>
Ontvangen bedankjes 274
serke schreef : Wel e sjoen aplaus van de fans oet sittard veur us kampioene oet de d-jeug in hun iererunde euver ut veld. Sjoen gebaar
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Us Clubke schreef :
serke schreef : Wel e sjoen aplaus van de fans oet sittard veur us kampioene oet de d-jeug in hun iererunde euver ut veld. Sjoen gebaar
Klopt, net als de gezamenlijke (walging) afkeur tegen die "andere verrein am osten".
Heerlijk toch
Gohf schreef : Jammer dat Fortuna niet heeft gewonnen vooral als je grote delen van de wedstrijd met 2 doelpunten verschil voor staat. Toch denk ik dat een gelijkspel wel enigszins terecht is. Wel jammer dat het merendeel van het MVV publiek een doelpunt nodig heeft om tot leven te komen, dan spookt het weer een paar minuten ouderwets, alleen zonde dat dat niet word doorgezet, vroeger ging het grote delen van de wedstrijd zo en wist je eigenlijk van te voren dat je blij mocht zijn als je uberhaubt een punt haalde, groepje op de angelside ging er nog wel voor maar de rest was maar matig na mijn idee.
Gohf schreef : Jammer dat Fortuna niet heeft gewonnen vooral als je grote delen van de wedstrijd met 2 doelpunten verschil voor staat. Toch denk ik dat een gelijkspel wel enigszins terecht is. Wel jammer dat het merendeel van het MVV publiek een doelpunt nodig heeft om tot leven te komen, dan spookt het weer een paar minuten ouderwets, alleen zonde dat dat niet word doorgezet, vroeger ging het grote delen van de wedstrijd zo en wist je eigenlijk van te voren dat je blij mocht zijn als je uberhaubt een punt haalde, groepje op de angelside ging er nog wel voor maar de rest was maar matig na mijn idee.
Heerlijk om de reacties van de reserve duitsers te lezen op de sociale media.Dixi schreef :
Us Clubke schreef :
Klopt, net als de gezamenlijke (walging) afkeur tegen die "andere verrein am osten".
Heerlijk toch
Inderdaad, twee supporterskampen die "wie niet springt dat is een mof" ten gehoren brengen....
Zal er wel eentje met een ingetrokken anus zich hebben zitten te verbijten op de hoofdtribune.....ik vond het geweldig!
Dixi
Gelukkig is het ''alleen een nicht komt uit maastricht'' niet tenenkrommend...seppo schreef :
Beter dan het tenenkrommende "sittard is kut ole ole"serke schreef : Wel e sjoen aplaus van de fans oet sittard veur us kampioene oet de d-jeug in hun iererunde euver ut veld. Sjoen gebaar
seppo schreef :
Sowieso tof uitvak met mooie sfeer! Veel liedjes die ik in NL nog niet eerder heb gezien. Beter dan het tenenkrommende "sittard is kut ole ole"
Verder natuurlijk mega geluk gehad, nu hopen dat we nog 6 punten halen dan komt t wel goed met t behalen van de playoffs denk ik.