MVV - Fortuna 18 April 2014

15 apr 2014 08:42
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #31
Als we de laatste 3 wedstrijden winnen hebben we nacompetitie!! We gaan dan over Eindhoven of de Graafschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 08:54
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #32

Mappie schreef : (als MVV wint, Den Bosch verliest en Willem II wordt kampioen dan zijn we gewoon periodekampioen)

Volgens mij werkt het niet zo. Willem 2 heeft de beste papieren voor de periodetitel. Als ze die inderdaad pakken en ook nog eens kampioen worden, gaat de Play Off plek van Willem 2 (behaald door periodetitel) gewoon naar de eerst volgende op de eindranglijst die geen periodetitel heeft. En dus niet naar de nummer 2 van de laatste periode.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 09:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #33
We kunnen de periodetitel niet meer winnen. Dat maakt deze wedstrijd niet minder belangrijk, met winst gaan we over Fortuna heen en wellicht nog een of twee teams, afhankelijk van de overige uitslagen. En Emmen en Helmond krijgen het dan wel heel moeilijk om ons nog in te halen. We moeten nog twee plaatsen stijgen voor de play-offs. Dus los van de periodetitel, wederom een finalewedstrijd, net als de uitwedstrijd in Emmen dat eigenlijk al was.

Als we toch eens thuis van Den Bosch gewonnen hadden... dan hadden we nu 5e gestaan. :thumbsdown:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 13:00
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #34

Jim Cemint schreef :

Mappie schreef : (als MVV wint, Den Bosch verliest en Willem II wordt kampioen dan zijn we gewoon periodekampioen)

Volgens mij werkt het niet zo. Willem 2 heeft de beste papieren voor de periodetitel. Als ze die inderdaad pakken en ook nog eens kampioen worden, gaat de Play Off plek van Willem 2 (behaald door periodetitel) gewoon naar de eerst volgende op de eindranglijst die geen periodetitel heeft. En dus niet naar de nummer 2 van de laatste periode.


My bad, je hebt gelijk. Lees het net in het NC-topic. Dan maar via de ranglijst nog de play-offs proberen te halen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 13:12
decuster
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #35
Maar als willem 2 de periode pakt en kampioen word gaat de periode na de hoogste zonder
Maar dan heb je plaats 9 ook weer nacompetitie of niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 13:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #36
MVV will een BSN nummer.
Mag mvv een BSN nummer noteren?

Ik kreeg hier vraag naar en ben kort op het internet gaan zoeken.
het kan dus zijn dat ik fout zit.

Op deze link vind je wat informatie: www.mijnprivacy.nl/Vraag/burgerservicenu...rvicenummer-bsn.aspx

​Organisaties mogen uw burgerservicenummer (BSN) alleen gebruiken als dat wettelijk is bepaald. Dit geldt bijvoorbeeld voor zorgverleners, zoals uw huisarts, apotheek en zorgverzekering. Ook in het onderwijs wordt het BSN gebruikt. Hier heet het ook wel onderwijsnummer of persoonsgebonden nummer.

Meer informatie BSN
Meer informatie over het gebruik van het BSN en een lijst van organisaties die uw BSN mogen gebruiken, vindt u onder Burgerservicenummer op de website Rijksoverheid.nl.


Op deze site vind ik niks over voetbal clubs en dergelijke:
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/persoon...ummer-gebruiken.html

Wie weet hier meer over???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 13:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #37

decuster schreef : Maar als willem 2 de periode pakt en kampioen word gaat de periode na de hoogste zonder
Maar dan heb je plaats 9 ook weer nacompetitie of niet

Dat zou zo zijn als Sparta als periodekampioen bij de eerste 8 zou eindigen. Dat zit er niet meer in dus plaats 8 zal maximaal recht geven op nacompetitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 15:11
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 39
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #38

mvv supporter schreef : MVV will een BSN nummer.
Mag mvv een BSN nummer noteren?

Ik kreeg hier vraag naar en ben kort op het internet gaan zoeken.
het kan dus zijn dat ik fout zit.

Op deze link vind je wat informatie: www.mijnprivacy.nl/Vraag/burgerservicenu...rvicenummer-bsn.aspx

​Organisaties mogen uw burgerservicenummer (BSN) alleen gebruiken als dat wettelijk is bepaald. Dit geldt bijvoorbeeld voor zorgverleners, zoals uw huisarts, apotheek en zorgverzekering. Ook in het onderwijs wordt het BSN gebruikt. Hier heet het ook wel onderwijsnummer of persoonsgebonden nummer.

Meer informatie BSN
Meer informatie over het gebruik van het BSN en een lijst van organisaties die uw BSN mogen gebruiken, vindt u onder Burgerservicenummer op de website Rijksoverheid.nl.


Op deze site vind ik niks over voetbal clubs en dergelijke:
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/persoon...ummer-gebruiken.html

Wie weet hier meer over???


