MVV - Fortuna 18 April 2014

09 apr 2014 21:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #16
Waar ik aan zat te denken,ik heb vanavond voor kleinzoon een ticket online gekocht nu overviel mij een gedachte,als ik nu eens een jeugdkaart kocht en ik ga via mijn ticket(barcode)door het poortje dan ben ik in mijn online geval voor 6 euro binnen.
Zowieso kun je volgens mij elke wedstrijd met een jeugdkaart binnen komen,dus hoe waterdicht is dit systeem?...er is erna toch geen controle meer!
Los van alles ik heb een seizoenskaart,dus laat mijn gedachte maar even gaan klopt dit of heb ik ongelijk?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2014 21:48
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Fortuna 18 April 2014 #17

opadiehard schreef : Waar ik aan zat te denken,ik heb vanavond voor kleinzoon een ticket online gekocht nu overviel mij een gedachte,als ik nu eens een jeugdkaart kocht en ik ga via mijn ticket(barcode)door het poortje dan ben ik in mijn online geval voor 6 euro binnen.
Zowieso kun je volgens mij elke wedstrijd met een jeugdkaart binnen komen,dus hoe waterdicht is dit systeem?...er is erna toch geen controle meer!
Los van alles ik heb een seizoenskaart,dus laat mijn gedachte maar even gaan klopt dit of heb ik ongelijk?...gr opa ;)

Dat geit neet opadiehard, de kleur vaan ut lempke wat opliech vaan e jeugkeerdsje is aanders es vaan volwassene. Vendaor tot beij de peurtsjes 3 kleure zien. En diech zuus d'r joonk oet, mèr neet minderjaorig.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2014 22:03 09 apr 2014 22:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #18

MVV4life schreef :

opadiehard schreef : Waar ik aan zat te denken,ik heb vanavond voor kleinzoon een ticket online gekocht nu overviel mij een gedachte,als ik nu eens een jeugdkaart kocht en ik ga via mijn ticket(barcode)door het poortje dan ben ik in mijn online geval voor 6 euro binnen.
Zowieso kun je volgens mij elke wedstrijd met een jeugdkaart binnen komen,dus hoe waterdicht is dit systeem?...er is erna toch geen controle meer!
Los van alles ik heb een seizoenskaart,dus laat mijn gedachte maar even gaan klopt dit of heb ik ongelijk?...gr opa ;)

Dat geit neet opadiehard, de kleur vaan ut lempke wat opliech vaan e jeugkeerdsje is aanders es vaan volwassene. Vendaor tot beij de peurtsjes 3 kleure zien. En diech zuus d'r joonk oet, mèr neet minderjaorig.


Daanke veur dien snelle antwoord...trouwens morgen weurd deze jong 59 ...mer indd zeen er oet es 37 :schamen: ...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 01:34
Dylan
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #19
MVV moet trouwens iets aan hun prijzen doen.. Als iemand naar de site gaat voor een kaartje boschpoort staar er €20,00. Ik kan me best voorstellen dat veel mensen zeggen in geen 20 jaar en wegklikken. Nu is de prijs uiteindelijk maar €16,80 als ik me niet vergis door een of andere bullshit vroegboek korting die geld tot 1 minuut voor de wedstrijd...
Verlaag die prijs gewoon naar €16,50 meer supporters evenveel geld en minder gezeik. De kaartjesverkoop van een 6e klasser verloopt nog professioneler.. 'Zakenmannen' daar in het bestuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 10:49
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #20
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoor...aan-een-bedrijf.html

Reden kopie legitimatiebewijs
Een bedrijf of instelling mag niet van u eisen dat u uw identiteitsbewijs laat kopiëren, tenzij u er wettelijk toe verplicht bent. Als er geen wettelijke verplichting is, vraag dan waarom het noodzakelijk is dat u een kopie van uw identiteitsbewijs afgeeft. Het noteren van het soort identiteitsbewijs en het nummer van het identiteitsbewijs is vaak voldoende om u te legitimeren.

Kopie identiteitsbewijs zonder wettelijke verplichting
Als u er toch voor kiest om uw identiteitsbewijs te laten kopiëren, kunt u een aantal maatregelen nemen om het risico op identiteitsfraude te voorkomen:

Schrijf op de kopie dat het een kopie is, voor wie het bedoeld is en de datum waarop u de kopie afgeeft.
U kunt bij het kopiëren uw burgerservicenummer (BSN) laten afschermen of op de kopie onleesbaar maken. Zo komt uw BSN niet terecht bij bedrijven of organisaties die uw BSN niet mogen verwerken. Let op: uw BSN staat op 2 plaatsen op uw identiteitsdocument: onder ‘persoonsnummer’ en in de regels met letters en cijfers onder aan het document.
U kunt ook uw pasfoto afschermen of onzichtbaar maken.
U kunt uw kopie terugvragen, bijvoorbeeld als u uitcheckt bij een hotel.


Natuurlijk kan MVV zeggen, zonder kom je niet binnen. Maar het afgeven van je SOFI/BSN nr is ONACCEPTABEL!!! Uiteraard is dit op last van de politie, maar zoals gezegd er is geen wettelijke grond om dit te doen, laat mij de verordening eerst maar eens zien! Ik ga MVV een brief schrijven hierover.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 11:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #21
Zullen we het eens over de wedstrijd MVV-Fortuna gaan hebben in plaats van al deze randverschijnselen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 13:51 10 apr 2014 13:52 door Och jeh.
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #22
Op dit moment leeft de irritatie over MVV en haar beleid meer dan dat er aan wedstrijden gedacht word.
Zelfs die tegen Fortuna.....zal nog wel komen maar het gevoel van de dag over MVV is vooral weer negatief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2014 17:22 12 apr 2014 17:22 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #23
Normaal waren we bij de wedstrijden en vooral die van tegen Fortuna al bij pagina 15 en nu pas 2...
En dan gaat het nog niet eens over de wedstrijd zelf.

Nou even iets positiefs.

3-0 voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2014 18:01 12 apr 2014 18:03 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #24
ZEIK ZE AOF

3:1

boe Schreurs noe eindelik zoe'ne sjoene gool maak, wie heer destieds in de Geusselt veur FSC tegen us maakte.... :schamen:
Braken us d'n euverwinningk sjink nao de geliekmeeker vaan die oet Zitterd :thumbsup:
Veldmate ut oeteindelik aof maak ... :thumbsup:
De Eenzjelsaajt trilt en de Bonte Störm die dao vaanaof kump... :applaus:
de Boschpoort eindelik aon de geng kreig... ;)
dat alles Roej Baank en Sjra oppe ieretribuun tot spontaane eejakkulaasies bringk... :P
Forlaajf ziech bepis vaan d'n emmossie... :blink:
Mental totaal oet zien daak geit... :thumbsup:
en Opa en iech saame us gelök neet op kinne ! :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2014 22:00
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #25
Ook tegen FSC zal gewonnen moeten worden zonder verdellen. FSC speelt ernaar noch thuis tegen almere en uit tegen Emmen (die nu uitgeteld zijn).
Dus deze wedstrijd is de enigste kans om FSC te passeren.
Mvv moet in wezen nog 3x winnen, en zelfs dan zijn we afhankelijk van puntenverlies van Volendam (hun laatste wedstrijd uit tegen VVV) of de Graafschap uit tegen Eindhoven.
Als Mvv van denBosch had gewonnen, die toch niet goed waren, dan stonden we nu 5-e.
(Es mien grameer reetjes hat war ut un krowkar)

Zal heel moeilijk worden, maar tegen FSC wordt een leuke pot, waar beiden clubs moeten winnen :)
Ben benieuwd hoe meoilijk het wordt om een extra kaartje te kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2014 22:19
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #26
Nog een 'kleine' aanvulling : door de wedstrijd Eindhoven-deGraafschap, waar een van beide of beide punten verliezen heeft mvv het weer volledig in eigen hand. Maar dan moet wel 3 x gewonnen worden ..... Een goede oefening voor de playoffs :)
waar we dan evtl in een volle geusselt tegen RJC spelen en alle schuldproblemen zijn opgelost :cheer:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2014 22:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #27
Met Marc Veldmate weer in vorm heb ik er alle vertrouwen in. KOM OP DIE ROEIE!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2014 13:08
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #28
Na de winst in Emmen kan deze wedstrijd naast een derby ook nog zeer belangrijk zijn voor een eventuele play off plaats. Maarja zijn mensen bereid om hun bsn en alle andere gegevens af te geven. Ik ben er bang voor en denk dat er maar 5000-6000 toeschouwers zullen zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2014 15:26 13 apr 2014 15:27 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #29

αναρχος schreef : Na de winst in Emmen kan deze wedstrijd naast een derby ook nog zeer belangrijk zijn voor een eventuele play off plaats. Maarja zijn mensen bereid om hun bsn en alle andere gegevens af te geven. Ik ben er bang voor en denk dat er maar 5000-6000 toeschouwers zullen zitten.


Ik begrijp je vraag, maar beter een "handvo "mensen dat achter onvoorwaardelijk achter onze ploeg staat,
dan een vol stadion dat geluidloos en mak toekijkt !
Getallen zeggen niets ( alhoewel de recettes wel uiterst welkom zijn), als wij maar met passie achter onze matadoren blijven staan :thumbsup:

Iech zal dao zeker bij zien en staon daan samen met Opa en de res vaan de aw garde op veur us MVV!!!
Geer toch aoch allemaol?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2014 08:36
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #30
Speciale wedstrijd, niet alleen omdat het een derby is, maar ook voor de periode (als MVV wint, Den Bosch verliest en Willem II wordt kampioen dan zijn we gewoon periodekampioen) en ook voor de play-offs als je het via de normale ranglijst wil halen. Omdat Sparta (met periode) zo laag staat moet je daarvoor 8e worden, zowel Fortuna als MVV staan daar vlak onder met beiden 51 punten. De winnaar blijft meedoen, de verliezer haakt af...

Het wordt dus spannend vrijdag!! Dit Paasweekend (want Oss uit is maandag al) lijkt beslissend mbt de nacompetitie...

Laten we hopen dat het volle bak wordt, maar ik ben er bang voor... :dry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden