft de beste papieren voor de periodetitel. Als ze die inderdaad pakken en ook nog eens kampioen worden, gaat de Play Off plek van Willem 2 (behaald door periodetitel) gewoon naar de eerst volgende op de eindranglijst die geen periodetitel heeft. En dus niet naar de nummer 2 van de laatste periode.Mappie schreef : (als MVV wint, Den Bosch verliest en Willem II wordt kampioen dan zijn we gewoon periodekampioen)
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jim Cemint schreef :
Volgens mij werkt het niet zo. Willem 2 heeft de beste papieren voor de periodetitel. Als ze die inderdaad pakken en ook nog eens kampioen worden, gaat de Play Off plek van Willem 2 (behaald door periodetitel) gewoon naar de eerst volgende op de eindranglijst die geen periodetitel heeft. En dus niet naar de nummer 2 van de laatste periode.Mappie schreef : (als MVV wint, Den Bosch verliest en Willem II wordt kampioen dan zijn we gewoon periodekampioen)
Dat zou zo zijn als Sparta als periodekampioen bij de eerste 8 zou eindigen. Dat zit er niet meer in dus plaats 8 zal maximaal recht geven op nacompetitie.decuster schreef : Maar als willem 2 de periode pakt en kampioen word gaat de periode na de hoogste zonder
Maar dan heb je plaats 9 ook weer nacompetitie of niet
mvv supporter schreef : MVV will een BSN nummer.
Mag mvv een BSN nummer noteren?
Ik kreeg hier vraag naar en ben kort op het internet gaan zoeken.
het kan dus zijn dat ik fout zit.
Op deze link vind je wat informatie: www.mijnprivacy.nl/Vraag/burgerservicenu...rvicenummer-bsn.aspx
Organisaties mogen uw burgerservicenummer (BSN) alleen gebruiken als dat wettelijk is bepaald. Dit geldt bijvoorbeeld voor zorgverleners, zoals uw huisarts, apotheek en zorgverzekering. Ook in het onderwijs wordt het BSN gebruikt. Hier heet het ook wel onderwijsnummer of persoonsgebonden nummer.
Meer informatie BSN
Meer informatie over het gebruik van het BSN en een lijst van organisaties die uw BSN mogen gebruiken, vindt u onder Burgerservicenummer op de website Rijksoverheid.nl.
Op deze site vind ik niks over voetbal clubs en dergelijke:
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/persoon...ummer-gebruiken.html
Wie weet hier meer over???
zittribuun schreef : Ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waar staat dat mvv je BSN wil? Als ik online een kaartje koop, vragen ze wel mijn id nummer, maar dat is niet hetzelfde als BSN. Overigens kun je bij id nummer elk nummer invullen dat je wilt.
back on topic: het draait erom. Meestal een niet al te hoogstaande wedstrijd tegen Fortuna, maar ik verwacht wel dat dit elftal zich kan opladen tegen hen. Het kan zomaar onverwacht nog een leuk seizoen worden, ik verwacht in ieder geval niets meer. Alles is mooi meegenomen!
1-0 in de laatste minuut teken ik voor.