Je zit niet fout. Mvv heeft niks te maken met je BSN nummer. Sterker nog, het feit dat Mvv het BSN nummer vraagt is opvallend en vreemd tegelijk.

Overigens heb ik het al vaker bij bedrijven meegemaakt dat om het BSN nummer wordt gevraagd. Vaak als volgt verkapt : ''Mag ik een kopie van uw paspoort?''

Niet altijd zomaar doen.

En zeker niet bij een organisatie waar we ons bij kunnen afvragen of de gemiddelde zolderkamer hacker met twee klikken een hele administratie kan overnemen. Zoals bij Mvv dus.

Tip: bel Mvv en vraag waarom ze je BSN nodig hebben. Komt er geen fatsoenlijk antwoord, dan verstrek je jouw nummer dus niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 16:21
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #39
Ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waar staat dat mvv je BSN wil? Als ik online een kaartje koop, vragen ze wel mijn id nummer, maar dat is niet hetzelfde als BSN. Overigens kun je bij id nummer elk nummer invullen dat je wilt.
back on topic: het draait erom. Meestal een niet al te hoogstaande wedstrijd tegen Fortuna, maar ik verwacht wel dat dit elftal zich kan opladen tegen hen. Het kan zomaar onverwacht nog een leuk seizoen worden, ik verwacht in ieder geval niets meer. Alles is mooi meegenomen!
1-0 in de laatste minuut teken ik voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2014 08:17
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #40

zittribuun schreef : Ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar waar staat dat mvv je BSN wil? Als ik online een kaartje koop, vragen ze wel mijn id nummer, maar dat is niet hetzelfde als BSN. Overigens kun je bij id nummer elk nummer invullen dat je wilt.
back on topic: het draait erom. Meestal een niet al te hoogstaande wedstrijd tegen Fortuna, maar ik verwacht wel dat dit elftal zich kan opladen tegen hen. Het kan zomaar onverwacht nog een leuk seizoen worden, ik verwacht in ieder geval niets meer. Alles is mooi meegenomen!
1-0 in de laatste minuut teken ik voor.


Op de website van mvv staat toch echt dat ze je burgerservicenummer willen noteren ;)
Aangezien ik een seizoenskaart heb hebben ze al een kopie van mijn paspoort.
Maar dat kan ik nog wel begrijpen, maar voor losse verkoop zou het niet mogen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2014 17:24
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #41
Vandaag is er een extra voorverkoop moment. Iemand al bij de geusselt geweest? Vraag me af hoe het gaat met de verkoop onder deze voorwaarden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 08:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #42
pff, op facebook wordt stoer gedaan dat ze 'de vlag' van fortuna hebben gejat.
Blijkt het gewoon een reclame bannertje te zijn van de fortuna veiling van een hele tijd geleden. Geweldige actie, echt iets om trots op te zijn. :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 10:44
oandegengg
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #43
ik teken voor een 2-0 overwinning! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 11:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #44
Tsja. Laatste twee wedstrijden voorspelde ik een nederlaag en geheel in de traditie van eind 2012 won MVV opeens twee keer. Dus vandaar:

Helaas, 1-2 voor Fortuna :thumbsdown:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2014 15:03
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #45
MVV rekent op twaalfde man in derby


Met de steun van volle tribunes hoopt MVV vrijdagavond (20.00 uur) in de cruciale derby tegen Fortuna Sittard een ferme stap richting de play-offs te zetten. De Maastrichtenaren rekenen op een ambiance waarin de ploeg het kan laten stormen.

Maastricht
Van onze verslaggever


,,In zo’n wedstrijd krijg je een bijzonder gevoel als je het stadion binnenkomt”, zegt aanvoerder Tom van Hyfte. ,,Veel publiek, een vol uitvak. Daar kijken we naar uit. Het is voor het eerst in jaren dat er bij deze derby echt iets op het spel staat. Een mooi affiche.”
Nick Kuipers vervangt in het hart van de defensie Sjors Verdellen, die geschorst is. Verder handhaaft coach Ron Elsen het elftal dat vorige week bij FC Emmen won. In de selectie ontbreekt alleen Michael la Rosa, die tot en met de wedstrijd tegen FC Oss (Paasmaandag) disciplinair geschorst is. Die laatste wedstrijd is minstens zo belangrijk als de Zuid-Limburgse derby, meent Van Hyfte. ,,Voor de fans telt natuurlijk vooral de wedstrijd tegen Fortuna. Maar ook maandag moeten we een goed resultaat neerzetten, als we dat ticket om de play-offs willen pakken.”
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Kuipers, Knops, Winkens, Secerovic, Smeets, Van Hyfte, Veldmate, Braken, Ospitalieri.

Ik durf geen zinnig woord te zeggen over de uitslag. Kan alle kanten op. Fortuna draait goed de laatste weken, MVV doet het ook niet slecht... Hopelijk trekt de 12e man ons over de streep!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden